Wszystkie opinie z jedną gwiazdką, to chyba i tak za dużo. Kontakt ze sprzedawcą ograniczony do email. Telefon odbiera, ale opinia, że rozmawia jak (usunięte przez administratora) prawdziwa. Kupiłem glebogryzarkę, otrzymałem potwierdzenie zamówienia, dostawa do 24 godzin. Po kilu dniach zadzwoniłem, zapytać się, kiedy dotrze glebogryzarka. "Grzecznie"wyjaśnił, że odpowiada tylko na e-mail. Poinformowano mnie, że zamówienie nie może być zrealizowane - brak w magazynie Sprawdziłem. W ofercie sklepu nadal była dokładnie taka sama glebogryzarka, ale ponad 400 zł droższa. Przekazałem, co ustaliłem, otrzymałem odpowiedź "sprawdzę i skoryguję". Po kilu dniach zwróciłem uwagę, że powinno się poinformować klienta jaki jest wynik "sprawdzeń i korekty". Otrzymałem odpowiedź dawno temu "tak zrobimy". Koniec korespondencji. Odradzam kupowania u tego pana, po co się denerwować.
(usunięte przez administratora) a nie sprzedawca . Po rozmowie chcę sie facetowi dac w ryj. Powinny takie firmy bankrutować, a facet prosić o chleb - bo na tyle zasluguje .
Ten niepoważny człowiek przyjmuje zamówienie (otrzymuję potwierdzenie zamówienia). Czekam tydzień i dzwonię z pytaniem kiedy otrzymam towar. a ten (usunięte przez administratora) po tygodniu odpowiada, że nie mają towaru na stanie. Koszmar! Odradzam interesy z tą firmą.
wystarczy że porozmawiasz z tym człowiekiem i sam ocenisz jak niski poziom reprezentuje ta firma. nie będę odradzał, najlepiej jest się samemu przekonać
Gorzej niż źle. Omijać szerokim łukiem
Nie wiem niestety czy wypowiadasz się jako pracownik firmy czy jako klient. Nie napisałeś też co jest powodem tego, że takie zdanie masz o Krystian Małota Kris-Met. Czy możesz wyjaśnić dlaczego radzisz omijać szerokim łukiem?
Omijać szerokim łukiem. Reklamacja rozpatrywana ponad 3 miesiące. Piszą, że nie uznają a wymieniają części wadliwe (brak protokołu z naprawy reklamacyjnej). Totalne (usunięte przez administratora) obsługi. Sprzęt słabej jakości, bardzo szybko się psuje. Po telefonie usłyszałem "to idź sobie do sądu". Właściciel typowy (usunięte przez administratora) i (usunięte przez administratora) który na gównianym sprzęcie i takim traktowaniu ludzi się dorabia bo zawsze znajdzie naiwniaka na niską cenę. Polecam dopłacić 10% więcej i to samo kupić u innego sprzedawcy. Będzie przynajmniej pewność, że w przypadku, gdy sprzęt będzie wadliwy potraktują cię jako Klienta, a nie intruza, który czeka już 2 tyg. na zwrot środków po tym jak w końcu powiadomili mnie że jednak zwrócą środki. Narzucają własne standardy rozpatrywania reklamacji i zwrotów środków niezgodne z prawem konsumenta oraz sami się nie stosują do własnych zapisów i terminów reklamacyjnych. pozdrawiam - NIE POLCEMA
@Xenu a mógłbyś podać powód takiej opinii?
masakra obsługa chamy towar nie nadaje się do niczego no chyb że chcecie spalić sobie dom bo nagrzewnica która u nich kupiłem sama się zapaliła i mało co nie spaliła mi chaty a o reklamacji nie ma mowy bo nie pogadasz tylko usłyszą słowo reklamacji i słyszysz pi pi pi... Moje sugestie dla Krystian Małota Kris-Met: masakra\
Sprzedawca chamski, nie miły, nie udziela informacji. Tak złej obsługi nigdy nie wadziłem. Towar Bubel nie działał. Nie kupujcie tam.!!!