Wall Jobs Polska Sp. z o.o.

0 Dodaj merytoryczną opinię

Opinie o Wall Jobs Polska Sp. z o.o.

zdjęcia autora wywiadu

Wywiad udzielony przez użytkownika Paulina Bednarek

Pracownik firmy - Specjalista ds. administracji i rekrutacji

27.07.2023 10:07

Czym zajmuje się Państwa firma?

Paulina Bednarekikona wywiad

Firma Wall Jobs Polska jest agencją pośrednictwa pracy. Naszą misją jest wspieranie i dbanie o rozwój pracowników. Jesteśmy gotowi do pomocy wszystkim tym, którzy w sposób aktywny poszukują pracodawcy i chcą realizować się zawodowo. Kandydaci mogą liczyć na naszych doświadczonych konsultantów oraz osoby zajmujące się doradztwem personalnym. Staramy się, by znalezienie pracy zakończyło się sukcesem. Obecnie działamy na rynkach w: Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz w mniejszych miejscowościach.

Jaka jest misja Państwa firmy?

Paulina Bednarekikona wywiad

Misją firmy Wall Jobs Polska jest bycie międzynarodowym liderem na rynku pracy w branżach Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego. Nasze działania są skoncentrowane na tworzeniu nowych miejsc pracy oraz dostarczaniu wiedzy na temat tego, jak zdobywać pracę i jak rozwijać się zawodowo. Stawiamy na najwyższy poziom obsługi naszych klientów oraz pracowników. Wszystkie te działania mają na celu zapewnienie satysfakcji ze współpracy.

Jak wyglądały początki Państwa firmy?

Paulina Bednarekikona wywiad

Rozpoczynaliśmy jako mała agencja pracy z jedną osobą zatrudnioną w Dziale Rekrutacji i Administracji. Pomysł na otwarcie tego typu działalności wynikał z potrzeby niesienia pomocy i chęci tworzenia nowych, przyjaznych miejsc pracy.

Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?

Paulina Bednarekikona wywiad

Rynek agencji pracy w całej Polsce jest bardzo szeroki. Agencja pracy  jest nie tylko pośrednikiem w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów. Staje się również pracodawcą dla pracowników, choć wykonują oni pracę u innego pracodawcy. Ze względu na to, że nasi przedstawiciele handlowi kontaktują się z różnymi firmami, mamy możliwość zwiększenia wachlarza ofert  i zaproponowania alternatywnych miejsc pracy. Dbamy o to, aby nasi klienci podchodzili do pracowników tymczasowych na równi z pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio.

Czym kierują się Państwo w swojej pracy?

Paulina Bednarekikona wywiad

Wychodzimy naprzeciw naszym klientom. Staramy się sprostać ich wymaganiom, przywiązując przy tym szczególną uwagę do ich satysfakcji ze współpracy. Jesteśmy w pełni świadomi, że najważniejsi są ludzie. To oni tworzą nasz zawodowy fundament. Szanujemy różnorodność oraz kreatywność, które są źródłem naszej firmy.

Jak wygląda struktura Państwa firmy?

Paulina Bednarekikona wywiad

Obecnie posiadamy siedzibę w Łodzi i zatrudniamy ponad 150 osób na stanowiskach stałych. Najwięcej z nich stanowią pracownicy niższego i średniego szczebla. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach coraz trudniej jest zatrudnić pracownika tymczasowego – osobę podejmującą pracę na początku swojej kariery zawodowej. Wynika to z negatywnych opinii bądź wrażenia, że agencja pracy pobiera dodatkowe opłaty, a przez to pracownicy mają niższe wynagrodzenia. Jest to oczywiście mylne przekonanie, ponieważ nasi pracownicy nie mają potrącanych żadnych opłat związanych z pomocą w znalezieniu pracy, czy napisaniu CV i przygotowaniem zawodowym. Co więcej, staramy się zapewniać pracownikom jak najwyższe stawki netto.

Kto odpowiada za rekrutację w Państwa firmie?

Paulina Bednarekikona wywiad

Posiadamy dział HR, który cały czas rozrasta się. Obecnie składa się on z czterech rekruterów. Każdy z nich ma do dyspozycji odpowiednie narzędzia, oraz dostęp do urządzeń potrzebnych do prowadzenia profesjonalnej rekrutacji. Większość rekrutacji przeprowadzamy stacjonarnie, jednak w związku z szerokim wachlarzem ofert pracy – dostępnych nie tylko w województwie łódzkim – część rekrutacji prowadzona jest zdalnie.

Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?

Paulina Bednarekikona wywiad

Rekruter, po zgłoszeniu się kandydata, ma za zadanie wstępnie przedstawić mu ofertę pracy przez internet, bądź podczas rozmowy telefonicznej. Następnym etapem jest rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze lub zdalnie. W trakcie rozmowy rekruter szczegółowo przedstawia ofertę pracy i odpowiada na wszystkie pytania kandydata. Po rozmowie rekrutacyjnej, każdy z naszych kandydatów otrzymuję informację o pozytywnym, bądź negatywnym rozpatrzeniu kandydatury. Decyzja odmowna nie musi oznaczać braku propozycji pracy, ponieważ nasi rekruterzy starają się zaproponować inną ofertę, odpowiednią do kwalifikacji poszczególnych osób.

Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?

Paulina Bednarekikona wywiad

Po pozytywnym zakończeniu rekrutacji, pracownik otrzymuje informacje dotyczące: szkolenia, ubioru, miejsca pracy oraz kontaktu do osoby, do której powinien się zgłosić. Z powodu różnorodności ofert musimy pamiętać o tym, że okres szkolenia może różnić się w zależności od miejsca pracy. Przykładowo, sprzedawca w branży cukierniczo-piekarniczej odbywa szkolenie trwające od 10 do 14 dni, tak, aby mógł poczuć się bezpiecznie na samodzielnym miejscu pracy i sam podejmować poszczególne decyzje oraz robić rozliczenia. Natomiast w magazynach szkolenie trwa od 1 do 3 dni roboczych. W trakcie wdrożenia pracownik zostaje oprowadzony po zakładzie i poznaje dokładnie swoje miejsce pracy – to pracownik sam decyduje o tym, czy chce podjąć się pracy. Nasi koordynatorzy poszczególnych działów oraz rekruterzy starają się samodzielnie wdrażać nowego pracownika. Jest to bardzo pomocne i sprawia, że sytuacja jest mniej stresująca dla pracownika, ponieważ znajoma mu już osoba wprowadza go w miejsce pracy i przedstawia kierownikom.

W jaki sposób, na co dzień, wspierają Państwo swoich pracowników?

Paulina Bednarekikona wywiad

Każdy z pracowników wewnętrznych, jak i zewnętrznych, ma zapewnioną możliwość rozwoju oraz wsparcie przełożonych. Nasi pracownicy tymczasowi zawsze mogą liczyć na wsparcie bezpośredniego koordynatora, Działu Administracji oraz rekrutera, który pomógł im znaleźć wymarzoną pracę. Nasz personel zapewnia możliwość kontaktu codziennie od godziny 8 do 20. Zawsze staramy się w tym czasie odpowiadać jak najszybciej na wszystkie pytania. Raz w miesiącu organizujemy dyżury naszego personelu tymczasowego, podczas których możemy spotkać się i porozmawiać o kwestiach problematycznych, a co najważniejsze, znaleźć rozwiązanie odpowiadające obu stronom.

W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?

Paulina Bednarekikona wywiad

Oprócz tego, że na co dzień zajmujemy się agencją pracy tymczasowej, nie możemy zapominać o działalności projektowej oraz o – najczęściej bezpłatnych – szkoleniach. Każda z osób, która podejmuje z nami współpracę, może liczyć na informacje o rozpoczęciu nowego szkolenia czy projektu rozwijającego umiejętności i kompetencje. W Dziale Administracji każdy z naszych pracowników może dopytać o kwestie kadrowo-płacowe, bądź komornicze. Uzyskuje w ten sposób nie tylko pomoc, ale również bezpłatną poradę.

Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?

Paulina Bednarekikona wywiad

Na ten moment prowadzimy około kilkunastu rekrutacji stałych oraz kilka rekrutacji dorywczych. Mamy dużo nowy klientów z różnych branż. Pojawia się, więc, coraz więcej ofert pracy, a co za tym idzie, wzrasta zapotrzebowanie na pracowników. W naszej Agencji kandydaci znajdą pracę stałą, dorywczą oraz dodatkowo-zarobkową tj.: zlecenia kilkudniowe, zlecenia w porach nocnych i popołudniowych. Obecnie poszukujemy: cukierników, pomocników cukiernika, pracowników magazynowo-biurowych, pracowników magazynowych, produkcyjnych, budowlanych, specjalistów budowlanych (murarzy, zbrojarzy, brukarzy), sprzedawców, kasjerów, opiekunów osób starszych, ładowaczy nieczystości stałych, pracowników na wózki widłowe, pracowników działu HR i innych.

Jakie macie Państwo plany rozwojowe?

Paulina Bednarekikona wywiad

Obecnie naszym głównym planem rozwojowym jest dążenie do zwiększenia liczby pracowników oraz ofert pracy. Chcemy, aby nasza agencja była przyjazna zarówno dla rodaków, jak i osób z zagranicy. Naszym zadaniem jest pomaganie ludziom w doborze odpowiedniej oferty pracy, dostosowanej do ich wymagań, umiejętności oraz kompetencji. Zależy nam, aby każdy mieszkaniec województwa łódzkiego kojarzył nazwę naszej firmy oraz miał świadomość, że zawsze staramy się pomagać kandydatom – i to na 100%.

Co stawiają sobie Państwo za cel w najbliższym czasie?

Paulina Bednarekikona wywiad

Stawiamy przede wszystkim na zwiększenie zatrudnienia. Chcemy powiększyć naszą kadrę pracowniczą o nowych rekruterów w Dziale HR i koordynatorów poszczególnych działów. Chcemy spróbować wejścia na rynek zagraniczny (Norwegia, Holandia). Będziemy oferować pomoc cudzoziemcom w znalezieniu pracy w Polsce, oraz nauce języka polskiego. Mamy zamiar zwiększyć oferty szkoleń bezpłatnych i szkoleń podnoszących kwalifikacje. Wszystkie nasze działania mają na celu to, by wejść na średni i wyższy szczebel zatrudniania.

Jaka jest wizja przyszłości Państwa firmy?

Paulina Bednarekikona wywiad

Chcemy być najlepszymi doradcami i praktykami na arenie międzynarodowej oraz – krok po kroku – doprowadzić do rozkwitu kreatywności oraz rozwoju biznesu. Naszym celem jest zapewnianie pracownikom tymczasowym dobrobytu, dzięki wyspecjalizowanej wiedzy, związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz realizacją projektów biznesowych. Chcemy zwiększać świadomość społeczną, związaną z aktywizacją zawodową oraz regulacjami prawnymi.



Administrator Nowy wpis

W Wall Jobs Polska Sp. z o.o. trwa rekrutacja na stanowisko Sprzedawca. Odpowiedziałeś na ofertę? Napisz, jak Twoim zdaniem wyglądała rozmowa kwalifikacyjna. Ta opinia może ułatwić innym podjęcie decyzji związanej z zatrudnieniem w firmie.

Włodko Lotysh
Inne

Прекрасне навчання людей по сучасних напрямках інформаційних технологій. Клас обладнаний комп’ютерною технікою та актуальним програмним забезпеченням. Відмінно організований процес навчання та чудовий викладач Пауліна, якій можна поставити питання, що цікавлять Вас, навіть якщо вони складніші за теми навчання. Ви точно отримаєте докладну відповідь. Навчання ‘Skolenie ICT zgodne z rama DIGCOMP’ розширює межі пізнання, підштовхує до постійного зростання та самовдосконалення. Чудово, що існує така можливість. Дякую всім причетним до організації даного навчання.

Zostaw merytoryczną opinię o Wall Jobs Polska Sp. z o.o. - Łódź

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Firma Wall Jobs Polska Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:

  • Kasjer - Sprzedawca w Piekarni w Zgierzu, Zgierz - Kwiecień 2024
  • Kasjer Sprzedawca w Piekarni, Aleksandrów Łódzki - Kwiecień 2024
  • Sprzedawca w piekarni, Łódź - Kwiecień 2024
  • Operator wózka widłowego! Trójmiasto!, Gdańsk - Kwiecień 2024
  • Kierowca / zaopatrzeniowiec w branży cukierniczo - piekarniczej, Łódź - Kwiecień 2024
  • Kasjer - Sprzedawca w Piekarni, Łódź - Kwiecień 2024
  • PRACOWNIK MAGAZYNOWY Z UPRAWNIENIAMI NA WÓZKI WIDŁOWE BOCZNE , Łódź - Kwiecień 2024
  • SPRZEDAWCA W BRANŻY PIEKARNICZO-CUKIERNICZEJ (ALEKSANDRÓW ŁÓDŹKI) , Aleksandrów Łódzki - Kwiecień 2024
  • Magazyn bez doświadczenia, Konstantynów Łódzki - Kwiecień 2024
  • Wydawanie wyrobów cukierniczych, Łódź - Kwiecień 2024

Czy pracujesz w firmie Wall Jobs Polska Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .

Wall Jobs Polska Sp. z o.o.
Przejdź do nowych opinii