TechnoBeton Sp. z o.o.

Lublin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 70 ocen.

Opinie o TechnoBeton Sp. z o.o.

Dbamy o każdą opinię, dlatego pracodawca nie może ich usuwać. Sprawdź, kiedy Twoja opinia łamie regulamin - więcej.

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TechnoBeton Sp. z o.o.

Biurowa Marionetka

Złożyłam wypowiedzenie (ryzyko opłacało się ) , odeszłam , nie polecam . Pozdrawiam

szeregowy

Sz.P ds Produkcji , ds MEGAważnych , ds doradztwa rodzinnego , ds wywiadu ds Etyki i Wychowania - ----- Stężyca wciąż czeka na SENSOWNE podwyżki

Zainteresowany

Proszę o wiecej info bo widzę sam hejt, jestem sprzedawcą od 10 lat, szukam nowych wyzwań. Jaką kasa jak sprzedaje się materiał, jakie narzędzia, jaki region.

Pau

Jestem konkretna - wszystko widzę , wszystko wiem , wszystko słyszę

Tug

Jakieś konkrety może ktoś napisać? Bo to co czytam to mało tresciwe jest

jeden z pierwszych

jak tam w techno-improwizacji? dalej jeździ się Pandami ryzykując życie i zdrowie na ulicy między tirami w tych puszkach do jazdy do kościoła co najwyżej raz w tygodniu? zarabia się opowieści o miodzie i fortunie? o dochodach? 7 tysięcy? sprzedaje się po 3000 m stropu na miesiac? :D tak myślałem... hehe.

asystentka
@jeden z pierwszych 06.02.2017 15:36
jak tam w techno-improwizacji? dalej jeździ się Pandami ryzykując życie i zdrowie na ulicy między tirami w tych puszkach do jaz...

Kierowniczka nadal rządzi :))))

Adolf

Złota reguła : Pobory =WYKONANA PRACA

pan gilotyna

W tej firmie nic się nie zmieni, ponieważ jest nieudolnie zarządzana przez jakieś rodzinne koneksje niejasne układy. Szkoda marnować czas. Plotki, pomówienia stają się normalną linią obrony własnej pracy przy niejasnym systemie oceny pracowników, książki o tym piszą. Sprzedaż towaru na który najpierw trzeba budować popyt to też nie lada wyczyn na nasyconym rynku, zwłaszcza pełnym norm i deklaracji. Ot i cała tajemnica firmy ze ściany wschodniej co zawojuje Polskę centralną ....może miodem, dżemem lub nalewką to tak a nie technologią, jakością i know how. I tak dziwne że to jeszcze działa.

uświadomiony

Wiecie zawsze uważałam, że nasze kierowniczki za nic nie robienie zarabiają zbyt dużo, dziś dotarło do mnie, że ich zarobki są normalne i to cała reszta jest wyzyskiwana i wykorzystywana, to nie one zarabiają za dużo, a po prostu cała reszta za mało. Prośba do zarządu o przejrzenie średnich płac w danym zawodzie i porównanie z listami płac.

zabawny
@uświadomiony 10.06.2016 16:41
Wiecie zawsze uważałam, że nasze kierowniczki za nic nie robienie zarabiają zbyt dużo, dziś dotarło do mnie, że ich zarobki są...

80 % pracy wykonuje asystentka , pracuje od rana do świtu jak pszczółka , i naprawdę na nic nie mam czasu ale kierowniczka ma na wszystko czas na INTERNET , pogawędki , zalatwienie spraw prywatnych słuzbowym samochodem ,PLOTKI ,relaks i dłuższy obiad I nadal uwazasz że należy się podwyżka ok to w takim razie zadam pytanie ZA CO ???!!!! Niedługo kazda kierowniczka bedzie miała po dwie asystentki :))))

anonim

(usunięte przez administratora)

młoda

Moja Droga czy ty mi wierzysz czy nie to juz twój problem ale obiecuję Ci jak znajdę nową pracę to pomacham Ci rączką i powiem Papapapa Kochana , bo w odróznieniu od Ciebie jestem wykształcona, ambitna i szczera . Nie smuć się P.s. Jestes dobrą aktorką :)

anonim

(usunięte przez administratora)

młoda

O czym ty piszesz !? Pracuję w tej firmie kilka lat i do tej pory nie miałam ani normalnej podwyzki ani żadnego szkolenia bo niby kasy na to nie ma ale ,,święta spółka M&P,, jeżdzi slużbowymi samochodami do pracy.Kasa jest ale dla osób wybranych czyli dla tak zwanej ELITY

Loqu

Cześć jak wygląda tam praca na handlowca w Lublinie?

Nie ważne

Do ....... Nie życzę sobie żeby ktoś gadał na temat mojego życia prywatnego. Daj mi juz spokój raz i na zawsze. Rozumiesz???!!!!

MACIUŚ

OGÓLNIE TO BARDZO FAJNA FIRMA, PRZYJĘLI MNIE DO PRACY CHOĆ MAM GRUPĘ INWALIDZKĄ. DOSTAŁEM OD PIERWSZEGO DNIA PRACĘ NA GILOTYNIE DO WAFLI. GILOTYNA NOWA I OSTRA PIERWSZA KLASA...JUŻ DRUGIEGO DNIA PALUCHY MI ODRĄBAŁO, W LEWEJ RĘCE NA SZCZĘŚCIE TRZY TYLKO. DOBRZE ŻE PRAWEJ REKI NIE MAM BO BY BYŁO ŻLE...TEŻ BY MI OBCIEŁO. ZABRALI MNIE NA SZKOLENIE BHP ALE NIE WIELE TAM SIĘ DOWIEDZIAŁEM BO JESTEM NIEWIDOMY. NA PRZERWY NIE CHODZIŁEM BO JAK NA JEDNEJ NODZE...? KASY NIGDY NIE WIDZIAŁEM ...WIADOMO NIEWIDOMY NIE WIDZI HEHE ALE ONI ZA MNIE TAK. POZDRAWIAM. CO DO KIEROWCY DS TRANSPORTU WYMAGANY JEST ARABSKI I ZAMBIJSKI BO TAM NAJWIĘCEJ SPRZEDAWALIŚMY.

anonim

(usunięte przez administratora)

parys

dobreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :)))))))))))))))))

Proste

To zrób to ! i tak najlepsze twoje projekty zabierze Panienka z biura :)

asystentka

Szukam pracy jako asystentka Posiadam odpowiednie kwalifikacje : - szybko zdobywam strategiczne informacje ( np. kto z kim i dlaczego ) - perfekcyjna znajomość portalu www.pudelek.pl - monitoring współpracowników 24h/dobę ( oraz codzienne raportowanie ) -ukończony kurs ze sztuki parzenia kawy Ze swojej strony obiecuję że : -nigdy nie zajdę w ciąży a jak zajdę dnia następnego moja kierowniczka zostanie powiadomiona; - nie będę piękniejsza i nie będę lepiej ubrana od mojej kierowniczki - 100% lojalność oraz brak własnego zdania - poszanowanie hierarchii królewskiej -dbanie o odpoczynek i relaks kierowniczki

CZY TO JEST WAŻNE
@rozbawiony 07.03.2016 22:29
Hej :) Chcę ci pogratulować super wpisu :) Nie wiem czy komuś lepiej udałoby się przedstawić sytuacje panującą w biurze w tej w...

Wreszcie ktoś odważył się napisać prawdę, dodam więcej że pracowałam i zdecydowanie nie polecam, przynajmniej ze dwie osoby z biura wyslałabym na przyspieszony kurs etyki i kultury osobistej. A zapomniałam dodać gorąco pozdrawiam ,,PSEUDO-KIEROWNICZKI,, :)))

masakra
@CZY TO JEST WAŻNE 09.03.2016 21:38
Wreszcie ktoś odważył się napisać prawdę, dodam więcej że pracowałam i zdecydowanie nie polecam, przynajmniej ze dwie osoby z b...

Szczęsciara bo ja niestety codziennie muszę słuchać plotki po kątach i ogładać te [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] ne i wiecznie niezadowolone miny Mam nadzieję ze wreszcie w swojej nowej pracy jestes szanowana i doceniana . Pamiętaj tylko [usunięte przez admina słowo niecenzuralne] płynie z prądem . Gorąco pozdrawiam

pracownik

Nendo o czym ty mówisz o jakich warunkach pracy ???!!! Zarabiam ponad 5 tyś netto + samochód służbowy + telefon ale atmosfera w pracy jest nieznośna , powoli rozglądam się za inną pracą

Adam

Świetną firma. Jak zarzadacie wynagrodzenia na piśmie to zakończy to wasz proces rekrutacji. Jak ktoś dba o pracownika to dba o jego zdrowie a nie wsadza go do pandy na 10 godzin na gabkowe siedzenie. Pierwszy sort.

klient

Jestem stałym klientem firmy. Bardzo dobrze mi się z nimi współpracuje. Mają wszystkie certyfikaty łącznie z ognioodpornością ITB, wiem bo do każdej inwestycji potrzebuję. Chyba konkurencja takie oszczerstwa wypisuje. Produkty firmy czy to stropy czy nadproża są najwyższej jakości. Widać to na każdej budowie.

kozikosborn

Witam wszystkich bardziej lub mniej doświadczonych. Powyższa firma to klapa totalna. Miałem okazję pracować w tej firmie, nie będę pisał czy warto czy nie warto pracować tam,bo każdy indywidualnie powinien odpowiedzieć sobie na pytanie. W ciągu nie spełnia 2tygodni pozyskał em odbiorców na ok 10tyśm2 stropu ale zabrakło ,niestety ze strony firmy, deklaracji PPOŻ a Kanciastoporty powiedział sprzedaj papier załatwi Strażak. Jak ktoś z Was chce pracować jako doradca Techniczno Handlowy tudzież Przedstawiciel Handlowy niech dokładnie czyta co wysyła się do jego klientów, bo można spalić się w przed biegach pozdrowienia Ja już nie robię interesów z tą częścią Polski

przedstawiciel tu i teraz

Na mazowieckim można wyciągnąć ok. 7-8 tyś na rękę / mc, z tego co wiem lubelskie i łódzkie nie gorzej. Praca nie jest najlżejsza, trzeba się nachodzić, ale kasa jest adekwatna do pracy. wypłaty na czas.

magnolia
@przedstawiciel tu i teraz 23.10.2015 15:49
Na mazowieckim można wyciągnąć ok. 7-8 tyś na rękę / mc, z tego co wiem lubelskie i łódzkie nie gorzej. Praca nie jest najlżejs...

w lubelskim ok 7 tyś + samochód służbowy

pracownik
@magnolia 04.08.2016 22:35
w lubelskim ok 7 tyś + samochód służbowy

ooo sporo jak na lubelskie warunki w mojej obecnej firmie manager sprzedaży w zależności od miesiaca zarabia ok 5 tyś

obecna

Obecnie atmosfera bardzo się zmieniła, firma zaczęła inwestować w kadrę. Od jakiegoś czasu bardzo się rozwinęła. Dla mnie bardzo w porządku, młody zespół, pensje na bardzo przyzwoitym poziomie - mam na myśli stanowiska biurowe, bo na takim pracuję. Nowe osoby też są zadowolone z tego co rozmawiałam.Porównując z moimi wcześniejszymi pracami - to nie ma się czego czepić, mimo moich wcześniejszych obaw. Ktoś grubo przesadza z tymi hejtami.

nowy
@obecna 23.10.2015 14:13
Obecnie atmosfera bardzo się zmieniła, firma zaczęła inwestować w kadrę. Od jakiegoś czasu bardzo się rozwinęła. Dla mnie bardz...

A to bardzo ciekawe o czym piszesz... Wszyscy pracownicy są wysyłani na szkolenia czy tylko kierownicy? Jaką pensję nazywasz na przyzwoitym poziomie, minimalna czy lekko powyżej? A może w ogóle umowę śmieciową? Co mają ci powiedzieć nowe osoby jak budzisz postrach wokół wszystkich, mówią to co chcesz usłyszeć. Jeśli chcecie pracować w atmosferze strachu, niepewności, z kierowniczkami wiecznie obrażonymi na życie to zapraszam do współpracy.

obecna
@nowy 27.10.2015 11:36
A to bardzo ciekawe o czym piszesz... Wszyscy pracownicy są wysyłani na szkolenia czy tylko kierownicy? Jaką pensję nazywasz na...

nowy - po co ty tam pracujesz, jeśli jest tak źle jak opisujesz? ja tam jestem zadowolona, może masz wymagania wygórowane w stosunku do posiadanych umiejętności? ja na dzień dobry dostałam 2 tys i umowę od razu na czas określony, dla mnie to bardzo dobra pensja, inne firmy proponowały mi minimalną,

kasia

jak tam jest w sekretariacie czy ksiegowosci????

niezadowolony

Każdemu, kto zechce pracować w tej firmie powiem tylko jedno - omijajcie ją szerokim łukiem. Wszystko co napisane powyżej to prawda. Pani kierownik nie dość, że nie ma zielonego pojęcia o budownictwie i projektach (jak ktoś wyżej już to zauważył) to jeszcze w dodatku i o sprzedaży. Zgarnia albo projekty po zwolnionych pracownikach, albo bierze tematy klientów którzy sami zadzwonią lub przyjdą do biura. Ot cała jej sprzedaż. Ciekawe tylko kiedy Zarząd zauważy jak na prawdę pracuje i za co jej płacą. Z mobbingiem stwierdzonym powyżej również się zgadzam, ale oczywiście nikt nikomu nic nie powie i nie udowodni bo mimo kiepskich warunków to jest jakaś praca. Gdybyśmy żyli w innym cywilizowanym kraju i mieli pracy pod dostatkiem nikt w Technobetonie by nie pracował, no chyba, że kierowniczka o której wspomniano wcześniej.

zwolniony

Zasada jest bardzo prosta ,, WIELKA KIEROWNICZKA SPRZEDAŻY - Magda - ,, zatrudnia przedstawicieli na okres pół roku może trochę dłużej a później po tym okresie zwalnia. Czyli przez pół roku jeździsz i zdobywasz projekty a później ona cię zwalnia i realizuje zdobyte przez przedstawiciela projekty pobierając prowizję !!! Dzięki Bogu już tam nie pracuje

zwolniony
@obserwator 06.08.2015 10:58
Ludzie! Z tego co piszecie, to nie ma się co dziwić, że was ktoś zwalnia, jak przez pół roku nic nie sprzedaliście, inni mają p...

to sprzedaj kozaku, chce to widzieć hehe od gadania w Lublinie do sprzedaży w gminie.....droga długa

asystentka
@zwolniony 19.07.2016 12:32
to sprzedaj kozaku, chce to widzieć hehe od gadania w Lublinie do sprzedaży w gminie.....droga długa

Domyslam się czyje imię kryje sie pod ..obserwatorem.. wszystko po niej spodziewałam się ale że przeszła metamorfozę i stała się nagle facetem tego nie spodziewałam się buhahaha

bbs

matody rozliczeniernia - duże tematy zgarnia biuro, albo kombinuje jak je zgarnąć z przed Twojego nosa. Ty jesteś jak naganicz, nie świadomie masz tylko gonić jak zając po świecie po małych domkach, inwestycjach do 100 m2, ale tam się nie wbijesz, teriva, albo żelbet jest dużo tańszy i lepszy. Pieniądz z tego nikły, czas i enrgia poświęcona ..., pytanie dla Ciebie czy za 1300 misięcznie wykarmisz rodzinę, w porywach - raz na jakiś czas mx 2200 jak zarobisz to będziesz czuł się jak biyś Pana Boga za nogi złapał, fiat Panda, telefon za 30 zł na mediamarkt (nokia c100) także lepiej iść na kasę - także zastanów się czy jest sens kandydować - bo to strata czasu za taką kasę - są lepsze firmy i bardziej poukładane no chyba że nie masz nic i jesteś pod ścianą - to się zgodzę - ale nie przywiązuj się do firmy, i od raz po podpisaiu umowy - szukaj lepszej - bo stracisz czas łudząc się że coś z tego będzie

ADAM

Nie zgadzam się z tobom. Jest tu fajnie i atmosfera ok. Tata powiedział że podszkole się z jazdy autem i poznam okolicę, można zawsze rozwozić cv i szukać pracy przy okazji trochę zarobić na gumy i kino, znaczy najpierw do kina a potem gumy.hehe. Czas miło leci, muzyczka gra w autku, w poprzedniej robocie kazali mi pracować od rana do wieczora a tu kontakty i rozmowy, zero stresa. Polecam. Handlowiec.

ola

hehe apropo rozmowy kwalifikacyjnej: Znacie to uczucie jak po 5 minutach zdajecie sobie sprawę że macie 3 razy większą wiedzę na temat branży i biznesu od rekrutujących pachnących panienek?

nowa
@ola 23.06.2015 14:23
hehe apropo rozmowy kwalifikacyjnej: Znacie to uczucie jak po 5 minutach zdajecie sobie sprawę że macie 3 razy większą wiedzę...

OLA - pracowałąś tam - czy po rozmowie się rozmyśliłaś i odeszłaś, bo generalnie sama miałam mieszane uczucia, stąd zastanawiam się jako konstruktor czy tak tam jest ciekawa jestem czy biuro konstruktorsie coś wie, bo zazwyczaj nie chą udostępniać dokumentacji obliczeniowej, a jestem konstruktorką i nie podpisze niczego bez wglądu w obliczenia, a tu okazuje się że to sacrum

były pracownik

Pensja podstawowa około 1800 do ręki. Prowizja bez pokrycia w dokumencie umowy. Produkt drogi w transporcie bo betonowe belki. Trzeba używać HDS do transportu co znacznie podnosi cenę. Brak dokumentacji co na nowoczesnych budowach jest NIEDOPUSZCZALNE i nikt trzeźwy i przy zdrowych zmysłach nie podpisze zgody. Produkt można sobie podziwiać na magazynie zakładowym ilość dokładnie tłumaczy jak szybko się sprzedaje, placu brakuje. Transport belek betonowych 300 km po Polsce to jak wożenie gruchą betonu na budowę 150 km w jedną stronę. Idiotyzm. Dziś już jest tyle lokalnych betoniarni że szans nie ma. Do handlowca na zach warszawie- BUDOKRUSZ cię zniszczy w zarodku. technobeton jest jak pan z ptasim mleczkiem naprzeciwko hurtowni słodyczy. Dawaj menago odpieraj zarzuty bo i tak nic tam nie zrobiłeś od rana.

nowicjusz

witam a konkretnie to jak w technobetonie jest bo zamierzam tam składać papiery bo widziałam ogłoszenie

srechno

Są lepsi pracodawcy.

Kowalska

Możliwość gromadzenia pieniędzy przez jednego człowieka odbywa się zawsze kosztem okradania innych ludzi - to zdanie jak najbardziej pasuje do tej firmy

dth

Okres był wymarzony, zresztą jak każdy. Codziennie coś się sprzedawało, tylko zastanawiam się gdzie, bo ja tam rewelacji nie miałem.

dth

Ale pierdzieli ktoś głupoty Pracowałem było fajnie, chyba nadal jest fajnie, ludzie mili, atmosfera też, praca ok, podejście normalne i zdrowe. A życie życiem, zawsze zadajcie sobie pytanie kim, jaką perezentujecie postawę dla drugiej osoby, to wtedy będzie Wam też odwzajemninione. Pozdrawiam

nowy

Fajna firma w której można rozwinąć skrzydła.

Magda

Mobbing = Technobeton

Chochlik

czy w tej firmie to co obiecują na rozmowie o pracę , jest potem przedstawiane na umowie? Czy warto tam iść do pracy? Czy są tam stanowiska na które teraz firma szuka ludzi a które to stanowiska trzeba unikać?

olek

Wszystko zależy dla kogo jaka stawka jest dobra i na co się nastawia w swojej pracy - dla mnie najważniejsze jest to ile można zarobić a nie nastawiać się na to jakei są inne warunki i czy np są paczki na święta. chociaż wiem, że dla niektórych to jest to świętość i jak tego nie ma to takiejpracy nie chcą.

piotrek6B5K

Bardzo dobre płace, wszystko super prowizja na gembe a rotacja wśród pracowników mówi wszystko o tym czymś co si firmą nazywa. Kto ma rozum ten już wie. Generalnie płace i praca Polski B.

ddd

kolego - w miarę wszystko ok, każda praca ma swoje + i -, ale na wszystkie Twoje zapytania mogę powiedzieć że jest - ok

maraton

generalnie firma -ok, nie wiem skąd tyle tu negatywów. Polecam tym co zainteresowani współpracą - również potencjalnym klientom. Spróbuj a się przekonmasz

zibi

Potwierdzam Przez ostatnie 3 lata pracownicy dostawali wypłaty na czas i raczej do 5. niż do 10 każdego miesiąca. Nadgodziny płatne, premie też. Niestety ogólnie stawki troszeczkę za niskie.

afg

to by się zgadzało

obecny pracownik

wszystko na czas, normalnie zgodnie z przepisami, maksymalnie do 10-tego wypłaty tu są za miesiąc poprzedni

Biedronek

Wszyscy odradzaja jak moga przestrzegaja przed nieuczciwym pracodawca. A znajdzie sie taki [usunięte przez moderatora] ktory chce tam pracowac... Ludzie co sie z wami dzieje???? Naprawde nie ma w was godnosci???

anon

a co startujesz???

Techno

praca świetna, nikt nie wie o co chodzi

były
@Techno 13.07.2013 14:13
praca świetna, nikt nie wie o co chodzi

potwierdzam, tak było

Beton

Jest świetnie, ostatnio połowe wywalili; rotacja co chwila,pieniadze fatalne. zostało kilku handlowców, ale pewnie niedługo ich wywalą.Tych ostanio wywalonych ciągneli do siedziby niby na szkolenie i dali im wypowiedzenia, jechali po 500-600 km w dobrej wierze,potraktowali ich jak bydło.praca dla Kamikadze.Polecam

były
@Beton 11.07.2013 18:53
Jest świetnie, ostatnio połowe wywalili; rotacja co chwila,pieniadze fatalne. zostało kilku handlowców, ale pewnie niedługo ic...

potwierdzam, tak było

hmhmhm sam już nie wiem

praca: fajna, przyjemna, rozwijająca ....:)))))) brak mi słów: super

zzzz

dokładnie w punkt

Zostaw opinię o TechnoBeton Sp. z o.o. - Lublin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie TechnoBeton Sp. z o.o.