Labress Sp. z o.o.

Adres: Calineczki 8-12C lok. 28, 05-091 Ząbki

NIP: 1251667624 REGON: 369402095 KRS: 0000717058

Labress Sp. z o.o.
3 6 6 1

Opinie o Labress Sp. z o.o.

Kinga

Kolor piżamy Shloe Pink w rzeczywistości znacznie różni się od tego na zdjęciu. Jakość beznadziejna, produkt niewarty swojej ceny. Wygląda jak najgorszy towar z chińczyka warty maks 30 zł. Zdecydowanie odradzam.

Klientkaaa

Bardzo polecam, zamowienie doszło na czas, jakość świetna. Dziwia mnie te negatywne komentarze, chyba pochodzą od kobiet które nie zmieściły się w piżamki i oczerniają aby się dowartościować.

Paulina
@Klientkaaa 11.02.2019 17:05

W odpowiedzi na twoją sugestię, że kobiety chcą się dowartościować... Otóż ja się zmieściłam, a nawet mam dużo luzu, jednak wydaje mi się, że inne osoby nie były zadowolone, gdyż na zdjęciu np. piżamka ze spodniami 3/4 nie była w pełni pokazana i niektóre mogły oczekiwać czegoś lepszego ;)

Ja
@Klientkaaa 11.02.2019 17:05

Większej bzdury nie słyszałam, aby sie usprawiedliwiać... Chyba sklep probuje poprawić swoją opinię. Chyba troszke wam szkoda, ze jest jedno miejsce, w którym nie możecie ograniczyć wystawienia prawdziwej opinii odnośnie produktów i waszego sposobu postępowania z klientami. Chociaz tutaj człowiek może powiedzieć co o tym wszystkim myśli. Zamiast kombinować dotrzymujcie słowa i szanujcie klienta. ;)

Viki

Odradzam całym sercem!!! Zapłaciłam za przesyłkę, której nie otrzymałam. Kontakt tylko przez facebook co już nie jest poważne. Odpowiedzi można ę spodziewać dopiero dobę lub dwie później. DRAMAT!!!!!

Labress
@Viki 26.11.2018 16:36

Niestety nie pracujemy 24h/7, infolinia nie jest obowiązkowa a kontakt ze sklepem jest możliwy poprzez portal społecznościowy Facebook oraz email

Ja
@Labress 11.02.2019 16:54

Chyba, ze kasujecie negatywne komentarze na swoich stronach a klientowi blokujecie możliwość napisania wiadomosci. I jak informacje na stronie na temat opoznien w wysylce, jak zapewniacie o dostarczeniu do konkretnego terminu, a po tygodniu informujecie, ze nie posiadacie tych produktów, bo sa w drodze do was. Po czym wysyłacie byle co, żeby przedluzyc czas realizacji zamowienia.

Szukasz pracy?

sweetcherryqueen

Witam. :) Właśnie dziś przyszła do mnie kurierem Piżamka Aurelle Bydgundy. Kolor bordowy, rozmiar XS/S. Kurier zapukał do mnie trzeciego dnia od zamówienia. Nie zapłaciłam za piżamkę przez internet tylko zpłaciłam kurierowi, gotówką. Po przeczytaniu wielu opini na temat strony Labress, również tutaj, miałam pewne wątpliwości co do zakupu jakiegokolwiek produktu z tej strony. Zaznaczam, że nigdy dotąd nie zamawiałam ubrań przez internet i po prostu się bałam...Czy aby napewno piżamka do mnie dotrze? Czy będzie mi pasować? Czy nie będzie w żaden sposób wybrakowana? Czy też będzie posiadała jakieś plamy tak jak to przeczytałam jedną z opini na temat tego produktu z tutajszego forum. Pizamka którą mi przysłali jest po prostu idealna... Jedyne czego mogę się doczepić to tylko tego, że góra z piżamki nie posiada regulowanych ramiączek ale możecie je sobie skrócić we własnym zakresie tak jak zrobiłam to ja. ;) W skrócie bardzo jestem zadowolona z mojej nowej piżamki i szczerze polecam jej zakup. Nie wiem jak z innymi produktami bo jak wcześniej wspomniałam jest to mój pierwszy zakup ze strony Labress jak i ogólnie ale napewno nie ostatni. ;) Pozdrawiam, Agata.

Milka

Odradzam! Towar nie wart ceny, różni się jakością od tych na zdjęciach zdecydowanie. Poza tym po odeslaniu piżamki wysłali ja ponownie twierdząc że nie podlega zwrotowi ponieważ ma ślady użytkowania absurd gdyż ja nawet jej nie zmierzylam wciskają ludziom na siłę towar bo pewnie plajtują... Oczywiście też nie dostałam paragonu. Żałuję że nie poczytałem opinii przed zakupem.

Paulina
@Milka 22.01.2019 15:39

Zgadzam się, że nie jest wart swojej ceny. Również się rozczarowałam, ale z racji, że przymierzyłam, to nie można było ubiegać się o zwrot. Na zdjęciu nie było pokazane w całej okazałości i tu niespodzianka... wyglądam w tym koszmarnie :(

Paulina

Ciężko dobrać odpowiedni rozmiar piżamki, cena nie jest adekwatna do jakości, spodnie 3/4 leżą koszmarnie, góra jest w porządku. Czas wysyłki to ok. 2 dni Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Dużo lepsze byłyby spodnie pełnej długości, warto obniżyć cenę, ponieważ jest ona zbyt wysoka jak na jakość produktu.

AniaK

Swietne pizamki, idealne jako prezent.Polecam

Anna

Jakość nieadekwatna do ceny. Podejrzewam, że to chińszczyzna za 2-3 $. Nie wierzę, że jest jak Labress podaje, że szyją w Polsce. Nie dajcie się nabrać. Produkt wart max 40-50 zł.

Labress
@Anna 24.12.2018 14:49

Zapraszamy serdecznie do naszej pracowni, Calineczki 8-12c/28, 05-091 Ząbki. Bardzo nam przykro, że zamówienie nie spełniło Pani oczekiwań.

mateusz

NIE POLECAM! wysyłka w 24h? minęły ponad 3 tygodnie a towaru nadal nie ma Pieniążki tylko na konto. kontakt z firmą bardzo utrudniony. nie polecam Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Przestańcie oszukiwać ludzi Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Powinien inofmować o opóźnieniach jakie ma. jeżeli na towar trzeba czekać miesiąc klient powinien być o tym poinformowany

Labress
@mateusz 13.12.2018 09:54

Informacje o opóźnieniach są podawane na stronie, jeżeli takowe ma wystąpić. Niestety brak czytania wszystkich informacji do końca skutkuje hejtowaniem z powodu czasu wysyłki.

Aleksandra

Niestety moja opinia na temat tego sklepu również jest bardzo zła... Produkty bardzo mocno różnią się od zdjęć na stronie. Piszą o szyciu w Polsce, a od paczki aż czuć zapach Chin. Bardzo kiepskie materiały, naszywka na bieliźnie w połowie odpruta, nie mówiąc już o czasie oczekiwania na przesyłkę.... Odradzam!!!!!

Labress
@Aleksandra 04.12.2018 23:43

Jeżeli ma Pani jakakolwiek wątpliwość co do kraju pochodzenia naszych produktów, serdecznie zapraszamy do naszej pracowni Calineczki 8-12c/28, 05-091 Ząbki

M

Jedno wielkie oszustwo , ani zamówionych produktów ani pieniędzy

Labress
@M 30.11.2018 13:50

Proszę o podanie swoich danych personalnych oraz numer zamówienia w wiadomości email a chętnie wyjaśnimy sprawę i pomożemy w rozwiązaniu sytuacji :)

Madzia

Towar różni się od tego który jest zamówiony a czeka się na niego miesiąc . Nie polecam.

Labress
@Madzia 15.11.2018 15:25

Bardzo nam przykro, że nie spełniliśmy Pani oczekiwań.

Magda Zet

Firma pisze o dostawie 24h. Wcale tak nie jest. Mimo nawiązania kontaktu obsługa klienta okłamuje dalej iż wysyłka będzie w ciągu kilku dni a na przesyłkę czekałam 1,5 tygodnia... Także jeśli ktoś chciałby któryś produkt podarować w prezencie z możliwością zwrotu 14tu dni to radzę z 2-3 tygodnie przed terminem złożyć zamówienie.

Magda Zet
@Magda Zet 11.10.2018 13:15

Dodatkowo w przesyłce nawet nie było paragonu ani na maila też go nie wysłali, dopiero gdy poprosiłam to mi wystawili fakturę.

Labress
@Magda Zet 11.10.2018 13:19

Informacje o opóźnieniu w wysyłce jest podawana na stronie, jeżeli takowe ma wystąpić. Brak czytania ze zrozumieniem niestety skutkuje rozczarowaniem z powodu czasu realizacji oraz dostawy.

Życzliwy

Powinno być o pracodawcy, ale jego nie znam. Znam produkt od firmy jaki dostałem. Bardzo bałem się po przeczytaniu tutaj komentarzy o 'niskiej jakości', 'zapachu Chin' (jakkolwiek pachną Chiny :) ). Po przyjściu produktu jestem bardzo zadowolony. Produkt jak na zdjęciu (piżama bordowa). Faktem jest, że szedł 2 tygodnie, zamówiony został jednak tuż przed świętami Bożego Narodzenia, więc nie mam pretensji o czas realizacji.

Ja
@Życzliwy 22.01.2019 16:57

Ciekawa jestem jak wygląda prześcieradło po jednej nocy w tej piżamie... :) Bordowa? Czyżby model Sophie, którego nie mieli na stanie i wysyłali co popadnie aby grać na zwłokę (klient musi odesłać zły towar itp itd)? Powodzenia i oby więcej tak udanych zakupów.

Dajana
Zweryfikowany użytkownik

Jestem mega zawiedziona! Zamówiłam komplet bielizny. To w jaki sposób oni uszyli biustonosz to jakies nieporozumienie! W dodatku jak wysłałam im zdjęcie jak to wygląda i moją opinię na temat tego totalnie mnie olali! Nie polecam nikomu!!

Weronika

Osoby, które zamówiły piżamy na prezent świąteczny powinny się cieszyć jeśli przesyłki nie dotarły, bo to co ja dostałam to był jakiś żart, nie dało się tego nosić. Z przodu nogawki szortów wisiały jakbym miała męskie narządy, z boku było ogromne rozcięcie przez co z tyłu szorty w ogóle nie przylegały do pupy tylko odstawały w mega dziwny sposób. Widać, że piżamy ściągane z Chin, nie było też załączonego paragonu. Na szczęście odesłałam piżamę i dostałam zwrot pieniędzy.

Marta
@Weronika 08.01.2019 09:30

Też dostałam piżamę, ale nie taki model o który prosiłam sklep drugi tydzień, który zamawiałam. Wysłali mi co mieli na stanie żeby zamknąć mi buzię :) Przyszła paczka, to nawet nie przymierzałam tego badziewia. Sklep postępuje niedojrzale i aż przykro się patrzy na komentarze osób, które nie są świadome co tu sie wyprawia i zachwycają się zdjęciami z funpage lub na instagramie. ;|

:)

Jakby ktoś miał coś do przekazania to można dać znać na temat działania firmy wobec klientów na maila Inspekcji Handlowej w Warszawie :) mail: ih_warszawa@wiih.org.pl Można załączać screeny rozmów, zamówień, niedotrzymanych warunków i zapewnień :) Pozdrawiam

Julia

Tragedia nikomu nie polecam. Jakość fatalna. Zamówiłam dwie rzeczy jedna doszła o druga już się proszę drugi miesiąc i nic nie wiadomo. Jestem rozczarowana brakiem profesjonalizmu. Odradzam!!!

Zawiedziony klient

Firma gwarantowała dostarczenie do świąt, oczywiście zawiedli, święta już minęły, a ja nadal nie otrzymałem informacji o tym, kiedy mogę spodziewać się zamówienia. Usuwają (lub ukrywają, nie wiem) negatywne komentarze pod ich postami na Facebooku. Napisałem do nich wiadomość na Messengerze. Czekam na odpowiedź od sześciu dni - mają jednak czas na wrzucanie nowych postów. Ta firma to jakiś przykry żart. Szkoda, że prezent który chciałem włożyć pod choinkę nie dotarł na czas - o ile w ogóle dotrze. Jeśli ktoś jest zainteresowany dowodami (mam zrzuty ekranu), niech da mi znać na tym portalu :)

Ja
@Zawiedziony klient 27.12.2018 12:06

Mam ta sama sytuację. -niedotrzymanie terminów -kontakt żaden -nieodpisywanie na wiadomości -kasowanie negatywnych komentarzy -zablokowanie możliwości napisania wiadomości Planuję pójść z tym dalej. Brakiem reakcji ze strony klienta na takie postepowanie daje się im przyzwolenie na tego typu zachowania... Kpina po prostu. Czy ktoś zamierza zrobić z tym coś więcej niż tylko pisać na tym forum?

:(
@Zawiedziony klient 27.12.2018 12:06

Ja również zamawiałem produkt na święta, nie otrzymałem go, napisałem w piątek rano po 6 dniowym oczekiwaniu to został on łaskawie wysłany, bo po 30 min zmienił się status przesyłki na stronie, produkt dostałem dzisiaj i jest on niezgodny z opisem, zgadza się tylko kolor. Nie zamierzam tego tak zostawić zwłaszcza, że nie mają w ogóle poszanowania dla pieniędzy i klientów, zwłaszcza gdy czyta się to co tu jest napisane. Mega się zawiodłem zwlaszcza że bardzo chciałem wręczyć ten produkt jako prezent świąteczny.

Ja
@:( 27.12.2018 14:06

Ja zamawiałam prezenty u nich 14go, bo miały dojść na święta-tez jako prezenty. Przyszły dzisiaj rano-jak wrócę z pracy do domu to dopiero zobaczę co to jest. W razie co będę odstępować od umowy, ale zamierzam kontaktować się z rzecznikiem praw konsumenta lub inspekcja handlową. Wiem ile nerwów straciłam siedząc bezradnie i nie mogąc nic zrobić, gdy ignorowali wiadomości a później zablokowali możliwość pisania do nich, po niedopełnieniu swoich obowiązków. Bezczelnie umywają ręce i człowiek nawet nie ma gdzie uderzyć o pomoc. Także na pewno tak tego nie zostawię, a im nas więcej tym lepiej. Będą nadal tak pogrywać.

:(
@Zawiedziony klient 27.12.2018 12:06

Też tak uważam, człowiek potem siedzi i aż mu głupio że nie dał prezentu, przez firmę która nie potrafi o nic zadbać. Napisałem do nich i liczę że odpowiedzą co z tym, a jak nie to również zamierzam zgłosić sprawę, szkoda innych nieświadomych ludzi którzy chcą dokonać tam zakupów

Ja
@:( 27.12.2018 14:25

Najgorzej, że robią "czystki". Kasują komentarze negatywne, blokuja klientów i strona wyglada wiarygodnie, bo same pozytywy i wychwalanie produktów. :) Nie sądziłabym, że tak to wszystko wygląda jak człowiek coś zamówi u nich. Mam nauczkę-najpierw sprawdzę internety zanim zamówię cos gdziekolwiek :) No i przez swoje zepsute nerwy-nie zostawię tak tego.

Ja
@:( 27.12.2018 14:25

Zgadza się tylko kolor? Dotarłam do domu i otworzyłam paczkę. Zupełnie inny model piżamy :) i faktycznie bordowa, jak chciałam, tyle ze nie ten model. Czy tylko ja mam zamiar to zgłosić? :) Żenada level 500.

Kasia

Paczka nadal nie dotarła, a miała byc-jak zapewniali- do świąt... Az strach czego sie spodziewać w środku, jak juz do mnie dotrze. Szkoda, że dzieląc się prezentami z bliskimi trzeba było rozłożyć ręce bo ta pseudofirma zawiodła z wysłaniem zamówienia na czas. Jeśli ktoś myśli zgłosić to gdzie trzeba, to nie wahajcie się. Im nas więcej tym lepiej... Chyba trzeba spróbować zrobić porządek z tą ściemą. Nie wierzę jak bezczelnie dorabiają się na ludziach, strona wygląda idealnie bo poczyszczona jest od negatywnych komentarzy i poblokowani są niewygodni klienci. Z e n a d a!!!

Marta
Zweryfikowany użytkownik

Masakra jakaś! Zamowienie 14.12 i zapewnienie, ze do świąt dojdzie. Po tygodniu pytam jak status przesyłki, bo widnieje W TRAKCIE REALIZACJI na koncie od tygodnia. Po czym dostaję informację, że nie maja piżamek i wyślą tego dnia. Następnego dnia status znowu bez zmian. Brak odpowiedzi ze strony sklepu, zero kontaktu. Kontakt tylko przez facebook lub maila, na ktory nikt nie odpowiada. Gdy napisałam, że oczekuje zwrotu pieniędzy, poproszono o numer konta. Numer konta podałam i zostałam zablokowana... Szok. Sklep pięknie wyglądający, a to co sie tam wyprawia przechodzi ludzkie pojęcie. Jeśli nie odzyskam swoich pieniędzy zgłaszam sprawę do odpowiednich władz. Produkty nie są tanie, a tak traktuje się klienta. Dzieciarnia!!!

Kinga

Wysyłka oraz przelew poszły bardzo sprawnie. Po przelewie po 2 dniach już przesyłka była u nas. Jednakże mam problem z ceną, gdyż w ogóle nie jest ona adekwatna do jakości. Pizamka jest bardzo bardzo cienka, ma ona kiepskie wykończenia oraz bardzo się gniecie. Praktycznie założyłam ja raz żeby zobaczyć czy pasuje i jest bardzo pognieciona. Również kolor nie jest zgodny z przedstawionym na zdjęciach czy filmikach. Wygląda on tam na piękne, zimne złoto w zamian za to otrzymujemu ciepłe złoto podchodzące pod prawie zloto- żółty. Nie wiem dlaczego jest taka duża rozbieżność, rozumiem inny kąt padania światła itd. Jednak powinni pomyśleć o tym,że klient może czuć się troszkę oszukany. Również zastanawiające jest brak jakiegokolwiek kontaktu. Nie ma podanego telefonu czy chociażby e-maila. Czułam się bardzo nie pewnie wysyłając pieniądze czy aby paczka na pewno do mnie przyjdzie.

Kire

Zamówiłam towar przelewem czekam od tygodnia na potwierdzenie i nadanie więc napisałam do nich - oczywiście na fb bo telefonu brak - po oczekiwaniu 4 dni na odpowiedź z fb napisano, że wyślą, po czym nadal tego nie zrobili. Odradzam komukolwiek zakupów w tym sklepie. Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Piszcie prawdę na swojej stronie co do wysyłki, podajcie numer kontaktowy, i zmobilizujcie cztery litery jak chcecie dobrą opinię, bo jak na razie wasza firma podupada na renomie.

Klient

Niestety też jestem zmuszony wystawić negatywna opinie produkt znacznie różni się on tego na zdjęciach. Dodatkowo piżama Aurelle Pink w rozmiarze s/xs to jakiś żart wydaje mi się że magazyn pomylił się w trakcie pakowania ponieważ dziewczyna nosi s/xs a koszulka była za duża o conajmniej 2 rozmiary za te pieniądze takie badziew nie polecam!

Ewa

W tym miejscu rozmawiamy głównie o zatrudnieniu, warunkach pracy, czy kwestii rekrutacji w Labress. Nie zniechęcam Was do aktywności na forum, jednak pamiętajcie, że kwestie związane z reklamacjami warto wyjaśniać bezpośrednio w firmie. Użytkownicy forum nie będą w stanie Wam pomóc w tej sytuacji, ponieważ nie mają realnego wpływu na przebieg zdarzeń. Może na forum jest jakiś pracownik firmy, który mógłby wypowiedzieć się na ten temat? To na pewno pomogłoby wszystkim pozbyć się negatywnych emocji.

Roksa

Bardzo nie polecam !!! Jak na razie czekam 3 tygodnie na paczkę i z tego co widzę dostanę szajs z Chin .

Niezadowolony123

Baaaardzo długi czas oczekiwania Miał być to prezent dla dziewczyny lecz bardzo długo oczekiwałem na wysyłkę. Na stronie od nich napisane jest „dostawa w 24h” a guzik prawda Moje sugestie dla Labress Sp. z o.o.: Zrobicie więcej ubrań aby wysyłka była odrazu !!! Co mógłby zrobić pracodawca aby poprawić atmosferę w firmie: Pogonić pracowników

A

Jesteście banda oszustów zamowienie z 8 listopada otrzymałem 3 grudnia!!!! Obiecujecie dostawę w 24h wyciagacie kasę od ludzi dodatkowo obiecaliscie jakiś gratis i tu też nie dotrzymaliscie słowa. Co chwila przekladaliscie termin wysyłki. A negatywne komentarze kasujecie. Lepiej nic nie zamawiać od was.

Aa
@A 04.12.2018 03:38

Dodatkowo usunęli moje komentarze na FB i zablokowali możliwość wysłania wiadomości do nich. Widać prawda ich boli

Administrator

Może ktoś chce się podzielić swoimi spostrzeżeniami na temat pracy w firmie Labress Sp. z o.o. w mieście Ząbki? Nadal nie ma opinii od Was odnośnie zatrudnienia u nich.

Zostaw opinię o Labress Sp. z o.o. - Ząbki

 

Zostaw nam swoje dane kontaktowe.

Zachęcamy do podzielenia się swoimi pozytywnymi wrażeniami na temat pracodawcy.
Każda rekomendacja jest motywacją i wyróżnieniem dla firmy. Pamiętaj, że Twoja opinia ma znaczenie.

Twój komentarz zostanie zweryfikowany pod kątem prawnym i poprosimy Cię o pisemne potwierdzenie opinii.

Administratorem danych jest GoWork.pl Serwis Pracy sp. z o.o. Dane osobowe przetwarzane są w celu umożliwienia wyrażenia opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO - wykonanie umowy) oraz gdy dotyczy, w celu weryfikacji udzielonej opinii o firmie (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO – prawnie uzasadniony cel tj. kontakt w sprawie wyjaśnienia naruszenia) oraz wysyłki powiadomień na temat wskazanej firmy (na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO - zgoda). Zgoda może być w dowolnym momencie wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem. Więcej informacji na temat przetwarzania danych znajduje się w Regulaminie.

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Labress Sp. z o.o.