Czy firma dalej istnieje? Czym jeździ właścicielka ?
(usunięte przez administratora)
dzień dobry, czy ma ktoś aktualny nr telefonu do kontaktu z firmą Franklin ?
Hej panowie, widzę że tu różne dyskusje trwają i macie dość różne zdania na temat pracy tu.. Ale powiedzcie mi jak ze stanem technicznym pojazdów? Mogę posłać męża do pracy tutaj bez obaw o jego bezpieczeństwo?
Czekajcie, czy ja dobrze zrozumiałam? 28 dni w trasie tutaj jesteście? W miesiącu??
@kierowca to dużo dni, nie da sie mniej?
Da się, jak dobrze się ułoży kółko, to Polska - Hiszpania - Polska w 6 dni można zrobić, ale zazwyczaj wyjazd to 12 dni.
3.5 koła 26 - 28 dni w trasie
To chyba w innej firmie pracowałeś, bo ja miałem 6 tysięcy złotych za dwa kółka Polska-Hiszpania.
Pracowałem i nie polecam umowy śmieciowe wypłaty śmieciowe jak za taką pracę niby wszystko ładnie na początku A puzniej zarabia się po 4 tyś za miesiąc porażka
@Ktos a jesteś tu kierowcą? Jakie trasy są głównie? krajowe czy też zagranica?
Towar trzeba załadować w Polsce, ale w 80% przypadków jest niedaleko bazy lub już po trasie wylotowej. Czasami zdarza się doładunek w krajach przelotowych: Niemcy, Francja nawet Holandia. Potem rozładunki w Hiszpanii. Zbieranie ładunków w Hiszpanii i powrót do Polski. Często przeładunki między autami, po to, żeby każdy z kierowców miał jednak towar jak najbliżej miejsca rozładunku, a nie jeździć każdy oddzielnie ze wszystkim. Ogólnie praca dość ciężka, często dużo nerwów, zgrzytów, ale zawsze można dojść do porozumienia, pracują tu tylko ludzie. Przeważnie auta przeładowane o te kilkaset kg, bo wiadomo, że taki busik zabiera około 700kg a ładuje się nawet do 1200kg, ale to wiem, że gdzie indziej jest jeszcze gorzej. Kółko od minimum 5-7 dni do nawet 14-17dni w trasie, ale potem zawsze trochę wolnego, zależy ile kto chce. Auta nie są nowe, ale sprawne technicznie, ale każdy ma tak jak dba. Proszę zadawać pytania, chętnie odpowiem.
Znam firmę,, FRANKIN,, od dłuższego czasu z nimi współpracuje i jestem zadowolony. Wypłaty na czas i jak dla mnie zadawalające. Ktoś kto pisze ze jest nie zadowolony z pracy w tej firmie to burak, bo żeby zarobić to trzeba pracować niestety niektórzy uważają ze jak podpiszą umowę i wezmą auto pod dom i wyjadą na jedno kółko będą mieć na koncie około 6000.zl. Jeśli są jakieś uwagi lub nieporozumienia to należy je rozwiązywać osobiście a nie pieprzyć po innych kierowcakch i nie pomijać osoby której sprawa się dotyczy. Bo trzeba mieć trochę cywilnej odwagi żeby komuś powiedzieć że coś się nie podoba. Najpepeszym rozwiązaniem oczywiście jest narobienie zamętu w firmie, powieszenie najgorszych psów, porzucenie pracy i pisanie negatywnych opinii....
Jesteś wśród osób, które pozytywnie oceniają pracę w tej firmie. Mógłbyś na wstępie sprecyzować kwestię tego ile można u nich zarobić? Chciałbym otrzymać informację o realnych zarobkach, które są do osiągnięcia.
No tutaj spoglądając na sposób pisania widać że ewidentnie procenty uderzyły do głowy. Zero merytoryki zero konkretów tylko bełkot i nic więcej..
Powiedz mi kolego jakie chciałeś przekazać informacje potencjalnie zainteresowanym osobom poprzez swoją wypowiedź ?? Z tego co kojarzę to portal gdzie można się czegoś dowiedzieć na temat przyszłego pracodawcy a nie czytać czyjeś pijackie mądrości. Zresztą głupotę tu czuje z kilometra bo jak piszesz o " odwadze " to podpisz się z imienia i nazwiska niebadz hipokryta....
Przecież ten pozytyw napisał największy pijaczyna, amator taniej łychy z dzangłery. Narzekacie, placzecie, ale dalej pracujecie i pracować bedziecie. Jest tam dwóch wiernych parobkow którzy latają tymi busami expressy. Firma zresztą na (usunięte przez administratora) w hierarchii wypłacalność czy jakości floty. Opóźnienia w wynagrodzeniach to już norma, brak jakichkolwiek poszanowan prawa pracy. Jedyny plus taki że jeżdżą do Hiszpani i to tyle z plusów.
Jakość floty-to Wy kierowcy doprowadzacie samochody do ruiny. To nie szef nimi jeździ, tylko Wy. Czy samochód, który ma 2 lata to stary samochód? A może powinno się kupować nowy samochód co roku a stary oddawać na złom? Duży przebieg świadczy o tym, że dużo jeździ i kierowca dużo zarabia.
Na całe szczęście obecna sytuacja ekonomiczno gospodarczą miejmy nadzieję " wyplewi " rynek z pseudo firm transportowych . Dziękuję i pozdrawiam
Jeśli ktoś chce, to naprawdę można dobrze tu zarobić, no ale jeśli ktoś liczy na to, że więcej będzie pił po parkingach niż jeździł, to nie zarobi. Niestety zawsze najsłabszym ogniwem w transporcie jest kierowca. Dobry kierowca to większa część sukcesu firmy transportowej. Jak to jest, że niektórzy potrafią dojechać bez problemów, pilnować cen tankowania, spalania, dbać o samochód, zabezpieczać towar, a inni we wszystkim widzą problem, na wszystko narzekają i tylko mówią jak to im źle?
No to prawda niestety tylko nie dotyczy tej firmy bo nie warto w niej się starać i tak każdy kierowca jest " nie rentowny "
W tej firmie " rentowny kierowca " powinien: - wozić co najmniej 2 tony i się nie stawiać - tankowac samochód tanio karta euro shell ( parodia ) bo po co używać do tego celu karty płatniczej - robić kółko do Hiszpanii nawet 18 dni - stać za darmo w Hiszpanii ( kilometrówka) tak z tydzień co najmniej i bez pretensji - sprzątać i myć auto służbowe w własnym prywatnym czasie i najlepiej za swoje pieniądze - bez problemów ładować i rozladowywac się we Francji mimo braku przedstawicielstwa - po przeszło dwu tygodniowym kółko wyjechać najlepiej na następny dzień w kolejne I tak więc jeśli pojawia się wolne wakaty do tej firmy musicie sprostać tym wymaganiom by być " rentownym kierowca "
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Franklin Magdalena Hankus?
Zobacz opinie na temat firmy Franklin Magdalena Hankus tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Franklin Magdalena Hankus?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!