Pakersi to ogólnopolska sieć ponad 100 Punktów Kurierskich. Atrakcyjna oferta, szeroki pakiet usług dodatkowych i wysoki standard obsługi oparty na opiece oraz doradztwie sprawiają, że marce ufają tysiące klientów. Dzięki temu Pakersi zajęli drugie miejsce w rankingu najlepiej ocenianych w ostatnim roku firm serwisu Opineo.pl. Zdobyli również Srebrną Odznakę oraz odznakę Słucham swoich Klientów.
Klienci Punktów Kurierskich Pakersi docenili m.in. profesjonalną obsługę i doradztwo w zakresie nadania paczki i wyboru najkorzystniejszej oferty, szybkość doręczenia czy pomoc w zapakowaniu przesyłki. W Punktach Kurierskich marki Pakersi można nadać lub odebrać paczki niestandardowe, międzynarodowe i ekspresowe. Oferują one również usługi dodatkowe takie, jak: zapakowanie przesyłki czy wysyłkę za pobraniem z możliwością odbioru pieniędzy w gotówce lub przelewem na konto. W Punktach Kurierskich Pakersi można wysłać paczkę pod konkretny adres, do 4000 Punktów odbioru w całej Polsce oraz do paczkomatów, a także zamówić kuriera pod wskazany adres – do domu lub firmy. Obecni na rynku od ponad 10 lat Pakersi to profesjonalny opiekun wszystkich rodzajów przesyłek kurierskich: od kopert, przez paczki po palety.
Pani Marto, aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może napisać cokolwiek.
Prosże o opinie o franczyzie Pakersi od obecnych franczyzobiorców (nie anonimowe wpisy na forum sprzed 10 lat).
Komentuje Pani wizytówkę firmy Pakersi, która znajduje się w serwisie GoWork (Administratora). Jeśli łamie Pani regulamin serwisu GoWork, to Administrator usuwa z Pani wpisów fragmenty niezgodne z regulaminem GoWork, a w tym przypadku również z przepisami kodeksu karnego. Rozumiemy, że czuje się Pani anonimowo, jednak powinna mieć Pani świadomość, że uporczywe wypisywanie dziesiątek komentarzy pomawiających firmę lub ujawniających dane osobowe jej pracowników nie tylko utrudnia pracę na rzecz marki Pakersi, ale też łamie Pani prawo. Jeśli jest lub była Pani Klientką Pakersów lub czuje się Pani w jakikolwiek sposób poszkodowana przez firmę, prosimy o złożenie reklamacji. Anonimowe, niemerytoryczne komentarze nie powalają nawet odnieść się do meritum.
Czytam, że rekrutacja na stanowisko w obsłudze klienta już obsadzone :) Wiecie jak często zdarzają się wolne etaty do działu? Ktoś był na rozmowie kwalifikacyjnej i podzieli się wrażeniami? ;)
Pani Agato, rotacja w dziale jest niewielka, więc i ogłoszeń niewiele (raz na kilka miesięcy). Zachęcamy do przeglądania ofert pracy w naszej firmie. Ostatnie ogłoszenie wystawiliśmy, ponieważ firma się rozwija i potrzebowaliśmy nowej osoby do obsługi naszych Klientów. Nowa osoba właśnie dzisiaj dołączyła do zespołu :).
Jak wygląda rozmowa w Pakersi Kamil Kik na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta? Z iloma osobami się rozmawia? 16 maja pojawiło się ogłoszenie.
Dzień dobry, rozmowa odbywa się online i są na niej obecne dwie osoby, w tym bezpośredni przełożony. Rekrutacja na stanowisko Specjalista ds. Obsługi Klienta została już zakończona, jednak w przyszłości zachęcamy do przeglądania ofert pracy w naszej firmie.
Pakersi poszerzają swoją ofertę i rozpoczynają współpracę z księgarnią internetową Bonito. Teraz robiąc zakupy na bonito.pl lub aplikacji Bonitomożesz odebrać je wygodnie w Punkcie Kurierskim Pakersi blisko Ciebie. Koszt dostawy to jedyne 4,99 zł.
Jak odebrać swoje zakupy z Bonito w Punkcie Pakersów?
✔ W trakcie składania zamówienia wybierz Punkt Kurierski Pakersi, w którym chciałbyś odebrać swoje zakupy.
✔ Poczekaj na powiadomienie SMS lub e-mail o możliwości odbioru.
✔ Odbierz swoje zamówienie!
Dlaczego warto skorzystać z odbioru przesyłki z Bonito w Punktach Kurierskich Pakersi?
- zamówienie czeka na Ciebie przez 7 dni
- brak konieczności umawiania się z kurierem
- odbiór o dogodnej porze blisko Ciebie
Witam. Chciałbym Was przestrzec przed tą firmą oraz zastanowić się 100x zanim się weźmie udział w tym zakłamanym procederze. Już po samym Webinarze widać że nie jest on prowadzony na żywo, nagranie zostało nagrane wcześniej i jest puszczane co 15/20 minut. Odpowiedzi również usłyszymy tylko na pytania które zadają boty. Czyli wszystko przygotowane wcześniej, ukartowane oraz prowadzone tak by za wszelką cenę reklamować współpracę z nimi. Skoro już na samym starcie (usunięte przez administratora) w związku z webinarem i że można zadawać pytania, chociaż jasno widać że pytania powtarzają się co każde spotkanie są takie same oraz odpowiedzi również to samo. Strach pomyśleć co będzie dalej... Nie dajcie się wciągnąć w długi. Nie polecam.
Panie Marcusie, jak się domyślam po datach komentarzy, skomentował Pan nagranie webinaru sprzed dwóch lat. Przykro nam, że poczuł się Pan wprowadzony w błąd, przez kilka lat udostępniania nagrań webinarów nie mieliśmy takich uwag jak Pana. O ile dobrze zgaduję jakie dane kontaktowe Pan podał podczas oglądania nagrania, są one nieprawdziwe i nie jesteśmy w stanie się skontaktować za ich pośrednictwem. Jeśli oczekuje Pan odpowiedzi, prosimy o kontakt indywidualny pod numerem telefonu 732 739 734, przez formularze na stronie https://pakersi.pl/franczyza lub mailowo pod adresem pakersi@pakersi.pl. Niestety nie jesteśmy w stanie prowadzić webinarów regularnie, więc lepsze nagranie niż jego brak. W kolejnych webinarach zwrócimy uwagę również na osoby oglądające nagrania, żeby skierować je pod poniższe formy kontaktu. Jednocześnie chciałbym zwrócić uwagę, że GoWork jest serwisem przeznaczonym dla pracowników firm, którym Pan nie jest i nie był. Pana komentarz może więc wprowadzać czytających w błąd, bo w żadnym stopniu nie dotyczy zatrudnienia Pana w firmie Pakersi.
Przykro nam, że ma Pan taką opinię. Jeśli jest Pan naszym Klientem i coś nie spełniło Pana oczekiwań, prosimy o złożenie reklamacji. Nie jesteśmy w stanie w żaden sposób pomóc, otrzymując anonimową opinię „nie polecam”. Przypominamy również, że aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty
Na jakiej zasadzie wygląda praca zdalna lub praca na własnym terenie?. Najbardziej mnie interesuje praca zdalna z poziomu komputera, smartfona itp.. Proszę o zakres obowiązków i sam charakter pracy. Pozdrawiam :)
Dzień dobry, charakter pracy zdalnej zależy od stanowiska. Obecnie, w chwili pisania komentarza (marzec 2023) nie prowadzimy rekrutacji.
Jak wygląda aspekt współpracy ze studentami w Pakersi Kamil Kik? Chętnie zatrudniają?
W ostatnich latach na żadnym stanowisku nie wymagaliśmy skończonych studiów. Status studenta nie jest przeszkodą w zatrudnieniu, na niektórych stanowiskach jest też możliwa współpraca na elastycznych umowach, bez konieczności przebywania w miejscu biurze czy wykonywania obowiązków w określonym terminie. Pozwala to skutecznie łączyć studia z zarabianiem :). Warto pamiętać, że studenci do 26 roku życia są uprzywilejowani przez prawo, więc otrzymuj wyższe wynagrodzenie „na rękę” z danej kwoty brutto ze względu na niższe opodatkowanie.
dobrze rozumiem z waszej wypowiedzi ze na niektoryrch stanowiskach mozliwa jest praca zdalna czesciowa lub całkowita, tak by dostosowac godziny pracy do wlasnie studiowania ?
Tak, oczywiście :) W chwili pisania komentarza (luty 2023) nie prowadzimy żadnej rekrutacji do centrali, jednak w przyszłości zachęcamy do przeglądania ofert pracy, zawsze zaznaczamy w jakim zakresie jest możliwość pracy zdalnej i jaka jest forma zatrudnienia.
Czy pracownicy Pakersi Kamil Kik mają możliwość uczestnictwa w jakichś formach integracji?
Spotkania integracyjne organizowane są zarówno przez firmę, jak i przez poszczególnych pracowników. Akurat dobrej atmosfery firmie nie można zarzucić :).
Prosże o opinie o franczyzie Pakersi od obecnych franczyzobiorców (nie anonimowe wpisy na forum sprzed 10 lat).
Pani Marto, aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może napisać cokolwiek.
Potwierdzamy, jedyne aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyskają Państwo odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może sobie napisać napisać cokolwiek.
Ludzie, zastanówcie się poważnie jak myślicie o własnym biznesie. Jak możecie, to pojedźcie do paru punktów. Jak nie - zadzwońcie. Różnice w opiniach na tej stronie i w rzeczywistości to niebo a ziemia. Pozdrawiam serdecznie panie z Krotoszyna, Turku, Poznania i Trzebiatowa oraz przesympatycznego pana z Gdańska!
Też uważamy, że zawsze warto pytać. Jedyne aktualne i rzetelne opinie prawdziwych właścicieli Punktów uzyskają Państwo odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty
Też tak uważam . Pytać .Prowadzę punkt 3 miesiące .Na początku strach przed nowym ale i dreszczyk emocji .Działasz ,zakładasz swój biznes .Wszystko co robisz robisz dla siebie. Sama prowadzę punkt. To ty pracujesz na to czy klient wróci i na opinie o punkcie. Początek trudny nie wszystko wiesz ,uczysz się , tu mega wsparcie pana szkoleniowca super człowiek sam prowadzi punkt dlatego dużo wie z praktyki nie z teorii:) Podstawowa kwestia .Kokosów nie ma . 3 miesiąc zarobek na poziomie 500 zł gdzie koszty 2500.I podejrzewam że 90% nowych tak ma .Ale jeśli ktoś dobrze wstrzeli się w lokalizację i brak konkurencji to może ma lepiej. Ja nie dzwoniłam nie pytałam i to był błąd . Rada na początek przygotuj na przetrwanie 50000 tys. żeby na pół roku starczyło na opłaty ,życie i reklamę . REKLAMA PODSTAWA .Klienci biznesowi wątpię nie mamy takich cen żeby zarobić sporo i żeby klient był zadowolony . Ale też to zapewne nie reguła .Może czasami trafi się rodzynek. Rodzaj pracy super .Jesteś wszystkim w jednym :) Ale też pracujesz dłużej niż 8 godz. Moje uwagi do centrali to druga kwestia ale to już nasza sprawa nie publiczna . Moja rada umiesz liczyć licz na siebie i nie słuchaj też samych plusów ale skup się na minusach . Co do nazwy Pakersi początkowo będą mylić cię z siłownią :) Ale proszę próbować może w danej miejscowości brak takich usług.
Bardzo dziękujemy za merytoryczną odpowiedź i życzymy powodzenia! :) Jeśli masz uwagi lub pomysły co możemy poprawić, bardzo prosimy o przekazanie do zespołu Wsparcia lub swojego indywidualnego opiekuna, jeśli jesteś w programie indywidualnej opieki.
Dziękuję :) Opiekun nie słyszałam ale oczywiście skorzystam :) Zrobię wszystko aby utrzymać punkt . Nie chcę podzielić losu tych ,którzy po roku zawijają żagle .Oczywiście czasami zdarzy się że zdrowie i inne okoliczności zmuszają nas do weryfikowania planów .Wam również życzę długiej współpracy z pracownikami i franczyzobiorcami :)
Dziwnym trafem tylko PAKERSI odpowiadają tu na komentarze. Jeżeli uda Ci się zobaczyć mój komentarz przed usunięciem, to rada: NIE WPIE*** SIE W TO GO****. (usunięte przez administratora) I (usunięte przez administratora)
Komentuje Pani wizytówkę firmy Pakersi, która znajduje się w serwisie GoWork (Administratora). Jeśli łamie Pani regulamin serwisu GoWork, to Administrator usuwa z Pani wpisów fragmenty niezgodne z regulaminem GoWork, a w tym przypadku również z przepisami kodeksu karnego. Rozumiemy, że czuje się Pani anonimowo, jednak powinna mieć Pani świadomość, że uporczywe wypisywanie dziesiątek komentarzy pomawiających firmę lub ujawniających dane osobowe jej pracowników nie tylko utrudnia pracę na rzecz marki Pakersi, ale też łamie Pani prawo. Jeśli jest lub była Pani Klientką Pakersów lub czuje się Pani w jakikolwiek sposób poszkodowana przez firmę, prosimy o złożenie reklamacji. Anonimowe, niemerytoryczne komentarze nie powalają nawet odnieść się do meritum.
Moja przygoda z pakersami nie była przyjemna. Obowiązki wykraczające poza ich zakres z podpisanej umowy to standard. Codzienne telefony rozżalonych i poirytowanych franczyzobiorców na współpracę z siecią - norma. Znaczna większość osób dzwoniących na infolinię jest zdenerwowana i wulgarna. Klimat luźnej atmosfery w biurze to tylko złudzenie. Przejście na umowę o prace ze zlecenia wiąże się ze spora utratą zarobków, a podwyżki nie są czymś oczywistym. Nie polecam
Przykro nam, że nie pracowało Ci się przyjemnie. Jak sama/sam zauważasz w pozostałych komentarzach, staramy się, żeby atmosfera była jak najprzyjemniejsza. To jest szczególnie ważne w BOK-u, bo praca w Biurze Obsługi Klienta niestety w każdej firmie łączy się z tym, że trafi się zdenerwowany lub wulgarny Klient. Rozumiemy, że jest to ciężkie, a przyjemna atmosfera czy możliwość wyjścia na taras powinny w części to zrekompensować. Ciężko powiedzieć o jakiej dokładnie sytuacji z przejścia ze zlecania na umowę o pracę mówisz. Oczywiście praca zleceniowa i na pełen etat w biurze łączą się ze zmianą obowiązków, co wynika ze specyfiki tych umów. Te obowiązki mogą być różnie wynagradzane. Pamiętaj też, że w przypadku umowy o pracę, poza wynagrodzeniem wpływającym na konto, pracodawca w każdej firmie opłaca za Ciebie wiele składek, takich jak np. składka emerytalna, składka na ubezpieczenie chorobowe, ubezpieczenie zdrowotne, składka rentowa, składka na Fundusz Pracy, składka na Fundusz Gwarantowanych Świadczeń Pracowniczych. W przypadku umowy o pracę przysługuje też urlop wypoczynkowy. To są dodatkowe wartości, które osoby pracujące na umowę o pracę otrzymują ponad pensję.
Pracowałam w firmie Pakersi prawie rok czasu na stanowisku Office Manager. Mam tylko pozytywne odczucia: * elastyczna forma zatrudnienia; * możliwość elastycznego czasu pracy; * świetny, zgrany zespół; * piękne, eleganckie biuro w dogodnej lokalizacji; * dodatkowe benefity; * imprezy integracyjne; * jasno przedstawione obowiązki i sposób ich rozliczania; * kompetentna i sympatyczna kadra zarządzająca :) Same plusy! Takich pracodawców można wspominać latami - zdecydowanie polecam ! :)
Dziękujemy za Twój wkład w budowanie zespołu i tęsknimy :). Powodzenia na dalszej ścieżce kariery!
Ciekawa jestem dodatkowych benefitów,hahaha Przez tyle lat nie było tam mowy o benefitach. Chyba,że ...wiadomo wypłata i ....
Zastanawiam się tylko kiedy w ostatnim czasie miałaś tutaj z nimi styczność, że tak stwierdzasz?
Dzień dobry, niestety w całej historii zatrudnienia nie mamy osoby o imieniu Kamila, zatem trudno nam się odnieść bezpośrednio do sytuacji danego Pracownika, ale - w zależności od działu i stanowiska - tam, gdzie premia jest uzasadniona charakterem pracy, jest ona oczywiście dodatkowym benefitem. Dostępne są też wszelkie standardowe benefity, takie jak m. in.: MultiSport, owocowe czwartki, darmowe miejsca postojowe, elastyczny czas pracy czy możliwość pracy zdalnej itp.
Miejsca postojowe tylko dla wybranych pracowników, a karta multi-sport chyba od niedawna.
A możliwość pracy zdalnej to zbyt wiele powiedziane. Pracownicy byli mocno rozliczani z ich korzystania, niejednokrotnie przełożeni woleli widzieć w biurze kogoś podziębionego. Kamilowi byłoby smutno gdyby do nowego i drogiego biura, przychodziło mało osób :l
Dzień dobry, nie wiem kiedy pracowałaś/pracowałeś w Pakersach, ale po komentarzach zakładam, że raczej dawno temu: - karta multisport jest od ubiegłego roku - miejsca postojowe - ciężko powiedzieć o którym „nowym biurze” mówisz, bo kilka razy zmienialiśmy (za każdym razem na wyższy standard). I w poprzednim biurze na Stacyjnej, i obecnie, miejsca parkingowe są dostępne dla wszystkich pracowników, bez względu na stanowisko. Oczywiście liczba miejsc jest zawsze ograniczona, jednak i na Stacyjnej i w obecnym biurze mieliśmy to szczęście, że ochrona zawsze wskazywała miejsce na parkingu, które można zająć. Jeszcze wcześniej (2 lata temu) był ogólnodostępny parking bez przydzielonych miejsc - tam rzeczywiście trzeba było poszukać wolnego miejsca, jednak dotyczyło to każdego pracownika. - Podejście do pracy zdalnej w przypadku po wybuchu pandemii COVID-19 w 2020 roku mocno się zmieniło, jest wręcz nacisk na zostawanie w domu lub wyjście z biura przy ryzyku zarażenia innych. Oczywiście wykonywanie obowiązków w razie pracy zdalnej jest rozliczane przez przełożonych - to nadal praca, a nie L4.
Szczerze odradzam i ostrzegam przed wejściem w tą franczyzę. Piramida,(usunięte przez administratora)i (usunięte przez administratora)
Pani Moniko, przede wszystkim przykro nam, że tak ocenia Pani naszą sieć, a Franczyzobiorców prowadzących swoje biznesy nazywa Pani członkami piramidy. Pakersi nie mieli i nie mają nic wspólnego z piramidami finansowymi, zarówno w znaczeniu potocznym, jak i prawnym z prostego powodu - zarabiają na pozyskiwaniu Klientów nadających przesyłki kurierskie, czyli na realnej usłudze. Ponadto przestrzegamy zawieranych umów, które są jawne i publicznie dostępne przed podpisaniem umowy, a dodatkowo omawiane z naszej inicjatywy podczas szkoleń, więc o żadnym oszustwie nie może być mowy. Gdyby podpisała się Pani nazwiskiem, moglibyśmy zweryfikować czy brała w nim Pani udział i czy w ogóle jest Pani Franczyzobiorczynią Pakersów. Jeśli jest Pani naszą Franczyzobiorczynią i uważa Pani, że nie wykonujemy postanowień umowy, to zawsze może Pani złożyć reklamację w sposób opisany w umowie. Nazywanie firmy działającej od ponad 10 lat „piramidą” nie jest tym sposobem. Co do usuwania wpisów - napisała Pani 13 takich samych wpisów w ciągu pół godziny, w dodatku niezgodnych z regulaminem GoWork, więc administrator usunął duplikaty.
Czy opłaca się zostać tym właścicielem punktu kurierskiego, co wisi ogłoszenie? Nie chcę wtopić w jakieś niepowodzenie. Ktoś realnie na tym zarobił tutaj?
Pani Katarzyno, jedyną rzetelną odpowiedź prawdziwych właścicieli Punktów uzyska Pani odwiedzając nasze licencjonowane Punkty, których mapa jest tutaj: https://pakersi.pl/nasze-punkty W Internecie każdy może sobie napisać cokolwiek.
Dzień dobry. Widziałam ofertę pracy w Pakersach. Na naszym rejonie i wg na półnony Polski jest mało punktów. Czym to jest spowodowane? Czy to nie jest dobre miejsce na taką franczyzę? Jak to wygląda os " środka" ? W jakich widełkach można zamknąć zarobki? Na jakie koszty trzeba być nastawionym od początku? ( pisano tutaj o 20-30tys ale ile pokrywa dofinansowanie a ile trzeba mieć środków własnych? Poproszę o odpowiedzi. Dziękuję i pozdrawiam
Dzień dobry, najpełniejsze informacje uzyska Pani rozmawiając z nami, zawsze będzie też mogła Pani dopytać o szczegóły :) Prosimy o kontakt pod numerem telefonu 732 739 734 lub zgłoszenie się przez stronę https://pakersi.pl/franczyza. Odpowiadając na Pani pytania: 1. Rzeczywiście jesteśmy obecni bardziej na południu niż na północy. Obecność w każdej miejscowości, a czasem nawet konkretnym osiedlu należy jednak rozpatrywać indywidualnie. Jeśli chodzi Pani po głowie konkretne lokalizacja, prosimy o kontakt, bezpłatnie i niezobowiązująco sprawdzimy ją. 2. Zarobki zależą od wielu czynników, przede wszystkim od lokalizacji i aktywności konkretnej osoby. Mamy zarówno Punkty będące którymś z kolei biznesem danego Franczyzobiorcy i generujące stosunkowo małe obroty, ale za to napędzające ruch w innych przedsięwzięciach, jak i lokalne centra usług kurierskich, w których pracuje po kilka osób, a obroty wynoszą ponad sto tysięcy złotych miesięcznie. Większość Punktów jest jednak gdzieś pośrodku :). 3. Najwięcej zależy od stanu lokalu. Większość osób rzeczywiście na start przeznacza 20-30 tys. zł netto. Obecnie można skorzystać z dofinansowań na ponad 35.000 złotych na terenach miejskich i do 100 tys. na terenach wiejskich, więc przy dobrych wiatrach da się sfinansować otwarcie Punktu Kurierskiego bez środków własnych. Nawet w takiej sytuacji zalecamy jednak mieć zapas środków na wszelki wypadek. Najlepiej gdyby zgłosiła się Pani pod numer 732 739 734 lub wypełniając formularz https://pakersi.pl/franczyza - pomożemy znaleźć finansowanie.
Sieć Punktów Kurierskich Pakersi już po raz trzeci została wyróżniona w rankingu Gazele Biznesu i znalazła się w gronie najdynamiczniej rozwijających się firm w Polsce.
Dziękujemy wszystkim naszym Klientom i Partnerom, którzy przyczynili się do tego sukcesu!
Witam - prosze o interwencje poniewaz moja paczka wyslana z Polski /Suwalki/ dotarla do Dartford i tam lezy juz 22 dni - paczka mala zaledwie wazacza 4kg200dkg - sa w niej ubrania 'dresy,kurtka.bluza i 2 koszulki - mozna to sprawdzic a nie trzymac jak by tam bylo jakies zloto /a to tylko prezent dla mojego dziecka - ktory mial dojsc na urodziny/ prosze o interwencje /numer paczki 223788312/ dziekuje i pozdrawiam
dnia 27.10.2022 wyslalam 2 paczki - do dnia 13.11.2022 jeszcze leza w Dartford - gdzie i jak najlepiej interweniowac
Dzień dobry, ustalimy co się dzieje i jutro się odezwiemy. Zawsze można też się skontaktować przez telefon 788 784 784 i e-mail pakersi@pakersi.pl
W Punktach Kurierskich Pakersi można nadać paczkę kurierem na dwa sposoby.
1. Osobiście - przynieś swoją przesyłkę, a nasi doradcy zajmą się resztą:
- zapakują paczkę
- zmierzą i zważą przesyłkę
- wydrukują etykietę
- pomogą wypełnić dokumenty w przypadku wysyłki międzynarodowej
2. Zamawiając kuriera pod wskazany adres - do domu lub firmy
Niezależnie od wybranej metody Klienci naszych Punktów Kurierskich mogą liczyć na naszą pomoc w doborze najlepszego przewoźnika do rodzaju wysyłanego towaru.
Dbamy o każdą przesyłkę, jak o swoją!
Punkt Pakersów prowadzę od roku i jestem bardzo zadowolona. Teraz mam pracownika ale na poczatku działałam sama i bylo dużo roboty . Oprócz nadawania paczek dobrze można też zarobić na ludziach, którzy je odbierają z punktu - dziennie mam z 50 takich osob. rzeczy do pakowania tez są ważne, więc warto przygotwoac sobie stół roboczy, bo ludzie są chętni do pakowania na miejscu. Kartony można zamówić u Pakersów. Szkoda że nie dają taśmy z logo i sama musiałam to ogarnąć. Ogólnie firma się rozwija, cały czas można liczyć na szkolenia i pomoc ale dużo robiłam też samam, żeby punkt działał tak jak działa - reklama na Facebooku, wpisy na wizytóce Google, rozdawanie ulotek . .Ważna jest lokalizacja , bo według mnie to jest 40 % sukcesu. No i żeby lokal miał parking, bo w przypadku większych przesłyek czy palet jest to ciężko bez miejsca, w którym można zaparkować pod samym pukntem.
Serdecznie dziękujemy za podzielenie się pozytywną opinią. Taśmę z logo mamy w planach. W razie jakichkolwiek pytań - pozostajemy jak zawsze do dyspozycji. Pozdrawiamy serdecznie i życzymy dalszych sukcesów w prowadzeniu Punktu.
Moim zdaniem jak teraz jest takie zapotrzebowanie na kurierów to bardzo dobry pomysł na biznes. Obroty wzrosły tak, że zatrudniłam dodatkowego pracownika. Moge dobrać ofertę z kilku dostawców, mam dobre ceny na całą Europe no i wysylki niestandardowe. Jedno czego brakuje to brandowanych materiałów do akowania jak taśmy. Ale na tym co jest też dajemy radę.
Cieszymy się, że biznes się rozwija. Planujemy wzbogacenie oferty - także jeśli chodzi o materiały do pakowania - tak, by w pełni odpowiadać na zapotrzebowanie naszych Partnerów Biznesowych. Pozdrawiamy serdecznie!
No ale takie taśmy czy nawet koperty sztywne i foliopaki było by chyba super .Ale to już Centrala powinna działać ????
Otworzyłam Punkt Kurierski w sierpniu 2020 r. Jestem zadowolona z obrotu. Wiadomo jakie są poczatki. Z czasem jednak zaczęło się rozkręcać, trochę rozmów z opiekunem handlowym i ogólnie całą Centralą, potem jakoś to poszło. Teraz są stali klienci i znają mnie w mieście. Co więcej sprzedaż materiałów do pakowania też dobrze idzie, a nie tylko nadawanie paczek. Jeśli mogłabym coś zasugerować to polecam PUDO sobie rozkręcić, bo to stały ruch zapewnia i klientów.
Z tego, co się orientuję Pakersi pomagają franczyzobiorcą w wyborze dogodnej lokalizacji, a nawet w marketingu, by rozkręcić obroty? A koszt rozpoczęcia działalności to 20-30 tyś zł?
Szanowny Panie Mirosławie, oczywiście udzielamy wsparcia w wyborze optymalnej lokalizacji oraz marketingowego. Jeśli chodzi o koszt - pomagamy również pozyskać dotacje na ten cel. Zapraszamy serdecznie do kontaktu pod nr tel.: 732 739 734.
PUDO (ang. PickUp Drop Off) to punkt, w którym można nadawać paczki, ale też zamówić kuriera, żeby zostawił je w Punkcie. Taka usługa przydaje się np.: - firmom, do których kurier przyjeżdża za wcześnie i wolą zostawić swoje wysyłki w punkcie kurierskim - osobom, które robią zwroty zakupów kupionych przez Internet - jeśli kurier nie zastał odbiorcy w domu może zostawić paczkę w PUDO, więc odbiorca może odebrać paczkę w okolicy Również zachęcamy naszych Franczyzobiorców do obsługi paczek od jak największej ilości przewoźników i pomagamy w tym na ile możemy.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pakersi Kamil Kik?
Zobacz opinie na temat firmy Pakersi Kamil Kik tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 15.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pakersi Kamil Kik?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 10, z czego 6 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Pakersi Kamil Kik?
Kandydaci do pracy w Pakersi Kamil Kik napisali 2 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.