Firma tofiwet ma problemy ze zmiana danych na faktorze ,gdy kurierzy nie dostarczają większej ilości towaru pod wskazany adres na przykład ja miałam taką sytuację i przewoził prywatnym autem firma nie dała mi żadnej rekompensaty usłyszałam słowo przepraszam tylko ,a o zmianę danych na fakturze z firmą już walczę około miesiąca ciągle słyszę że ktoś jest na urlopie lub go niema w pracy ,mówią że oddzwonią na telefony od firmy czekam do dziśaj .jak do tej pory nie jestem zadowolona ze wspul pracy z firmą tofiwet .
Dziękuję za pozostawienie swojej opinii dotyczącej Twojej współpracy z Tofi-Vet Sebastian Huk z punktu widzenia konsumenta. Jednak celem tego forum jest gromadzenie opinii o tej firmie pod kątem tego, jakim jest pracodawcą. Każdy merytoryczny wpis w tej kwestii będzie bardzo ważny dla osób, które chciałyby rozpocząć pracę w tym miejscu. Czy ktoś wie, czy firma oferuje swoim pracownikom jakieś dodatkowe benefity?
Jest super pracodawca na najniższa krajowa (usunięte przez administratora) a jak zwalnia nie pokazuje się w ogóle .Wieczna rotacja pracowników w Józefowie oczywiście rządzi największy (usunięte przez administratora)Ukraina która wiecznie wszystkich straszy dodatkowo szefem ma to działać motywująco .Brak szacunku dla pracowników zero wniosków ,nikt nie wyciąga
Można zdobyć duże doświadczenie w firmie?
W tej firmie pracowałem kilka lat temu. Nie doczekałem się umowy, a wypłata była poniżej najniższej krajowej. Śmieciowe pieniądze. Zero szacunku do pracownika. Brak aktualizacji dostępności artykułów na stronie powodował ciągle problemy.
Jako konsumentka jestem bardzo niezadowolona. Kupiłam towar w sklepie internetowym 22 stycznia Zapłaciłam z góry. Następnego dnia poinformowano mnie, że tego towaru w sklepie nie ma ani nie będzie. Proponowano zamiennik drogą mailową. Telefonicznie poczyniłam ustalenia co do terminu wysłania i rodzaju zamiennika. Następnie drogą mailową przekazano mi niespójne z wcześniejszymi ustaleniami informacje co do terminu i rodzaju zamiennika. Z uwagi na niejasności oraz niespójność informacyjną w tym momencie zrezygnowałam całkowicie z zamówienia. To było dwa dnia po mojej wpłacie, 24 stycznia, jednocześnie prosząc o zwrot mojej wpłaty. Dostałam informację zwrotną, że zamówienie anulowano. Na prośbę wysłałam też nr mojego rachunku bankowego. Do dnia dzisiejszego, 29 stycznia, sklep nie oddał mi wpłaty. Nie odpowiada na wiadomości mailowe, nie odbiera telefonu. Na drodze mailowej przedstawiłam wezwanie do zapłaty
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Tofi-Vet Sebastian Huk?
Zobacz opinie na temat firmy Tofi-Vet Sebastian Huk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.