WDM Sp. z o.o.
counter
5 2 7 5 1
Klient
Klient

Na poczatku super teraz straszna lipa na poczatku z obiecanych 1000 Mb/s bylo 750 teraz ledwie 200 porazka nawet po wymianie sprzetu podejrzewam ze to przez ciagle powiekszanie sieci oczywiście nie chca tego przyznac i zrobić pomiary i dac raport z pomiaru ile rzeczywiście dostarczaja do domu Mb nie polecam!!!

klient2
Klient
@Klient

Witam popieram "przedmówcę" strasznie popsuła się jakość internetu nie dość że podwyższyli ceny to do tego jakość spadła katastrofalnie. Pazerność zaczyna w tej firmie być na pierwszym miejscu! Miałem wcześniej 1gb i internet po roku spadł do 600mb, po zmianie umowy na 600mb internet buja się ledwo 160-250mb co bardzo jest odczuwalne filmy w jakości hd się przycinają strony zawieszają jednym słowem porażka :/

potencjalny klient Nowy wpis
Klient
 Pytanie
@klient2

Dzień dobry / dobry wieczór możecie Państwo podać przybliżoną lokalizację internetu? będę wdzięczny za odpowiedź

WDM Nowy wpis
Pracownik
@Klient

Dziękujemy za opinię. Trudno nam się do niej odnieść bez konkretnych informacji o jaką lokalizację chodzi. Stale dokładamy wszelkich starań aby poziom świadczonych usług był na jak najwyższym poziomie. Możemy jedynie wskazać, że serwis ma obowiązek wykonać pomiar i jego wyniki przedstawić klientowi. Zachęcamy serdecznie do bezpośredniego kontaktu na info@wdm.pl w celu wyjaśnienia sytuacji.

WDM Nowy wpis
Pracownik
@klient2

Trudno nam się odnieść do tej opinii bez konkretnych informacji. W temacie wzrostu cen jeżeli uważa Pan, że możliwe jest stałe utrzymywanie cen bez zmiany przez okres 7 lat mimo wielu podwyżek jakie miały w tym czasie miejsce takich jak: - wzrost wynagrodzeń - wzrost kosztów energii i materiałów - wzrost podatków to wyjaśniamy, że nie jest to możliwe i nie ma żadnego związku z "pazernością" tylko kosztami funkcjonowania firmy. W tym samym czasie firma stara się rozwijać i rozbudowywać swoją sieć, zwiększać zatrudnienie oraz inwestować w rozwój posiadanych technologii. Warto również zaznaczyć, że w wyniku COVID-19 i przeniesienia znacznej części życia do Internetu nastąpił ogromny wzrost zapotrzebowania na pasmo w sieciach wszystkich operatorów. Problem okazał się tak duży, że KE poprosiła takie serwisy jak Netflix o zredukowanie jakości obrazu: (usunięte przez administratora) Niezależnie od powyższego serdecznie zapraszamy do kontaktu w celu wyjaśnienia opisanej sytuacji na adres: info@wdm.pl

Pytanie Nowy wpis
Użytkownicy czekają na odpowiedź 97 dni.
 Pytanie

Czy pracodawca WDM Sp. z o.o. organizuje swoim pracownikom szkolenia podnoszące ich kompetencje?

Administrator

Wiecie co się dzieje? Czekamy na nowe wpisy od zatrudnionych bo nie ma tu jeszcze żadnych wieści odnośnie firmy WDM Sp. z o.o. w mieście Mielec, a każda opinia jest pomocna.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna

Zostaw merytoryczną opinię o WDM Sp. z o.o. - Mielec

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia ... Czytaj więcej

gemius

Wyniki badania GEMIUS/PBI dla wybranych węzłów w Marcu 2021r.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 4 014 360
  2. linkedin.com 3 587 328
  3. olx.pl 3 276 288
  4. jooble.org 3 086 424
  5. pracuj.pl 3 054 024
WDM Sp. z o.o.
5/5 Na podstawie 2 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Wolności 1
    39-300 Mielec
  • NIP: 8172186147 REGON: 369324366 KRS: 0000715504
WDM Sp. z o.o.