Witam serdecznie. Osobiscie mocno przestrzegam przed jakimolwiek kontaktem z Pania Anna Gumieniak i Panem Gumieniak (szefowie). Beda Wam opowiadac sterte bajek. Atmosfera w biurze i wspolpracownicy raczej przypominaja (usunięte przez administratora) niz normalna prace. Pracownicy to hermetyczne grono podwladnych bez kregoslupa moralnego. Procedury jakie narzuca im szefostwo co do klientow sa conajmniej CHORE. Dzwonienie do klientow ktorzy wystawili negatywna opinie na allegro - przekonywanie ich do usuniecia. Dalej samodzielne usuwanie niewygodnych komentarzy. Szef (usunięte przez administratora) wielki nowobogacki, nie szanuja nikogo tylko siebie. Jak nie bedziesz wiernym (usunięte przez administratora) wykonujacym kazdy, nawet niemoralny rozkaz to wspolracownicy pod falszywym usmieszkiem wbija Ci noz w plecy i pojdziesz do domu.
Hmm, wyslalam swoje zgloszenie do firmy KT24 i chwile po tym z kazdej strony dochodza mnie juz zle sluchy na temat tej firmy... :( Zrezygnuje, bo jak kazdy doradza - nie warto - szkoda nerwow. Pani Anna na rozmowie rowniez wydaje sie (przepraszam za slowo) - falszywa. W Śremie osobiscie nie slyszalam gorszych opinii na temat zadnej innej firmy.
Bardzo pozytywne wrażenia po procesie rekrutacyjnym: elastyczność, otwartość na pracownika, sprecyzowane oczekiwania i jasny plan co do rozwoju firmy.
Proszę uważać ponieważ dużo mówią i obiecują gruszki na wierzbie po czasie okazuje się że cię wywala i totalne dno cię czeka. Nie są jeszcze w stanie spojrzec niektórym w oczy.
Przestrzegam przed zakupami w KT-24. Nie uwzględniają gwarancji, wmawiają klientowi, że to z jego winy powstała awaria. Naciągają klienta na dodatkowe koszty, takie jak np. "koszt pakowania sprzętu" - 40 zł!!!!!!!!!! Za co ??? Za włożenie kosiarki do mojego pudełka, w którym ją wysłałam do nich. Są nieuczciwi!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zamówiłem towar , zapłaciłem , miał być dostarczony w ciągu 4 dni roboczych , potem informacja, że jest poślizg o jeden dzień, potem miało być przekierowanie do paczkomatu InPostu, koleżanka pomyliła się i przekazała do innego kuriera i z dostawą lipa - na biurze obsługi owszem mila rozmowa , ale na tym koniec - NIE POLECAM !
Czy praca w KT24 wiąże się z codziennymi dojazdami do siedziby firmy? Czy jednak firma ma oddział w Poznaniu dla pracowników biurowych? Pytam, ponieważ codzienny dojazd z Poznania i powrót to prawie jest uciążliwy, nie kursują pociągi ani komunikacja.
Wszystkich zapraszają na rozmowy dają nadzieję i nie odpowiadają żenada jakiś cyrk na kółkach, gorszych opinii nie słyszałem o żadnej innej do tego wymagania w firmie jak na dyrektora.
Hmm, wyslalam swoje zgloszenie do firmy KT24 i chwile po tym z kazdej strony dochodza mnie juz zle sluchy na temat tej firmy... :( Zrezygnuje, bo jak kazdy doradza - nie warto - szkoda nerwow. Pani Anna na rozmowie rowniez wydaje sie (przepraszam za slowo) - falszywa. W Śremie osobiscie nie slyszalam gorszych opinii na temat zadnej innej firmy.
Bardzo pozytywne wrażenia po procesie rekrutacyjnym: elastyczność, otwartość na pracownika, sprecyzowane oczekiwania i jasny plan co do rozwoju firmy.
Proszę uważać ponieważ dużo mówią i obiecują gruszki na wierzbie po czasie okazuje się że cię wywala i totalne dno cię czeka. Nie są jeszcze w stanie spojrzec niektórym w oczy.
Jak oceniacie rozmowę na starszego specjalistę ds. e-commerce? jest teraz widoczna oferta i rozważam aplikowanie na nią. Rozbieżności w widełkach placowych ciekawią, bo wynoszą z ponad 7 tys. czy doświadczenie kandydata na nią wpływa?
Pozytywnie. Konkretna rozmowa i jasno wyznaczone cele czego oczekuje pracodawca. Podane widełki w ogłoszeniu jak najbardziej na plus! (nie ma sensu wysyłać CV gdzieś gdzie nie podają wynagrodzenia).
Witam serdecznie. Osobiscie mocno przestrzegam przed jakimolwiek kontaktem z Pania Anna Gumieniak i Panem Gumieniak (szefowie). Beda Wam opowiadac sterte bajek. Atmosfera w biurze i wspolpracownicy raczej przypominaja (usunięte przez administratora) niz normalna prace. Pracownicy to hermetyczne grono podwladnych bez kregoslupa moralnego. Procedury jakie narzuca im szefostwo co do klientow sa conajmniej CHORE. Dzwonienie do klientow ktorzy wystawili negatywna opinie na allegro - przekonywanie ich do usuniecia. Dalej samodzielne usuwanie niewygodnych komentarzy. Szef (usunięte przez administratora) wielki nowobogacki, nie szanuja nikogo tylko siebie. Jak nie bedziesz wiernym (usunięte przez administratora) wykonujacym kazdy, nawet niemoralny rozkaz to wspolracownicy pod falszywym usmieszkiem wbija Ci noz w plecy i pojdziesz do domu.
Firma, gdzie obsługa klienta jest nieprofesjonalna. Zakupiłem kosiarkę za 749 zł przez Allegro. Dokonałem zwrotu dnia następnego. Zaznaczam, że nie otwierałem paczki, nie zaglądałem do niej, nawet nie zrywałem taśmy zabezpieczającej paczki. Odesłałem przesyłkę tak jak stała, tak jak ją odebrałem od kuriera. Po 6 dniach otrzymałem zwrot środków pieniężnych - i teraz - UWAGA! - 120 zł. Przepadło mi 629 zł. Oddałem całkowicie nową kosiarkę - a oni oddali mi 1/5 kwoty. Uważajcie na tą firmę! Ostrzegam!
Nie polecam,czas oczekiwania na zwrot pieniędzy, dłuższy niż w opisie
Hej. ;) interesuje mnie atmosfera w biurze. Konkretniej chodzi mi o obszar w którym pracuje specjalista ds. SEO i SEM, ponieważ planuje aplikować na te niedawna ofertę. w tym obszarze pracujecie w jakimś OS czy raczej każdy ma możliwość na zachowanie większej prywatności?
Witam zapraszam do podesłania CV na maila [email protected] Odezwę się i wyjaśnię nurtujące pytania:) Pozdrawiam serdecznie
Czy w firmie Kt-24 Sp. z o.o. występuje system zmianowy? Jak to wygląda na stanowisku specjalista e-commerce?
Witam to zależy od działu i stanowiska- takie rzeczy ustalamy z poszczególnymi managerami.
Czy w Kt-24 Sp. z o.o. możliwa jest wypłata wynagrodzenia w częściach, częściej niż raz w miesiącu?
Przypominam Państwu, że w razie naprawy gwarancyjnej będziecie obciążeni kosztami naprawy bo serwis stwierdzi, że to z Waszej winy sprzęt uległ zepsuciu.
Pani Małgorzato proszę nie wprowadzać naszych klientów w błąd. Proszę o numer pani zlecenia mogę przyjrzeć się temu tematowi. Prowadzimy dokumentację każdego zlecenia więc sprawnie wyjaśnimy temat. Proszę o informację na maila [email protected] Pozdrawiam
Witam Serwis KT-24, z własnego doświadczenia oraz z ogromu negatywnych opinii na Wasz temat śmiem twierdzić, że działacie bez jakichkolwiek procedur, naciągacie klientów na koszty i tyle w tym temacie.
(usunięte przez administratora)
Witam, p. Małgorzato, nasz serwis działa wg. określonych procedur. Każdego klienta traktujemy wg. tych samych zasad. Jeśli coś jest dla Pani niejasne, zapraszamy do serwisu w celu wyjaśnienia .Chętnie pomogę.
Zaciekawiła mnie pozycja specjalisty ds. zakupów na rynek azjatycki. Może ktoś zna szczegóły jak się pracuje w tym dziale? :) Z tego co widzę konieczna jest ścisła współpraca z Chińskimi kontrahentami, stąd wymagają biegłego j. angielskiego. Może podpowie ktoś jak wygląda w takim razie rekrutacja, jak sprawdzają poziom języka? :) Aha i niby trzeba uczestniczyć w targach branżowych - to tak tylko na terenie kraju? Nie jestem dyspozycyjna na dłuższe wyjazdy, więc wolę się upewnić :)
Witam, proszę o przesłanie CV lub kontaktu do siebie na maila [email protected]. Odezwę się zwrotnie do Pani. Pozdrawiam.
„Targi pokazały, w którą stronę rozwija się rynek branży rolniczej, cieszymy się, że z naszą ofertą mamy tu pewne miejsce.
Wciąż dopasowujemy swoją ofertę do szybko zmieniających się wymagań. Skoncentrowanie na klientów odgrywa wielką rolę w naszej misji.
Dziękujemy za spore zainteresowanie i zapraszamy do naszych sklepów oraz do zobaczenia na kolejnych targach.”Kamil Wyduba, Menadżer Sprzedaży
„Przygotowania do sezonu rozpoczęliśmy od udziału w Międzynarodowych Targach Budownictwa i Architektury BUDMA. Stoisko Studzienki.pl przyciągnęło wielu odwiedzających, dzięki czemu nasi handlowcy mogli wykazać się swoją wiedzą i przygotowaniem. Prezentowane przez nas autorskie rozwiązania gwarantują możliwość indywidualnego dostosowania do potrzeb użytkowników, na czym najbardziej zależało wielu naszym klientom. Wciąż dopasowujemy swoją ofertę do szybko zmieniających się wymagań. Bardzo dziękujemy wszystkim, którzy zdecydowali się nas odwiedzić oraz do zobaczenia na kolejnych targach branżowych. „Mateusz Sznura, Starszy specjalista ds. Sprzedaży
(usunięte przez administratora)
Proszę o przesłanie numeru reklamacji osobiście zajmę się tą sprawą. Pozdrawiam.
Witam zajęliśmy się Pana skargą. Proszę o kontakt mailowy- [email protected] przedstawię Panu wyniki analizy. Pozdrawiam.
(usunięte przez administratora)
A tych zajęć z języka angielskiego to ile się odbyło? Są tylko dla wybranych? Cały czas była mowa, że "na razie nie ma środków", a teraz słyszę, że jednak się odbywają?
Dzień dobry, w naszej firmie na bieżąco prowadzone są ankiety dotyczące potrzeb szkoleniowych, w tym także z j. angielskiego. Pozdrawiam
Możemy prosić o konkretny przykład takiej sytuacji?
"Pracodawca umożliwia również bezpłatny udział w zajęciach z języka angielskiego dla wszystkich chętnych" - no to udział w zajęciach, czy ankiety? Nieładnie tak kłamać o zajęciach, których nie ma, a potem bronić się ankietami.
I właśnie na podstawie zebranych danych o potrzebach i ankiet na tą chwilę nie prowadzimy zajęć. Wracamy do nich w nowych roku. Czy w czymś jeszcze mogę pomóc?
Polecam darować sobie dalsze brnięcie w kłamstwa - dostaliśmy odgórne info, że brak środków, chociaż większość osób była zainteresowana. Kłamstwo powtórzone nawet tysiąc razy wciąż nie stanie się prawdą. P.S. TĘ chwilę, a nie TĄ.
Bardzo dziękujemy za feedback. Życzymy powodzenia i znalezienia wymarzonego pracodawcy,takiego ,którego nie będzie pan później opisywał publicznie.
Ta firma to dramat
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Kt-24 Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Kt-24 Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 40.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Kt-24 Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 26, z czego 21 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!