Opinie o Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność) w Ząbki

 Działalność firmy zakończona.

Poniżej zobaczysz opinie byłych i obecnych pracowników o pracodawcy Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność). Zobaczysz poniżej również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność) o rekrutacji.


Branże: Produkcja odzieży skórzanej

Najnowsze opinie pracowników, klientów i kandydatów do pracy o Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność) w Ząbki

Klientkaaa

Bardzo polecam, zamowienie doszło na czas, jakość świetna. Dziwia mnie te negatywne komentarze, chyba pochodzą od kobiet które nie zmieściły się w piżamki i oczerniają aby się dowartościować.

Paulina
@Klientkaaa

W odpowiedzi na twoją sugestię, że kobiety chcą się dowartościować... Otóż ja się zmieściłam, a nawet mam dużo luzu, jednak wydaje mi się, że inne osoby nie były zadowolone, gdyż na zdjęciu np. piżamka ze spodniami 3/4 nie była w pełni pokazana i niektóre mogły oczekiwać czegoś lepszego ;)

Ja
@Klientkaaa

Większej bzdury nie słyszałam, aby sie usprawiedliwiać... Chyba sklep probuje poprawić swoją opinię. Chyba troszke wam szkoda, ze jest jedno miejsce, w którym nie możecie ograniczyć wystawienia prawdziwej opinii odnośnie produktów i waszego sposobu postępowania z klientami. Chociaz tutaj człowiek może powiedzieć co o tym wszystkim myśli. Zamiast kombinować dotrzymujcie słowa i szanujcie klienta. ;)

Klientkaaa Nowy wpis
@Paulina

Nie jestem z Panią na "Ty", a opinię wyrażam taką jaką uważam za stosowną :)

1
Klientkaaa Nowy wpis
@Ja

Jak pojawi się pozytywna opinia od klientki(ode mnie np ) od razu zarzuty że komentarze podstawione? hmm co z Wami ludzie? Miłego poniedziałku

2
Ja Nowy wpis
@Klientkaaa

Przeczytałam raz jeszcze ten pierwszy komentarz i sugerowany powod negatywnych opinii na tym forum ???? Proszę, zakończmy dyskusję, bo mnie bawi :D Mam screeny "rozmów" ze sklepem, zdjęcia produktu który otrzymałam i wierz mi, że zlapalabys się za głowę, gdybyś to zobaczyła. Każdy ma prawo do swojej opinii i ja nie mam żadnego powodu, aby za cokolwiek wydać Labress opinię pozytywną (na co rzetelnie sobie zapracowali w moim przypadku). Podtrzymuje opinie - nie polecam sklepu ze względu na obsługę i sposób traktowania klienta. Tyle w temacie.

Kinga Nowy wpis

Kolor piżamy Shloe Pink w rzeczywistości znacznie różni się od tego na zdjęciu. Jakość beznadziejna, produkt niewarty swojej ceny. Wygląda jak najgorszy towar z chińczyka warty maks 30 zł. Zdecydowanie odradzam.

Viki

Odradzam całym sercem!!! Zapłaciłam za przesyłkę, której nie otrzymałam. Kontakt tylko przez facebook co już nie jest poważne. Odpowiedzi można ę spodziewać dopiero dobę lub dwie później. DRAMAT!!!!!

Labress
@Viki

Niestety nie pracujemy 24h/7, infolinia nie jest obowiązkowa a kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez portal społecznościowy Facebook oraz email

Ja
@Labress

Chyba, ze kasujecie negatywne komentarze na swoich stronach a klientowi blokujecie możliwość napisania wiadomosci. I jak informacje na stronie na temat opoznien w wysylce, jak zapewniacie o dostarczeniu do konkretnego terminu, a po tygodniu informujecie, ze nie posiadacie tych produktów, bo sa w drodze do was. Po czym wysyłacie byle co, żeby przedluzyc czas realizacji zamowienia.

sweetcherryqueen

Witam. :) Właśnie dziś przyszła do mnie kurierem Piżamka Aurelle Bydgundy. Kolor bordowy, rozmiar XS/S. Kurier zapukał do mnie trzeciego dnia od zamówienia. Nie zapłaciłam za piżamkę przez internet tylko zpłaciłam kurierowi, gotówką. Po przeczytaniu wielu opini na temat strony Labress, również tutaj, miałam pewne wątpliwości co do zakupu jakiegokolwiek produktu z tej strony. Zaznaczam, że nigdy dotąd nie zamawiałam ubrań przez internet i po prostu się bałam...Czy aby napewno piżamka do mnie dotrze? Czy będzie mi pasować? Czy nie będzie w żaden sposób wybrakowana? Czy też będzie posiadała jakieś plamy tak jak to przeczytałam jedną z opini na temat tego produktu z tutajszego forum. Pizamka którą mi przysłali jest po prostu idealna... Jedyne czego mogę się doczepić to tylko tego, że góra z piżamki nie posiada regulowanych ramiączek ale możecie je sobie skrócić we własnym zakresie tak jak zrobiłam to ja. ;) W skrócie bardzo jestem zadowolona z mojej nowej piżamki i szczerze polecam jej zakup. Nie wiem jak z innymi produktami bo jak wcześniej wspomniałam jest to mój pierwszy zakup ze strony Labress jak i ogólnie ale napewno nie ostatni. ;) Pozdrawiam, Agata.

3
 Rozmowa kwalifikacyjna
Jeżeli byłeś na rozmowie kwalifikacyjnej w firmie Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność), to podziel się z nami swoimi wrażeniami. W jakiej atmosferze odbyło się spotkanie? Jak oceniasz merytoryczne oraz techniczne aspekty rekrutacji?
logo firmy Account Manager
Warszawa
IQFM Sp. z o.o.
(179 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Specjalista ds Wsparcia Sprzedaży
Gdańsk
Sunsol Sp. z o.o.
(32 opinii)
Wyślij CV
logo firmy Młodsza Specjalistka Obsługi Klienta (Język Niemiecki)
Kraków
Marcin Sojka - Priority Sale
(1 opinia)
Wyślij CV
logo firmy Dział Ogród -Sprzedawca
Wodzisław Śląski
Ruta Sp. z o.o.
(8 opinii)
Wyślij CV
Aplikuj na wiele ofert
Milka

Odradzam! Towar nie wart ceny, różni się jakością od tych na zdjęciach zdecydowanie. Poza tym po odeslaniu piżamki wysłali ja ponownie twierdząc że nie podlega zwrotowi ponieważ ma ślady użytkowania absurd gdyż ja nawet jej nie zmierzylam wciskają ludziom na siłę towar bo pewnie plajtują... Oczywiście też nie dostałam paragonu. Żałuję że nie poczytałem opinii przed zakupem.

Paulina
@Milka

Zgadzam się, że nie jest wart swojej ceny. Również się rozczarowałam, ale z racji, że przymierzyłam, to nie można było ubiegać się o zwrot. Na zdjęciu nie było pokazane w całej okazałości i tu niespodzianka... wyglądam w tym koszmarnie :(

Paulina

Ciężko dobrać odpowiedni rozmiar piżamki, cena nie jest adekwatna do jakości, spodnie 3/4 leżą koszmarnie, góra jest w porządku. Czas wysyłki to ok. 2 dni Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Dużo lepsze byłyby spodnie pełnej długości, warto obniżyć cenę, ponieważ jest ona zbyt wysoka jak na jakość produktu.

AniaK

Swietne pizamki, idealne jako prezent.Polecam

Anna

Jakość nieadekwatna do ceny. Podejrzewam, że to chińszczyzna za 2-3 $. Nie wierzę, że jest jak Labress podaje, że szyją w Polsce. Nie dajcie się nabrać. Produkt wart max 40-50 zł.

Labress
@Anna

Zapraszamy serdecznie do naszej pracowni, Calineczki 8-12c/28, 05-091 Ząbki. Bardzo nam przykro, że zamówienie nie spełniło Pani oczekiwań.

mateusz

NIE POLECAM! wysyłka w 24h? minęły ponad 3 tygodnie a towaru nadal nie ma Pieniążki tylko na konto. kontakt z firmą bardzo utrudniony. nie polecam Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Przestańcie oszukiwać ludzi Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Powinien inofmować o opóźnieniach jakie ma. jeżeli na towar trzeba czekać miesiąc klient powinien być o tym poinformowany

Labress
@mateusz

Informacje o opóźnieniach są podawane na stronie, jeżeli takowe ma wystąpić. Niestety brak czytania wszystkich informacji do końca skutkuje hejtowaniem z powodu czasu wysyłki.

Aleksandra

Niestety moja opinia na temat tego sklepu również jest bardzo zła... Produkty bardzo mocno różnią się od zdjęć na stronie. Piszą o szyciu w Polsce, a od paczki aż czuć zapach Chin. Bardzo kiepskie materiały, naszywka na bieliźnie w połowie odpruta, nie mówiąc już o czasie oczekiwania na przesyłkę.... Odradzam!!!!!

Labress
@Aleksandra

Jeżeli ma Pani jakakolwiek wątpliwość co do kraju pochodzenia naszych produktów, serdecznie zapraszamy do naszej pracowni Calineczki 8-12c/28, 05-091 Ząbki

M

Jedno wielkie oszustwo , ani zamówionych produktów ani pieniędzy

Labress
@M

Proszę o podanie swoich danych personalnych oraz numer zamówienia w wiadomości email a chętnie wyjaśnimy sprawę i pomożemy w rozwiązaniu sytuacji :)

Madzia

Towar różni się od tego który jest zamówiony a czeka się na niego miesiąc . Nie polecam.

Labress
@Madzia

Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań.

Magda Zet

Firma pisze o dostawie 24h. Wcale tak nie jest. Mimo nawiązania kontaktu obsługa klienta okłamuje dalej iż wysyłka będzie w ciągu kilku dni a na przesyłkę czekałam 1,5 tygodnia... Także jeśli ktoś chciałby któryś produkt podarować w prezencie z możliwością zwrotu 14tu dni to radzę z 2-3 tygodnie przed terminem złożyć zamówienie.

Magda Zet
@Magda Zet

Dodatkowo w przesyłce nawet nie było paragonu ani na maila też go nie wysłali, dopiero gdy poprosiłam to mi wystawili fakturę.

Labress
@Magda Zet

Informacje o opóźnieniu w wysyłce jest podawana na stronie, jeżeli takowe ma wystąpić. Brak czytania ze zrozumieniem niestety skutkuje rozczarowaniem z powodu czasu realizacji oraz dostawy.

Życzliwy

Powinno być o pracodawcy, ale jego nie znam. Znam produkt od firmy jaki dostałem. Bardzo bałem się po przeczytaniu tutaj komentarzy o 'niskiej jakości', 'zapachu Chin' (jakkolwiek pachną Chiny :) ). Po przyjściu produktu jestem bardzo zadowolony. Produkt jak na zdjęciu (piżama bordowa). Faktem jest, że szedł 2 tygodnie, zamówiony został jednak tuż przed świętami Bożego Narodzenia, więc nie mam pretensji o czas realizacji.

Ja
@Życzliwy

Ciekawa jestem jak wygląda prześcieradło po jednej nocy w tej piżamie... :) Bordowa? Czyżby model Sophie, którego nie mieli na stanie i wysyłali co popadnie aby grać na zwłokę (klient musi odesłać zły towar itp itd)? Powodzenia i oby więcej tak udanych zakupów.

Dajana
 Rekomendacja

Jestem mega zawiedziona! Zamówiłam komplet bielizny. To w jaki sposób oni uszyli biustonosz to jakies nieporozumienie! W dodatku jak wysłałam im zdjęcie jak to wygląda i moją opinię na temat tego totalnie mnie olali! Nie polecam nikomu!!

Weronika

Osoby, które zamówiły piżamy na prezent świąteczny powinny się cieszyć jeśli przesyłki nie dotarły, bo to co ja dostałam to był jakiś żart, nie dało się tego nosić. Z przodu nogawki szortów wisiały jakbym miała męskie narządy, z boku było ogromne rozcięcie przez co z tyłu szorty w ogóle nie przylegały do pupy tylko odstawały w mega dziwny sposób. Widać, że piżamy ściągane z Chin, nie było też załączonego paragonu. Na szczęście odesłałam piżamę i dostałam zwrot pieniędzy.

Marta
@Weronika

Też dostałam piżamę, ale nie taki model o który prosiłam sklep drugi tydzień, który zamawiałam. Wysłali mi co mieli na stanie żeby zamknąć mi buzię :) Przyszła paczka, to nawet nie przymierzałam tego badziewia. Sklep postępuje niedojrzale i aż przykro się patrzy na komentarze osób, które nie są świadome co tu sie wyprawia i zachwycają się zdjęciami z funpage lub na instagramie. ;|

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
:)

Jakby ktoś miał coś do przekazania to można dać znać na temat działania firmy wobec klientów na maila Inspekcji Handlowej w Warszawie :) mail: ih_warszawa@wiih.org.pl Można załączać screeny rozmów, zamówień, niedotrzymanych warunków i zapewnień :) Pozdrawiam

Julia

Tragedia nikomu nie polecam. Jakość fatalna. Zamówiłam dwie rzeczy jedna doszła o druga już się proszę drugi miesiąc i nic nie wiadomo. Jestem rozczarowana brakiem profesjonalizmu. Odradzam!!!

Zawiedziony klient

Firma gwarantowała dostarczenie do świąt, oczywiście zawiedli, święta już minęły, a ja nadal nie otrzymałem informacji o tym, kiedy mogę spodziewać się zamówienia. Usuwają (lub ukrywają, nie wiem) negatywne komentarze pod ich postami na Facebooku. Napisałem do nich wiadomość na Messengerze. Czekam na odpowiedź od sześciu dni - mają jednak czas na wrzucanie nowych postów. Ta firma to jakiś przykry żart. Szkoda, że prezent który chciałem włożyć pod choinkę nie dotarł na czas - o ile w ogóle dotrze. Jeśli ktoś jest zainteresowany dowodami (mam zrzuty ekranu), niech da mi znać na tym portalu :)

Ja
@Zawiedziony klient

Mam ta sama sytuację. -niedotrzymanie terminów -kontakt żaden -nieodpisywanie na wiadomości -kasowanie negatywnych komentarzy -zablokowanie możliwości napisania wiadomości Planuję pójść z tym dalej. Brakiem reakcji ze strony klienta na takie postepowanie daje się im przyzwolenie na tego typu zachowania... Kpina po prostu. Czy ktoś zamierza zrobić z tym coś więcej niż tylko pisać na tym forum?

:(
@Zawiedziony klient

Ja również zamawiałem produkt na święta, nie otrzymałem go, napisałem w piątek rano po 6 dniowym oczekiwaniu to został on łaskawie wysłany, bo po 30 min zmienił się status przesyłki na stronie, produkt dostałem dzisiaj i jest on niezgodny z opisem, zgadza się tylko kolor. Nie zamierzam tego tak zostawić zwłaszcza, że nie mają w ogóle poszanowania dla pieniędzy i klientów, zwłaszcza gdy czyta się to co tu jest napisane. Mega się zawiodłem zwlaszcza że bardzo chciałem wręczyć ten produkt jako prezent świąteczny.

Ta opinia jest:

pozytywnaneutralnanegatywna
Ja
@:(

Ja zamawiałam prezenty u nich 14go, bo miały dojść na święta-tez jako prezenty. Przyszły dzisiaj rano-jak wrócę z pracy do domu to dopiero zobaczę co to jest. W razie co będę odstępować od umowy, ale zamierzam kontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta lub inspekcja handlową. Wiem ile nerwów straciłam siedząc bezradnie i nie mogąc nic zrobić, gdy ignorowali wiadomości a później zablokowali możliwość pisania do nich, po niedopełnieniu swoich obowiązków. Bezczelnie umywają ręce i człowiek nawet nie ma gdzie uderzyć o pomoc. Także na pewno tak tego nie zostawię, a im nas więcej tym lepiej. Będą nadal tak pogrywać.

:(
@Zawiedziony klient

Też tak uważam, człowiek potem siedzi i aż mu głupio że nie dał prezentu, przez firmę która nie potrafi o nic zadbać. Napisałem do nich i liczę że odpowiedzą co z tym, a jak nie to również zamierzam zgłosić sprawę, szkoda innych nieświadomych ludzi którzy chcą dokonać tam zakupów

Ja
@:(

Najgorzej, że robią "czystki". Kasują komentarze negatywne, blokuja klientów i strona wyglada wiarygodnie, bo same pozytywy i wychwalanie produktów. :) Nie sądziłabym, że tak to wszystko wygląda jak człowiek coś zamówi u nich. Mam nauczkę-najpierw sprawdzę internety zanim zamówię cos gdziekolwiek :) No i przez swoje zepsute nerwy-nie zostawię tak tego.

Ja
@:(

Zgadza się tylko kolor? Dotarłam do domu i otworzyłam paczkę. Zupełnie inny model piżamy :) i faktycznie bordowa, jak chciałam, tyle ze nie ten model. Czy tylko ja mam zamiar to zgłosić? :) Żenada level 500.

Kasia

Paczka nadal nie dotarła, a miała byc-jak zapewniali- do świąt... Az strach czego sie spodziewać w środku, jak juz do mnie dotrze. Szkoda, że dzieląc się prezentami z bliskimi trzeba było rozłożyć ręce bo ta pseudofirma zawiodła z wysłaniem zamówienia na czas. Jeśli ktoś myśli zgłosić to gdzie trzeba, to nie wahajcie się. Im nas więcej tym lepiej... Chyba trzeba spróbować zrobić porządek z tą ściemą. Nie wierzę jak bezczelnie dorabiają się na ludziach, strona wygląda idealnie bo poczyszczona jest od negatywnych komentarzy i poblokowani są niewygodni klienci. Z e n a d a!!!

Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność)
2.1/5 Na podstawie 17 ocen.
  • Zobacz wywiad
  • Ząbki
  • NIP: 1251667624 REGON: 369402095 KRS: 0000717058
gemius

Na podstawie badań Mediapanel prowadzonych przez Gemius w okresie od 1 marca do 31 marca 2024: wskaźniki "Real Users" platforma internet.

Ranking Użytkownicy
(real users)
  1. GoWork.pl 3 634 470
  2. Pracuj.pl 3 137 130
  3. LinkedIn 3 035 232
  4. Olx.pl 2 564 298
Labress Sp. z o.o. (zakończona działalność)
Przejdź do nowych opinii