Firma niepoważna, zero profesjonalizmu (usunięte przez administratora) Firma od ponad 2 lat nęka mnie spamem telefonicznym. Zaczęło sie ze firma z którą współpracowałem 4 miesiące po zakończeniu współpracy przypomniala sobie ze mam jakieś zobowiazania wobec nich. Cześć z nich podobno powstala podczas współpracy jak bylem na 2 miesięcznym okresie wypowiedzenia ale wtedy nie wystawli mi faktury korygujacej. Lecz dostalem mail od firmy w ktorym chcieli ode mnie zwrotu 15k pln po zakończeniu rozliczania rok podatkowego. (usunięte przez administratora) Tylko podane kwoty sam nie wiem za co i nr konta do wpłaty. Po miesiącu od maila list z jds że mam zadłużenie itp. Z ciekawości zadzwonilem sie dopytac jak mam rozwiązać sprawe z urzedem skarbowym ponieważ zapłaciłem podatek od tych pieniędzy ktore mam zwrócić. Dostalem informacje od pani ze mam zrobić notatkę i iść do urzędu. Księgowa jak to usłyszała wyśmiała mnie bo nie mialem żadnej podstawy prawnej a urząd skarobwy nie zwroci mi zapłaconego podatku na podstawie jakiejś notatki i nieoficjalnego pisma. Wszystkie pisma od tej firmy traktuje jako nieoficjalne ponieważ wszystko jest wysylane zwyklym listem bez potwierdzenia odbioru. Ale gratulacje dla firmy bo oststnim pismem sie ośmieszyli. Wyslali pismo z groźba sadu i ze maja wszystkie warunki spełnione by móc isc do sądu ( ktorej z kolei takie pismo) pelne treści ze firma jest na prawie a ja zostane obarczony kosztami. Na piśmie termin do 21.12.21 a list przyszedł 23.12.21. Firma niepoważna straszy sądem i twierdzi ze ma pełne podstawy i spełnione wymogi zeby pójść do sądu a listu za potwierdzeniem nie potrafi wysłać. Żaden sąd nie potraktuję czegoś takiego poważnie. Przez 2 lata nie potrafią wysłać pisma za potwierdzeniem co oznacza że nie maja mocnych argumentów prawnych na ktorych podstawie musze zwrócić im te pieniądze. Wyszukali w internecie mój nr firmowy i caly czas spam, jeszcze jakby probowali sie skontaktować poważnie za kazdym razem co odbieram to informacja ze wszyscy konsultacji sa zajęci (śmiech) skoro firma cos ode mnie chce to niech dzwoni konsultant a nie automat który traci moj czas.
Jak narazie, kolejny rok strasza mailami i sms, listu za potwiedzeniem nie dostałem dalej a zaraz będą 4 lata. Więc nie warto brać na poważnie tej firmy. Bo skoro przez 4 lata nie poszli do sądu to nie pójdą. A nawet w sądzie sa możliwości podważenia tego zwrotu, poniewaz jesli polisy upadły po odejsciu z pracy to tez wina firmy bo nie przydzieliła nowego opiekuna polisy bądź opiekun zawalił sprawe a po rozwiazaniu umowy nie ma sie możliwości pilnować tego także dopoki sprawa nie trafi do sądu to nie ma co sie przejmować a w sądzie zawsze jest możliwość podwazenia dlugo przez to co napisalem wyżej
Czy w tym roku były może wystawiane oferty dla Windykatorów? Posiadam doświadczenie na tym stanowisku i chce poznać bieżące warunki, czy cokolwiek od zeszłego roku uległo zmianie?
Firma niepoważna, zero profesjonalizmu (usunięte przez administratora) Firma od ponad 2 lat nęka mnie spamem telefonicznym. Zaczęło sie ze firma z którą współpracowałem 4 miesiące po zakończeniu współpracy przypomniala sobie ze mam jakieś zobowiazania wobec nich. Cześć z nich podobno powstala podczas współpracy jak bylem na 2 miesięcznym okresie wypowiedzenia ale wtedy nie wystawli mi faktury korygujacej. Lecz dostalem mail od firmy w ktorym chcieli ode mnie zwrotu 15k pln po zakończeniu rozliczania rok podatkowego. (usunięte przez administratora) Tylko podane kwoty sam nie wiem za co i nr konta do wpłaty. Po miesiącu od maila list z jds że mam zadłużenie itp. Z ciekawości zadzwonilem sie dopytac jak mam rozwiązać sprawe z urzedem skarbowym ponieważ zapłaciłem podatek od tych pieniędzy ktore mam zwrócić. Dostalem informacje od pani ze mam zrobić notatkę i iść do urzędu. Księgowa jak to usłyszała wyśmiała mnie bo nie mialem żadnej podstawy prawnej a urząd skarobwy nie zwroci mi zapłaconego podatku na podstawie jakiejś notatki i nieoficjalnego pisma. Wszystkie pisma od tej firmy traktuje jako nieoficjalne ponieważ wszystko jest wysylane zwyklym listem bez potwierdzenia odbioru. Ale gratulacje dla firmy bo oststnim pismem sie ośmieszyli. Wyslali pismo z groźba sadu i ze maja wszystkie warunki spełnione by móc isc do sądu ( ktorej z kolei takie pismo) pelne treści ze firma jest na prawie a ja zostane obarczony kosztami. Na piśmie termin do 21.12.21 a list przyszedł 23.12.21. Firma niepoważna straszy sądem i twierdzi ze ma pełne podstawy i spełnione wymogi zeby pójść do sądu a listu za potwierdzeniem nie potrafi wysłać. Żaden sąd nie potraktuję czegoś takiego poważnie. Przez 2 lata nie potrafią wysłać pisma za potwierdzeniem co oznacza że nie maja mocnych argumentów prawnych na ktorych podstawie musze zwrócić im te pieniądze. Wyszukali w internecie mój nr firmowy i caly czas spam, jeszcze jakby probowali sie skontaktować poważnie za kazdym razem co odbieram to informacja ze wszyscy konsultacji sa zajęci (śmiech) skoro firma cos ode mnie chce to niech dzwoni konsultant a nie automat który traci moj czas.
Witam serdecznie . Mam podobną sytuację współpracowałem z firmą finansową ( tutaj można się śmiać ) , rok po zakończeniu współpracy firma żąda zwrotu prowizji za upadłe po roku polisy , mam do oddania rzekomo 21000 zł , też listy zwykłe wysyłają nękają sms -ami , wiadomościami na maila i grożą , że sprawę oddadzą do tej firmy . Byłem na działalności - to co zarabiałem to były grosze - koszty paliwa i itp , zdobyć klienta . na koniec wysoki podatek zapłaciłem - ich to nie obchodzi . Pytanie jak u Pana się to skończyło. Czy to firma osadzona prawnie czy zbiry i itp .
Jak narazie, kolejny rok strasza mailami i sms, listu za potwiedzeniem nie dostałem dalej a zaraz będą 4 lata. Więc nie warto brać na poważnie tej firmy. Bo skoro przez 4 lata nie poszli do sądu to nie pójdą. A nawet w sądzie sa możliwości podważenia tego zwrotu, poniewaz jesli polisy upadły po odejsciu z pracy to tez wina firmy bo nie przydzieliła nowego opiekuna polisy bądź opiekun zawalił sprawe a po rozwiazaniu umowy nie ma sie możliwości pilnować tego także dopoki sprawa nie trafi do sądu to nie ma co sie przejmować a w sądzie zawsze jest możliwość podwazenia dlugo przez to co napisalem wyżej
Ciekawa i dynamiczna praca jako windykator? Widzę, że jedna Pani napomknęła tak o jednej z ofert. Z tego c w niej widzę jest opcja na prace jedynie na zasadzie b2b. z jakich przyczyn? czy pracodawca oferuje także umowę o prace? Są jeszcze inne stanowiska?
Interesuje mnie kariera na stanowisku Specjalista Ds. Windykacji. Czy ktoś mógłby opowiedzieć o pracy w tej branży i podzielić się doświadczeniami z zatrudnienia w firmie JDS Collection Sp. z o.o.?
Za dużo nowych opinii nie widzę, ostatnia jest w zasadzie od klienta. widziałam już w sumie wygasłą ofertę dla inspektora terenowego i nie podano w niej nawet widełek. Chciałabym moc poznać te bieżące, czy jest na to szansa? Pracuje ktoś teraz i może opisać warunki? z opisu wynikało, że można liczyć na ciekawa oraz dynamiczna prace
Gdzie znajdę do nich jakiś numer. Te palanty wysyłają mi jakieś SMS o telewizję której ja nie mam . Nie wiem kogo (usunięte przez administratora) . Firma (usunięte przez administratora)pewnie dane osobowe albo kasę i nic więcej zero kontaktu tylko SMS .
tylko nie oni
Piszesz to jako były pracownik JDS Collection? Co możesz mi jeszcze powiedzieć o tej firmie? Jaka panuje tu atmosfera i ile można zarobić? To informacje które przydadzą się nie tylko mi, więc liczę że coś na ten temat powiesz. :)
A możesz napisać coś sam, podzielić się swoimi wnioskami zamiast mówić o innych opiniach? Każdy widzi to inaczej. Widzę, że coś Ci nie pasuje w tej pracy, ale nie wiem co.
zarobić może i się da, ale czy naprawdę chce się być (usunięte przez administratora)
No też nie trzeba pracować w jednym miejscu przez wieczność... a jak ktoś faktycznie potrzebuje dorobić? czyli mimo Wszystko w taki okrągły rok ciężką pracą ile da radę wyjąć?
Niekompetentna firma, nękają telefonami.Gdy odbierzesz słyszysz bota (brzmiącego jak najtańszy scam) który informuję Cię że wszyscy w tej chwili są zajęci. Gdyby zadzwoniła do mnie fizyczna osoba i poinformowała o co chodzi, router o który toczyła się sprawa zostałby niezwłocznie wysłany do UPC. Tymczasem sprawa ciągnęła się dwa tygodnie ze względu na wspomnianego wyżej bota który budził mnie rano i brzmiał jak wstęp do próby wyłudzenia. Pozdrawiam jedynie konsultantkę która skontaktowała się w końcu osobiście i wyjaśniła sprawę
Moje interakcje z firmą JDS collection przekonały mnie ze firma ta nie pojęcia o zasadach obsługi klienta. Podczas telefonu do obslugi klienta, Pani która odebrała telefon nie chciała pomóc mi w rozwiązaniu problemu, ponad to kiedy nalegałam na podjęcie jakis kroków w tej sprawie i poprosiłam o jej imię i nazwisko nie udzieliła mi tej informacji ani żadnej innej pomocy i rozłączyła się.
To faktycznie był aż tak wielki problem, że nie miała pojęcia co na niego odpowiedzieć? Dziwna sprawa, rozumiem że nie próbowałaś dzwonić kolejny raz? Bo może na kogoś innego byś wpadła?
Oburzająca obsługa klienta. Pani na infolinii nie chciała podać swojego nazwiska. Krzyczała na mnie i rozłączyła się w połowie mojego zdania.
JDS nie odpowiadała na moje emaile.
Serio? A na jaki adres pisałeś? W sumie to może jednak już odpowiedzieli, bo trochę czasu to minęło?
Witam spłacam od momentu kiedy zadzwonił do mnie pracownik który zaproponował mi raty spytał ile mogę płacić ustaliliśmy a dziś dostałam pismo z sądu ze ma zapłacić całość gdzie już 3 raty zapalacilam zgodnie z umowa a teraz mam dodatkowe sądowe koszta i muszę płacić całość plus koszta jak zadzwoniłam rozmowa(usunięte przez administratora) ze co sobie myślałam ze jak spłacam to egzekucja i tak nie ustaje i mogli to zrobić napisali ze brak porozumienia klamstwoooo na wysoka skale przecież spalacam miałam jeszcze 4 raty a oni mi dołożyli jeszcze 250 zł kosztów (usunięte przez administratora) gdzie jest zwierzchnik jak poprosiłam telefon do kogoś nad konsultantem to mnie wyśmiał inpowiedzial żeby dzwonić kto by nie odebrał to on jest zwierzchnikiem i czy mi to pasuje i się wyłączył
Pracownicy mało kulturalni i... Szkoda słów. Została naliczona mi kara umowna, jednak nikt mnie o tym nie poinformowal, dopiero "windykacja". Pytam o rachunek tej kary- odpowiedz "rachunek to można w sklepie dostać". Pytam konsultanta czemu mam zapłacić skoro nie byłem poinformowany o zaległości a w umowie jest napisane "może skutkować to dodatkowymi opłatami" a pracownik odpowiada "może oznacza, że zostaje nadana z automatu, czy zawsze podpisuje Pan umowy nie czytając jej wcześniej,to Pan powinien pamiętać o takich sprawach, a zgrywa Pan teraz cwaniaka".. Po czym poinformował mnie iż mam czas do piątku na spłatę i... Się rozłączył:)
@Zawiedziony, @Czopek, @Poszkodowany. Jest mi niezmiernie przykro z powodu Waszej sytuacji, muszę jednak wspomnieć, że to forum nie służy ocenie usług JDS Colelction. Wpisują się tu pracownicy i osoby zainteresowane rozpoczęciem pracy w firmie-jak ja. Myślę, że powinniście wpisać swoje uwagi na innym forum, gdzie faktycznie możecie uzyskać pomoc w tej sprawie.
Jestem zainteresowana stanowiskiem Negocjatora w JDS Collection. Jeżeli jesteście tam obecnie zatrudnieni, opiszcie mi zakres obowiązków z tego stanowiska i możliwe "widełki" zarobków.
mógł by mi ktoś wytłumaczyć kto to jest bo przed chwilą do mnie dzwonili i odzwoniłem i nikt nie odebrał>
Czemu pracownicy wg was nie są kulturalni?
(usunięte przez administratora) wypowiadanie się za klienta, sugerowanie odpowiedzi, agresywna forma komunikacji, straszenie to jest podstawa działania. (usunięte przez administratora) Rozumiem, że firma zajmuje się windykacją, ale lata 90'te minęły i taka forma jest naganna. Nie polecam
(usunięte przez administratora) dzwonią za każdym razem z innego nru telefonu i są to tzw.głuche telefony !!, przestałem odbierać już
Firma wydzwania codziennie czasem po dwa razy dziennie i zdarzyło się to w godzinach typu 6 rano lub 24. Numery są za każdym razem inne i wyświetla się nawet ostrzeżenie o potencjalnym spamie/niebezpiecznym numerze. Jeśli już się odbierze telefon, rozmowa szybko staje sie nie przyjemna a osoba, z którą się rozmawia, zaczyna podnosić ton i używać niecenzuralnych słów. Prawie zawsze jest taka sytuacja. Bardzo podejrzana firma.
A wiec uważacie ze firma nie jest profesjonalna?
Powiedzieć o tej firmie, że jest nieprofesjonalna to tak jakby nic nie powiedzieć. (usunięte przez administratora)Odbieram telefon wyraźnie mowiac, że nie jestem osobą z którą chcą się skontaktować i nie życzę sobie dalszych prób kontaktów, mimo wszystko w dalszym ciągu otrzymuje telefony. Przed rozpoczęciem rozmowy pracownik nie informuje o rejestracji rozmowy, a zapytany o to czy rozmowa jest rejestrowana twierdzi że "nie wie" . Twierdzi, że mam "obowiązek podać mu swój PESEL lub date urodzenia w celu weryfikacji" i jeżeli okaże się, że to nie ze mną chcieli się skontaktować to usuną moj numer z rejestru. Proszą o numer kontaktowy do osoby do której chcieli się dodzwonić, a której ja nawet nie znam. To tylko 4 krótkie przykłady z jednej rozmowy, a takich rozmow z "niedouczomymi" pracownikami tej firmy mialam kilkanaście. Pracownicy powinni wiedzieć, że brednie które wygaduja stoją w sprzeczności z obowiązującym prawem tj. zgodnie z ustawą maja OBOWIAZEK informowania o rejestracji rozmowy przed jej rozpoczęciem W przeciwnym razie narażają się na karę finansową w ujęciu procentowym dochodu firmy. Czy jedna rozmowa jest warta takich strat? W celu weryfikacji NIE MOGA ŻĄDAĆ podania numery PESEL ani innej wrażliwej danej tym bardziej od osoby nie będącej ich klientem! A ponadto nie informując o sposobie przetwarzania tych danych. Jak również opierając się na powyższym analogicznie także nie mogą wymagać podania jakichkolwiek danych do kontaktu - śmiesznym jest natomiast to, ze oczekują ich od zupełnie przypadkowej osoby. Także gdy wyraźnie nie po raz pierwszy zostało zaznaczone przeze mnie żądanie usunięcia numeru juz za pierwszym razem powinien on zostać skreślony. Jak można zauważyć na powyższych przykładach działania jej firmy jest BARDZO NIEPROFESJONALNE, wprowadza w błąd osoby rozmawiające które mogą nie mieć wiedzy o procedurach. Jest to po prostu straszne i zarazem kuriozalne. Firma sama prosi się o karę... Serdecznie nie polecam rozmów z takimi "profesjonalistami" przez duże P. Pracownicy nie znają podstaw prawnych wykonywanych przez siebie zadań w momencie pytania o nie albo zaczynają się jąkać albo są jak zdarta płyta i powtarzają "ten numer został podany jako kontaktowy" jest to szokujące a może celowo działanie firmy? Nie polecam.
Sposób prowadzenia rozmowy telefonicznej przez pracownika tej firmy jest absurdalny. Mało razy spotkałem się z tak nieprofesjonalną i nieuprzejmą obsługą. Rozumiem, że zadaniem firmy i pracowników jest ściągniecie należytego zobowiązania, jednak widzę że sam cel spowodował wymazanie z pamięci podstaw dobrego zachowania. Na prawdę, można to zrobić w mniej (usunięte przez administratora)sposób.. Zadając proste pytanie, na które można odpowiedzieć jednym słowem oraz na które pracownik ten zna na 100% odpowiedź, usłyszycie aroganckie zdanie "zapraszam do lektury w internecie". Ja natomiast zapraszam na kurs dobrego wychowania i savoir-vivre..
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w JDS Collection Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy JDS Collection Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w JDS Collection Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 1, z czego 0 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!