Na 3 kupione rzeczy w paczce była tylko 1.
Zamówienie na 3 koszule o rozmiarze L złożyłam i zapłaciłam 13.10.2021r.Dzisiaj dostałam przesyłkę z ! koszulą o rozmiarze XL , ale jej wymiary są koszuli S. Firma nie rzetelna, (usunięte przez administratora) ludzi. Nie polecam. Ja zastanawiam się podać pana Pawła Makowieckiego do sądu.
Zdecydowanie zgadzam się z poprzedniczką. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z tak fatalna obsługa. Na maile o chęci rezygnacji z zamówienia nie otrzymałam żadnej odpowiedzi zwrotnej. Dziś dotarła do mnie koszula innego koloru jak i innego rozmiaru -zamawiany L granatowy w kratkę A przyszedł rozmiar XL czarno-biała kratka. Nie mam zamiaru zostawić tej sprawy bez rozwiązania.
Dot. wpisu o kubkach. Dotarł brakujący. Sorki, podniosłam raban niepotrzebnie. Łyżeczka jest tylko jedna, ale to do przeżycia.
zamówiłam 4 kubki i cztery łyżeczki do nich. Po 40 dniach otrzymałam 3 i jedną łyżeczkę. Nie będę się denerwować. Wpis zostawiam jako przestrogę dla potencjalnych klientów. Strzeżcie się
W kwietniu złożyłem zamówienie, które do dzisiaj nie dotarło. Kontakt praktycznie żaden, raz po wielu mailach dostałem pytanie czy zamówię ie dotarło (w lipcu), od tamtej pory cisza. Dzisiaj zgłosiłem to do Rzecznika Praw Konsumenta, żeby odzyskać pieniądze. NIE POLECAM! strata czasu i pieniędzy
Jak długo czekaliście na odzew z Presel Paweł Makowiecki? Oddzwaniają zawsze?
Nie nie ma kontaktu po co na stronie ten email skoro nikt nie odpisuje nie rozumiem takiego postępowania.
Sklep Presel.pl nie jest sklepem internetowy. Paweł Makowiecki, który założył stronę Presel .pl nie ma towaru. Jest tylko pośrednikiem i zamawia w naszym imieniu towar nie wiadomo skąd. Na realizację zamówienia czeka się 60 dni. Oprócz ceny zostaniemy obciążeni cłem i podatkiem. Naprawdę czytajcie regulaminy. Ja dałam się nabrać. Nigdy więcej nie będę korzystać z tej strony.
Ja na towar czekałam prawie 3 miesiące. Na pewno nigdy więcej nie zamówię i żałuję że to zrobiłam. Zamówiony towar miał być na prezenty pod choinkę a teraz z nim zostałam...Nie polecam!!!!!
Ja od 14 października czekam i nic do tej pory, żadnych odezwow na maile. Wykorzystują to że taniocha i nikt nie upomnie ale ludzie zacznijmy myśleć ani grosza (usunięte przez administratora)nie można podarować.
Brak kontaktu z firmą nie odpowiadaja na maile wysłane do firmy.Brak mojego zamówienia około trzech tygodni. Nie polecam !!!
Towar zamówiłam 3 tygodnie temu, do tej pory nie mam żadnej wiadomości o wysłanym towarze, a kupiłam tylko koszulę flanelową, na szczęście, bo ani pieniędzy ani towaru.
Nie polecam! Dostałam przesyłke ponad miesiąc po zamówieniu. I zamówiłam zestaw majtek dla par a dostałam tylko damskie.
Zamówiłem zegarek, otrzymałem go po 2 tygodniach. Obsługa i kontakt bezproblemowy. Polecam
Dlaczego ten sklep dalej funkcjonuje to jedno wielkie (usunięte przez administratora) wysyłają niekompletne zamówienia i z nikim nie mozna się dogadać
Czy działa tu jakaś obsługa klienta?
Zapłaciłam za zamówienie i nie ma żadnej odpowiedzi przez długi czas nawet nie odpisują na e-maile
Nie ma możliwości kontaktu telefonicznego aby wyjaśnić wątpliwości !!! Brak towaru widniejącego na stronach sklepu i informacji że muszą najpierw zamówić z Chin. Rozmiarówka nie przewidziana na polski rynek np.zamawiasz swój rozmiar M po miesiącu otrzymujesz XXS . Zero kontaktu jak zwrócić niezgodny z zam. towar i dostać zwrot swoich pieniędzy . Zdecydowanie odradzam zakupy w tym sklepie.
25 czerwca br zapłaciłem za produkt i do dzisiaj nie otrzymalem, zgłosiłem problem na kontakt@presel.pl i też żadnej odpowiedzi.
Zapłaciłam za towar i ani widu ani słychu nie ma kontaktu