Przyszedłem oddać do serwisu amortyzator po wcześniejszym umówieniu. Skarżyłem się na stukanie i nieprawidłową pracę tłumika oraz zebrany olej przy korku powietrza. Po niecałych 2 tygodniach oczekiwania zadzwoniłem w celu dowiedzenia się czy pracę posunęły się wogóle do przodu (było już trochę czasu po planowanej dacie ukonczenia), dowiedziałem się jedynie że serwis został przeniesiony do innego budynku i z tego powodu są opóźnienia (zero kontaktu z klientem). Ale wiadomo zdarza się. Jednakże amortyzator jak się okazało ani trochę nie został naprawiony, tak samo stukał, żadnej poprawy, a wisienką był ciągle ten sam zebrany olej przy korku od powietrza, co oznacza że nie został nawet ruszony.
Dzień Dobry, Kilka slow prawdy o serwisie... Bedzie dlużej ale warto dojechac do końca... Pierwszy kontakt ze sklepem serwis dumpera..(tylny amortyzator). Standardowo na stronie wypełniam formularz pod marke model dumpera, doatkowe dane, pomyslalem fajnie bo mimo czekania w kolejce na przyjecie do naprawy, w tym czasie sklep zamowi stosowne czesci. Przyszedł ten moment i oddalem, dostslem podpisane zlecenie naprawy. Sprawa miala trwać okolo tygodnia, mniej wiecej po 1,5 tygodniu zadzwonilem. Okazalo sie ze czlowiek ktory naprawia amortyzatroy jest nieobecny, wiec naprawa nawet nie zostala rozopczeta. Ale uslyszalem ze w czwartek tego tygodnia bedzie naprawiony, dlatego tez postanowilem zadzwonic w piatek, wtedy to przez telefon uslyszalem ze jeszcze nie jest naprawiony, poirytowany pojechałem do serwisu, odebralem amortyzator i umiescilem opinie na google o "swietnie wykonanej usludze" Po 10 min zadzwonil do mnie bardzo mily czlowiek , okazalo sie ze to wlasciciciel serwisu i zaproponowal mi ze przyjedzie do mnie po dumper i w tym dniu zostanie naprawiony cyt... "my tak nie dzialamy..." Ucieszylem sie, usunalem wpis pomyslalem zachowali sie spoko to ja tez bede fair. Dumper jednak nie byl naprawiony tego dni co bylo zadeklarowane tylko dopiero w nastepnym tygodniu czyli naprawa 3 tygodnie. .. Powod brak uszczelek :). W koncu odebralem, pomyslalem ze moze to jednak okolicznosci nie byly sprzyjajace... czasem tak jest... kontakt z wlascicielem byl mily, kontakt z gosciem odbierajacym zlecenie i wydajacym dumpera, masakra - Klient dla niego to najgorszy wrog. Po zrabatowanej cenie po perturbacjach koszt naprawy 350 pln... Minelo kilka miesiecy, postanowilem przyserwisowac przedni amortyzator . Znowu formularz wipsiwyanie modelu, zaznaczenie duzy serwis etc. Zawoze, znowu ten sam gość, pomyslamem bede mily dam rade :). Zapytalem nawiazujac do poprzedniej sytuacji czy aby napewno termin deklarowany na stronie jest bliski terminu faktycznej naprawy, odrazu zostalem spunktowany zebym przeczytsl regulamin :). Wyszeedlem poczekalem tydzien, i zadzwonilem, odebrał serwis i poinformował mnie znowu ze czekaja na uszczelki, Mysle sobie to nie jest jakis nie standardowy amortyzator tylko dosc budzetowy jak na ta klase sprzetu. Zadzwonilem w środe, Pan z serwisu poinformowal mnie ze czekaja i tu moj smiech hhaha uwaga : mam sobie zadzwonic do sklepu ktory prowadza w tym samym budynku, bo tam zamawiaja sprzet serwisowy, i tam dowiedzial sie czy doszla do nich paczka z uszczelkami, bo widocznie serwis nie mog zadzwonic na nr wewnetrznym i sam to sprawdzic co zamawial :(. Zadzwonilem w Piatek... uszczelek brak wiec musialem sobie na wyjazd wypozyczyc rower w srebrnej gorze :) znowu okazało się 2 tygodnie nie jest wystarczajacym czasem na serwis amortyzatroa... powod nie brak czasu nadmiar zlecen etc..., brak uszczelek ;) Po powrocie z wyjazdu poprosilem zone aby odebrala moj amoryzatror ( juz po 3 tygodniach ) byl naprawiony, nie chcialem sie sam tym denerwowac. Koszt naprawy 460 pln A teraz najlepsze... Amortyzator srednio serwis powinno sie robic po 30-50h jazdy... moj wytrzymal 15h po czym uszczelka kurzowa wyszla z golenia olej się wylal sie stracil cisnienienia. Zrobilo sie gorzej zanim go oddalem do serwisu. Zalaczam zdjecie na poparcie tego co pisze... Na 2 dni przed wyjazdem na urlop bede zmuszony znowy wypozyczyc sobie rower :(. 2 razy do tej samej wody never again, mysle ze wlascicel nie jest swiadomy tego jak pracuja niektorzy u niego w serwisie, niektorych powinien totalnie schowac poza strefe klienta. Czasy sa jakie sa brak czesci wszystkim doskwiera ale bez przesady. Sezon jest dosc krotki, formularz zgloszenia obliguje klienta o wpisanie danych tego co bedzie naprawial, jest czas zanim klient wysle , dowiezie swoja czesc na zamowienie tak aby skrocic czas oczekiwania. Sezon krotki i czekanie na naprawe w sumie ok 5tyg to zart. NIE POLECM slaby serwis, arogancka obsluga oraz czas realizacji jest nie akceptowalne.
Slaby serwis.Obsluga spoznia sie,niezorientowana wogole w temacie jakby po imprezie przyszedl do pracy,olewajacy podejscie do klientów.Brak podstawowej wiedzy na temat prostych zagadnien rowerowych.Rower nie zostal zrobiony na czas,do tego do poprawy w bardziej konpetentnym serwisie pozdrawiam i radze omijac to miejsce
Firma Absolute Bikes D.Kurek M.Kutyła sp.j. prowadziła rekrutację na poniższe stanowiska:
- Doradca klienta w sklepie, Pruszków - Marzec 2022
- Ekspedient / Ekspedientka, Pruszków - Marzec 2022
Czy pracujesz w firmie Absolute Bikes D.Kurek M.Kutyła sp.j. lub pracowałeś/aś? Zostaw raport z rozmowy rekrutacyjnej i powiedz jak Ci się pracuje .