Opinie o Inpl Group Sergiusz Szapowal w Lublin

Poniżej przeczytasz opinie byłych oraz aktualnych pracowników o firmie Inpl Group Sergiusz Szapowal. Znajdziesz tutaj też opinie kandydatów do zatrudnienia w firmie Inpl Group Sergiusz Szapowal na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Biura rachunkowe
Biura rachunkowe Lublin

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Inpl Group Sergiusz Szapowal w Lublin

Mira Nowy wpis
Inne

dzień dobry. czy możecie proszę ocenić jak ciężka jest teraz praca sprzedawców przy Włodarzewskiej? Szukam pracy na Ochocie i pokazała mi się oferta z widełkami od 30 do 35 zł od godziny. Jak zwiększyć swoje szanse na górny próg?

anonim Nowy wpis
Inne

Witam. :) widziałam, że zostały dodane oferty dla młodszych księgowych z podkreśleniem ze to ze względu na rozwój. ciekawa jestem ile zatem osób pracuje w jednym biurze, chyba ze to open space? Gdyby komuś zależało na tym by mieć coś osobnego to mógłby na to liczyć?

Sekretariat Nowy wpis
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, Rozwój naszego biura oznacza zarówno nowych klientów, nowych pracowników, a także powiększenie powierzchni biura. Nie mamy open space, pracujemy w oddzielanych pokojach 2-4 stanowiskowych.

anonim
Inne

Na głównej stronę biura nie mogę odszukać zakładki z kariera a wstępnie interesuje mnie zatrudnienie jako młodsza księgowa. widzę, że już kilka osób z zespołu obecnie pełni te funkcje, ciekawe po jakim czasie dochodzi do awansu. Kiedyś wskazywano tu we wpisach na rotację czy ona wciąż występuje? jakoś nie mogę nawet w sieci ogłoszeń odszukać więc tu pytam

Sekretariat
Pracownik
@anonim

Dzień dobry, Bardzo cieszymy się, że jest Pani zainteresowana pracą w naszym biurze. Prosimy o przesłanie CV na adres mailowy sekreteriat@inpl.eu.

Sekretariat Nowy wpis
Pracownik
@Sekretariat

W adresie mailowym wkradł się błąd. Adres do przesyłania CV to sekretariat@inpl.eu.

kandydat
Kandydat
 Pytanie

Mogę wypowiedzieć się na temat rozmowy kwalifikacyjnej. Niestety podejście Pani rekrutującej jest nieprofesjonalne i bardzo aroganckie. Kiedy czegoś nie wiesz, ale chętnie chcesz się tego nauczyć to Pani przewraca oczami. Kobieta nie wie co zostało umieszczone w ogłoszeniu na dane stanowisko. Sama rozmowa sztywna, kiedy padło zapytanie o atmosferę pracy i czy zespół pomaga sobie nawzajem to ciężko było jej odpowiedzieć (czyżby atmosfera była tak samo sztywna jak rozmowa kwalifikacyjna?). Życzę powodzenia i doskonalenia się w przeprowadzaniu rozmów, a przede wszystkim szacunku do człowieka, bo tego również zabrakło na rozmowie :(.

 Rozmowa kwalifikacyjna
Firma Inpl Group Sergiusz Szapowal szukała nowego pracownika na stanowisko SAMODZIELNA KSIĘGOWA / SAMODZIELNY KSIĘGOWY. Brałeś udział w rozmowie kwalifikacyjnej? Po jakim czasie dostałeś odpowiedź zwrotną?
Były Klient
Inne

Zdecydowanie odradzam współpracę z warszawskim oddziałem. Jeśli zależy komuś na rzetelnej współpracy, zdecydowanie nie jest to biuro godne polecenia. Tuszowane są błędne księgowania, ograniczane są możliwości wglądu do ksiąg. Firma nie jest informowana o składanych korektach przez biuro rachunkowe czy kontrolach z urzędu skarbowego.

Pracownik
Pracownik

Zdecydowanie odradzam pracę w oddziale warszawskim. Głównie przez kierownika oddziału, który nie ma szacunku do pracowników, nieustannie straszy karami i konsekwencjami za ewentualne błedy, ciągle narzuca nowe obowiązki, które często przekaraczają możliwości zatrudnionych. Swoich błędów kierownik oczywiście nie przyznaje. Chamskie zachowanie wobec klientów. Rotacja. Rotacja. Rotacja. Po rozmowach kwalifikacyjnych wyśmiewa kompetencję potencjalnych kandydatów na forum oraz ich oczekiwania finansowe, dodatkowo rozsiewa plotki o pracowniku. Publiczne wyśmiewa błędy byłych pracowników. Jeśli raz się pomylisz, to będziesz już traktowany jako niekompetentny. Nie ma osoby od której można się uczyć. Strach o coś zapytać przełożonego. Jeżeli się czegoś nie wie to na pomoc kierowniczki nie można liczyć. W pracy jest zakaz rozmów prywatnych przez telefon. Zarząd spółki niestety nie słucha wpływających skarg i nie uważa, że zdrowa atmosfera jest ważnym elementem normalnej pracy. Atmosfera najgorsza jaka może być i zależna od humoru kierowniczki. Każda księgowa obsługuje około 22 spółek. Przy takiej ilości firm są nadgodziny, za które nie płacą. Brak szkoleń.

Hanna
Inne
@Pracownik

Zaraz. To znaczy, że cały ten zarząd o wszystkim co tu piszesz wie? Bo jeśli tak to troszkę się dziwię, oni nie narzekają może na słabą wydajność ludzi tu pracujących? Bo to chyba nie byłby problem, żeby im jednak udowodnić, że dobra atmosfera to połowa sukcesu?

1
@Pracownik
Pracownik
@Hanna

Zarząd co kwartał przyznaje podwyżki pracownikom, szkolenia są jeśli pracownicy tego potrzebują i zgłaszają. Jeśli pracownik nie mówi to jak Zarząd czy kierownik może się domyślić, że taka potrzeba istnieje. Do tego są dodatkowe bonusy, pakiet multisport, trzynasta pensja za sprawozdania. Czas pracy jest standardowy a nadgodziny to pojęcie obce w tej firmie. Pracuje w niej już ponad dwa lata i z pełną odpowiedzialnością mogę powiedzieć, że jest to najlepsze biuro rachunkowe w jakim pracowałam ( a pracowałam już w kilku). Niestety osoby wystawiające takie opinie nie umieją obiektywnie przekazać prawdziwego stanu rzeczy zatajając swoje niedociągnięcia czy nieuczciwość. Zarząd reaguje gdy dostaje zgłoszenie - brak informacji jest jednoznaczny z brakiem reakcji. Tylko trzeba umieć zasygnalizować problem a nie chować uszy po sobie. Atmosfera jest świetna - zarówno do Zarządu jak i Głównej Księgowej można się zwrócić z każdym problemem osobistym i zawsze są pomocni w zależności co potrzeba: praca zdalna, niestandardowe godziny pracy, urlop na żądanie, zmiana obsługiwanych firm. A złej baletnicy to i rąbek u spódnicy przeszkadza.

1
Lidia
Inne
@Pracownik

A konkretnie jakbyś miał napisać to jakie kary są za błędy? No i jakiego typu są to błędy? Rozwiniesz? No i o jakich konsekwencjach mowa? Zwolnienie czy jak?

Iwona
Pracownik
@Pracownik

Podzielam Twoje zdanie.

Hanna
Inne
@Iwona

A masz coś do dodania może? Bo tu w wątku pojawił się pozytyw odnośnie firmy i już teraz nie wiadomo jak to naprawdę wygląda

Kornelia
Kandydat
@Iwona

@Iwona jeśli pracowałaś tak wyczerpująco jak wyrażasz opinie to współczuję pracodawcy. Bardzo elokwentna wypowiedź. A może napisz coś więcej: jaki miałaś zakres obowiązków, wynagrodzenie, doświadczenie i wiedzę. A najlepiej to pokaż te elementy świadectwa pracy w których widać ile czasu pracowałaś w firmie, z czyjej inicjatywy ustał stosunek pracy. Wtedy będzie pełniejszy obraz sytuacji a tak to rzuciłaś sobie kolokwialnie " Podzielam Twoje zdanie" i tyle w temacie. Szkoda, że te opinie są tylko jednostronne bo ciężko jest się do nich odnieść. A może było tak, że pracodawca dostrzegł iż Twoje kompetencje oraz podejście do wykonywanych obowiązków są dużo mniej rzetelne i podziękował Ci za współpracę a Twoja urażona ambicja dała wyraz w Twojej jakże obszernej wypowiedzi. Wypadałoby mieć trochę samokrytyki. Poza tym ktoś kto był w porządku i rozstaje się z pracodawcą w normalnej, ludzkiej atmosferze nie pozwolił by sobie na taki komentarz. Bo nikt z Nas nie jest perfekcyjny, ważne aby się porozumieć i nie palić za sobą mostów. Wiem bo sama już rozstawałam się z niejednym pracodawcą i zawsze było to w zdrowej atmosferze ( bez względu z czyjej inicjatywy było zakończenie współpracy). Dlatego nie biorę pod uwagę takich komentarzy bo aby móc rzetelnie ocenić sytuację należy poznać punkt widzenia obu stron. Powodzenia w znalezieniu pracy marzeń.

Hanna
Inne
@Kornelia

No i słuszne podsumowanie. Szkoda właśnie, że nie dochodzi tutaj do obustronnego dialogu, bo tak jak piszesz wszystko zależne jest od perspektywy. A jest tu może ktoś kto tak rzetelnie mógłby się co do tego odnieść? Kandydatom by się to przydało. ;)

Taiteilijan
Pracownik
@Hanna

Tak naprawdę oddziały różnią się między sobą i wszystko zależy od tego, kto zostaje tzw. kierownikiem oddziału i od poziomu wrażliwości danego pracownika na różne humory tego kierownika. Ja w oddziale krakowskim miałam przez większość czasu fajną atmosferę, ale to wynikało z charakteru mojej pracy, ponieważ byłam już samodzielną księgową, nikt nie musiał mnie już przyuczać. Na początku pracy, 5 lat temu, byłam w biurze sama z już bardziej doświadczoną księgową, która poświęcała mi dużo czasu na naukę rzeczy mi nieznanych. Było super, choć czasami nerwów nie brakowało. Później, gdy klientów przybywało i praca zaczęła palić się w rękach, ci bardziej doświadczeni pracownicy i kierownicy nie mogli kontrolować w całości pracy osoby, która dopiero przyuczała się do pracy i zawodu. W tym głównie widziałam problem - brak czasu na kontrolę pracy pracowników mniej doświadczonych. Nie może być tak, że kierownik oddziału, oprócz tego, że ma sprawdzać deklaracje nowych pracowników, to ma jeszcze pełno swoich firm do obrobienia. Przez to była dość częsta rotacja pracowników. Nowi pracownicy nie radzili sobie z nawałem obowiązków, popełniali błędy, i potem obrywali za to od kierowników, którzy wcześniej nie mieli czasu na to, aby ich przyuczyć i pokazać wszystko po kolei. Faktycznie jest tak, że można mieć wrażenie pewnej samotności, że nie zawsze otrzymasz odpowiedź na swoje pytanie. Cóż, podczas pracy w biurze rachunkowym problemów podatkowych jest pełno i trzeba czasem znaleźć odpowiedź samodzielnie. I tak jak pisałam wcześniej, lepiej jest przyjść do pracy w tym biurze z już zdobytymi doświadczeniem i wiedzą, bo aktualnie trudno jest zacząć tutaj pracę całkowicie od zera, nie ma już takich warunków do rozwoju, jakie ja miałam te 5 lat temu. Dla mnie osobiście organizacja pracy w tym biurze nie stała na najwyższym poziomie. Obowiązków i firm do obrobienia było za dużo. Przy takiej wielkości firmy i liczbie klientów trzeba już zmienić podejście do zarządzania, pewne procesy zautomatyzować, wprowadzić ankiety i kontrolę pracy. Kierownik oddziału powinien być bardziej menedżerem, a nie księgową i kierownikem w jednym. Nadgodziny są, mimo szczerych chęci. Zawsze przychodzi ten moment dla każdego pracownika, że ma nadgodziny w tym biurze, jak bardzo by się nie starał, a w okresie sprawozdań w szczególności. Gdyby te nadgodziny były oficjalne i płatne, to problemu by nie było, przynajmniej jakaś rekompensata za to, że czasem pracuje się za dwóch.

Pytanie
 Pytanie

Jak szefostwo w Inpl Group Sergiusz Szapowal traktuje ludzi?

Taiteilijan
Pracownik
@Pytanie

Ja osobiście nie mam negatywnych odczuć, odkąd przerwałam pracę. Było kilka niemiłych sytuacji z główną księgową i kierowniczkami oddziałów (np. związanych z moimi urlopami), dwa razy w ciągu 5 lat zastanawiałam się, czy nie odejść, ale ostatecznie po czasie stwierdziłam, że lepiej zostać i uczyć się dalej, bo te sprawy rozeszły się po kościach. Męska strona szefostwa była zawsze wobec mnie uprzejma i dobrze wspominam współpracę, ale zaznaczę tutaj, że kontakty były dość rzadkie. Ostatecznie za dobrą pracę i niesprawianie problemów klientom biura można otrzymać od szefostwa pochwałę i możliwość podwyżki.

Taiteilijan
Pracownik

Pracowałam w tym biurze przez prawie 5 lat, teraz mam przerwę (urlop macierzyński), a zaczynałam pod koniec studiów. Nie mam doświadczeń z innych biur rachunkowych. To biuro jest fajne dla osób, które dopiero zaczynają pracę w zawodzie i nie boją się wejść na głęboką wodę w dość krótkim czasie. Duża liczba firm z zagranicznym kapitałem (głównie Ukraińców, którzy tu przyjechali i założyli firmy, ale np. działalność prowadzą za granicą) sprawia, że można szybko nauczyć się tematów opodatkowania trudniejszych pod kątem VAT transakcji zagranicznych i po krótkim czasie zostać samodzielną księgową. Szybko doszłam do momentu, że sama sporządzałam deklaracje VAT i sprawozdania finansowe. Są to rzeczy, które mogą przerażać niedoświadczone osoby. Studia (lub dobre szkolenia), czy wcześniej zdobyte doświadczenie są w tym biurze raczej niezbędne do tego, by móc te wszystkie odpowiedzialne obowiązki wykonywać na spokojnie. Bez wiedzy na temat np. sporządzania sprawozdań i księgowania różnych operacji nie da się być tutaj dobrym pracownikiem - dlatego, że niby każdy tutaj jest skłonny do pomocy, ale nie ma na to czasu. Główna księgowa czy kierownicy oddziałów mają dużo spraw na głowie i nie każdemu pomogą we wszystkim, w każdej drobnostce, nie każdego nauczą księgowości od podstaw. Ale jeśli była potrzeba, w danym oddziale omawiało się wspólnie jakiś trudniejszy problem podatkowy czy księgowy. Myślę, że trudno jest tutaj pracować bez wcześniej zdobytej wiedzy teoretycznej, jeśli się wcześniej nie miało do czynienia z księgowością, a często takie osoby były tutaj przyjmowane i, jak pokazała rzeczywistość, nie radziły sobie z nawałem obowiązków, i potem wychodziły różne błędy, które popełniały, i trzeba było je prostować. Wraz z nowymi obowiązkami i ze wzrostem odpowiedzialności prosiłam o podwyżkę i bez problemu ją dostawałam, inflacyjna również się zdarzyła, choć o wiele za niska w stosunku do chociażby oficjalnej inflacji, a co dopiero realnej. Ze strony kierownictwa można również liczyć na pochwałę, jeśli dobrze się wykonuje swoją pracę i nie sprawia problemów. Myślę też, że dobrze jest tutaj widziana samodzielność i niezawracanie głowy o byle głupotę. Tak jak wspomniałam, miałam często wrażenie, że zarząd i główna księgowa mają za dużo spraw na głowie i nie mogą pomóc każdemu z osobna. Można prosić o pomoc kierowników, ale... ci też są bardzo zajęci. Ja wolałam szukać rozwiązań i odpowiedzi na pytania samodzielnie. I tutaj dochodzę do negatywów - choćby się człowiek dwoił i troił, to i tak są problemy z wyrobieniem się z obowiązkami. Na jedną osobę przypadało za dużo firm (dokumentów) do obrobienia. Skutkiem tego były nadgodziny, za które nie ma normalnej zapłaty, a jedynie możliwość ich odebrania w późniejszym czasie. Przy takim nawale obowiązków nie było kiedy tych nadgodzin odebrać, więc uważam, że powinna być za nie zapłata, skoro firma nie była w stanie zatrudnić nowego pracownika do pomocy. Wiele osób nie odbierało całego wymiaru rocznego urlopu. Tak więc siedzenie po godzinach w tym biurze mogę uznać za normę, zwłaszcza po kilku miesiącach pracy, kiedy liczba dokumentów do opracowania unormowała się na wysokim poziomie. Kolejne minusy: kiepska, trochę staromodna organizacja pracy, korzystanie z systemów, które z założenia będą piętrzyć dodatkowe problemy i kraść cenny czas. Brak ankiet czy kwestionariuszy na temat tego, ile faktycznie mam obowiązków związanych z daną firmą, ile ona zajmuje mi czasu, bo przecież liczba dokumentów nie zawsze dobrze świadczy o poziomie trudności danego klienta. Zła metoda organizacji pracy - mam tutaj głównie na myśli prowadzenie bazy firm w darmowym arkuszu Google. Nie wyliczę przypadków, ile razy ten arkusz sprawił problemy i ile czasu straciła na jego naprawianie główna księgowa. W tak dużym biurze rachunkowym to nie jest profesjonalne podejście do rzeczy i należy szukać innych rozwiązań, które przyspieszą pracę i obniżą możliwość popełniania błędów do zera. W biurze nie ma również profesjonalnego systemu kontroli czasu pracy, zwłaszcza że są te nadgodziny, których nikt nie kontroluje. Brakowało mi regulaminu pracy i spisu moich obowiązków zawodowych. Na plus zaliczę możliwość elastycznego czasu pracy i pracy zdalnej (ale tylko w uzasadnionych przypadkach typu małe przeziębienie, ciąża, opieka nad dzieckiem). Z wynagrodzenia byłam dość zadowolona, zwłaszcza że były dodatkowe profity w postaci zwrotu za bilet miesięczny, korekt deklaracji, trzynastki za sprawozdania i innych prac dodatkowych. Atmosfera pracy w moim oddziale była dobra, sama lokalizacja biura w Krakowie również w porządku. Zarząd jest przyjemny, choć to zależy od podejścia pracownika, czy będzie mu odpowiadał. Generalnie polecam pracę w tym biurze, ale to tylko moja prywatna opinia, będąca wynikiem czynników, z którymi miałam do czynienia. Bardzo się cieszę ze zdobytej wiedzy i możliwości radzenia sobie z mnogością przypadków i zebrania doświadczenia. Jeśli ktoś ma jakieś pytania, można mi je śmiało zadać :)

Antoś
Pracownik

Nie polecam tej firmy, brak sprecyzowanych zadań przez kierownictwo, ogromne wymagania i klienci zagraniczni

Xxx
Inne
@Antoś

Również nie polecam

Teresa
Inne
@Antoś

To źle, że klienci zagraniczni? Czy podczas rekrutacji lub omawiania obowiązków, nie było mowy, że klienci są nie tylko z PL?

Sylwia
Inne
@Xxx

A co się Tobie nie podobało? I czy te wymagania są adekwatne do posiadanych kwalifikacji?

Zadowolona
Były pracownik
 Rekomendacja

Pracowałam tam kiedyś, atmosfera dobra ale taki natłok pracy ze nie ma kiedy zjeść i duże wymagania

Zostaw merytoryczną opinię o Inpl Group Sergiusz Szapowal - Lublin

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Inpl Group Sergiusz Szapowal?

    Zobacz opinie na temat firmy Inpl Group Sergiusz Szapowal tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 5.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Inpl Group Sergiusz Szapowal?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Inpl Group Sergiusz Szapowal
4/5 Na podstawie 1 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Mełgiewska 74 lok. 200
    20-234 Lublin
  • NIP: 7123300855 REGON: 362568929
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Inpl Group Sergiusz Szapowal
Przejdź do nowych opinii