Pan Pawlik odbierał nowy piec Termet po instalacji, pierwsze uruchomienie pieca. Jako serwisant firmy Termet się nie sprawdził, nie zostały sprawdzone i ustawione spaliny co skutkowało po roku przepaleniem wymiennika, nie dostosował mocy pieca do powierzchni mieszkania. Nie poinformował mnie o filtrze magnetycznym co poskutkowało zatarciem pompy, przestał działać zawór trójdrożny przez wytrącane metale z wody. Oczywiście to nie podlegało gwarancji na te części skutek: ¾ pieca wymienione w plecy 3 tys. zł. Nie polecam wręcz odradzam
Nie polecam usług tego serwisanta. W ostatnim czasie miałam awarię pieca gazowego, który został zainstalowany kilka miesięcy wcześniej. Stało się to w sezonie zimowym, więc zależało mi na jak najszybszej naprawie. Do serwisu gwarancyjnego wezwałam Pana Janusza Pawlika, który okazał się arogancki, nie odbierał telefonu, zbywał i zwodził klienta. Był trudny w komunikacji, kompletnie nie liczył się z prośbami zleceniodawcy, często miewał wyłączony telefon, więc radzę omijać szerokim łukiem.