Niniejszym donoszę, że otrzymałam zwrot pieniędzy na konto. Pan, który się ze mną kontaktował starał sie wyjaśnić sytuację i przeprosił. Myślę, że wszystkie osoby otrzymają zwrot środków. Po prostu zaistniała sytuacja zaskoczyła i przerosła oferenta.
To zwykły (usunięte przez administratora) Na stronie nadal sprzedaje maseczki! Normalny człowiek usunie asortyment którego nie ma lub informuje że brak towaru.
Od 24 czekam na towar. Telefonu nie odbiera, na email nie odpisuje na esemesy też nie. Czekałem do piątku i dalej brak odzewu. Wszystko dziś kompletuje i w poniedziałek idę na policje zgłosić oszusta. Kopie dokumentów przesyłam też do US w Krakowie żeby też sobie oszusta namierzyli.
W poniedziałek jak ogłoszą stan wyjątkowy to nie przyjmą zgłoszenia bo będą mieli inne sprawy na głowie.. Lepiej jedź dzisiaj.
na dole strony podalem link do hurtowni gdzie jest inny numer, zadzwoń tam i pogadaj, pan kase mi oddal na drugi dzień .
Ja otrzymałam kase postępując wg opisu Huberta. Odzew byl natychmiastowy. Ewentualnie mozecie sprobowac uruchomić procedurę chargeback w swoim banku.
dnia 25-02-2020 złożyłam zamówienie.Do dnia dzisiejszego nie otrzymałam towaru ani zwrotu gotówki.Telefonu nikt nie odbiera i nie oddzwania. Jeżeli ktoś posiada numer telefonu pod który można zadzwonić bardzo proszę o podanie
Ja również otrzymałam zwrot po tym jak skontaktowalam się z panem W. w sposób polecony przez Huberta. Reakcja byla natychmiastowa, a zwrot dzis juz przyszedł na konto. Niemniej jednak, niesmak pozostaje...
Zamówienie z 25 lutego. Wcześniej napisalam kilka maili, smsów i wykonalam pare telefonow. Za kazdym razem zero odzewu. Skontaktowalam sie wg rekomendacji Huberta(posty na dole strony) z panem W.w sobote(7.3) i odzew byl natychmiastowy. Dostalam również potwierdzenie wykonania przelewu a dzis zwrot juz byl na koncie. Trzymam kciuki!
Dostałam zwrot na konto po smsie że zgłoszę sprawę do odpowiednich organów, Pan się tłumaczył ilością zamówień i e-maili, trudno, grunt że zwrócił, jestem w ciąży i nie chcę się dodatkowo denerwować..
Dzisiaj dostałam na E mail potwierdzenie przelewu - zwrot za anulowane zamówienie. Pisałam emaila o anulowanie zamówienia i zwrot wpłaconej kwoty . Wczoraj z powodu braku kontaktu, napisałam smsa i dzisiaj mialam na mejlu potwierdzenie przelewu. W razie gdyby po weekendzie kwota nie wpłynęła na moje konto, to dam znać.
Uprzedzam o niesolidności, a może i o czymś więcej. Zamówienie internetowe opłacone, zero kontaktu, brak możliwości dodzwonienia się. Hurtownia chce skorzystać na koronawirusie.
Dziś otrzymałam zwrot pieniędzy.
Dziś dostałam przelew ze zwrotem pieniędzy.
(usunięte przez administratora)
Sytuacja bardzo niekomfortowa. Też do wczoraj w takiej byłem, ponieważ dzisiaj dostałem informację, telefon i potwierdzenie o zwrocie pieniążków... Więc cierpliwości. Człowiek chce naprawić problem.
Zapłaciłam za towar oraz wysyłkę nie otrzymałam zamówienia, zero kontaktu z firmą nie odpowiadają na pytania wysłane, nie odbierają telefonu.
Zamówiłam maseczki trójwarstwowe, opłaciłam od razu za przesyłkę oraz za towar termin wysiłki w/g informacji w sklepie miał być 3 dni robocze, minęły dwa tygodnie i zero informacji zero wysiłki. Podejrzewam że firma chce naciągnąć ludzi w obliczu zachorowań na koronowirusie. Z opinii innych osób które napisały oceny pod produktem, jest takich osób jak więcej
Na szczęście dostałam zwrot pieniędzy. Najpierw był mail z potwierdzeniem a dziś juz pieniądze są na koncie.
Hubert wszystko opisał w opinii poniżej na jakiej stronie jest numer do Pana Władysława.
Sprawa załatwiona pozytywnie. Pan poprostu nie może się uporać z nadmiarem spraw. Ale na pewno pieniądze zostaną zwrócone. Pozdrawiam
Widzę, ze nie jestem jedyną osobą, ktora została oszukana przez sklep BHP-24.PL i pana Władysława Kiersznowskiego. Zero kontaktu z firmą od 2 tygodni mimo licznych maili, telefonow i smsow(ktore zostaly odczytane). Chyba rzeczywiście sprawę należy zgłosić na policję bo to jedyny sposób walki z nieuczciwymi sprzedawcami. PANIE WŁADYSŁAWIE, JESLI NIE RADZI PAN SOBIE Z ZAMÓWIENIAMI BADZ BRAKUJE PANU TOWARU, POWINIEN PAN UMIEŚCIĆ INFORMACJE NA STRONIE, A KLIENTOW KTORZY ZŁOŻYLI ZAMÓWIENIA POINFORMOWAC O SYTUACJI I ZWRÓCIĆ PIENIĄDZE. LICZY PAN, ZE ZBIJE WIECEJ KASY OD SPANIKOWANYCH LUDZI W NIEUCZCIWY SPOSOB? PROSZE O NATYCHMIASTOWY ZWROT PIENIĘDZY!!!
Ja dalej nie mam pieniędzy. Dwa razy z nim rozmawiałam i za każdym razem obiecuje że zwróci. Zero efektu. Też chyba go zgłoszę bo zostawiłam w sklepie prawie tysiąc złotyh.
Jak sami widzicie nie ma co czekać i problem należy bezzwłocznie zgłosić organom ścigania. Nie wiem czy ma to jakiś związek ale nazwisko pojawia się także tutaj http://fundacjaichtiozis.pl/pl/4848/0/zarzad-fundacji.html
Rozmawiałem 2 razy w sprawie zwrotu pieniędzy ale powiem szczerze że raczej wątpię w zwrot więc czekam do jutra i sprawa trafi na policję. A osoba która pisze że otrzymała zwrot myślę że próbuje tylko uspokoić sytuację.
Witam, także od 24.02 nie otrzymałem zamówionego towaru, właściciel nie odpisuje i nie odbiera telefonu. Jeżeli do jutra nie otrzymam odpowiedzi zgłaszam sprawę do prokuratury i us.
Ja robiłam zamówienie 24 lutego do dziś ani towaru ani odzewu do firmy . Telefonu nikt nie odbiera. Trzeba go zgłosic na policję ,bo z tego co widzę oszukanych osób jest dużo więcej.