Czy w BM Relocation Services Bagiński i Spółka sp.j. jest skuteczna reakcja na zgłaszane przez pracowników problemy?
Nikt nie wnika w twoje problemy. Dużo obiecują, a jak pojedziesz to wszystko się zmienia. Stawki brutto, nadgodziny rozliczane w okresie dwutygodniowym. Rozliczanie pracy za pomocą dwóch time-sheetów. Zabierane są dwie godziny dziennie za dojazd do i od klienta, chociaż w tym czasie jesteś w pracy.
Atmosfera w pracy jest całkiem ok. Zależy na jakich ludzi trafisz w ekipie w której będziesz pracować. Chociaż jak okaże się, że zarabiasz grosze w porównaniu do tego jak musisz pracować, to atmosfera może się zagęścić. Ogólnie znajdź sobie inne zajęcie, bo to ciężki zawód i słabo płatny. Śmieszne stawki i dziwne rozliczenie przepracowanych godzin. Na dzisiejsze czasy, stawka za taką pracę powinna oscylować w okolicach 12e. Jak dostaniesz 85e brutto na start to będzie dobrze, a po podatkach jakieś 78e.
Nie polecam przyszłym pracownikom. Firma na pierwszy rzut oka robi dobre wrażenie, ale to tylko pozory. Śmieciowe umowy z których mało wynika. Stawki bardzo niskie jak na dzisiejsze czasy, podawane w kwocie brutto. Szefostwo nie jest w stanie obliczyć stawki netto ( podobno bardzo trudne do obliczenia). Praca ciężka, nieadekwatna do proponowanych stawek. Firma jest podwykonawcą zagranicznych firm. Otrzymują zlecenia na określoną liczbę pracowników, po czym wysyłają niedostateczną ilość osób. Pracę trzeba wykonać w określonym terminie, także często pracuje się od świtu do nocy. Rozliczenie nadgodzin w okresie dwutygodniowym co sprawia, że jest to tak robione, żeby pracownik ich nie otrzymał. Ludzie wyjeżdżający za 80e brutto, dostają 72euro netto. Jednym słowem szkoda zdrowia na ciąganie ciężkich przedmiotów po stromych schodach. Do wystawienia opinii skłoniło mnie usunięcie dwóch komentarzy, które zostały usunięte przez administratora strony gowork.pl. Przyszłym pracownikom radzę znaleźć inne zajęcie z perspektywami na przyszłość.
2 dni szkolenia, pierwszy dzień na teoretyczne zagadnienia, a drugi na zajęcia praktyczne. Pierwszy i drugi dzień - szkolenia trwały około 6 godzin. Następnego dnia zaoferowali mi już umowę oraz potencjalne wyjazdy zagraniczne. Ja dostałem propozycje na 3 miesiące do Holandii. Zapewniają transport w obie strony, zakwaterowanie na miejscu oraz auto służbowe na potrzeby pracy przy przeprowadzkach.
Ok ale czy te szkolenia płatne czy to na zasadzie jakiegoś wolontariatu? Czy jak szedłeś na te dwa dni to nie miałeś pewności czy dostaniesz robotę?
Dopiero po szkoleniu padają propozycje wyjazdów zagranicznych. Firma zwróciła mi koszty dojazdu oraz zapewniła zakwaterowanie na czas szkoleń w Warszawie.
Proces rekrutacyjny bardzo przyjazny dla kandydata. Wszystko świetnie wyjaśnione przez pana Kamila, który odpowiadał za szkolenie teoretyczne i praktyczne.
Możesz opowiedzieć więcej o swoim procesie rekrutacyjnym? Jak to wyglądało? :) Zawsze takie rzeczy mnie stresują, czy jest się czego bać?
W moim przypadku przez dwa dni miałem szkolenie praktyczne, a potem dzień nauki o obsłudze klienta. Wszystko przekazane w bardzo przystępny sposób. Pan Kamil tłumaczył jak najlepszy nauczyciel.
No właśnie. Bo większość wpisów bardzo do siebie podobna w gruncie rzeczy i w kółko o tym samym, czyli rekrutacji. Szkoda. Bo chcę wiedzieć jak wygląda praca na stanowisku pakowacz, praca w Niemczech. Podobno zapewniają zakwaterowanie, dojazd, ubezpieczenie? To wszystko prawda?
Praca opiera się na przenoszeniu mebli i pakowaniu rzeczy w kartony - zazwyczaj około 8-9 godzin. Firma zapewniła mieszkanie, samochód firmowy oraz ubezpieczenie.
Czyli wszystko co standardowe tutaj zapewniają. To dobrze. Widziałam, że chwalisz szkolenia, które przeprowadzają wstępnie. Możesz o nich coś więcej powiedzieć?
Firma godna polecenia! Bardzo sprawnie wykonana przeprowadzka.
To fajnie, z przeprowadzką bywają czasem niezłe kombinacje :D Długo zajęła całość?
Dobrze zorganizowana rekrutacja, dokładnie wyjaśniony zakres pracy oraz wymagania stawiane przed pracownikiem. Pierwsza część online - kolejne części w przyszłości już praktyka w Warszawie. Jestem zadowolony z pierwszej części rekrutacji. Pan od rekrutacji bardzo życzliwy i wyrozumiały.
Polecam - po rozmowie z Panem od rekrutacji jestem bardzo zadowolony. Profesjonalne podejście i wyrozumiałość w podejściu do kandydata. Szkolenia praktyczne prowadzone na wysokim poziomie z naciskiem na umiejętności pracy w grupie. Widać, że firma dba o kandydatów.
Noooo ale to rozmowa w ciekawa jestem jak realia pracy.. Co Ci w ogóle zaoferowali i jakie stanowisko pracy co?
Szybka i bardzo miła ekipa pomogła w transporcie i złożeniu mebli. Polecam!
Rewelacyjne szkolenia. Dwa dni szkolenia praktycznego na magazynie bardzo dużo mnie nauczyły - teraz wykorzystuje to w praktyce. Warto podjąć z tą firmą współpracę! Profesjonalne podejście i wszystko zgodnie z prawem.
Profesjonalne podejście do zadania - można polecić śmiało.
Panowie byli bardzo uprzejmi i pomocni. Znakomita obsługa klienta. Polecam
Po rozmowie z Panem od rekrutacji jestem bardzo zadowolony - wyjaśnił wszystko dokładnie i zapewnił mi zajęcia szkoleniowe za które firma mi zapłaciła. Można polecić! Firma godna zaufania.
Kvalitní a rychlá doprava, doporučuji.
Przejrzysty proces rekrutacji i ciekawe szkolenia teoretyczne oraz praktyczne. Bardzo przyjaźni i merytoryczni. Można śmiało polecić innym.
Proces rekrutacyjny był prosty i przyjazny. Świetny kontakt i doskonałe szkolenia. Pan Kamil wszystkiego dokładnie mnie nauczył i wytłumaczył całą specyfikę tej branży. Firma warta polecenia.
Uczciwi i godni polecenia
Jakość usług godna polecenia :)
Najwyższa jakość przy rozsądnych cenach. Polecam
Gorąco polecam! Pełen profesjonalizm i bardzo miła atmosfera. Super firma.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w BM Relocation Services Bagiński i Spółka sp.j.?
Zobacz opinie na temat firmy BM Relocation Services Bagiński i Spółka sp.j. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 14.