Kultura sugeruje przywitanie lub wykorzystanie frazy „Szanowni Państwo”, jednak z w związku z brakiem poszanowania klientów z waszej strony nie zasługujecie na jakikolwiek zwrot grzecznościowy. W mojej opinii jedyne na co zasłużyliście to specjalne miejsce w piekle. Już od połowy października regularnie zgłaszam problemy z dostępnością łącza w okolicach Marysina, Łęk, Łączki i Żeliszewa, ale macie to w tak głębokim poważaniu, że pewnie przebijacie Rów Mariański pod tym względem. W samym tylko okresie 27 stycznia - 17 lutego 10-krotnie zgłaszałem awarię. Konsultanci przytakują, obiecują poprawę i tak już od niemal pół roku trwa zabawa w kotka i myszkę. W zasadzie to jednak nic nie wiedzą, bo oni muszą do kierownika i albo się go boją lub wstydzą, albo kierownik też ma ich w poważaniu. Jeśli już łaskawie pozwolicie nacieszyć się Internetem przez kilka godzin, to na kolejne następuje już banicja. Ciągłe timeout’y, zrywanie połączenia, awarie infrastruktury i inne głupawe wymówki stałe się nudne do porzygu. Infolinia stale (usunięte przez administratora) twierdząc, że technicy już jadą, jednak Ci zawsze w niewyjaśnionych okolicznościach znikają i nigdy nie docierają. Technicy-widmo, niesamowite. Nikt nie panuje nad tym burdelem. Polski Ład to przy was małe piwo. Już nie wspomnę, że jeśli w ogóle jest, to internet nigdy nie działa z prędkością, która wskazana jest w umowie. Konia z rzędem temu, kto wskaże niż rating firmy niż ta wasza padlina.
Mam internet w tej firmie z 5 albo więcej, powiem tak (usunięte przez administratora) todalne (usunięte przez administratora) non stop problemy!!!!! Dla mnie to jest kpina,jjednego roku dzwonię i informuję że nie ma internetu,a osoba co odebrała mówi że wie Pan co nadajnik któr jest skierowany na Grodzisk obrósł krzakami, że co??? Korzystanie z ich usług to droga przez mękę,totalna ignorancja klientów,przez tą pożal się Boże firmę w lipcu straciłem bardzo ważnego kontrahenta!!!! Nie polecam, nie szanowna Pani Joanna Karabin zainteresuje się trochę klientami a nie tylko sprawdzaniem,czy w terminie wpłynęła należność za abonament.NNa dniach wysyłam rozwiązanie umowy!!!!!!!!!!