@Krk ale to są jakieś dodatkowe koszta dla pracowników?
Gość wymienił zawór i oświadczył, że trzeba wymienić korodujący zasobnik. Miał dać znać, kiedy pojawi się z nową częścią. Cisza. Czekam około miesiąca i w końcu dzwonię kilka dni z rzędu. Nikt nie odbiera. Wysyłam smsa z przypomnieniem. Cisza. Z pieca coraz bardziej kapie woda. Mój Pracownik ściąga innego Serwisanta. Ten daje mu kontakt do autoryzowanego serwisu, który ma dostęp do części zamiennych - Solak. Dzwoni do nich moja Pracownica. GBUR oświadcza: znam sprawę, piec to "złom", nie będzie nic robił.
Brak poinformowania klienta o naliczeniu dodatkowych kosztów przy przyjęciu zlecenia. Jako serwisant Saunier Duval totalna klapa!
Niestety, Pan Solak nie potrafił naprawić mojego pieca i kazał kupić nowy. Okazało się , ze zatkana była jedna mała rurka, wystarczyło ja przeczyścić i piec hula jak nowy.