Opinie o Gron-Tour Kamil Kruk w Werbkowice

Poniżej znajdziesz opinie aktualnych oraz byłych pracowników o firmie Gron-Tour Kamil Kruk. Przeczytasz tutaj też opinie kandydatów do podjęcia pracy w Gron-Tour Kamil Kruk na temat rozmowy kwalifikacyjnej.


Branże: Przewóz osób - pozostała działalność

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Gron-Tour Kamil Kruk w Werbkowice

Tobiasz
Inne

tragedia mimo pytań o której obiorą paczkę nie chcieli udzielić informacji po czym napisali że niestety paczki nie odbiorą w ostatnim momencie. żenada nikomu nie polecam!!!!

Aleksandra
Inne
@Tobiasz

Aha, no i co dalej tak w sumie? Jaki był argument za tym, że nie mogą tego zrobić i jak sobie dalej z tym poradziłeś? Nie proponowali zadośćuczynienia czy czegoś?

Klaudia
Inne
 Pytanie

Busa miałam mieć dzisiaj, dzwoni do Mnie Pani o godzinie 10 z potwierdzeniem rezerwacji, mówiąc że bus będzie koło 14. Jest godzina 17 więc sama dzwonię do biura i co się okazuje ? Bus dzisiaj nie wyjedzie bo od wczoraj stoi w warsztacie! Moje pytanie jakim cudem kobieta która dzwonią do Mnie rano nie miała o tym pojęcia ?! A pozatym czy ktokolwiek by do Mnie zadzwonił gdybym sama tego nie zrobiła? Jeśli chcecie wyjechać w terminie i nie użerać z głupimi ludźmi tracąc przy tym mnóstwo nerwów nie wybierajcie tego przewoźnika

Zbigniew
Inne
@Klaudia

I co dalej? Podstawili drugiego busa?

Rota
Inne
 Pytanie
@Zbigniew

NAwet jeśli to co to zmienia jak ktos był umuwiony?

Aleksandra
Inne
@Rota

Pożar zawsze można próbować ugasić. Ciekawa jestem rekompensaty za to?

Roxy
Inne

Nugdy więcej!! (usunięte przez administratora)! Nie wiadajacie do tego przewoźnika. Wczoraj umówiłam się z nimi na przewóz rodziców, czekaliśmy 8 h za nimi, nie odzwonil , nikt nie dzwonił. Olali nas, nawet nie zadzwonili, że kierowca nie dotrze.

Klaudia
Pracownik

Tragedia! Nie polecam tej firmy przewozowej, dzwoniła do mnie pani z biura że kierowca będzie się ze mną kontaktował koło 15 o której dokładnie godzinie będzie u mnie , a wstępnie mówiła że będzie koło 1-2 w nocy, kierowca ani nie zadzwonił ani nie zjawił się przez całą noc choć dostałam potwierdzenie rezerwacji smsem!

 Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna bywa bardzo stresująca. A jak było w Twoim przypadku? Ilu rekruterów prowadziło rozmowę? Podziel się opinią ze spotkania w firmie Gron-Tour Kamil Kruk.
logo firmy Kierowca kat. C+E (Kontenery BDF)
Wykroty
Logiserv Group Sp. z o.o. sp.j.
(40 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Operator CNC
Żary
Profesjonalny Kierowca Sp. z o.o.
Wyślij CV
logo firmy Project Execution Assistant/Asystent ds. realizacji projektu
Sosnowiec
CP Consulting Engineering Services
(31 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Justyna
Inne
 Pytanie

KOSZMAR, całej nocy dzwonienia i czekania na busa, który miał być o 23 nie życzę nikomu. Do samego rana brak wiadomości odnośnie przewozu! Po telefonie do firmy dostałam informację że ktoś był na urlopie i nie wiedzą dlaczego tak się stało?? Zero szacunku do klienta, zero rekompensaty czy przeprosin. Zero czegokolwiek. Najgorsza firma jaką w życiu spotkałam.

Aleksandra
Inne
@Justyna

O kurcze, no faktycznie widać, że dezinformacja jakaś wyskoczyła u nich jeśli to prawda. Serio brak rekompensaty? No to dziwne, przecież powinni być świadomi tego, że sobie renomę popsują. Coś konkretnego na tym straciłaś? :(

Justyna
Inne

KOSZMAR! Potwierdzenie rezerwacji nic dla nich nie znaczy. Czekałyśmy z koleżanką na busa który miał być o 23 do samego rana, dzwoniliśmy na wszystkie możliwe numery kilkadziesiąt razy, niestety bez skutku. Nikt się nie pojawił. NIE POLECAM Z CAŁEGO SERCA

paula
Inne

jedna wielka porazka wyslalam paczke ktora miala byc na nst dzien 3dni pozniej pan zadzwonil do mnie zebym sobie ja odebrala sama z innego miasta na co sie nie zgdzilam w ostateczbosci paczka dojechala tydzien po czasie????????????

KARINA SŁOTA
Inne
 Pytanie

Ostrzegam przed tą firmą. Zamawiałam kuriera żeby wysłać paczkę do Holandii. W jednym tygodniu został źle zarezerwowany o czym nie zostałam poinformowana. Ponieważ zależało mi na tym żeby paczka dotarła na Niedzielę poprosiłam o ponowną rwzerawcje na następny tydzień. Kurier miał być dzisiaj i co?? Pan do którego się dodzwoniłam o niczym nie wiedział. Totalny brak kompetencji. Ktoś czeka na paczkę już dwa tygodnie a ta firmą jest najgorsza.

Paweł
Inne

Odradzam, jechałem z Niemiec do Krakowa, przy lotnisku kierowca poinformował mnie że nie przywiezie mnie pod dom tylko mam wysiadać teraz na lotnisku (tak mu kazał szef) . Tragedia, gdyby nie to, że z lotniska mam dobre i szybsze połączenie pociągiem nie wysiadł bym , dzwoniłem do firmy ma zadzwonić jakiś szef (ciekawe czy zadzwoni i jak to wytłumaczy) umowa była pod dom

Oburzona
Inne

Uważajcie na tą "firmę"!! Jeżeli zależy Wam,żeby wyjechać w terminie,wybierzcie inną.Ta jest nierzetelna,olewająca klientów. Raz już zostałam oszukana,nie zabrali mnie w umówionym terminie,tłumacząc,że kierowca zapomniał. I imo,iż osoby z którymi jechałam (z inną firmą) przestrzegały nnie na przyszłość przed tą firmą,zaryzykowałam. I znowu mnie zrobili w konia. Pół godziny przed planowaną godziną wyjazdu,zadzwonili,mówiąc,że wszystkie osoby,które miiały jechać ze mną w busie odwołały wyjazd i ze mną samą nie pojedzie. Zapewne nie było mu po drodze i mnie nie zabrał,bo takie opinie o tej firmie słyszałam. Tak,że uważajcie

Aleksandra
Inne
@Oburzona

Jeju jeśli serio tak Ci zrobili to naprawdę smutna sprawa. Ja to w szoku pewnie w takiej sytuacji bym była. Ale chyba dostałaś za to jakieś zadośćuczynienie chociaż?

Oburzona
Inne
@Aleksandra

Aleksandra.niestety. Nawet słowa Przepraszam ! Tylko - "nic na to nie poradzę"

Oburzona
Inne
@Oburzona

A jeszcze dodam.że moja koleżanka wracała z nimi,przeżyła horror. Kierowca był niewyspany i przysypiał za kierownicą. Na prośby,żeby się przespał trochę, powiedział ,że czas go goni, a tam na miejscu nie mógł się wyspać,tylko godzinę. Bo szef nie pozwolił,kazał ludzi na powrót zbierać. Kierowca postraszony policją,próbował się ogarnąć,a jeden z pasażerów usiadł obok niego i cały czas do niego gadał. Jakoś dojechała

Aleksandra
Inne
@Oburzona

Nie no chyba żartujesz sobie, że tak siadł i gadał do niego. I co po fakcie nikt tego zajścia nie zgłosił? Bo to naprawdę niebezpieczne przecież

Karla
Inne

Nie polecam! bus zamówiony na dzień 16 lipca który nie przyjechał . Kierowca nawet nie raczył zadzwonić Na infolinię mówiła Pani że na 16 będzie . Później dzwonimy nagle zmiana między 18 a 19 godziną . W porządku czekałam, próbowaliśmy znowu dzwonić po 19 ponieważ nikt nie dzwonił w sprawie przyjazdu . Zablokowali mój numer i nie wyjaśniło co się stało . Szczerze nie rozumiem po ch¢j ta firma jeszcze istnieje skoro (usunięte przez administratora) ludzi . Mój pilny wyjazd do Polski zrujnowała ta pseudo firma . Żałuję że wcześniej nie przeczytałam opinii. Karma wróci do was . Totalny brak profesjonalizmu, i szacunku do człowieka ????????

Basia
Pracownik

Tragedia nikomu nie polecam tej Firmy. Po Świętach Bożego Narodzenia tego roku zamówiłam przejazd na dzień 01.01.2022 do Holandii. Podałam adres wyjazdy z Polski oraz adres docelowy w Holandii. Dostałam potwierdzenie esemesem. Dzień przed wyjazdem zadzwoniono do mnie i poinformowano że kierowca będzie u mnie między Godz. 13.00 a 14.00 niestety nie przyjechał oraz nie zadzwonił. Do dnia dzisiejszego nie może było się do nich dodzwonić. Kiedy już odebrali Pani poinformowała mnie że sprawdzi co się stało i oddzwoni była to Godz. 10.00 do chwili obecnej nikt nie zadzwonił, a kiedy ja dzwonię to nikt nie odbiera, przypuszczam, że zablokowali mój numer. Pracuję 17 lat za granicą ale nigdy nie spotkałam się z takim podejściem do klienta. Nie polecam i wręcz uważam, że takich przewoźników powinno się piętnować,aby nikomu y mogli już tak robić jak robią. Partacze powinni zmienić branże albo gnić w domu. Ja i tak tego nie zostawię, firma ta naraziła mnie na dodatkowe koszty i stres więc muszą ponieść odpowiednią karę. Zrobię wszystko aby tak się stało. Pozdrawiam i z całego serca odradzam ta firma to tzw. szambo, uważajcie.

Oburzona
Inne
 Pytanie
@Basia

Basia,czy udało się Pani,żeby ponieśli jakąś karę?

Olek
Inne

Dramat. Przejazd z Holandii do kraju zarezerwowany od tygodni, na dzień przed wyjazdem potwierdzenie przez telefon i wszystko wydaje się być dopięte na ostatni guzik. Wyjazd planowany na kolejnego dnia, w ostatni możliwy termin przed świętami wilekiej nocy. Co kluczowe, wyjazd wieczorem, czy późnym popołudniem. W dzień wyjazdu wiadomość od kierowcy, abym był gotowy na godzinę 12. Gdzie 12, a gdzie 18, do samej 15 i tak pracowałem, więc nie mogłem na to przystać. Kontakt z centralą, mam dostosować się do kierowcy, albo rezerwacja zostanie anulowana. Oczywiście znalazłem na szybko rzetelnego przewoźnika i nigdy więcej nie zaufam tej durneu firmie, jaką jest Gron-Tour. Mało brakowało, a święta spędziłbym nie z rodziną, a ze współpracownikami

Honorata
Inne
@Olek

Nie rozumiem, czemu wcześniej nie ustaliłeś z nimi godziny tylko dzień wcześniej?

Chris
Inne

28kwietnia jechałem z ta pseudo firma do Eindhoven nikogo nie mogę oskarżyć bo nie złapałem za rękę ale wsiadłem z portfelem wysiadłem bez.....(szczegół) miałem mieć powrót 2maja .... Mimo swojej sytuacji zorganizowałem pieniądze potrzebny dokument potwierdzający moja tożsamość dzwonię do przewoźnika i słyszę... Kur....a zapomnij dziś nikt nie jedzie bus czeka na lawete w Rotterdamie ..... Chamsko dosadnie na temat

Grzegorz
Inne

Unikajcie tej firmy !!! Podałem paczkę z Holandii do Polski, z torby zniknął głośnik JBL o wartości 150 euro ! Do tego paczka miała być odebrana w sobotę ale oczywiście nikt się nie pojawil. Odebrali w niedzielę a w Polsce dopiero paczka została dostarczona w środę !!!!!!! Przy próbie wyjaśnienia sprawy zero jakiegokolwiek kontaktu ze strony firmy lub chęci dogadania się !!! Sprawa zostaje zgłoszona na policję !

1
Aleksandra
Inne
@Grzegorz

Ale ta paczka to była zamknięta i zabezpieczona czy oni na miejscu sami pakowali w jakiś karton czy coś? Tak właściwie to masz dowody na to, że ten głośnik tam był? Bo niestety może być spory problem z udowodnieniem czegokolwiek jak tak myślę... :(

Kris
Inne

(usunięte przez administratora) jakich mało busy klasy VIP za 500 zł z rozcieknietym amortyzatorem kierowca zasypia po 26 godz jazdy bus nie sprawny masakra inpatologia

Michał
Inne
@Kris

Faktycznie cena za bilet wysoka a komfort jazdy niski. Większość osób tu na to narzeka. Nie ma dwóch zmieników kierowców podczas jazdy? Bo tak długo to faktycznie można zasnąć za kółkiem.

mysa781
Inne

Szukałam firmy przewozowej z regulowanymi fotelami, ponieważ jestem po dwóch operacjach kręgosłupa , mam wstawione 4 śruby i2 stabilizatory. Kilka lat temu miałam połamana kość ogonową, muszę jechać wygodnie. Moja podróż miała trwać 20 godzin. Przyjechał duży bus, jak obiecywano, ale jak zebrał klientów, kierowcy z firmy przewozowej zamienili busy i kazali się przesiąść do małego, ciasnego busa, bez regulacji foteli. Zostało mi conajmniej 12 godzin jazdy.. nie wiem jak dojadę.. dodam że w takich warunkach raz jechałam i płakałam z bólu, a całe nogi były bardzo opuchnięte.. nigdy więcej z nimi nie jadę.. nie polecam...

Tragedia
Inne

Frima niekompetentna, były informacje że przyjedzie duży bus a przyjechał mały. Cena 500 zł na pół miejsca obok kierowcy. Teraz pytanie co szef miał na myśli. Jeżeli jest puszczany bus mniejszy nie powinno być dwóch miejsc z przodu które wygląda jak miejsce dla dziecka. Nie polecam firmy, obsługa telefoniczna niesympatyczna i blokuje numer gdy ma się coś do powiedzenia w sprawie wyjazdu. Katastrofa.

Kasia
Inne
@Tragedia

Dokładnie ze mną w czasie rozmowy po prostu w połowie zdania odłożono słuchawkę i automatycznie zablokowano mój numer

Aneta
Inne
@Kasia

a o czym była rozmowa? może oni chcą unikać niewygodnych dla nich tematów i się tak zachowują... ale przez to tracą tylko klientów jeśli tak jest.

Marzena
Inne

Ostrzegam przed tą firmą bardzo opryskliwy kierowcy niekulturalni i nie mający szacunku do człowieka proszę nigdy nie korzystać z usług tej firmy bo na pewno będą państwo żałowali

Oburzona
Inne
 Problem

OSTRZEGAM przed tą firmą! Rezerwując przejazd w październiku zostałam zapewniona przez Panią w biurze, że zdążę dojechać do Polski na godzinę 16, ponieważ kierowca będzie u mnie o północy. Zaznaczę, że była to dla mnie bardzo ważna kwestia, ponieważ miałam mieć wykonywaną operację chirurgiczną na NFZ. Od kierowcy dostałam informację smsem, że będzie on u mnie około 1 w nocy. Niestety tak się nie stało i przed godziną 2 musiałam sama zadzwonić i zapytać o której przewoźnik u mnie będzie. On poinformował mnie, że zjawi się o godzinie 4. Zachowanie przewoźnika było bardzo NIEODPOWIEDNIE. Poinformowałam go, że w Polsce muszę być na godzinę 16 bo będę miała operację, na co on odpowiedział, że zęby to on mi sam kijem wybije i będę miała za darmo. Kierowca nie pojawił się o godzinie 4 i byłam zmuszona się z nim ponownie sama skontaktować, powiedział że będzie u mnie koło 5 rano, może nawet przed 5. Niestety tak się nie stało. Postanowiłam nie kontaktować się z nim już więcej. Przewoźnik zadzwonił do mnie przed 6, że niedługo będzie. Na miejscu pojawił się po godzinie 6. Zaznaczę, że przewoźnik NIE INFORMOWAŁ mnie na bieżąco o żadnych korkach ani opóźnieniach, musiałam dzwonić do niego i sama prosić się o jakiekolwiek informacje. Przewoźnik zrzucał winę na organizację przez biuro trasy i jakiegoś innego kolegę, za którego miał zbierać ludzi. Powiedział mi także, że ktoś inny powinien po mnie przyjechać i wtedy wyjechałam zgodnie z planem o 1 w nocy. Kierowca na trasie zachowywał się bardzo dziwnie i był nadpobudliwy. Można to było zauważyć w zachowaniu oraz w sposobie ruszania przez niego rękami i nogami. Wszyscy w busie zgodnie stwierdziliśmy, że jest on pod wpływem NIELEGALNYCH SUBSTANCJI. Kierowca robił BARDZO DUŻO PRZERW na stacjach, o które nikt nie prosił. W którymś miejscu mieliśmy się spotkać z innym kierowcą, do którego miała się przesiąść podróżująca z nami Pani. Kierowcy nie mogli się ze sobą skontaktować i w końcu nasz przewoźnik stwierdził, że jedziemy dalej. Straciliśmy tam bardzo dużo czasu. Kierowca podczas jazdy wykonywał bardzo DZIWNE MANEWRY, a także GWAŁTOWNIE HAMOWAŁ, co czyniło jazdę bardzo niekomfortową, a przede wszystkim niebezpieczną (dodam, że kierowca został zatrzymany przez niemiecką i polską policję za podejrzaną jazdę. Niestety w Niemczech nie zareagowano). Podczas jazdy kierowca założył słuchawki, położył przed sobą telefon i zaczął słuchać muzyki. Było to z jego strony niepoważne. Gdyby jechała karetka, bądź policja to kierowca nie byłby w stanie nawet tego usłyszeć. Na miejscu byłam o godzinie 18 i tym sposobem spóźniłam się na wykonywany zabieg. Również zachowanie pracownicy w biurze pozostawia wiele do życzenia. Dzwoniła tam moja mama i powiedziała, że jeżeli nie wywiążą się Państwo z umowy i nie zdążę na zabieg to nie zapłacimy za przejazd. W odpowiedzi na to Pani z biura powiedziała, że w takim razie kierowca wysadzi mnie gdziekolwiek (wyrzuci z busa). Jej zachowanie było bardzo opryskliwe i nieodpowiednie, stawała ona cały czas w obronie kierowcy w czym nie miała racji. Gdy próbowałam odzyskać pieniądze za tą fatalną usługę usłyszałam, że żeby odzyskać pieniądze, muszę się SĄDZIĆ Z KIEROWCĄ. Śmieszne dla mnie jest to, że firma trąbi, że jeżeli rezygnuje się z usługi to poniesie się karę, ale jeżeli wina leży po ich stronie, to nie widzą powodu do zwrócenia pieniędzy. Ciężko im również zrozumieć, że to oni są odpowiedzialni za swoich pracowników (od których się odcinają, jeżeli sytuacja jest niewygodna). Śmieszy mnie również ilość pozytywnych komentarzy na temat tej firmy, których na Państwa miejscu nie brałabym na poważnie :) BARDZO NIE POLECAM TEJ FIRMY.

1
Michal
Pracownik
 Pytanie
@Oburzona

Czy sytuacja się jakoś rozwiązała? Bo puki co też mam problem z tą firmą. Proszę o odpowiedź, może warto coś z tym zrobić?

Oburzona
Inne
@Michal

Niestety nie... Kontakt z firmą się urwał, a pieniądze za ten fatalny przejazd nie zostały zwrócone... Bardzo mocno odradzam

Kierowca nie busa..
Były pracownik
@Oburzona

A kto mądry mając zabieg na 16 następnego dnia czeka z wyjazdem na ostatnią godzinę...trzeba było 2dni wcześniej wyjechać o nie wylewać żalu w Internecie...jaka to Ja poszkodowana.

bombel
Inne
 Pytanie
@Kierowca nie busa..

jaja se robisz??? jak ktoś płaci i umawia się na konkretną godzinę to chce o tej godzinie zostać odebrany. miałem to samo , zrezygnowałem z z super firmy jaką jest ARNOLD BUS tylko dla tego że arnold wjeżdza wieczorem a ta firna miałą wyjeżdzać około połódnia, okazało się że bylii u mnie też wieczorem, mieli na szystko (usunięte przez administratora) poza tym kierowca chamski nie wspomnę już o tym że nie dowiózł mnie pod adres i musiałem załątwić sobie dodatkowy transport który jechał po mnie ponad 70 km. NIE POROZUMIENIE! odradzam! powinni ich pozamykać. poz a tym busy widoczne na ich stronie, wielkie i komfortowe to fikcja, przyjechał po mni emały usik , poobijany z każdej strony, w środku smród-brud i ubóstwo!!! N I E P O L E C A M ! ! ! !

Aleksandra
Inne
@bombel

Nie no nie rozumiem jak mógł Cię przywieźć pod adres oddalony aż o 70 km? Przecież to naprawdę nie logiczne jak taka sytuacja mogła niby wyniknąć? On miał jasno wcześniej sprecyzowane dokąd Cię wiezie czy jak do tego doszło?

Zostaw merytoryczną opinię o Gron-Tour Kamil Kruk - Werbkowice

Możesz oznaczyć pracodawcę w treści opinii wpisując znak @ np: @Pracodawca

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej


Drogi Użytkowniku,

Pamiętaj, przed dodaniem opinii o Pracodawcy, koniecznie zapoznaj się z poniższą informacją:

NIE dodawaj opinii, która:

ikona dobre praktyki
łamie prawo polskie
ikona dobre praktyki
jest niezgodna z regulaminem serwisu GoWork.pl
ikona dobre praktyki
jest wulgarnym komentarzem
ikona dobre praktyki
jest niemerytoryczna

Każda merytoryczna opinia jest ważna, każda z nich może być zarówno pozytywna jak i negatywna, dlatego zachęcamy do tego by dzielić się swoimi przemyśleniami, które dotyczą Pracodawcy. Nie pisz jednak pod wpływem negatywnych emocji.

Zadbaj o kulturę pozytywnego feedbacku, nie pisz tylko negatywnych informacji o Pracodawcy, zwróć uwagę na stosowne aspekty i realia w swojej opinii. Wszystkie oceny są wartościowe. Wspólnie zadbajmy o sens merytorycznych opinii.

Dodaj pomocną opinię, którą sam chciałbyś przeczytać o swoim potencjalnym Pracodawcy. Podziel się swoimi przemyśleniami, a poniższe przykłady możesz potraktować jako podpowiedzi o czym Użytownicy lubią czytać odwiedzając profile firm.

ikona dobre praktyki
przebieg on-boardingu nowego pracownika
ikona dobre praktyki
proponowane przez Pracodawcę wartości wynagrodzenia
ikona dobre praktyki
codzienna praca, również w relacji z przełożonymi
ikona dobre praktyki
panująca atmosfera w pracy
#TwójGłosMaZnaczenie

Często zadawane pytania

  • Jak się pracuje w Gron-Tour Kamil Kruk?

    Zobacz opinie na temat firmy Gron-Tour Kamil Kruk tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.

  • Jakie są opinie pracowników o pracy w Gron-Tour Kamil Kruk?

    Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 0 to opinie pozytywne, 6 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!

Gron-Tour Kamil Kruk
1.6/5 Na podstawie 21 ocen.
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Gron-Tour Kamil Kruk
Przejdź do nowych opinii