Dzień dobry Jak aktualnie wygląda praca w firmie AXEL?
Tak samo, jak wcześniej. Przychodzi się, robi swoje i wychodzi,. Czasami zdarzy się zostać dłużej, ale to sporadycznie, a to, co dłużej zostaniesz można potem wybrać. Miejsca na nudę nie ma, zawsze jest co robić
Jak długo trwa proces awansu w Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański?
Czy całe wynagrodzenie wpływa na konto, czy jest to w jakiś sposób rozdzielane w Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański?
Niestety ale pieniądze nie są na czas, szanse są 50/50 że dostanie się wypłatę 10-go, a jeśli wypada w sobotę to prawie pewne że wypłata będzie na koncie dopiero w poniedziałek, czasami coś się nie zgadza to trzeba na własną rękę dochodzić co i jak.
Kontrola z zus sprawdzona przez byłych pracowników wykazała, że przez ostatnie 4 lata zdarzyło się to dwa razy o 1 dzień, Go Work - gratuluje rzetelności.
Co znaczy ze praca jest specyficzna ?
Jaki jest wkład kierownictwa Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański w budowanie dobrej atmosfery wśród pracowników?
Praca w tej firmie jest bardzo specyficzna i wymaga od pracownika dużych pokładów cierpliwości. Klienci dzwonią zgłaszają problem i później czekają na odpowiedź - średni czas oczekiwania od paru dni do paru miesięcy - zależy czy temat jest wygodny czy nie wygodny do zrealizowania. Jeśli chodzi o poziom przeszkolenia pracowników jest on bardzo niski - przy dobrych wiatrach kierownik bierze nowego pracownika na 30 min przed swojego laptopa i pokazuje jak wygląda program ale bardzo ogólnikowo reszty dowiadujemy się już na głębokiej wodzie gdy jest styczność z danym problemem co jest złe bo niby praca nie jest szablonowa ale jest tutaj parę aspektów które się powtarzają i z takich typowych rzeczy mogłoby być zrobione porządne szkolenie chociażby z tego jak przeprowadzać poprawny wywiad z klientami w zgłoszeniach dot. zaburzeń wymiany danych czy gwałtownego rozłączenia się kasy/drukarki fiskalnej. Takie fundamentalne rzeczy zaoszczędziły by wiele straconego czasu na tłumaczenie "w biegu" na komunikatorze co należy zrobić i odszyfrowywanie skrótów myślowych kierownictwa czy wdrożeniowców. Najgorzej mają osoby które w lot nie łapią pewnych rzeczy i trzeba im tłumaczyć parę razy to nikt nie traci czasu na taką osobę i problem przekazywany jest do kogoś innego więc nie ma tutaj szans na rozwój w każdym zagadnieniu - najgorsze są tematy z działu księgowości bądź kadr (jeśli jesteś w tych tematach oblatany to + dla Ciebie). Czasami są sytuacje w których klient dzwoni i przypomina się o danym temacie i trzeba go spławiać a zdarzają się mniej lub bardziej wyrozumiali klienci co później różnie odbija się na serwisancie dlatego jeszcze raz zaznaczam, duże pokłady cierpliwości i opanowania są bardzo wskazane. Jeśli chodzi o terminowość wypłat to powiem krótko: Masz konto w ING? Jesteś ZWYCIĘZCĄ! Tylko wtedy masz pewność że wypłata dotrze do Ciebie 10 dnia każdego miesiąca - jeśli masz konto w innym banku to nie masz się co łudzić że dostaniesz wypłatę w terminie ;). Nie ma co ujawniać i pokazywać swojej ambicji i zbyt wielu umiejętności - jeśli to pokażesz to wierz mi że będziesz miał więcej zadań do wykonania od innych a nie koniecznie przekłada się to na korzyści finansowe. Jeśli uda Ci się rozwiązać raz problem w danej dziedzinie to zostajesz okrzyknięty SPECJALISTĄ w danym zagadnieniu, a jeśli czegoś nie pamiętasz ponieważ podobnym tematem dawno się nie zajmowałeś (np. ostatnio zajmowałeś się z pół roku temu) i zapytasz się o coś to często kończy się to słowami: "1000 razy wałkowane - ile razy mam to jeszcze powtarzać? zacznijcie rozwiązywać sprawy - tracimy czas". Mówiąc o finansach to też powiem krótko: jeśli zadowala Cię tak odpowiedzialna praca za ledwo 2 tyś. miesięcznie to jest to praca w sam raz dla Ciebie! Podwyżki? Owszem są ale spełniają takie wymagania by nie było że pracujesz za najniższą krajową. Uważajcie na "super" pomysły kierownika - ostatnio próbował wymusić na serwisie by jedna osoba zostawała po godzinach i załatwiała sprawy które zostały zgłoszone mailowo i nie zostały tknięte w czasie pracy gdzie w umowie o takich dyżurach nie było mowy. Moja rada? Po prostu wyjść z pracy o godzinie 16 i się nie przejmować - przecież jutro też jest dzień - po takiej praktyce temat dyżurów sam zniknął ;). Często w rozmowie z klientem mówimy że "sprawę musimy przekazać do działu wdrożeń" lub "dział programistów musi wypowiedzieć się w tym temacie" a tak naprawdę firma składa się z 6 osób z czego 3 to serwis a następne 3 to programiści i wdrożeniowcy w jednym więc spraw jest na tyle dużo że czasami ciężko jest się wyrobić z terminami co później odbija się na cierpliwości klientów a serwis musi później "świecić oczami". Podsumowując, AXEL jako pierwsza praca w IT jest ok ale nie na dłuższą metę - są lepsze miejsca pracy za lepsze pieniądze i lepiej zorganizowane niż ten chaos który tutaj czasami panuje i daje się we znaki.
Czy Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański oferuje wszystkim swoim pracownikom umowę o pracę, czy jednak należy spodziewać się umowy zlecenia?
Tak, firma zapewnia umowę o pracę z pracownikami początkowo na okres próbny później na nieokreślony.
To super, że od początku zatrudnienia w tej firmie można liczyć na pełną umowę. Możesz jeszcze do swojej wypowiedzi dodać ile dokładnie można zarobić na start w tej firmie? Strasznie mnie to ciekawi, więc może zechcesz coś w tym zakresie napisać? Z góry dzięki.
Mówiąc o finansach to też powiem krótko: jeśli zadowala Cię tak odpowiedzialna praca za ledwo 2 tyś. miesięcznie to jest to praca w sam raz dla Ciebie! Podwyżki? Owszem są ale spełniają takie wymagania by nie było że pracujesz za najniższą krajową ????
Nie przesadzajmy z narzekaniem, może nie jest idealnie ale czy ktoś zna idealną firmę?
jesli serwisowanie tego programu oznacza pisanie na skypie z problemami klientow i czekanie az ci ktos laskawie odpowie bo sam oczywoscoe nie wiesz jak masz pomoc bo cos takiego jak szkolenie produktu tu nie istnieje to juz o czyms swiadczy . praca tam byla jedna z najgorszych rzeczy jaka mnie spotkala i nie mam dobrych wspomnien sam stres,nerwy, wiezcnuie cos jest nie tak i nie pasuje, pan dupny kierownik to jest buc co rozumy wszystkie pozjadal i mysli ze jest krolem zycia z tymi swoimi hisroriami...... Co miesiac dodatek do psychologa na wizyte bo to jest nienormalne i oczywiscie (usunięte przez administratora) za najnizsza krajowa :))) nie polecam nikomu nawet jako pierwsza praca tylko sie czlowiek zniecheci,za chwile bedzie tak ze beda ukraincy pracowac bo nikt nie bedzie w tym dziadostwie chcial pracowac..
1. nikt nie pracuje w tej firmie za minimalną krajową. widać tu niekompetencję piszącego te słowa który nie rozróżnia netto od brutto. 2. praca z CRM i Skype i pomaganie klientom idzie zdecydowanie lepiej jak się ma wiedzę i się ją przyswaja zamiast czytania książek czy grania na domowym komputerze, Jak się w pracy pracuje to się zdobywa wiedzę i wtedy jest się zadowolonym z siebie , inaczej się człowiek frustruje. My dajemy szansę na to , czy ktoś z niej skorzysta to inna sprawa. Łatwo nie jest bo nie jest to praca szablonowa tylko wymaga myślenia i kojarzenia faktów, nie każdy się nadaje. 3. obśmiewanie się z życzliwości kierownika, który w przystępny sposób próbuje przekazać swoją wiedzę o produkcie , lub po prostu rozmawia z kolegą z pracy , jest po prostu chamstwem. to nie przystoi.
Prawda, bo jeżeli minimalna netto wynosi np. 2000 a Pan Prezes płaci 2100 to już nie pracuje się za minimalną krajową. Jest prezes przebiegły jak lis, inna taktyka którą mógł wyhodować tylko ten znakomity umysł, to nie odbieranie telefonów od klientów które są nie wygodne, że jakość usług jest jaka jest, to takich telefonów po kilka dziennie.
nie wiem jak jesty wiem jak bylo do w sumie nie tak dawna. jaka ksiazka i gry kto kiedykolwiek ksiazke ze soba wzial do roboty..? bo ja osobiscie nie widzialem zeby ktos gral a gral a co do szansy- na co?? moze nie calkiem minimalna krajowa ale to nie sa pieniadze za ktore mozna sie samemu utrzymac. druga sprawa ze w pracy sie pracuje tylko jak pracowac jesli nikt nie wie co ma robic ,bo zamiast zorganizowac jeden dzien w miesiacu naprzyklad i pokazac od a do z jak krowie na miedzy rozwiazanie problemu i wyjasnic krok po kroku dlaczego tak a nie inaczej.... to sie tylko wiecznie kierownik wymadrza i nie to nie jest hamstwo, tylko kpina z czlowieka i to jak sa traktowani klienci?? zamiast zatrudnic specjaliste bo firma ewidentnie nie nadarza za tym co sie dzieje zeby pomogl czy to programiste jeszcze czy kogos z ksiegowosci i kadr bo bardzo duzo pytan jest wlasnie z tego dzialu to co sie mowie, ludziom ze sprawa jest w dziale takim a takim haha! ja juz na szczescie nie mam tego problemu i mam nadzieje ze albvo cos sie zmienilo albo sie zmieni na lepsze bo rotacja w tak malej firmie to jest smiech na sali ludzie!!!!!
Właściciel nosi skarpety do sandałów. Czy to coś jeszcze trzeba tłumaczyć, naprawdę? Ktoś taki nie może być uczciwym człowiekiem.
(usunięte przez administratora) robota jak chcesz mieć robotę na słuchawce od 8-16 i tyle ci w życiu wystarcza. Jak nie chcesz takich rzeczy jak awans, podwyżka, nie być traktowany z jakąś dozą szacunku tylko jak (usunięte przez administratora) to firma(usunięte przez administratora)oferuje nie tylko to ale i więcej. Np. wypłaty zawsze po 10tym, zero konsekwencji dla pracownika, firma ma jakiś swój (usunięte przez administratora) program do obsługi sklepów i ksiegowych i sama praca polega na tym że dzwoni np. ci taka pinda, że coś jej się tam w vacie nie zgadza, w ogłoszeniu o pracę oczywiście było że to serwis "informatyczny" gdzie wymagają podstaw obsługi komputera, więc myślisz sobie: "ale jak, co?" Po tygodniu pracy zdajesz sobie sprawy że w sumie to po (usunięte przez administratora) się przejmować, bo dzwonią ci ludzie że ich temat leży miesiąc i wszystkich to (usunięte przez administratora) I nie wiesz co z tym zrobić, to przekazujesz to na skypie 2óm baranom po 40stce co w życiu do niczego lepszego nie doszli w informatyce, to siedzą w tym gównie i tworzą dział osobny. Bo ty oficjalnie jesteś serwisantem a oni to dział wdrożeniowy czyli ci co mają te sprawy w (usunięte przez administratora) ten miesiąc. I siedzisz se tak, oglądasz youtube'a, udajesz że coś robisz a czas leci. Oczywiście czasem chrząkasz do klienta by głupio nie było że się rozłączyłeś i mówisz że czekasz na dział wdrożeń. Klient to kompletni debile więc często siedzisz tak godzinę na fonie, 8 takich i do domu. A dzwoni około 50ciu fonów dziennie, więc... A jak coś zjebiesz, to szefostwo (usunięte przez administratora) a nic ci nie zrobi. Zakresy tematyczne oczywiście są, jak najbardziej, jeszcze jak! Czasem dostaniesz tak ambitne zadanie jak podpięcie wagi do programu Axel, czyli programu który jest bezkonkurencyjny bo nikt o nim nie słyszał, sprawdzenie kas programem serwisowym, włączenie klienta FTP typu Filezilla, może nawet wejdziesz do prostych narzędzi do SQL'a jak management studio coś tam wkleić co ci każą. Ale to Był taki typ co tak robił 6 lat i go nie (usunięte przez administratora) bo nikt nei chce w tym (usunięte przez administratora) robić za takie pieniądze. Był też typ co dupskiem złamał deskę w kiblu i nawet nie musiał kupować nowej, szef to taka (usunięte przez administratora) nie konsekwentna. Jest jednak minus, jeśli chcesz mieć emeryturę na starość, bo szefu jest generalnie obrotny i oszczędza na pracownikach więc płaci minimalną i nie płaci zusu. Oczywiście legenda głosi że ktoś kiedyś dostał normalną podwyżkę w axelu a nie 100 netto, bo awanse przychodzą szybko, załatwisz jeden telefon pod nadzorem i jesteś specem tematycznym, więc szefostwo wpierdala tobie już wszystkie niechciane tematy :). Ty im to odsyłasz bo nie umiesz, oni ci mówią że umiesz, Ty że nie i tak miesiąc a klient czeka ale na niego to wszyscy srają. Polecam ludziom co mają (usunięte przez administratora)
Odradzam, firma krzak. Sprzedają oprogramowanie które nie działa tak jak powinno przez co cały czas klienci użerają się z serwisem który składa się z kilku osób (3-4) i jednego czy dwóch wdrożeniowców, a każą ludziom myśleć że pracuje na nich sztab ludzi. W kolejce na infolinii czeka się godzinę i dłużej a potem wisi się na telefonie drugie tyle bo osoba która odbierze często nie wie jak rozwiązać dany problem i musi się pytać kolegów jak go rozwiązać. Prawie za każdym razem klient słyszy że sprawa jest w realizacji albo że zajmują się nią wdrożeniowcy a tak naprawdę ląduje ona w systemie i czasem przez miesiąc nikt się nią nie zajmuje bo nie wie jak. Sprzęt na którym pracuje serwis jest sprzed dekady jak nie gorzej, na miejscu smród, brud i ubustwo. Z tego co wiem są problemy z wypłatami i na każdym kroku są kłamstwa i olewanie ze strony szefostwa. Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański?
Zobacz opinie na temat firmy Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Axel Firma Handlowo-Usługowa Jacek Karmański?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 2, z czego 0 to opinie pozytywne, 1 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!