Ok widzę wpisy, że firma nie prowadzi teraz rekrutacji. Ale mnie ciekawią opinie pracowników o warunkach zatrudnienia, aby wiedzieć zawczasu, czy warto czekać na ogłoszenie od nich. Czy jak ktoś tu pracował jako serwisant, to czy płaca na etacie więcej niż najniższa krajowa? Chodzi o osobę która ma doświadczenie 4 lata.
Bardzo dobra i miła obsługa mi doradzili i pomogli jestem zadowolony polecam
Cześć, ja tu w sprawie praktyk i ewentualnej pracy. szukam obecnie swojej ścieżki w karierze, a ze elektronika już kiedyś się bawiłem to chętnie dalej bym w tym działał. Jakiś czas temu było napisane, że pracują 3 osoby na serwisie, a z jak dużym doświadczeniem? Na przyuczenie dałoby rade się zwerbować? Komercyjnie?
Dzień dobry, w tej chwili nie prowadzimy nowego naboru. Pozdrawiam, Kontny Piotr - PeCetownia
Rozumiem. Tak było w zeszłym roku. A w tym są plany na powiększenie zespołu pracowników? Można się spodziewać nowych rekrutacji? Jak tak to kiedy?
Dzień dobry, gdy pojawi się taka informacja - zamieścimy ją na w/w portalu. W tej chwili nie prowadzimy rekrutacji.
Czyli trzeba być czujnym i szukać w necie. A jakbym się zdecydował wysłać do firmy CV w ciemno to jest szansa że będzie brane pod uwagę przy następnych rekrutacjach? Warto to zrobić?
Jak długo trwa proces awansu w Pecetownia Serwis Komputerowy Kontny Piotr?
Jestem zadowolona z usługi tej firmy. Laptop został naprawiony w ekspresowym tempie i w rozsądnej cenie. Polecam
tu widzę negatywne opinie na temat usług a w googlach chwalili. skąd ta rozbieżność? chciałabym się dowiedzieć czy Pan obecnie kogoś u siebie zatrudnia, bo widziałam w dawnych opiniach pochwałę dla całej obsługi. wiadomo coś na temat możliwości podjęcia się pracy w serwisie?
Pani Edyto, w tej chwili załoga składa się z 4 osób. Trzech serwisantów oraz pracownicy administracyjno-biurowej. W przyszłości mam plany na rozszerzenie działalności o kolejne stanowisko obsługi klienta, ew. sprzedaż internetowa. Jeżeli chodzi o rozbieżność w opiniach, niestety nie mamy wpływu na wystawiane oceny. Na negatywne opinie zostały udzielone stosowne odpowiedzi ( szczególnie google ), sprawy te zostały już dawno wyjaśnione. Z poważaniem, Kontny Piotr PeCetownia - Serwis Komputerowy.
Witam. Można się czegoś więcej dowiedzieć na temat rozwoju firmy? Obecnie wciąż w planach jest stanowisko odnoszące się do sprzedaży internetowej? Kiedy można byłoby oczekiwać potencjalnych naborów? I na czym praca by polegała? Byłoby to stacjonarnie? Pozdrawiam
Dzień dobry, Na ten moment obowiązki sprzedaży internetowej przejeła moja aktualna pracownica. Gdyby zaszła potrzeba zatrudnienia kogoś na to stanowisko - preferuję formę stacjonarną. Jeżeli jest pani zainteresowana współpracą, prosze o wysłanie CV na adres @ p.kontny@pecetownia.pl. Z poważaniem, Piotr Kontny PeCetownia - Serwis Komputerowy
Właściciel niemiły, wręcz chamski - chyba nie panuje nad emocjami. Wyższe kwoty naprawy niż ustalone przez telefon 10 min przed odbiorem sprzętu. Długi czas naprawy, brak kontaktu i informacji jaki będzie czas oczekiwania.
Dzień dobry, proszę o informację, którego konkretnie zlecenia ( numer RMA ) dotyczy ten komentarz - wtedy będę mógł wypowiedzieć się w tej sprawie. Pozdrawiam, Kontny Piotr - PeCetownia.
Nigdy i nikomu nie polecam , oddałem do naprawy laptop dn.06.10.2020 , a dzisiaj 02.11 i cisza , wcześniejsze zapewnienia o niedługim zakończeniu naprawy to bajki
@Arek22 - Dzień dobry, którego zlecenia konketnie dotyczy ta opinia ? Prosze o podanie numeru RMA - postaram się wypowiedzieć w tej sprawie. Jeżeli chodzi o wypowidź pana @gregor - dotyczy to naprawy laptopa Toshiby, która miała uszkodzony most północny ( płyte główną ) sprzęt już leciwy, naprawa poprzez wymianę mostu mijała się z celem, faktem jest, że w dobie pandemii mieliśmy bardzo duże opóźnienia w naprawach wymagających więcej czasu - sprawa została wyjasniona z panem Grzegorzem.
Wymiana mostu to kiepski pomysł w starych laptopach. Lepiej poczekać na podobną płytę główną na Allegro lub na laptop, który można rozłożyć na części i przełożyć płytę główną Klient powinien o tym wiedzieć. Sam miałem podobną sytuację (nie w tym serwisie, tylko innym) i po miesiącu kupiłem laptop zastępczy na raty (też starszy). Po odebraniu naprawionego laptopa sprzedałem go, bo miałem lekko nowszy Nie warto zwodzić klienta, bo może on tracić kasę, gdyż nie może pracować na sprzęcie. Lepiej powiedzieć brutalną prawdę, że czas oczekiwania będzie długi, nawet pół roku (rzadko ktoś wystawia to co chcemy kupić jeśli chodzi o płyty) Pozdrawiam