Witam serdecznie jestem klientem psb od pewnego felernego zakupu gresu podłogowego 60/60 cieszyłam się że będę miała piękną a, wręcz wymarzoną podłogę w salonie . Ale niestety dotknęło mnie przykre rozczarowanie ponieważ zaufałam pracownikom w.w firmy po dostarczeniu nieodpakowaliśmy kartonów . A co się okazało to połowa z naszego gresu to poprostu kupa gruzu z uszkodzonymi rogami poprostu nie mogliśmy w to uwierzyć i że tak zaufaliśmy .Po przeprowadzonej rozmowie z panią która pełni jakieś stanowisko które zoobowiązuje ją do rozmowy z klientem , poprostu powiedziała nam że towaru zwrócić nie mogę, poprostu olali sprawę. Ale najlepsze dopiero przed nami wczoraj poszliśmy na zakupy .na dziale obsługiwał nas bardzo miły młody sprzedawca ,ale w pewnym momęcie poczuliśmy się niekomfortowo ponieważ z boku stał pracownik ochrony.W pewnym momęcie kiedy naprawdę poczuliśmy się dosłownie jak złodzieje .Zwróciłam grzecznie panu uwagę żeby się odsunął bo sytuacja jest dla nas mało komfortowa . Mężczyzna grzecznie opuścił dział i kontynuowaliśmy rozmowę na temat danego produktu że sprzedawcą.
Drogi Użytkowniku,
Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:
NIE dodawaj opinii, która:
Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.
Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.
Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.