Stale za mało zatrudnionych osób w stosunku do potrzeb. Niby szukają, ale tak aby szybko nie znaleźć. Jak już znajdą to w międzyczasie odchodzą kolejne osoby. Dużo pracy dodatkowej w weekendy, święta w nocy b. marnie opłacanej. Duża cześć wynagrodzenia wypłacana pod stołem. Problemy z wybraniem urlopu (braki kadrowe). Apteki zawalone towarem zamawianym centralnie, nie ma gdzie go już upychać, ciężko jest coś znaleźć, a w niektórych aptekach jest już nawet ciężko się poruszać. B. słabo zorganizowane funkcjonowanie aptek firmy jako całości, nic nie jest konkretnie ustalone, nie ma procedur, zasad działania, spotkań organizacyjnych, nie mówiąc już jakichkolwiek szkoleniach, wielka prowizorka. Każda apteka próbuje radzić sobie jakoś na własną rękę. Na plus nie ma ciśnienia, targetów sprzedażowych, przykasówek, wynagrodzenia uzależnionego od sprzedaży. Firma organizacyjnie zatrzymała się na etapie jak dawno temu miała trzy apteki i tak w zasadzie funkcjonuje to do dzisiaj. Pomysł na sukces ma tu tylko dwa punkty: 1) kupować, kupować, kupować jak najwięcej i jak najtaniej 2) ciąć koszty pracy Reszta jest bez znaczenia.
Opinie o Marketing i Konsultacje Farmaceutyczne Sp. z o.o. w Bydgoszcz
Poniżej znajdziesz opinie byłych i aktualnych pracowników o firmie Marketing i Konsultacje Farmaceutyczne Sp. z o.o.. Znajdziesz tutaj również opinie kandydatów do podjęcia pracy w Marketing i Konsultacje Farmaceutyczne Sp. z o.o. na temat rozmowy kwalifikacyjnej.
Branże: Produkcja leków, produktów leczniczych i suplementów diety