Opinie o Kaufland w Pabianice Grobelna 9

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o pracodawcy Kaufland. Przeczytasz poniżej też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Kaufland o przebiegu rozmowy kwalifikacyjnej.


Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Kaufland w Pabianice Grobelna 9

Klijent Nowy wpis
Pracownik

Apeluje do sklepu o zainteresowanie gdyż bardziej często przed sklepem stają ludzie i Wolaka pieniadze jest to nagabywanie hamskiw I nie świadczy dobrze o wRzym sklepie powinniście dbać o ten wizerunek też przed sklepem NIK nie chce być zczepiany bo komuś nie chce się robić i nagabuje ludzi weźcie się za to !!!!

Konrad1212 Nowy wpis
Inne

Produkty po terminie ważności są tutaj normą. Kupiłem mieso mielone nie sprawdzając terminu ważności w domu okazało się że było 3 dnipo terminie, pozatym było lepkie i strasznie śmierdziało. Innym razem chciałem kupić pieczarki, nie miały one daty ważności na opakawaniu a wyglądały dosyć hmmm nieapetycznie zapytałem Pana z obsługi czy wie do kiedy jest ich data natomiast otrzymałem odpowiedź w niemiłym tonie, że Pan nie wie więc zapytałem czy wie kiedy przyszły powiedział że wczoraj ostatecznie kupiłem je a po odpakowaniu ponownie poczułem nieprzyjemną woń oraz chęć powrotu do sklepu i poczęstowania pana tymi wyśmienitymi grzybami. Niestety sklep był już zamknięty... ZACHĘCAM DO SPRAWDZANIA DATY PRZYDATNOŚCI NIETYLKO PRACOWNIKÓW ALE I KLIENTÓW.

Niezadowolony klient Nowy wpis
Inne

Ten sklep trzeba omijać z daleka. To (usunięte przez administratora) w gazetce produkty z atrakcyjną ceną żeby ściągnąć klientów a w rzeczywistości nigdy tego nie ma bo zawsze im nie dojechało

Niezadowolony klient Nowy wpis
Inne

Byłem na zakupach po pracy,kupiłem płyn do płukania tkanin butelka cała oblepiona jakaś lepka brudna,zwróciłem uwagę pani przy kasie że mają brudne rzeczy na półkach i nie ma się do kogo zwrócić z tą sprawą pani spojrzała tylko na mnie i druga na przeciwko się odwróciła i dziwnie na mnie też spojrzała,tutaj jest zadanie do sanepidu,czy brud i (usunięte przez administratora) to standard "KAUFLAND PABIANICE" i klienta mają w (usunięte przez administratora) te paskudne babska przy kasie są z łapanek,najwyższy czas żeby ktoś zainteresował się tą (usunięte przez administratora).

 Rozmowa kwalifikacyjna
Co sądzisz o rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Kaufland? Czy wziąwszy pod uwagę Twoje wrażenia, poleciłbyś innym aplikację do tego miejsca? Podziel się z nami swoimi doświadczeniami.
logo firmy Key Account Manager (pompy ciepła)
Pabianice
DTH Selection
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Hydraulik wyjazd OD ZARAZ - atrakcyjne warunki
Pabianice
CDMD SHL Sp. z o.o.
(7 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Technik Stacjonarnej Obsługi Obiektu
Pabianice
INWEMER System sp. z o.o.
(419 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Pce
Kandydat

Miałem nie pisać tej opinii lecz to ja zostałem bez środków do życia Pan Grzesiek pokazał się od strony osoby niesłownej ,bez honoru Ten komentarz jest tez ostrzeżeniem dla innych zainteresowanych praca w play ,aby po obietnicach Pana Grześka nie rezygnować ze swojej pracy lub nie odwoływać innych rozmów o prace , dopóki nie będziecie mieć podpisanej umowy . Zostałem bez pracy ,na lodzie. Nie polecam…. Kiedyś był to Kaufland teraz są na Zamkowej przy kościele.

iiiii
Pracownik

Byłam ostatnio w kauflandzie zrobiłam zakupy poszłam do kasy na którym siedziała młoda dziewczyna w okularach stali 4 osoby przed jej kasą. dziewczyna zamiast obsłużyć to coś robiła przed telefonem jak skończyła i odłożyła telefon dopiero wtedy zaczęła obsługiwać klientów

Natalia
Inne

Wiem już, co sądzą klienci, a może teraz ktoś z pracowników się wypowie? Ponoć w tego typu sklepach całkiem nieźle się zarabia, a zatrudnione osoby mają dużą możliwość rozwoju i atrakcyjne benefity. Prawda to?

Toro

Fatalna obsługa na stoisku mięsno-nabiałowym, lekceważenie klienta, obsługa klienta przez jednego sprzedawcę podczas, gdy nawet dwie-trzy osoby w tym samym czasie ze spokojem kroją wędliny na krajalnicach nie zauważając długiej kolejki klientów, na zwrócona uwagę sprzedawczynie reagują lekceważącym śmiechem ośmieszającym klienta, na tym stoisku najważniejsze jest krojenie wędlin a nie klient , zła organizacja pracy na tym stoisku i brak nadzoru. Jeżeli są trzy stoiska to klient oczekuje obsługi na każdym a nie wyczekiwanie w tasiemcowej kolejce na zainteresowanie jednego sprzedawcy i to jeszcze jak z łaski. Co do innej sprawy mam zastrzeżenia do marnego wyboru artykułów na sali, wszelkich, spożywczych, przemysłowych, jest wrażenie, że prowincja nie posiada takich potrzeb, wystarczy szaro, buro i kilka podstawowych rodzai. Moje sugestie dla Kaufland: Zmienić organizację i zasady obsługi klientów na krytykowanym przeze mnie stoisku, klient jest najważniejszy a nie krojone wędliny czy tez oglądanie znikających na zapleczu pleców waszych ekspedientek. Moje uwagi to efekt kilkuletniego doświadczenia w robieniu zakupów na tym stoisku, było gorzej i potwierdzam, że od pewnego czasu jest poprawa ale niestety nie dotyczy to wszystkich waszych sprzedawców i nie we wszystkim. Lubię atmosferę w Kaufland za: Dobry rozkład stoisk, wielkość powierzchni, sprawna obsługa przy kasie, sprawne uzyskiwanie informacji,dbanie o czystość

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Klientka
Inne
@Toro

Potwierdzam , że ekspedientki nie wiedzą po co tam są a znane hasło: "klient nasz pan" jest im obce. Na stoisku mięsnym wybija się ceny z innych droższych produktów a nie tych, które się się kupuje. Proszę sprawdzać paragony. Byłam świadkiem zachowania w dniu dzisiejszym 12 grudnia jak pani z obsługi klienta wróciła z bramki przechodzacego młodziutkiego chłopca może miał około 11-12 lat zrobiła to ponieważ zadzwoniła bramka. Obesowo ściągała z chłopca kurtkę na oczach przechodzących ludzi. Później wystraszonego chłopca gdzieś wyprowadziła do kontroli. Po chwili jak wróciła wzięła nożyczki i bez pytania wyciela metkę z kurtki bo stwierdziła, że to była przyczyna alarmu. A może na tej metce była instrukcja jak prać kurtkę.Dla mnie to jest kary godne zachowanie pracownika. Ciekawe czy kierownik sklepu ogląda na kamerach jak pracują i jak zachowują się pracownicy wobec klientów. Może więcej potrzeba szkoleń dla pracowników w tematyce jak powinno wyglądać zachowanie pracownika wobec klienta.

Pabianiczanian

Witam. Dwa do trzech razy w tygodniu robię drobne zakupy. Obsługa, rozstawienie towarów OK. Jedynie osoba obsługująca kiosk, za każdym razem gdy jestem na zakupach, ma zamknięte stoisko. Zdążę zrobić zakupy, wystać w kolejce, a tam wciąż jest zamknięte. Kiedy zwróciłem uwagę, to usłyszałem że to przerwa techniczna. Od kiedy w punktach sprzedaży prasy jest coś takiego ? Kilka razy widziałem jak ta osoba odblokowuje kraty, wchodzi z siatami i zamyka się na nie wiem jak długo bo tracę cierpliwość

Zostaw merytoryczną opinię o Kaufland - Pabianice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Kaufland?

    Zobacz opinie na temat firmy Kaufland tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Kaufland?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Kaufland
Przejdź do nowych opinii