Opinie o MULTIVALVE SP. Z O.O.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MULTIVALVE SP. Z O.O.

Weronika

Możliwe, że kropka na końcu zdania spowodowała, że wywiad się nie otworzył. Tutaj on jest: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,226419,wywiad-mirek-zurek i można dowiedzieć się wiele informacji na temat rekrutacji.

hetzer

Weronika nie ma żadnego wywiadu...

Weronika

Polecam zapoznać się z wywiadem na serwisie gowork.pl z pracodawcą: http://www.gowork.pl/opinie_czytaj,226419,wywiad-mirek-zurek. Czy aktualni pracownicy mogliby zweryfikować informacje tam zawarte i napisać użytkownikom, którzy szukają pracy.

cayenne

Inżynier za 2300... Śmiech na sali.

anonim

(usunięte przez administratora)

!!!!

Racja 100 trafiona opinia!!!!!!

Weronika

Chcesz dowiedzieć się więcej o MULTIVALVE SP. Z O.O.? Poznać firmę bliżej? Zachęcam do zapoznania się z informacjami zawartymi na ich stronie internetowej: http://multivalve.pl/?menu=8

Adrian

Kiedyś miałem możliwość pracowania w tej firmie w biurze. Najważniejsze dla każdego pracownika jest wypłata, która zawsze była na czas. Nie było mowy o jakimkolwiek poślizgu o to zawsze dbał prezes i księgowa. Atmosfera na hali moim zdaniem super po dzień dzisiejszy utrzymuję kontakt z kilkoma osobami. Nic się tam nie zmienia atmosfera prawie rodzinna. Jak pracowałem to ten kto chciał zarobić więcej to miał taką możliwość poprzez nadgodziny. Dyrektorzy poszczególnych działów byli w porządku byli lepsi i gorsi. W biurze ogólnie młoda załoga z każdym można było porozmawiać znaleźć wspolny temat. Miło wspominam czas spędzony tam i doświadczenie które tam zdobyłem

Kala
@Adrian 26.12.2016 08:02
Kiedyś miałem możliwość pracowania w tej firmie w biurze. Najważniejsze dla każdego pracownika jest wypłata, która zawsze była...

A jakie są zarobki?

Robot

A co ty myślałeś, że można sobie bezkarnie z imienia i nazwiska obrażać ludzi na forach? Podpisz się imieniem i nazwiskiem to też wydamy opinie o Tobie jako pracowniku (zapewne byłym). Portal służy tworzeniu opinii o warunkach zakładzie pracy, a nie o pracownikach w nim pracujących. Jak coś ci się nie podoba to napisz rzetelnie, a nie wyzywaj personalnie osoby, bo zgodnie z prawem i regulaminem serwisu (którego pewnie nie czytałeś) jest to zniesławienie i wiąże się z odpowiedzialnością karną.

edr

eh no to faktycznie dziwne to co piszecie żeby tak było..ale może ktoś po prostu tak trafił a za innym razem na przykad bylby jakies tam inne warunki co? no kurde sam nie wiem jak bym się na waszym miejscu zachowal

No name

Może piszą z biura ale dół też to czyta i cierpi przez takie osoby co wchodzą z butami w życie innych i sieją zamęt miedzy załogą. Moim zdaniem osoby które piszą takie negatywne wpisy to niedowartościowane jednostki. Widać że mają kiepskie życie prywatne i zawodowe. Miałem zrobić konkretniejszy wpis ale doszedłem do wniosku ze zniżę się do poziomu ludzi którzy wypisują głupoty. Ps. Firma jest OK

Axe

Jak praca po 12 godzin?!?! Kto chce to pracuje po 8, a kto chce to siedzi po godzinach - i spróbujcie to zabrać!! Fajna możliwość dorobienia do wypłaty.

Robot

Ogólnie jest bardzo fajnie, pracuję tam od lat i nigdy nie doświadczyłem znęcania się. Wypłata zawsze jest na czas, organizowane są imprezy oraz wyjazdy integracyjne dla całej firmy. Oczywiście zdarza się dostać opierdziel za błędy i czasem jest natłok pracy ale to chyba normalne. Nie wiem kto wymyślił, że TRZEBA tyrać po 12 godzin, ta opcja jest tylko dla chętnych i nikt nikogo nie zmusza.

3po3

Atmosfera jest bardzo dobra..

dociekliwy

No wreszcie jakis kakret.Kto robi ten zarobi

dociekliwy

To co tam wlasciwie jest nie tak

ABC

Witam mam pytanka odnośnie realizacji zakupu przez ta firmę maszyny do cięcia wodą! Czy ta wycinarka już stoi na hali produkcyjnej? czy jest już w użyciu? Jeśli tak jakiej firmy ten waterjet? i na jakim oprogramowaniu/sterowniku pracuje? Pozdrawiam

john zastawka

hmm,widze ze opinie sa ciekawe ,pracowalem tu troche i powiem ze wszystko co panowie pisza to racja, ja sie od nich uwolnilem po 3 mc, bo tyle do kontraktu brakowalo , ale : ....WSZYSTKO CO JUZ ZOSTALO NAPISANE JEST PRAWDA..... POZDR............

były

lipa i tyle

hetzer

Szczerze odradzam, jeśli chcesz stracić czas a co gorsze nerwy i zdrowie to proszę bardzo. Szkoda tracić czas, jak masz inna alternatywę to z niej korzystaj a od MV trzymaj sie z daleka.

absolwentka

Właśnie się zastanawiam czy pisać maila z CV do nich. Czy może się coś polepszyło?

anonim

Co myślisz o Prezesie Zarządu? Ile ludzi tam pracuje?

siemka 78

Również miałem okazję popracować w firmie MULTIVALVE ale szybko sie rozczarowałem.Panuje tam totalny chaos ,organizacja pracy żadna,najlepiej tyrać po12 godzin dziennie to im się podoba.Stawki bardzo liche.Absolutnie nie polecam tej "firmy"?

Zostaw opinię o MULTIVALVE SP. Z O.O. - Gliwice

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie MULTIVALVE SP. Z O.O.