Czy w Comfort Way Sp. z o.o. zawierane są umowy zlecenie w okresie próbnym?
Auta w dobrej cenie, sam wynajmuje od 6 miesięcy, na okres ciężki z przejazdami obniżą cenę więc spoko, ogólnie wszystko ok miła obsługa i można się dogadać, bo dziś to nie że wszystkimi można...
Współpraca w zakresie wykonywania przejazdów i otrzymywania zapłaty w wcześniej określonych terminach jest opóźniona ale do wytrzymania. Natomiast jeśli chodzi o załatwienie moich spraw kadrowych to jest problem bo kontakt całkowicie się urwał. Dzwonie kilka raz dziennie od ponad tygodnia nikt nie odbiera, wysłałem kilka emaili nikt nie odpisuje. Dodam z jestem z poza Warszawy i przyjaz osobisty jest niemożliwy. Wystarczy tylko odpisać lub zadzwonić. To nic trudnego, nie wiem w czym jest problem. Mam nadzieję że firma pod tym względem się poprawi. Pozdrawiam
Pracowałem z nimi szczególnie z Przemkiem nie wiarygodności nie odpisuje nie odbierają telefonu i od 4 miesiące czekam na wpłatę szkodą czasu z takimi gośćmi naprawdę.
Od ponad 2 lat jeżdżę z Comfort, czasami zdarzają się obsuwy, ale dzień czy dwa max, tak to zawsze wszystko na czas, wszystko rozliczają bez problemu, jak trzeba pomóc dzwonie i nie ma problemu. Ogólnie polecam.
Panowie nie są w stanie od ponad dwóch miesiącu odebrać mojego wynagrodzenia z Ubera. Pośredniczą w wynajmie aut, ale żeby tyle się pieścić z uberem o pieniądze? Zawsze jest jakaś odpowiedź wymijająca. Wysłaliśmy maila, rozmawialiśmy z dyrektorem, przelew jest w toku. Ilu jest takich co uwierzyło w te śpiewki i nadal czeka na pieniądze. W zeszłym miesiącu nie było problemu z wystawieniem fv za samochód. Dziś już był problem, bo auto nie jest do końca zapłacone? Zajmijcie się odzyskaniem pieniędzy od Ubera, to wtedy będzie wszystko ok. A nie poklepywać po plecach. I jeszcze jedno. Na pierwszym spotkaniu chwalili Panowie jakiego to wspaniałego mają pośrednika pomiędzy Uberem a firmą. Wszystko załatwi, jaki problem się nie pokaze to gość rozwiąże problem. A pośrednik zesrał się już na początku.
P. Michale niestety przecenia Pan nasze nasze możliwości. W momencie, w którym Uber nie zalicza Panu bonusa (według nich nie wykonał Pan odpowiedniej ilości przejazdów) mu możemy tylko napisać do nich prośbę o wyjaśnienie, ale oni to wyjaśnienie i tak wysyłają do Pana i to Pan musi im udowodnić, że się mylą, a nie my. Jeśli chodzi o wystawienie Faktury, to w momencie kiedy przestaje Pan płacić za wynajem auta, czyli mamy kilka nieopłaconych przez Pana faktur, to oczywiście nie wystawimy kolejnej (ewentualnie proformę). Do dziś nie uregulował Pan płatności, a my podatek od tych Faktur musieliśmy zapłacić, więc proszę się zastanowić nad logiką tego postu. Pozdrawiamy serdecznie
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Comfort Way Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Comfort Way Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Comfort Way Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 2 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!