od rana dnia dzisiejszego róbujemy się dodzwonić z trzech numerow telefonu na infolinię Best Med na dwa numery stacjonarny i komórkowy. Za każdym razem jest automatyczna sekretarka mowi, że jesteśmy 1 w kolejce oczekujących to po pewnym czasie oczekiwania rozłącza nas. Tak od rana czekamy od chwili gdy jesteśmy 7 lub 5 w kolejjce oczekiwania do chwili gdy jesteśmy 1 w kolejce oczekiwania i rozłącza. To kpina i brak szacunku do pacjentów naszym zdaniem gdy infolinia poradni Best Med działa tak słabo. Pisaliśmy smsy w sprawie prośbby o kontakt, pisaliśmy o trudnościach z umówieniem wizyty przez infolnię - bez odzewu.
Chcę zapytać o wasze doświadczenie w sprawie specyfiki pracy w firmie Best-Med Sp. z o.o.. Czy w firmie obowiązuje dress-code? Czy pracodawca daje pozapłacowe bonusy? Dziękuje bardzo za odpowiedź.