Jak wyglada u was rozmowa? Są jakieś ciężkie pytania?
Polecam sklep z całego serca! Fachowcy w 100% . Moim zdaniem najlepszy sklep rowerowy w Polsce!
Polecam sklep z całego serca! Fachowcy w 100% . Moim zdaniem najlepszy sklep rowerowy w Polsce!
Bardzo fajny sklep, super rowery!
Polecam sklep i współpracę z nim :) Pozdrawiam, Aleksander K.
Bardzo fajna firma, super atmosfera. Bardzo pomocni sprzedawcy i extra bikefitting z fizjo CCC. Polecam w 100%
Bardzo fajna firma, super atmosfera. Bardzo pomocni sprzedawcy i extra bikefitting z fizjo CCC. Polecam w 100%
Dzien dobry, Kupiłem rower Bianchi z karbonową ramą na osprzęcie XTR. Zawiozłem rower na wymianę tylnej przerzutki i zarazem serwis roweru. Odebrałem rower, gdzie przerzutka przeskakuje. Zadzwoniłem do firmy Valdi Sport z problemem. Stwierdzili, że nie chcieli mnie na narażać na dodatkowe koszty tj. wymiany tylnej kasety bo to byłby dodatkowy koszt ok 200 zł. Nie skorzystam z usług tego sklepu z następujących powodów: - brak profesjonalnego serwisu (oddany niesprawny rower, brak komunikacji ze mną w tym zakresie) - niepoważne traktowanie klienta (mowa o kasecie za 200 zł, osprzęt XTR) - uszczelka przedniego amortyzatora na wierzchu - nie poważne traktowanie klienta, prosiłem o przycięcie sztycy siodełka o 1 cm, sprzedawcy z łaską i po prośbach wykonali usługę za 200% normalnej opłaty, co przed wykonaniem usługi mi zakomunikowali, że tak będzie (przyjechałem po odbiór roweru z miejscowości oddalonej o 120 km, przed otwarciem sklepu o godzinie bodajże 12.00; o godzinie ok. 11.00 z stąd 200%. Mając na uwadze zakup roweru z najwyższej klasy, taką obsługę i takie wykonanie swojej pracy i takie traktowanie klienta i to, że rower gorzej działa niż wcześniej, (wspomniane przeskakiwanie przerzutki przy nacisku pedałów) jestem zawiedziony obsługą tego sklepu.
Dzien dobry, Kupiłem rower Bianchi z karbonową ramą na osprzęcie XTR. Zawiozłem rower na wymianę tylnej przerzutki i zarazem serwis roweru. Odebrałem rower, gdzie przerzutka przeskakuje. Zadzwoniłem do firmy Valdi Sport z problemem. Stwierdzili, że nie chcieli mnie na narażać na dodatkowe koszty tj. wymiany tylnej kasety bo to byłby dodatkowy koszt ok 200 zł. Nie skorzystam z usług tego sklepu z następujących powodów: - brak profesjonalnego serwisu (oddany niesprawny rower, brak komunikacji ze mną w tym zakresie) - niepoważne traktowanie klienta (mowa o kasecie za 200 zł, osprzęt XTR) - uszczelka przedniego amortyzatora na wierzchu - nie poważne traktowanie klienta, prosiłem o przycięcie sztycy siodełka o 1 cm, sprzedawcy z łaską i po prośbach wykonali usługę za 200% normalnej opłaty, co przed wykonaniem usługi mi zakomunikowali, że tak będzie (przyjechałem po odbiór roweru z miejscowości oddalonej o 120 km, przed otwarciem sklepu o godzinie bodajże 12.00; o godzinie ok. 11.00 z stąd 200%. Mając na uwadze zakup roweru z najwyższej klasy, taką obsługę i takie wykonanie swojej pracy i takie traktowanie klienta i to, że rower gorzej działa niż wcześniej, (wspomniane przeskakiwanie przerzutki przy nacisku pedałów) jestem zawiedziony obsługą tego sklepu.