OSTRZEGAM Strasznie agresywna i konfliktowa osoba z ktora nie mozna dojsc za nic do porozumienia. Szkoda nerwow i czasu na takich ludzi. Przy tym kreci kombinuje, zmienia wersje - zwyczajnie klamie i nie potrafi sie do tego przyznac. OSTRZEGAM potencjalnych klientow.
Firma ta((usunięte przez administratora)na ALLEGRO nowe_auto_czesci ) odgrywa się ponieważ wystawiłem jej negatywną opinię na ALLEGRO, poniżej opis sytuacji i podejścia handlowego tego podmiotu. Ponieważ nie chciałem zrezygnować z negatywnej opinii na allegro którą wystawałem Pan zastraszył mnie że wystawi mi negatywne komentarze mojej firmie na różnych portalach i wyzywał mnie od nieudaczników. Zapraszam do lektury i opisu sytuacji. Dla zainteresowanych zapraszam do przeczytania mojej opinii przy produkcie tu było zbyt mało miejsca aby opisać całą sytuację szczegółowo. Przygoda z tym SUPER SPRZEDAWCĄ ALLEGRO rozpoczęła się 20 maja gdy zamówiłem produkt na jego aukcji z opcją wysyłki typu SMART z odbiorem w ŻABCE. 26 maja o godzinie 21:22 odebrałem zamówiony towar który był umieszczony w małym kartonowym pudełku i byłem mocno zszokowany jak w coś takiego można spakować matę do samochodu a jednak można. Po wyjęciu towaru z kartonu nie wiedziałem co mam myśleć o jakości i formie spakowania, mata była złożona w kostkę na osiem razy i nie przypominała produktu umieszczonego na aukcji. Ponieważ strasznie zirytowała mnie forma przesyłki a także jakość wysłanego tego czegoś postanowiłem napisać wiadomość do tego SUPER SPRZEDAWCY ALLEGRO 26 maja o godzinie 21:47 czyli 25 minut po odbiorze. Dyskusja trawiła kilka dni i okalana była tekstami takimi jak: „A jaki problem Pan widzi w składaniu tej maty? przecież w mniej niż minutę można ja rozprostować a w ten sposób chociaż wysyłkę miał Pan za darmo” – wysyłka nie jest za darmo DROGI SPRZEDAWCO zapłaciłem za nią z góry w pakiecie. „Oczywiście nie robiąc zupełnie nic mata sama się ułoży do bagażnika, kwestia czasu” „Zrozumiałbym jeszcze gdyby mata była przeznaczona do auta które wczoraj odebrał Pan z salonu, ale tak przecież nie jest” „Coś mi się wydaje ze problem jest zupełnie gdzie indziej i nie chodzi tutaj o mate” „Nie wiem czego Pan oczekiwał od maty do bagażnika? ze doda mocy i auto będzie miało więcej KM ?” „Za te pieniądze nie da się kupić niczego lepszego” Osoba z którą prowadziłem dyskusję przez trzy dni owszem zaproponowała mi wymianę na nowy produkt ale ze względu na jakość produktu i zachowanie sprzedającego nie chciałem mieć więcej odczynienia z tym kimś. Niestety do tego nie doszło ponieważ spostrzegawczy SPRZEDAWCA nagle po trzech dniach dyskusji dostrzegł że towar został wystawiony na FV i napisał iż towar zakupiony przez firmy nie podlega zwrotowi. Poinformowałem więc że towar składam jako reklamację i tak też poczyniłem aby nie obciążać kosztami SPRZEDAJĄCEGO i siebie poprosiłem zaprzyjaźnioną firmę o dostarczenie paczki bezpośrednio. Podane przeze mnie powody reklamacji to: - Towar uszkodzony, pozagniatany i zdeformowany. - Forma spakowania, żenada !!! - Brak kontaktu abym wybrał inną formę przesyłki, CO MNIE TO INTERESUJE, czy ja się na tym muszę znać TO WY SPRZEDAJECIE I PAKUJECIE. -(usunięte przez administratora), towar niezgodny z opisem, nie jest to produkt dedykowany do tego auta, nie trzyma właściwych wymiarów. Rozpatrzenie reklamacji po jej dostarczeniu otrzymałem 12 dnia o poniższej treści: „towar jest pełnowartościowy a od firm nie przyjmujemy zwrotów. Zdjęcie które Pan podesłał potwierdza ze wypełnia bagażnik i pasuje do danego modelu auta. Można podesłać swojego kierowcę po odbiór” Skorzystałem więc z Programu Ochrony Kupujących za pośrednictwem ALLEGRO za co z tego miejsca chciałem podziękować ZESPOŁOWI ALLEGRO iż istnieje taka możliwość. Kupuje na ALLEGRO już kilkanaście lat i nie spotkałem się jeszcze z czymś takim. Jest to moja pierwsza negatywna opinia i mam nadzieję że ostatnia i ostatni raz spotykałem na swojej drodze firmę sprzedającą ludziom produkty tak słabej jakości. DROGI SPRZEDAWCO ALLEGRO postaraj się w odpowiedzi napisać coś nowego i ciekawszego a nie kopiuj wklej tekstem przy prawie każdym negatywie: „Codziennie setki klientów odbiera od nas przesyłki i wszyscy są zadowoleni, co widać po ilości pozytywnych komentarzy .Mamy najniższe ceny w kraju i wysyłkę 24h POZDRAWIAMY" Drogi kupujący do Ciebie należy wybór ale przeczytaj negatywy zanim będziesz coś kupował na ALLEGRO niekoniecznie od tej firmy.