Fatalny poziom usług, brak wiedzy i kompetencji w podstawowych zabiegach.
Nie rozumiem skąd w ludziach tyle goryczy i złości jak komuś dobrze coś wychodzi. Ja jestem bardzo zadowolona z obsługi, z atmosfery i zabiegów. Na pewno skorzystam kolejny raz.
(usunięte przez administratora)
A możesz to szerzej chociaż wyjaśnić? Nie mam pojęcia z czego wynikają takie słowa, że salon nie jest godzin aby do niego wejść ale właśnie patrzę po Białej za praktyką. Początkuje kosmetyczki są przyjmowane?
Duża rotacja? i dlatego sugerujecie, że nie ma sensu kogokolwiek tu szkolić? Ktoś jeszcze dopisał taką frazę, że na wszystko brakuje pieniędzy. Czyli na co i czemu tak jest? firma tak jak ktoś zauważył działa od lat
Jakie szkolenia ? Żadnych szkoleń tutaj nie ma, a właścicielka nie ma pojęcia o swoim zawodzie, nastawiona wyłącznie na zysk w zamian nie oferująca żadnej jakości
Szkoleń nie ma, czyli nie ma co liczyć tutaj na rozwój, tak? A co jeśli pracownik sam zaproponuje chęć wzięcia udziału w jakimś szkoleniu? Jest szansa w takim przypadku na dofinansowanie/wsparcie finansowe ze strony właścicielki?
Czy do dziś są prowadzone jakieś szkolenia? chyba, że już wcześniej jednak były? Tak czytam te komentarze i zastanawiam się z czego wynikają? Działalność trwa od 2008 roku a ktoś tu pisał o personelu bez wiedzy, to możliwe by taki był przy tym stażu?
Jak tak czytam te opinie to zastanawia mnie ostatnia rozbieżność, która miedzy nimi się znalazła. Z czego wynika? ile Pań obecnie pracuje na obsłudze? Chciałam znaleźć ofertę pracy, bo tak wstępnie się rozglądam ale niczego w googlach mi nie odszukało. Nie ma rotacji?
Dokładnie , te opinie pewnie piszą z rodziny tej całej właścicielki, fatalny zakład nastawiony tanim kosztem na zarobek, lepsze środki kupicie na Allegro.
Fatalny poziom usług, brak wiedzy i kompetencji w podstawowych zabiegach.
Nie rozumiem skąd w ludziach tyle goryczy i złości jak komuś dobrze coś wychodzi. Ja jestem bardzo zadowolona z obsługi, z atmosfery i zabiegów. Na pewno skorzystam kolejny raz.
Brak kompetencji , personel bez wiedzy i doświadczenia , szefowa nastawiona wyłącznie na zysk nie oferując w zamian żadnej jakości.
Niski poziom usług i brak kompetencji do wykonywania zabiegów medycyny estetycznej - zawiodłam się bardzo. Tytuł magistra u właścicielki niezbyt adekwatny do branży w której obecnie pracuje, więc co się dziwić.
Witam, tytuł tytułem ja tu teraz za praktyką się oglądam. Jest Pani w stanie szerzej opisać te usługi? Jaki konkretnie jest powód tego całego zawodu? Co mogło pójść nie tak i w jaki sposób zareagowano na złożenie jakiejś skargi?
Koszmarna jakość , brak kompetencji na każdym kroku.
Najgorsze miejsce w jakim byłam, pracownicy chyba dopiero się uczą na klientach.
Jakość usług słaba, cała Bestwina śmieje się z tego pożal się Boże "Instytutu" . Nazwa szumna nie adekwatna do rzeczywistości.
Słaba jakość usług nie polecam
Aktualny adres Instytut Urody Diamond ul. Krakowska 176 , Bestwina
Adres może i aktualny , ale nie polecam ,za to MARIDERM jak najbardziej na TAK, byłam w obydwu miejscach
Tylko firma "MARIDERM" jeśli chodzi o kosmetykę
Kiedyś tam robili całkiem ładne paznokcie, ale to było kiedyś
Tak jeśli chodzi o paznokcie to zgadzam się , szczególnie jedna pani była bardzo dobra i dokładna.
Fakt ta nazwa "Instytut" sugeruje ,że mamy do czynienia z jakąś placówką naukową (co najmniej) , a powiedzmy sobie szczerze jakość usług pozostawia wiele do życzenia, ja polecam firmę Mariderm na ul.Witosa bardzo profesjonalnie ,a właścicielka miła i ciepła osoba.
Project Skin to dobry salon w Bestwinie , też słyszałam, że ten Diamond to nie cieszy się dobrą opinią wśród mieszkańców
Pod namową właścicielki dałam się namówić na zabieg - efekt koszmarny, nie polecam , brak kompetencji do wykonywania takich zabiegów, za to konkurencję (na ul.Witosa) mogę polecić z czystym sumieniem.
@Danuta "A o jakim zabiegu mowa i kiedy go tu miałaś ?" , dziwne odzywasz sie jakbyś pisała z tego miejsca co był robiony ten zabieg ... ;-) Też jestem jeszcze klientką (ale chyba już niedługo ) tego niby Instytutu Urody, hmmm ta nazwa to chyba przynajmniej lekkie nadużycie ;-) Załoga szybko sie zmienia co nie najlepiej świadczy o tym miejscu.
Serio tak to zabrzmiało?Xd Czyli też nie byłaś zbytnio zadowolona z efektu? Ale co tak naprawdę się stało, że masz takie zdanie?
Przyjdź zrób jakikolwiek zabieg to sama się przekonasz i ocenisz , a potem idź do konkurencji i porównaj ;-)
Już tam nigdy nie przyjdę , chora atmosfera - wiocha , właścicielka zwraca uwagę swojemu pracownikowi przy kliencie . Brak profesjonalizmu Żenada
niby szumna nazwa "Instytut Urody" , a nie wykonują podstawowych usług, chciałam zrobić paznokcie żelowe (to chyba niewygórowane oczekiwanie... ? ;-)) pani oznajmiła przez telefon ,że nie wykonują takich usług , w "Instytucie Urody" nie wykonuje się paznokci żelowych - to chyba jakiś żart , bo na stronie internetowej widnieje zapis "przedłużanie paznokci żelowych – krótkie/średnie/długie" wynika z tego że strona internetowa jest nieaktualna. Jest też usługa "ściągnięcie różnych rodzajów paznokci" to chyba jakieś tortury ;-)
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Diamond Katarzyna Gębala?
Zobacz opinie na temat firmy Diamond Katarzyna Gębala tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Diamond Katarzyna Gębala?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!