Wall Jobs Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko Dostawca. Jakie warunki zatrudnienia oferują? Czy można liczyć na umowę o pracę?
![zdjęcia autora wywiadu](http://www.gowork.pl/media/cache/user_interview/uploads/user_interview/d/e/6/de638b22ff9210f2cec58fe036987230.webp)
Wywiad udzielony przez użytkownika Paulina Bednarek
Pracownik firmy - Specjalista ds. administracji i rekrutacji
Czym zajmuje się Państwa firma?
Firma Wall Jobs Polska jest agencją pośrednictwa pracy. Naszą misją jest wspieranie i dbanie o rozwój pracowników. Jesteśmy gotowi do pomocy wszystkim tym, którzy w sposób aktywny poszukują pracodawcy i chcą realizować się zawodowo. Kandydaci mogą liczyć na naszych doświadczonych konsultantów oraz osoby zajmujące się doradztwem personalnym. Staramy się, by znalezienie pracy zakończyło się sukcesem. Obecnie działamy na rynkach w: Łodzi, Gdańsku, Poznaniu, Warszawie i Wrocławiu oraz w mniejszych miejscowościach.
Jaka jest misja Państwa firmy?
Misją firmy Wall Jobs Polska jest bycie międzynarodowym liderem na rynku pracy w branżach Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego. Nasze działania są skoncentrowane na tworzeniu nowych miejsc pracy oraz dostarczaniu wiedzy na temat tego, jak zdobywać pracę i jak rozwijać się zawodowo. Stawiamy na najwyższy poziom obsługi naszych klientów oraz pracowników. Wszystkie te działania mają na celu zapewnienie satysfakcji ze współpracy.
Jak wyglądały początki Państwa firmy?
Rozpoczynaliśmy jako mała agencja pracy z jedną osobą zatrudnioną w Dziale Rekrutacji i Administracji. Pomysł na otwarcie tego typu działalności wynikał z potrzeby niesienia pomocy i chęci tworzenia nowych, przyjaznych miejsc pracy.
Jak prezentuje się Państwa otoczenie biznesowe?
Rynek agencji pracy w całej Polsce jest bardzo szeroki. Agencja pracy jest nie tylko pośrednikiem w poszukiwaniu odpowiednich kandydatów. Staje się również pracodawcą dla pracowników, choć wykonują oni pracę u innego pracodawcy. Ze względu na to, że nasi przedstawiciele handlowi kontaktują się z różnymi firmami, mamy możliwość zwiększenia wachlarza ofert i zaproponowania alternatywnych miejsc pracy. Dbamy o to, aby nasi klienci podchodzili do pracowników tymczasowych na równi z pracownikami zatrudnionymi bezpośrednio.
Czym kierują się Państwo w swojej pracy?
Wychodzimy naprzeciw naszym klientom. Staramy się sprostać ich wymaganiom, przywiązując przy tym szczególną uwagę do ich satysfakcji ze współpracy. Jesteśmy w pełni świadomi, że najważniejsi są ludzie. To oni tworzą nasz zawodowy fundament. Szanujemy różnorodność oraz kreatywność, które są źródłem naszej firmy.
Jak wygląda struktura Państwa firmy?
Obecnie posiadamy siedzibę w Łodzi i zatrudniamy ponad 150 osób na stanowiskach stałych. Najwięcej z nich stanowią pracownicy niższego i średniego szczebla. Nie da się ukryć, że w dzisiejszych czasach coraz trudniej jest zatrudnić pracownika tymczasowego – osobę podejmującą pracę na początku swojej kariery zawodowej. Wynika to z negatywnych opinii bądź wrażenia, że agencja pracy pobiera dodatkowe opłaty, a przez to pracownicy mają niższe wynagrodzenia. Jest to oczywiście mylne przekonanie, ponieważ nasi pracownicy nie mają potrącanych żadnych opłat związanych z pomocą w znalezieniu pracy, czy napisaniu CV i przygotowaniem zawodowym. Co więcej, staramy się zapewniać pracownikom jak najwyższe stawki netto.
Kto odpowiada za rekrutację w Państwa firmie?
Posiadamy dział HR, który cały czas rozrasta się. Obecnie składa się on z czterech rekruterów. Każdy z nich ma do dyspozycji odpowiednie narzędzia, oraz dostęp do urządzeń potrzebnych do prowadzenia profesjonalnej rekrutacji. Większość rekrutacji przeprowadzamy stacjonarnie, jednak w związku z szerokim wachlarzem ofert pracy – dostępnych nie tylko w województwie łódzkim – część rekrutacji prowadzona jest zdalnie.
Jak przebiega rekrutacja w Państwa firmie?
Rekruter, po zgłoszeniu się kandydata, ma za zadanie wstępnie przedstawić mu ofertę pracy przez internet, bądź podczas rozmowy telefonicznej. Następnym etapem jest rozmowa rekrutacyjna w naszym biurze lub zdalnie. W trakcie rozmowy rekruter szczegółowo przedstawia ofertę pracy i odpowiada na wszystkie pytania kandydata. Po rozmowie rekrutacyjnej, każdy z naszych kandydatów otrzymuję informację o pozytywnym, bądź negatywnym rozpatrzeniu kandydatury. Decyzja odmowna nie musi oznaczać braku propozycji pracy, ponieważ nasi rekruterzy starają się zaproponować inną ofertę, odpowiednią do kwalifikacji poszczególnych osób.
Jak wygląda proces wdrożenia nowego pracownika w Państwa firmie?
Po pozytywnym zakończeniu rekrutacji, pracownik otrzymuje informacje dotyczące: szkolenia, ubioru, miejsca pracy oraz kontaktu do osoby, do której powinien się zgłosić. Z powodu różnorodności ofert musimy pamiętać o tym, że okres szkolenia może różnić się w zależności od miejsca pracy. Przykładowo, sprzedawca w branży cukierniczo-piekarniczej odbywa szkolenie trwające od 10 do 14 dni, tak, aby mógł poczuć się bezpiecznie na samodzielnym miejscu pracy i sam podejmować poszczególne decyzje oraz robić rozliczenia. Natomiast w magazynach szkolenie trwa od 1 do 3 dni roboczych. W trakcie wdrożenia pracownik zostaje oprowadzony po zakładzie i poznaje dokładnie swoje miejsce pracy – to pracownik sam decyduje o tym, czy chce podjąć się pracy. Nasi koordynatorzy poszczególnych działów oraz rekruterzy starają się samodzielnie wdrażać nowego pracownika. Jest to bardzo pomocne i sprawia, że sytuacja jest mniej stresująca dla pracownika, ponieważ znajoma mu już osoba wprowadza go w miejsce pracy i przedstawia kierownikom.
W jaki sposób, na co dzień, wspierają Państwo swoich pracowników?
Każdy z pracowników wewnętrznych, jak i zewnętrznych, ma zapewnioną możliwość rozwoju oraz wsparcie przełożonych. Nasi pracownicy tymczasowi zawsze mogą liczyć na wsparcie bezpośredniego koordynatora, Działu Administracji oraz rekrutera, który pomógł im znaleźć wymarzoną pracę. Nasz personel zapewnia możliwość kontaktu codziennie od godziny 8 do 20. Zawsze staramy się w tym czasie odpowiadać jak najszybciej na wszystkie pytania. Raz w miesiącu organizujemy dyżury naszego personelu tymczasowego, podczas których możemy spotkać się i porozmawiać o kwestiach problematycznych, a co najważniejsze, znaleźć rozwiązanie odpowiadające obu stronom.
W jaki sposób dbacie Państwo o rozwój pracowników?
Oprócz tego, że na co dzień zajmujemy się agencją pracy tymczasowej, nie możemy zapominać o działalności projektowej oraz o – najczęściej bezpłatnych – szkoleniach. Każda z osób, która podejmuje z nami współpracę, może liczyć na informacje o rozpoczęciu nowego szkolenia czy projektu rozwijającego umiejętności i kompetencje. W Dziale Administracji każdy z naszych pracowników może dopytać o kwestie kadrowo-płacowe, bądź komornicze. Uzyskuje w ten sposób nie tylko pomoc, ale również bezpłatną poradę.
Jakie plany związane z zatrudnieniem macie Państwo w 2023 roku?
Na ten moment prowadzimy około kilkunastu rekrutacji stałych oraz kilka rekrutacji dorywczych. Mamy dużo nowy klientów z różnych branż. Pojawia się, więc, coraz więcej ofert pracy, a co za tym idzie, wzrasta zapotrzebowanie na pracowników. W naszej Agencji kandydaci znajdą pracę stałą, dorywczą oraz dodatkowo-zarobkową tj.: zlecenia kilkudniowe, zlecenia w porach nocnych i popołudniowych. Obecnie poszukujemy: cukierników, pomocników cukiernika, pracowników magazynowo-biurowych, pracowników magazynowych, produkcyjnych, budowlanych, specjalistów budowlanych (murarzy, zbrojarzy, brukarzy), sprzedawców, kasjerów, opiekunów osób starszych, ładowaczy nieczystości stałych, pracowników na wózki widłowe, pracowników działu HR i innych.
Jakie macie Państwo plany rozwojowe?
Obecnie naszym głównym planem rozwojowym jest dążenie do zwiększenia liczby pracowników oraz ofert pracy. Chcemy, aby nasza agencja była przyjazna zarówno dla rodaków, jak i osób z zagranicy. Naszym zadaniem jest pomaganie ludziom w doborze odpowiedniej oferty pracy, dostosowanej do ich wymagań, umiejętności oraz kompetencji. Zależy nam, aby każdy mieszkaniec województwa łódzkiego kojarzył nazwę naszej firmy oraz miał świadomość, że zawsze staramy się pomagać kandydatom – i to na 100%.
Co stawiają sobie Państwo za cel w najbliższym czasie?
Stawiamy przede wszystkim na zwiększenie zatrudnienia. Chcemy powiększyć naszą kadrę pracowniczą o nowych rekruterów w Dziale HR i koordynatorów poszczególnych działów. Chcemy spróbować wejścia na rynek zagraniczny (Norwegia, Holandia). Będziemy oferować pomoc cudzoziemcom w znalezieniu pracy w Polsce, oraz nauce języka polskiego. Mamy zamiar zwiększyć oferty szkoleń bezpłatnych i szkoleń podnoszących kwalifikacje. Wszystkie nasze działania mają na celu to, by wejść na średni i wyższy szczebel zatrudniania.
Jaka jest wizja przyszłości Państwa firmy?
Chcemy być najlepszymi doradcami i praktykami na arenie międzynarodowej oraz – krok po kroku – doprowadzić do rozkwitu kreatywności oraz rozwoju biznesu. Naszym celem jest zapewnianie pracownikom tymczasowym dobrobytu, dzięki wyspecjalizowanej wiedzy, związanej z zarządzaniem zasobami ludzkimi oraz realizacją projektów biznesowych. Chcemy zwiększać świadomość społeczną, związaną z aktywizacją zawodową oraz regulacjami prawnymi.
Прекрасне навчання людей по сучасних напрямках інформаційних технологій. Клас обладнаний комп’ютерною технікою та актуальним програмним забезпеченням. Відмінно організований процес навчання та чудовий викладач Пауліна, якій можна поставити питання, що цікавлять Вас, навіть якщо вони складніші за теми навчання. Ви точно отримаєте докладну відповідь. Навчання ‘Skolenie ICT zgodne z rama DIGCOMP’ розширює межі пізнання, підштовхує до постійного зростання та самовдосконалення. Чудово, що існує така можливість. Дякую всім причетним до організації даного навчання.
Kim jest Sygnalista?
Sygnalista w firmie, to osoba, której zadaniem jest zgłaszanie nieprawidłowości i nadużyć w firmie. Zadania i ochronę Sygnalistów opisuje dyrektywa Parlamentu Europejskiego oraz ustawa o Ochronie Sygnalistów, które zapewniają
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_eu.png)
![logo](/assets/images/go_whistle/flag_pl.png)
Dyrektywa Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2019/1937 z dnia 23 października 2019 r. w sprawie ochrony osób zgłaszających naruszenia prawa Unii.
Jak działa GoWhistle?
Odpowiedz Sygnaliście i załóż darmowe konto Compliance Officera
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
![logo](/assets/images/go_whistle/logo-GoWhistle.png)
Jak działa GoWhistle?
Zostań Sygnalistą w Wall Jobs Polska Sp. z o.o. - Łódź
Informacje dla GoWhistle Compliance Officera:
POTWIERDŹ EMAIL
Aby założyć konto, musisz jeszcze potwierdzić adres e-mail.
Wysłaliśmy wiadomość z linkiem aktywacyjnym na podany przez Ciebie adres. Po naciśnięciu w niego, poinformujemy Cię o kolejnych krokach.
Nie otrzymałem e-maila, wyślij ponownieZałóż darmowe konto Compliance Officera i odpowiedz Sygnaliście
Skorzystaj z usługi GoWhistle i porozmawiaj z autorem wpisu. Dowiedz się więcej o usłudze GoWhistle tutaj.
Skontaktuj się z nami
Pracodawco, skorzystaj z naszych usług
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Dziękujemy za wypełnienie formularza zarobków.
Chcesz być na bieżąco z odpowiedziami?
Zapisz się na powiadomienia o nowej opinii już teraz
Psst! To jeszcze nie koniec!
Potwierdź swoją subskrypcję!
Odbierz maila
Na podany adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z prośbą o potwierdzenie subskrypcji (RODO)
Potwierdź subskrybcję
Kliknij w link potwierdzający subskrypcję w mailu i bądź na bieżąco!
Oceń firmę
Firma Wall Jobs Polska Sp. z o.o. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Dostawca w branży cukierniczo - piekarniczej , Łódź - Lipiec 2024
- Magazyn bez doświadczenia, Konstantynów Łódzki - Lipiec 2024
- Wydawanie wyrobów cukierniczych, Łódź - Lipiec 2024
- Prace produkcyjne - cukiernia, Łódź - Lipiec 2024
- Sprawdzanie punktów cukierniczo-piekarniczych, Łódź - Lipiec 2024
- Sprzedawca w branży cukierniczo - piekarniczej , Łódź - Lipiec 2024
- Kasjer Sprzedawca w Piekarni, Aleksandrów Łódzki - Czerwiec 2024
- Sprzedawca w piekarni, Łódź - Czerwiec 2024
- Kasjer - Sprzedawca w Piekarni, Łódź - Czerwiec 2024
- Praca biurowo-fizyczna w branży cukierniczo-piekarniczej, Łódź - Maj 2024
Czy pracujesz w firmie Wall Jobs Polska Sp. z o.o. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .
![Wall Jobs Polska Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Znajdź firmę
Zapisz się na powiadomienie o nowej opinii już teraz!
Zapisz się na powiadomienie już teraz
![Wall Jobs Polska Sp. z o.o.](/assets/images/company/nologo-150.png)
Otrzymuj powiadomienia na temat firmy
- Piotrkowska 95
90-423 Łódź - NIP: 7252287660 REGON: 382949260 KRS: 0000778299
![gemius](/assets/images/company/profile/gemius.png)
Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.
(real users)
- GoWork.pl 3 634 470
- Pracuj.pl 3 137 130
- LinkedIn 3 035 232
- Olx.pl 2 564 298
Aktualne oferty pracy w pobliskich miastach
Opinie o firmach w pobliskich miastach
Obowiązek informacyjny przedsiębiorcy
Szanowny Przedsiębiorco!
Poniżej znajdują się informacje na temat przetwarzania Twoich danych osobowych przez GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o.
- 1. Kto jest administratorem Twoich danych osobowych?
- Administratorem Twoich danych osobowych jest GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie, ul. Wirażowa 124 A, 02-145 Warszawa.
- 2. Jak skontaktować się z wyznaczonym w GoWork.pl Inspektorem Ochrony Danych?
- Przestrzeganie zasad ochrony danych w GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. nadzoruje wyznaczony Inspektor Ochrony Danych, z którym możesz skontaktować się poprzez adres e-mail: iod@gowork.pl
- 3. W jakim celu oraz w oparciu o jaką podstawę prawną przetwarzamy Twoje dane osobowe? Jak długo przechowujemy Twoje dane?
- W zakresie swojej działalności zajmujemy się pozyskiwaniem informacji na temat sytuacji panującej w przedsiębiorstwach. Umożliwiamy Użytkownikom Serwisu zapoznanie się z opinią oraz dokonanie oceny przedsiębiorcy, w szczególności jego wiarygodności i rzetelności jako pracodawcy lub partnera biznesowego.
Kategorie osób | Cel przetwarzania | Podstawa prawna | Retencja danych |
---|---|---|---|
Osoby fizyczne prowadzące własną działalność gospodarczą | Utworzenie i udostępnienie profili przedsiębiorców w serwisie GoWork.pl, w celu umożliwienia zapoznania się z opinią oraz dokonania oceny przedsiębiorców. | art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora - prowadzenie portalu internetowego umożliwiającego jego użytkownikom wyrażanie opinii o przedsiębiorcach) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes osób trzecich - możliwość zdobycia przez przedsiębiorców opinii na swój temat przydatnych do podnoszenia jakości warunków pracy oraz polepszania wizerunku) art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora lub osób trzecich – ustalanie, dochodzenie roszczeń, obrona przed roszczeniami związanymi z prowadzoną działalnością gospodarczą) | Dane będą przetwarzane do momentu wniesienia skutecznego sprzeciwu, z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją osoby, której dane dotyczą, a następnie, po wniesieniu sprzeciwu dane będą archiwizowane przez okres przedawnienia ewentualnych roszczeń. Po wskazanym wyżej okresie dane osobowe będą usuwane lub anonimizowane. |
- 1. Komu przekazujemy Twoje dane osobowe?
- Odbiorcami Twoich danych osobowych będą podmioty świadczące usługi na rzecz GoWork.pl Serwis Pracy Sp. z o. o. (w szczególności usługi takie, jak obsługa systemów informatycznych) oraz GoWork.pl Andrzej Kosieradzki, a także podmioty upoważnione do odbioru danych na podstawie przepisów prawa.
- 2. Jakie jest źródło pochodzenia Twoich danych?
- Twoje dane pozyskaliśmy ze źródeł publicznie dostępnych, takich jak: Centralna Ewidencja i Informacja o Działalności Gospodarczej (CEIDG), inne publiczne rejestry, strony internetowe.
- 3. Jaki jest zakres danych osobowych, które przetwarzamy?
- Przetwarzamy Twoje dane osobowe w zakresie obejmującym: dane teleadresowe (takie jak: imię, nazwisko, nazwa firmy, adres siedziby firmy), dane kontaktowe (takie jak: adres email, numer telefonu).
- 4. Jakie przysługują Ci prawa w związku z przetwarzaniem Twoich danych osobowych?
- Zapewniamy realizację Twoich uprawnień wskazanych poniżej. Możesz realizować swoje prawa przez zgłoszenie żądania na adres e-mail: iod@gowork.pl
Prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania danych | Masz prawo w dowolnym momencie wnieść sprzeciw wobec przetwarzania Twoich danych osobowych, jeżeli przetwarzamy Twoje dane w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes. Jeżeli Twój sprzeciw okaże się zasadny i nie będziemy mieli innej podstawy prawnej do przetwarzania Twoich danych osobowych, usuniemy Twoje dane, wobec wykorzystania których wniosłeś sprzeciw. |
Prawo do usunięcia danych | Masz prawo do żądania usunięcia wszystkich lub niektórych danych osobowych, jeżeli:
|
Prawo do ograniczenia przetwarzania | Masz prawo do żądania ograniczenia wykorzystania Twoich danych osobowych, gdy:
|
Prawo dostępu do danych | Masz prawo uzyskać od nas potwierdzenie, czy przetwarzamy Twoje dane osobowe, w związku z tym masz prawo:
|
Prawo do sprostowania danych | Masz prawo do sprostowania i uzupełnienia podanych przez siebie danych osobowych. Masz prawo żądać od nas sprostowania nieprawidłowych danych oraz uzupełnienia niekompletnych. |
Zgłaszania skarg | Jeżeli uważasz, że Twoje prawo do ochrony danych osobowych lub inne prawa przyznane Ci na mocy RODO zostały naruszone, masz prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (www.uodo.gov.pl). |