Ciekawe dlaczego pojawiają się tylko pozytywne komentarze na temat firmy? Nikogo to nie zainteresowało? Do tej pory w ogłoszeniach kłamią i piszą o pracy 8-16 a praca trwa do 17...
spoczko jest polecam
bardzo fajna firma, stabilne zatrudnienie, wynagordzenie super
Interesuje mnie złożenie CV do tej firmy. Jaka jest umowa?
Umowa zlecenie jak w większości Call Center, ale warto bo i kasa (wcale nie jakaś dziadowska :)) i ludziska spox.
Atmosfera na rekrutacji przyjemna, ogólna rozmowa na temat podjęcia pracy bardzo interesująca. Wszystko w skrócie omówione od A do Z
Czy jestem dyspozycjna, od kiedy mogę zacząć pracę i czy mam doświadczenie w telemarketingu
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę
ja pracuje już ponad miesiąc i mam za sobą kilka podobnych firm, tutaj jest najlepiej, 1 zmiana wielki plus w porównaniu do pracy do 20, biuro w centrum Lublina więc blisko na mpk, trzeba robić swoje wiadomo nie ma nic za darmo, kasa się zgadza wiec jest ok
dla mnie na prawdę ok, pierwsza zmianan potem wolne popołudnie, pieniądze się zgadzają, wiadomo nie jest łatwo i lekko ale to jest praca, w gastronomii było gorzej. jak ktos szuka pracy i potrzebuje kasy to polecam
Praca w call center nie jest dla wszystkich bo nie wszystkim odpowiada zarabianie pieniędzy za pomocą gadania. To jasne. Jednak pieniądze są tu (wcale nie śmieciowe!!!) pewne i ekipa kozacka. A że nie wszystkim pasuje? Cóż C'est la Vie ;)
Nie polecam tej firmy(usunięte przez administratora) Trzeba mieć nerwy ze stali żeby pracować tam dłużej niż miesiąc.
nie jest zle, praca do najłatwijszych nie należy, ale plusem jest pierwsza zmiana i dobre wynagrdzenie
jak dla mnie spoko, praca siedząca, wypłata się zgadza
Wiadomo, że nie wszystkim musi ta praca odpowiadać. Jednak wylewanie frustracji za własne lenistwo lub brak motywacji nie świadczy dobrze o osobie, która to czyni. Jakie są FAKTY: 1. Praca w dobrych godzinach z dużą ilością przerw. 2. Projekty niesprzedażowe więc niczego nie wciskasz nie sprzedajesz ba! nawet nie namawiasz tylko POTWIERDZASZ obecność osób już zaproszonych. 3. Pieniądze zawsze na czas a od sierpnia stawka wzrasta. 4. Ekipa (tak załoga jak kadra) generalnie OK. Jak ktoś szuka dziury w całym albo liczy, że za prukanie w stołek będzie dostawał pieniądze niech nie przychodzi. Tak czy inaczej kasa jest ZAWSZE na czas i to wcale nie śmieciowa bo przy normalnie wyrabianych godzinach i bez jakiś specjalnych wyników zawsze pomiędzy 2300-2800 na czysto. I tyle natomiast pisanie o swoich odczuciach zawsze jest tylko i wyłącznie pisaniem subiektywnym. Jedno jest tutaj pewne umiesz rozmawiać i wyrabiasz godziny to przyzwoicie zarabiasz. P.S. Co można myśleć o frustratach, którzy sobie nie poradzili? Czy ich opinia jest miarodajna? Dla mnie to pytania retoryczne. Pozdrawiam normalnych.
jak na call center w Lublinie to najlepsze w jakim pracowałam
praca w porządku, zarobki spoko, atmosfera tez jest ok
dla mnie spoko, kasa sie zgadza
Zastanawiam się nad aplikacją do firmy, czy ktoś może opowiedzieć jak wygląda rozmowa kwalifikacyjna, przerwy w pracy + np na siusiu ;) jak wygląda i ile trwa szkolenie, bo widzę komentarze tylko ze fajna atmosfera i ile kto zarabia ;)
Rozmowa jest banalna liczy się chęć do pracy i umiejętność operowania narządem mowy :) szkolenie bardzo krótkie (2x 2-3 godziny). Praca od 8 do 16 ( z czego 3x15 minut płatnych przerw a jak chcesz siusiu to idziesz siusiu :)) ekipa pozytywna. Zarobki wahają się )w zależności od przepracowanych godzin i wyników) od 2200 do 2800 do ręki (choć są tacy co przekraczają poziom 3k :) Praca polega na potwierdzeniu i zachęceniu obecności na spotkaniach. Jeśli lubisz rozmawiać i chcesz zarabiać to idealne połącznie wśród naprawdę fajnych osób. Choć takie nawijanie to nie jest tak lekkie jakby się wydawało... Warto przyjść i spróbować!
Prawda jest taka, że jak się komuś nie chce pracować (a telemarketing to specyficzna praca nie dla wszystkich) to wszędzie mu będzie źle. Potem wylewa żale i kłamstwa bo się nie sprawdził. Jedno jest pewne: nie jest to leciutka praca takie gadanie ale co do reszty (pieniędzy na czas i ekipy) nie można mieć zastrzeżeń. Na nic nikogo nie namawiamy, nic nie sprzedajemy, nie chcemy żadnych podpisów, potwierdzamy obecność dla Klienta.
Jak wygląda podstawa wynagrodzenia w TeleMedic?
(usunięte przez administratora) Byłam na szkoleniu, pierwszy dzień w miarę ok ale nie podobały mi się dziwne spojrzenia Pani szkolącej na osoby które jej nie przypadły do gustu. Na pytanie koleżanki "jak grupa, radzi sobie?" odpowiedziała słaba... (usunięte przez administratora)
(usunięte przez administratora). Byłam na szkoleniu, pierwszy dzień ok chociaż nie podobały mi się dziwne spojrzenia Pani szkolącej gdy ktoś jej nie przypadł do gustu. Na pytanie koleżanki "jak grupa? daje radę?" Odpowiedziała że słabo.... (usunięte przez administratora)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w TeleMedic?
Zobacz opinie na temat firmy TeleMedic tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 104.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w TeleMedic?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 86, z czego 61 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 11 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy TeleMedic?
Kandydaci do pracy w TeleMedic napisali 4 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.