Albert Heijn

Netherlands

Ocena pracodawcy 3/6

na podstawie 139 ocen.

Opinie o Albert Heijn

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Albert Heijn

Madzia

Witam Jak aktualnie wygląda praca na Albert Heijn w De Meern? Są godziny? Jest ciężko? czy kobieta sobie poradzi? Pozdrawiam

henio

[usunięte przez admina słowo niecenzuralne] prawda ze duzo godzin. Ostatnio ciagle po 6h robimy, roboty nie ma a sciagaja co tydzien nowych....

NieWiemOcb

Siemanko pracuje w Albercie online w einthoven praca fajna ale tam jak traktują ludzi to masakra jednym słowem mają na Cb [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] dosłownie nic nie można miło załatwić dla nich wszyscy są robotami i maja [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] jeżeli chodzi o godziny jak najbardziej jest ich dużo. A zakwaterowanie w Belgii w moll sunparks komfort ok ale zadupie straszne

Bbk

Witam,czy wybiera sie ktos do pracy w AH ONLINE w eindhoven? Prosze o kontakt 607219933 tylko sms.

Berd

Jakies opinie o AH w Eindhoven?

Zzz
@Berd 2 tygodnie temu
Jakies opinie o AH w Eindhoven?

W Eidhoven..został częściowo przeniesiony z Rotterdamu,(AHOnline)większość zamówień i koordynatorów przeszło właśnie tam

JakToJest

To który magazyn AH byście polecili bo ciągle czytam tylko narzekania

AH Tilburg
@JakToJest 17.08.2017, 03:34
To który magazyn AH byście polecili bo ciągle czytam tylko narzekania

Zaden... Szukaj lepiej jakiejs pracy na kontrakcie gdzie są gwarantowane godziny bo w Albertach przez agencje pracy nie masz nic gwarantowane poza opłatami za mieszkanie w starych ruderach e&a... Jak pracujemy w Tilburgu po niepełne 4 dni to wszystko a tylko nieliczni którzy podlizują się do brzydkiej planistki Delmy maja po 5 dni pracy - chociaż koordynatorzy mówią cały czas ze jest "mało pracy" jednak dla cwaniaków i lizusów biurw zawsze jest 5 dni... Wk... mnie takie niesprawiedliwe podejście do pracowników zwłaszcza ze większość tych biurowych capow co jest dziś na stołkach kiedyś tez było zwykłymi pracownikami a w wyniku włażenia w 4 litery szefostwu awansowało...

Pytanie do e&a Tilburg

Po co ściągacie wciąż nowych pracowników jak starzy pracują po 4 a niekiedy 3 dnia tygodniu? Myśli ktoś w tej firmie w ogóle?!

gość
@Pytanie do e&a Tilburg 11.08.2017, 10:34
Po co ściągacie wciąż nowych pracowników jak starzy pracują po 4 a niekiedy 3 dnia tygodniu? Myśli ktoś w tej firmie w ogóle?!...

wiesz czemu bo z nowych są pieniądze za samo wyrobienie sofi agencja dostaje 600 euro wiecej os wiecej wynajmowanych pokoi na domku wiecej pieniędze pewnie starzy pracowncy maja swoje lokum a ktoś kto przyjedzie na rok czy pół nie wynajmuje tylko bierze od agencji

picobello

Wyrownanie z uwv - minimalna ilosc godzin gwarantowanych ( bodajze 37 - 38 h tyg ) × 100 % stawki - jak zarabiasz mniej to mozna sie wtedy ubiegac i wnioskowac . Uwaga tyle ile ci mcy wyplaci uwv o tyle pieniedzy pomniejsza jesli przejdziesz pozniej na zasilek po tym roku czy ile to w ah jest przymusowego bezrobotn

AH
@picobello 05.08.2017, 05:31
Wyrownanie z uwv - minimalna ilosc godzin gwarantowanych ( bodajze 37 - 38 h tyg ) × 100 % stawki - jak zarabiasz mniej to mozn...

Zacząłem teraz prace po powrocie w maju a słyszałem ze dopiero po pół roku można się ubiegać o te dofinansowanie do utraconych godzin z UWV? Później jak się już dostanie ta kasę to trzeba jakoś co jakiś czas informować UWV ile się godzin przerobiło? Pytam bo nigdy nie pracuje te 40 godzin a bywa ze mam w albecie w Tilburg po 24,26,30 max 32 godziny... W przyszłym tygodniu wiele osób dostało takie lipne grafiki ze z 4 dni zrobią się 3 bo na 9:00 a w sobotę na 14:00 gdzie dwa tygodnie z rzędu pracowaliśmy po śmieszne 4,5 godziny...

Szukam

Ma ktos namiar na jakiegos kordynatora z ah w almere ??

Brajanek

Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa dotycząca comiesięcznych rozliczeń dla nieprzeprwcowanych godzin. Ktoś się orientuje w tych sprawach, ile wynosi wyrównanie itd.?

Brajanek
@Albert Tilburg 29.07.2017, 18:34
Kiedy dostaniemy te wyrównania? Jak narazie to nam podnieśli stawkę za godzinę o 19 centów od lipca ale odrazu e&a położyła...

Wyrównania są podobno wysyłane do 6 tygodni od przepracowanego miesiąca. Ale wydaje mi się że jeżeli nie jesteś na wiekowce to zarabiasz więcej niż 1000 euro brutto na miesiąc... Zastanawia mnie jedynie dlaczego wyrównuje akurat do takiej kwoty.

dzony
@Brajanek 28.07.2017, 13:11
Witam, Chciałbym się dowiedzieć jak wygląda sprawa dotycząca comiesięcznych rozliczeń dla nieprzeprwcowanych godzin. Ktoś się o...

Ktoś już dostał te wyrownanie? Spytaj najlepiej w biurze Delme planistke o ta kasę...

Marek

a moze ktos podac adres tego AH w rotterdamie??

Pyton

????????????????

Marek

moze ktos napisac gdzie jest ah dc w rotterdamie?? to jest ta miejscowosc delfgauw czy jest jakies inne w samym rotterdamie??

Krokodyl
@Marek 20.07.2017, 15:49
moze ktos napisac gdzie jest ah dc w rotterdamie?? to jest ta miejscowosc delfgauw czy jest jakies inne w samym rotterdamie??...

W Rotterdamie jest AH Online a w Pijnacker Delfgauw jest centrum dystrybucji AH.

Marek
@Krokodyl 20.07.2017, 18:31
W Rotterdamie jest AH Online a w Pijnacker Delfgauw jest centrum dystrybucji AH.

o dzieki :D bo ogladalem oferte marvelpc i nigdzie nie moglem znalezc ah dc w rotterdamie, czyli im chodzi o ah online

jojo

Jak ty wytrzymales 10 lat w ah Tilburgu , najgorszy albert

Albert Tilburg
@jojo 09.07.2017, 00:14
Jak ty wytrzymales 10 lat w ah Tilburgu , najgorszy albert

Fakt najgorszy Albert ale siła przyzwyczajenia do tej "pracy" dlatego mimo wszystko nadal tam pracuje ale wiele razy myślałem nad tym żeby rzucić to w cholerę... Inna sprawa ze ściagają cały czas nowych niektórzy to się urwali raczej z najgorszej patologii bo codziennie trawa wódka i głośna muza do rana a często biorą "zika" żeby nawalonymi nie iść do pracy... Nie wiem jaki sens w ich tu pobycie jak tak codziennie chleją i jaraja trawę a do tego biorą wolne? Po cholerę tu przyjeżdzają jak centa później nie odłożą?

Joanna

Albert Heijn pijnacker to jest porażka, pomimo tego, że rzekomo norma w pierwszych 4 tygodniach nie jest brana pod uwagę, za każdy tydzień bez niej dostaniesz ostrzeżenia. Bezpieczeństwo w pracy nie ma w ogóle znaczenia, bo jedyne co się liczy to norma. Straszna dyskryminacja pracowników, w szczególności kobiet, w czasie gdy mężczyźni pikują chrupki kobiety cała zmian [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] browary. Godziny pracy są tylko dla osób, które mają wysoką normę, reszta pracuje po 2/3 dni. Nie masz normy tygodniowej 7 razy to cię zwolnią. Maksymalny okres pracy to rok, nie ważne jak dobrze ci idzie. Jedyne co jest w porządku to stawka za nadgodziny lub prace w weekend. Grafik mogą zmienić aż do godziny przed rozpoczęciem pracy, więc tak naprawdę nigdy nie możesz być pewny czy idziesz do pracy danego dnia. Czasami w pracy może okazać że jednak jest za dużo ludzi i ktoś musi iść do domu.

orderpicker

Co do AH w Tilburgu to faktycznie jakies nieporozumienie. Niekompetetni amatorzy z E&A staraja sie zrobic z ciebie debila na jakims drobnym szczegole uzywajac dziecinnych argumentow(a jak im pokazesz ze nie jestes glupi to mozesz sie pozegnac z dobrym planem na przyszle dwa tyg) ,czepiaja sie o to ze jestes 3 min do tylu z norma, a nawet wysylaja cie za to do domu.Zero jakiego kolwiek podejscia do czlowieka,brak prezencji ,od razu widac ze po znajomosci sa na tych stanowiskach. BANDA PROSTAKÓW I NIC WIĘCEJ!!!!, a szczegolnie na zimnej hali. Kompletnie zero atmosfery .3/4 ludzi pracujacych to jakies wyrzutki co pouciekaly z Polski i tu staraja sie grac oskarowe role(buraczyny hahaah). Jezeli chodzi o pracowników holenderskich to po pierwszym tyg pracy od razu wyczulem dyskryminacje i niechec do Polaka (zreszta sie nie dziwie jezeli np. ktos nie umie odp na proste pytanie po angielsku tylko od razu oburzony wyjezdza z k****wami do niego. To sa jedne z glowniejszych rzeczy które naprawde podcinaja skrzydla madrym i kreatywnym ludziom. jezeli chodzi o zarobki to git . za 4 dniówki w niepelnym wymiarze godzin 280e poza wiekówka oczywiscie. Takze jezeli jestes normalny i poukladany i liczy sie dla ciebie bardziej zeby BYC niz MiEC to NIE LADUJ SIE W TEN SYF bo i tak cie tam nie docenia.Oni tylko potrafia docenic ludzi glupszych od siebie którym sa w stanie wcisnac kazdy farmazon, a nie PRAWDZIWYCH LUDZI. Nie wiem jak takie centrum dystryb jak AH moze tolerowac taka nędze intelektualna. Jezeli chodzi o AH Tilburg to z cala pewnoscia ODRADZAM!!!(przynajmniej zimna hale) Co do innych Albertow to nie wiem bo nie bylem (ale slyszalem od ludzi ze sa duzo lepsze)Pozdr

Tomek

Halo halo, jakie opinie na temat Albert Heijn w Geldermalsen? Będę wdzięczny za odpowiedż!

plny

ja około 24.06 wyjeżdżam do AH w Pijnacker z agencji Randstadt czy ktoś jeszcze jechał z tą agnecją i ktoś pracował tam?

piti

ja jadę do rotterdamu do AH we wtorek wieczorem, jedzie ktoś?

buszok

Pracowal ktos w AH Utrecht? Mam propozycje i jestem ciekawy jak to tam wyglada.

Pracowitadziewczynka

Witam, poda mi ktos namiary na Ah online Rotterdam, chcialabym tam podjąć prace jakis nr tel albo maila z gory dzięki

Muhanii

Witam, nie długo wybieram się do pracy w Albert Heijn Geldermalsen. Pracuje ktoś obecnie tam? Jakie są warunki? Ktoś może mi coś o nich opowiedzieć? Jade przez OTTO.

ciekawska
@michal2414 06.05.2017, 21:23
Czesc Muhanii,a masz już robote na 100% załatwioną ? Ile masz lat? Bo właśnie też się wybieram z dziewczyną i czekamy na telefo...

Jaka agencja tam teraz zatrudnia ?

Gosia
@Muhanii 29.04.2017, 19:47
Witam, nie długo wybieram się do pracy w Albert Heijn Geldermalsen. Pracuje ktoś obecnie tam? Jakie są warunki? Ktoś może mi co...

Tez przez otto mam jechac za tydzien tzw.10.06 odezwij sie na maila: gosiaczeq9612@wp.pl

Grogory

Adecco. Agencja pracy w której nie ma pracy. AH online De meern, Almere i Rotterdam . Tego jeszcze nie grali. Narobisz się jak dzik w 3 dni pracy na tydzień i nie zarobisz. Jak widać sama ciężka praca w tych czasach nie wystarczy. Powoli zbliża się czas że Polacy bedą wracać do Polski. Holendrów zaleje islam.

anonim

(usunięte przez administratora)

matheus
@adam 25.04.2017, 15:16
Popieram powinno się temu przyjrzeć jakiś organ ścigania. Ewidentnie oszukują.

Adecco i otto to 2 bratanki. Sztuke oszukiwania ludzi i ich okradania opanowali do perfekcji. Sprzedajne polaczki. Matkę by sprzedali za euro. Polskie folsdojcze. Nie wierzcie w ani jedno słowo tym złodziejom.

Jezrzy
@matheus 25.04.2017, 15:20
Adecco i otto to 2 bratanki. Sztuke oszukiwania ludzi i ich okradania opanowali do perfekcji. Sprzedajne polaczki. Matkę by spr...

Taa De Meer AH Holenderski obóz pracy. Polacy zasuwają holendrzy chodzą i mówią że normy nie masz. Nieważne że masz przerwę 15 min gdzie norma ci spada. Polacy obudźcie się. Jak się nie postawicie jak turki to będą was dymać.

zxc

Nie polecam. Nie zarobisz a się tylko zdenerwujesz. Obóz pracy

piker

katastrofa. Wysokie normy, mobbing, dyskryminacja polaków. powiesz że norma jest w Holandii nielegalna to ci powiedzą nie rób to cię zwolnimy. Jako nowy pracownik pracujesz max 25 godzin lub mniej.

piker

katastrofa. Wysokie normy, mobbing, dyskryminacja polaków. powiesz że norma jest w Holandii nielegalna to ci powiedzą nie rób to cię zwolnimy. Jako nowy pracownik pracujesz max 25 godzin lub mniej.

michal2414

Pracuje ktoś w AH w Geldermalsen? Chodzi o prace na systemie głosowym? Jak wyglądają normy? Ciężka praca? Stawka +23 laty 10,76 +adv Jakby ktoś miał chwilę czasu niech napisze na maila: michal2414@interia.pl Będę wdzięczny za odzew na maila. Pozdrawiam

Monica
@michal2414 20.04.2017, 20:12
Pracuje ktoś w AH w Geldermalsen? Chodzi o prace na systemie głosowym? Jak wyglądają normy? Ciężka praca? Stawka +23 laty 10...

Hej, ja pracowałam w tym magazynie, pełen roczny kontrakt, czasem normalny dział, ale przeważnie tabaka. Jestem kobietą i spokojnie miałam co tydzień 110% ;) Nie ma jakiegoś zajazdu, można przywyknąć, na początku wydaje się ciężko, jest to kwestia wypracowania sobie systemu. Nie wiem jak jest na innych magazynach, więc się nie wypowiadam, ale tam było ok. Pieniążki przyjemne. Zawsze pracowałam 5 dni, często były nadgodziny wiec nie wiem skąd tu tyle opinii, że nie ma pracy? Piszą to chyba ludzie , którzy mają do pracy dwie lewe ręce i jadą tam licząc na wakacje z legalną trawką...Byłam przez Otto. A koordynatorzy i Panie w biurze na początku są oschli, zachowawczy, ale wcale im się nie dziwie zważywszy na to jacy ludzie tam się przewijają niejednokrotnie. Jak ktoś jest normalny to ma tam dobrze.

anonim

(usunięte przez administratora)

Marcin

Dokladnie! Pracuje juz 2 lata tutaj i jeszcze takiego syfu nie widziałem chłodnia totalnie nie przygotowana na elektryczne wózki team liderzy zaniżają w Excelu przeważnie nowym pracownika normę żeby zobaczyć ile sa w stanie z nich wykrzesać nawet jak biegasz to nie zrobisz normy bo i tak ci zaniża! Jak chcesz zacząć prace tutaj nie polecam koel! Lepiej zacząć na cieplej mniej stresu i normę po jakimś czasie wyrobicie bo tu na chłodni przy takim stanie jak jest teraz w zyciu starsi pracownicy nie wyrabiają normy a co dopiero nowi

siwy

Zgadzam sie w Tilburgu bynajmniej przemial, co tydz kupa nowych, a reszta pracuje po 3 dni. Gdzie tu logika? W agencji pracy nie ma logiki.

Picker tilburg

Agencja e&a too jakas tragedia nie wywiązują się z umowy jest całkiem inaczej niz przedstawia to agencja w Opolu. Pracuje sie po 3 dni max 4 w tygodniu. Zarobki małe,mieszkania to tragedia grzyb grzyb wszedzie grzyb. NIE POLECAM AH TILBURG I AGENCJI E&A

order picker pl

Mam takie pytanie czy to jest praca ze skanerem czy slochawka czy trzeba znać język czy tylko podstawowe komendy pracuje juz 5 lat w polsce w tym fachu takze z norma problemu miec nie bede a język znam tylko troche

order picker pl
@piotro 11.03.2017, 15:36
Dasz sobie na pewno rady dużo Polaków pracuje to jest hand scanner.

Za dwa tygodnie jadę z duijndam na szklarnie ale na szklarni juz robiłem i jest lipa z godzinami a chce jechac żeby zarobić i właśnie mysle żeby tam porobić miesiąc i iść na magazyn przez jaka agencje byś proponował tylko nie nl-jobs

piotro
@order picker pl 11.03.2017, 19:00
Za dwa tygodnie jadę z duijndam na szklarnie ale na szklarni juz robiłem i jest lipa z godzinami a chce jechac żeby zarobić i w...

Mimo zlych opinie od niektórych to OTTO

Martynkaaaa

Hej. Dostalam oferte pracy w AH w Tilburgu. Moglby mi ktos w skrocie chociaz napisac jak to tam wyglada? Przez sluchawke rozmawia sie w jezyku polskim czy angielskim?

Picker
@Martynkaaaa 27.02.2017, 22:00
Hej. Dostalam oferte pracy w AH w Tilburgu. Moglby mi ktos w skrocie chociaz napisac jak to tam wyglada? Przez sluchawke rozmaw...

Hej. Obecnie pracuję w Tilburgu w AH! Lekko nie jest dlatego że zwiększają normę i teraz żeby 100%zrobić musisz biegać jak wół jakiś..koordynatorzy jeden lepszy od drugiego... odezwać się nie możesz bo jak chcesz postawić na swoim to za "karę "dostaniesz tydzień na zimnej hali bo jakaś koordynatoreczka tak sobie zawidzi.. ogólnie wcześniej było lepiej w Albercie a teraz powoli robi się obóz pracy tzw. Albert Birkenau... każdy siedzi cicho bo wiadomo powiesz za dużo to.lecisz ... no i mobbing... tyle w.temacie . P.s kasa zawsze na czas ale niekoniecznie pracujesz po 5 dni bo jest taki przemial osób,że głowa mała. Co tydzień nowe twarze...pozdrawiam

Klemenss
@Picker 15.03.2017, 22:21
Hej. Obecnie pracuję w Tilburgu w AH! Lekko nie jest dlatego że zwiększają normę i teraz żeby 100%zrobić musisz biegać jak wół...

Hej, 24 marca jadę do Tilburga na Order pickera, powiedzcie czy są godziny i jak warunki mieszkaniowe? Pozdro Rodacy.

77man

Moje motto Jeb...ać OTTO! Dziady do potęgi entej , słyszałem o jakiś przekrętach z ich strony holenderska skarbówka nałożyła im karę? A dno tuż tuż...do piekła z tymi dziadami!

Slawwek

Zna ktoś opinie o pracy w AH magazynie online w Roterdamie ?

romanXwarlubie

Praca przez otto w roterdamie porażka palą w cxxja po 2 dni roboty na tydzień mowia o podwójnych stawkach za nocki co tu duzo mowic zalezy im tylko aby wywiesc jak najwiecej ludzi i zarobic na nich pieniędzy kuzynka miała agencje pracy w belgii ktora upadla opowiadała o szczegółach zatrudniania polakow a jak byla okazja to rumunów polacy zachowują sie jak biedne robaki nie potrafiace wyjsc na ulice i zarzadac pracy od własnego państwa jada do obcego pracować na innych i [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] 3razy ciężej od miejscowych byle zarobić kilka euro

ukulele
@romanXwarlubie 07.02.2017, 02:33
Praca przez otto w roterdamie porażka palą w cxxja po 2 dni roboty na tydzień mowia o podwójnych stawkach za nocki co tu duzo m...

Mówisz, że Polacy nie potrafią zażądać pracy od własnego państwa? A jak sobie wyobrażasz, żeby to zrobili? Tradycyjnie szukając pracy? Ja szukałam pracy przez parę miesięcy i odpisało do mnie Mckinsey, że szukają pracy na grafika specjalistę z angielskim i na executive assistant. Przeszłam przez rozmowę po angielsku, przez testy, dotarłam do trzeciego etapu, po czym stwierdzili, że jednak mój profil nie odpowiada ich stanowisku. Żeby mieć jakiekolwiek pieniądze miałam wybór praca na magazynach, w Amazonie albo na inwentaryzacjach, ale to nie są pieniądze, które przywozi się po pracy w Holandii. Natomiast w Holandii po ponad miesiącu pracy i nie przejmowania się czy dziś kupić coś lepszego do jedzenia, czy nie, bo trzeba oszczędzać..prawie bez oszczędzania udało się przywieżć 8 tysięcy. Wymień jaką pracę w Polsce mogę dostać bez większych problemów, znając dobrze języki i miec pensję ponad 4 tysięcy miesięcznie.

Albert Tilburg
@ukulele 14.06.2017, 16:18
Mówisz, że Polacy nie potrafią zażądać pracy od własnego państwa? A jak sobie wyobrażasz, żeby to zrobili? Tradycyjnie szukając...

Gdzie w Holandii w którym Albercie w ciągu miesiąca zarobiłaś 8000zl?! Ja wróciłem po przerwie do Alberta w Tilburgu i nawet nędznego 1000 euro nie zarobiłem...

Michał

Alberta Heijn Pijnacker Tempo Team Zajebista sprawa dobrze płacą nie oszukują 2 osobowe pokoje w hotelu z silka gratis pieniądze zawsze na czas jak się coś nie zgadza po wyplacie na drugi dzień jest prostowane , panie z biura hotelowego super babki zawsze mozna super normalne swobodnie porozmawiac Idalia Basia i Diana .w W pracy bardzo dobrzy kordynatorzy zawsze pomocni jak jest jakiś problem ( dbaja o swoich podopiecznych) jak ktos jest na wiekowce to polecam zapier... 107% normy wtedy ma to 1 € więcej na godzinę do każdej przepracowanej godzinę. Moim zdaniem ciężko znaleźć coś lepszego w Holandiia niż Alberta Heijn przez Tempo-Team .Jak pracujesz nie walisz w [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] to i 5 dni pracujesz i masz godziny i piękne tygodniowki raz nocki zaraz dniowki, jak ci się pracować nie chce to ci dają 3 dni pracy w tygodniu Ps. Praca jest zawsze dla tych co chcą pracować

Mecenas
@Michał 27.01.2017, 10:25
Alberta Heijn Pijnacker Tempo Team Zajebista sprawa dobrze płacą nie oszukują 2 osobowe pokoje w hotelu z silka gratis pieniąd...

Jak komuś nie chce się pracować...tyle ze w cywilizowanych krajach jest czas na prace i czas na odpoczynek i Holendrów to dotyczy chyba że przyjeżdża Polak przez agencję.

Albert Tilburg
@Michał 27.01.2017, 10:25
Alberta Heijn Pijnacker Tempo Team Zajebista sprawa dobrze płacą nie oszukują 2 osobowe pokoje w hotelu z silka gratis pieniąd...

Widać ze jesteś urodzonym niewolnikiem.... Holendrzy maja po 16 euro na godzinę jeżdżą tylko na heftrykach,maja 13 tygodni w roku płatnego urlopu,żadnej normy i co chwile strajkują- w tym miesiącu w Tilburgu w Albercie ze 4 razy a tylko głupie polaczki jak w ukropie latają i podbijają nielegalna normę to z nas wyciskaj [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ostatnie poty a tacy durnie jak ty do tego się przyczyniaja... Pracuje w tym Albercie ponad 10 lat i jest coraz gorzej... Norma coraz wyższa,trzeba latać za heftrykami po całej hali jak brakuje towaru i jeszcze debile zrobili tak ze na "akcje" idą tylko wybrańcy wiec niezłe trzeba się nalatać żeby zrobić ta ich chora normę... Dobrze ktoś tu napisał ze to już obóz pracy....

Szpula

Hej mógłby ktoś dać jakiś namiar jak aplikować do AH Pijnacker przez Tempo team? Jakiś e-mail albo nr kontaktowy. Z góry dzięki

AnnaTZ

Hej. Czy ktoś się orientuje jakie agencje pracy są na magazynie w AH w Zaandam? ?

siorbaj sisiora

KTOS WALNAŁ SCIEME Z TYM ROERMOND, TAM AKURAT NIE MA ZADNEGO MAGAZYNU AH

Marta

Mam pytanie odnośnie pracy w Albert heijn online Rotterdam, jest ktoś kto tam pracuje i moglby powiedzieć cos wiecej na temat pracy, jak naprawdę jest?

Monika

Witam, czy ktoś pracował w AH w Roermond? Przez jaką agencję się tam dostać i jak tam jest? Pozdrawiam

radzio

ma ktos namiar na alberta w de meern ? pozdrawiam

Damian
@radzio 16.12.2016, 00:16
ma ktos namiar na alberta w de meern ? pozdrawiam

Ja mam napisz do mnie na email dam ci namiary nocodanio@gmail.cm

Nick

Rotterdam i De Meern is ok. But Almere is one big shit. Fuck Almere.

Opoka

Praca na zimnej hali w Pijacker powinna byc przeznaczona TYLKO dla mezczyzn. Normy sa tam tak wysrubowane, ze nawet faceci czesto maja problem z jej wyrobieniem. Poza tym towar jest tam o wiele ciezszy niz na hali cieplej... Brak damskiej ubikacji jest juz wymownym elementem, ze dzial powinien byc tylko dla mezczyzn. Dziewczyny jak ktos wam bedzie chcial wmowic ze tam jest ok albo ze na cieplej hali jest tak samo ciezko to proponuje napluc takiej osobie w twarz. Pozdr

siorbaj sisiora

Taka prawda,tak jest tez na paru innych magazynach ah w Nl

Robol

Pracuje od niecalego miesiaca w Pijnacker. Praca jest na zimnej hali. Jak chodzi o to co trzeba robic to fajnie brzmi jak ktos opowiada, ale ta NORMA to jakies nieporozumienie. Jacys glupi polacy chcieli sie wykazac i zasuwali jak roboty i dzieki temu teraz trzeba niemal biegac w pracy i i tak nie mozna zrobic 100 % normy. Z jednej strony placa za godzine a wymagaja pracy na akord na chorych warunkach. Np. zapakowac poltorej tony bananow pozniej je zabezpieczyc specjalnym pokrowcem i jeszcze odwiesc na miejsce a to wszystko w 25 minut. Na dodatek przeszkadzaja inni ludzie ktorzy tez musza zapakowac banany, brak produktow na miejscu skad je sie pobiera albo tez inni ludzie ktorzy rozladowuja towar. Zrobienie 3 bledow w zamowieniu skutkuje zwolnieniem z miejsca, bez ostrzezenia. Praca w temperaturze 4 stopni celsjusza. Jak chcesz kurtke to dostaniesz ale trzeba zaplacic 50 euro za kurtke. Generalnie nie polecam bo sa inne zajecia ktore dadza podobne pieniedze a czlowiek sie tak nie upodli w pracy ze nie moze czasami czegos zlapac w dlon.

niskoslodzony

Do kolezanki co tak dzielnie dawala rade w ah Tilburg, kwestia czasu, jak zaczniesz okrakiem chodzic o ile wczesniej urodzisz normalnie dzieci. Nie zycze ci zle ale skoncz pieprzyc ze jest tak kolorowo. Norme kazdy glupi zrobi ale flaki sie niezle wypruwa, a za kase zdrowia nie kupisz. Takich dzielnych glupoli jak ty, co potrafia pokazac ze sie da jest cala masa

golons

cześć szukam numeru do unique w de meern mogłby mi ktoś podać potrzebuje dostać stary jarograf :)

Migotka

hej jaką agencję byście polecili chcąc wyjechać do Holandii ?Jakie warunki są oferowane i jak o się przekłada na kasę?

Zostaw opinię o Albert Heijn - Netherlands

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Albert Heijn