DO PANA T.... Z PSEUDO MARKETINGU PRAWDA W OCZY KOLE????
Zawodowiec Leon ha ha ha.. córeczka wpadła z chloptasiem to skladeczka cyk do góry poszła. Kiedy znowu do góry strzeli? Pewnie jakieś wydatki się znajdą.. jak na przestrzeni tylu lat nic się nie zmienia? Niech się ludzie nie dziwią że takie auta jeżdżą skoro tu ledwo idzie 2tys ujeździc miesięcznie. Oczywiście układy vel.kierownika Mariana Paździocha oraz innych prxydupów sprawia że się odechciewa jeździć. Pozdrawiam
Najwidoczniej ludziom to pasuje skoro pozwalaja sie traktowac jak niewolnicy Tylu kierowcow i nie potrafia sobir z tym poradzic???
Masz rację. Ciche szefostwo czyli Caryca K. Oraz jej Zawodowiec L..n bujają się za granicą. Wrzucają usmiechniete fotki na fejsa z torbami zakupów z drogich ekskluzywnych sklepów za nasze pieniądze. Ja bym sie tym tak nie afiszował. A Ty człowieku bujasz sie 10 z rzędu kurs za 8 zl w 10 godzinę pracy i zastanawiasz się czy uda Ci sie kupić cos na obiad. Upodlenie w tej firmie jest maksymalne.
Żądnych konkretów. Miałem rozmowę z kobietą, która nawet nie raczyła się przedstawić od razu dopiero po jakimś czasie tylko z imienia. Chcieli żebym użyczył im swoje auto dadzą mi ich sprzęt taksometr i kasę fiskalną i mogę śmigać. Oczywiście mam nie nabijać za dużo na kase. Nie są mi w stanie zagwarantować jaki zrobię obrót a wymagają ponad 1100 składki. Na moje pytanie ile zarobię pada odpowiedz ze jak pojeżdżę to zarobię. Ale żadna konkretna kwota. Przecież jak mogę wsiąść taką robotę jak tego nie wiem. Na dodatek miałbym sobie zapłacić sam za badanie u lekarza medycyny pracy , psycho testy i montaż taksometru itp. Mam iść do pracy a tu 1000 zl kosztów na start a jeszcze nie wiem czy wogole cos zarobie. Poziom rozmowy na poziomie gimnazjum
Kiedy mogę zaczynać i czy mam dobre auto
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Pracuje w tej firmie od 8 lat. Ludzie piszący Tu jak im zle i nie dobrze trochę wymyślają. Zgodzę się do niektórych kwestii ale panowie trochę sobie dodali. Każdy po trochu. Czasem praca dyzpozytorni nie jest taka jak powinna o czym mówią klienci ale proszę wziąść pod uwagę że na kierowców tez się skarżą. Przerabiajac codziennie kilkuset klientów, zawsze znajdzie się kilku "urazonych". Tak ja to odbieram, zaznaczam to moje zdanie. Co do kierownictwa to nie sa w ogole konsekwentni i spojni w działaniach, rządzi kolesiostwo i od zawsze tak było. Wiadomo lepsi i gorsi. Szefostwo według mnie nie zawsze wywiązują się ze swoich umow z kierowcami. Nie raz bardzo surowo traktowani innym razem udają że nie widzą problemu. No ale oni sa tam tylko po to żeby nosić kasę A od porządku i kontroli mają swoich ludzi nie zawsze na tyle kompetentnych na ile im się wydaje. Osobny temat to szef marketingu, PR, reklamy ogólnie chłop orkiestra który chyba zapomniał jak stał na postoju w dziurawych butach i obdartej koszulce w brudnym aucie. Jest to gość totalnie nie w temacie jeśli chodzi o obecna sytuacja w pracy. Czuje się ważny bo ma super ważne obowiazki (najleic reklama na szybie lub skontrolować oznakowanie samochodu). Dla mnie ta osoba jest wogole nie potrzebna spokojnie zrobili to kierownicy i dyzpozytornia mając lepsze warunki pracy. Jeśli chodzi o zarobki to jest średnio czasami lepiej czasami gorzej, jeśli chcesz zarobić pracujesz 7 dni w tyg lo 10-12h przy stawce 1.40 trzeba się nameczyc A do tego musisz mieć szczęście lub układy o których tez każdy mówi ale po cichu. Stawka powinna być wyższa ponieważ koszty w ciągu tych 6 lat urosły mi o około 30-40procent. Jeśli w przyszłości się to nie zmieni to kiepsko widzę ta firma za 10 lat. Skończy się tak ze zostaną same auta po 2-3 tyś bo na inne nie bedzie ludzi stać lub pouciekaja tam gdzie lepsze warunki na do Katowic, gliwic (korporacje). Także pozdrawiam wszystkich czytających, wszystkich hejterow firmy i tych którzy są obiektywni.
Kiedy ponad 6 lat temu zaczynałem przygodę z tą firmą już na pierwszym spotkaniu w ich biurze wydało mi się, że tam nie wszystko gra. Dostałem sprzęt od nich Po tym jak udzieli mi instrukcji uzytkowana tego wszystkiego postanowiłem wszystko nagrać. Mam tez fotki list obecności itpi kazdej rozmowy w biurze. Tak na wszelki wypadek. Szybko uciekłem na swoja działalność gospodarczą bo wolałem to wszystko robić "po swojemu" Ludzie omijajcie ta firmę z daleka. Już od pewnego czasu nie pracuje tam bo to sie poprostu nie opłacało. Dodatkowo nadstawiac karku...nagrania zachowałem może sie przydadzą
Panowie Poki sami kierowcy nie beda chcieli nic z tym zrobic to dalej tak bedzie Brak wspolnego jezyka miedzy ludzmi Na postoju nawet nie wiadomo z kim rozmawiasz a uprzejmych dupowlazow nie brakuje Ale widocznie wszystkim to odpowiada ze szanowne szefostwo ma w (usunięte przez administratora) kierowcow i to czy zarobia na skladke czy nie Jak nie zaplacisz to cie zablokuja i tyle Poki ludzie beda ciagneli do rabatu jak much do gnoju to sytuacja sie nie zmieni
Nawet jak zapłacisz składkę może być tak, że Cię zablokują na kilkanaście dni tylko dlatego, że dyspozytorka miała takie widzi mi się. Ludzie nie dawajcie się złapać na obiecywanie złotych gór podczas przyjmowania Was di Rabatu. Jak będziecie jeździć te przyslowiowe 168 godzin w miesiącu nie zarobicie nawet minimalnej krajowej chyba że zostaniecie natychmiast naczelnym podpierdzielaczem i wam ustawia kursy
Dokladnie tak jak piszesz kolego Temat dyspozytorek i to w jaki sposob sie zwracaja do kierowcow zostawia wiele do zyczenia...
Korporacja stacza się na dno. Kiedyś można było jeździć 8 godzin dziennie i na spokojnie zarobić a teraz jest to męczarnia. Co chwilę nowe punkty regulaminu, zastraszania karami oraz (usunięte przez administratora) na każdym kroku by kogoś (usunięte przez administratora) kursy ustawione które widać gołym okiem że tylko dane numery jeżdżą na super zlecenia a reszta tuła się za przysłowiowego lokala. Jedna korporacja w Bytomiu już przeszła wojnę i rozdzieliła się na dwie różne korporacje Natomiast w rabacie nadal twierdzą, że jest za mało taksówek natomiast patrząc na liczbę samochodów o każdej porze można stwierdzić że jest ich po prostu za dużo. Jeżeli nadal będzie się działo tak jak dotychczas To nie wróży to nic dobrego i chyba czeka tą korporację jeden wielki rozpad
Januszu. Rzeczywiście jest ciągle za mało...ale nie samochodów. Carycy K.....nie Ciągle jest za mało ale pieniędzy... Każdy wie, że "szefowa" która nie jest nawet nigdzie w zarządach żadnej firmy ma ogromne potrzeby. Jakby nie to że jeszcze jest jedna decyzyjna osoba pewnie by już podniosła składkę dla swoich niewolników. Składkę, która już była w ostatnim roku podniesiona dwa razy. Mnie też sie wydaję, ze idzie to w złym kierunku. Skoro kazdy już widzi ustawianie kursów. Kiedyś to chociaż sie z tym trochę kryli i wydawali poza systemem a teraz już są tak bezczelni i myślą że reszta to banda idiotów chyba i się nie pokapują
Mam pytanie do szefa marketingu tej korporacji. Kto u Was będzie jeździł jak już poblokujesz wszystkich za te przewinienia. Rozumiem, że masz jakąś rezerwową drużynę. Proponuję Ci się wsiąść za robotę jaka do Ciebie należy zamiast wszystkich straszyć na okrągło.
Nie polecam pracy w tej firmie Jazda w niedziele i swieta za psie pieniadze Stawki skandalicznie niskie od ladnych pary lat gdzie wszytko drozeje Wieczne straszenie komunikatami od pana z dzialu marketingu Kursy ustawiane dla wybranych kierowcow Reszta jezdzi same ochlapy Zajedziesz samochod a w domu bedziesz gosciem To tak w skrocie Pozdrawiam
Nie idźcie nawet na rozmowę do tej firmy. Szukają jeleni, którzy będą pracować kilka tygodni za darmo w ramach niby szkolenia do wykonywania tego zawodu -nie płacą za okres próbny jako dyspozytor. Atmosfera jest bardzo toksyczna. Co jedna to jest ważniejsza. Jak już sie wyszkolisz to płacą ochłapy - mniej niż minimalne wynagrodzenie. Jak chcesz zarobić to musisz przytyrać z 300 godzin w miesiącu. Nie polecam.
Nie idźcie nawet na rozmowę do tej firmy. Szukają jeleni, którzy będą pracować kilka tygodni za darmo w ramach niby szkolenia do wykonywania tego zawodu -nie płacą za okres próbny jako dyspozytor. Atmosfera jest bardzo toksyczna. Co jedna to jest ważniejsza. Jak już sie wyszkolisz to płacą ochłapy - mniej niż minimalne wynagrodzenie. Jak chcesz zarobić to musisz przytyrać z 300 godzin w miesiącu. Nie polecam.
Witam. Reprezentuje niezależny związek zawodowy taksówkarzy. Narazie jest nas kilka osób ale zachęcam do dolaczenia do nas. Wiem ze w korporacjach w Bytomiu i również u Was obniżyła sie jakość swiadczonych usług. Spowodowane jest to za niska stawka za km. 14 lutego ogłaszamy wielki Strajk Taxi Bytom. Łączmy się tylko tak przeciwstawimy sie wyzyskowi szefów korporacji
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 41.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 40, z czego 9 to opinie pozytywne, 14 to opinie negatywne, a 17 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j.?
Kandydaci do pracy w Mariusz Małecki Agnieszka Małecka Taxi Rabat sp.j. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.