hejka, ktoś pisał o urzędzie skarbowym przy zapytaniu o kadrę pracowniczą, nie wiem tylko czy to był żart...? Mój chłopak zna się na rowerach a widziałam w sieci informacje, że wykonuje się tu ich przeglądy. Zatrudnienie jako serwisant jest możliwe?
Polecam skleo
Podpowiedzcie coś o rekrutacji w firmie, czy teraz są prowadzone i na co zwracać uwagę?
Kto zajmuje się w firmie reklamacjami? Pracownicy?
Obiecano zrealizować zamówienie w 48h. 3 zamówione rzeczy (kask, zapięcie i dętkę) otrzymałem znacznie później. 2 z nich były nie te, co zamówiłem. Przysłana dętka sprawiała wrażenie taniej podróbki. Zwróciłem. Z zapięciem było jeszcze gorzej. Zamówiłem Onguard Link Plate Lock K9 Combo 8116 75cm. Otrzymałem zapięcie ONGUARD K-9 69cm z zamkiem szyfrowym. Znacznie tańsze. Zwróciłem. Przysłali zapięcie 67cm w opakowaniu ONGUARD Link Plate Lock K9 COMBO 8116 79cm. Mówią, że winny jest dystrybutor. Dystrybutor jest oczywiście winny, bo sprzedał tańszy towar w opakowaniu droższego. Ale dla mnie to drugorzędna sprawa. To jest problem sklepu. Dla mnie ważna jest odpowiedż na następne pytanie: dlaczego przysłali mi zapięcie droższe (79cm na opakowaniu) od tego, jakie zamówiłem? Może dla tego, że wiedzieli, iż w środku jest coś tańszego od tego, co zamówiłem? To wyjaśnia dalsze zachowanie sklepu. Poprosiłem o wymianę zapięcia na właściwe. Odmówili! Bez względu na to, że na witrynie cały czas był i jest wystawiony przedmiot, zamówiony przeze mnie. Chyba mam prawo sądzić, iż w tym przypadku z wielkim prawdopodobieństwem mamy do czynienia z próbą oszustwa. Nie przeszło. Więc sprawę zamknęli, a wpłaconą kwotę zwrócili. Tak samo jak wcześniej z dętką. Taki prowadzą cwany biznes. Kask zatrzymałem, ale nie mam pewności, czy nie jest podróbką. Zadnych firmowych dokumentów nie przysłali. Tak samo jak dla zapięcia i dętki. Wrażenie od tej firmy to brak profesjonalizmu oraz nadmiar cwaniactwa.
Zakupów rowerowych w GO RIDE dokonuję już od kilku lat i Panowie na Wielickiej jeszcze nigdy mnie nie zawiedli :) Najlepszy sklep w Krakowie, polecam!
Przedsiębiorca wprowadza w błąd potencjalnych klientów. Cytat wyroku UKOiK: "Ostatni z wyroków dotyczy skargi spółki Go Ride Serwis na decyzję prezesa UOKiK z lipca 2018 r. Urząd stwierdził, że maski antysmogowe nie miały m.in. oznakowania CE, a także przedsiębiorca nie posiadał certyfikatu typu WE i deklaracji zgodności."