Czy Versada Group Sp. z o.o. organizuje staże dla studentów?
Witam, Czy komuś z Państwa udało się odzyskać pieniądze za zwrot produktów w przeciągu ostatniego miesiąca? Nie działają telefony, SMS-y, maile, list z przedsądowym wezwaniem do zapłaty został powtórnie zawizowany, strona internetowa już nie działa. Czy ktoś wie, co można zrobić w takim przypadku? Ręce opadają.
Również czekam co prawda jeszcze 14 dni nie minęło ale czuję że nie oddzyskac tak łatwo pieniędzy.
Jestem w podobnej sytuacji. Czekam już ponad miesiąc na zwrot środków. W żaden sposób nie można się z nimi skontaktować. Pisałam maile, smsy, wiadomości na instagramie i żadnego odzewu. Czy Pani udało się odzyskać pieniądze?
Hej chciałabym się zapytać czy odzyskałas zwroty pieniędzy? Bo mam ten sam problem ze nikt się nie odzywa i nie wiem co robić
Szanowni Państwo - proponuje pozew zbiorowy, po za tym jest jeszcze szanowna pani żona która jest współwłaścicielką i prowadzi również swoją własną działalność ASTORIA Eliza Włodarczyk i ma stronę na fb oraz wszystkie komunikatory. Skoro pani jest wspólnikiem to może powinna również odpowiedzieć za tą sytuację ????? ja pisałam do pani Elizy na watsapp i się odezwała że jest w trakcie rozwodu i że powie mężowi o sytuacji
Hej, widzę parę komentarzy o problemach z odzyskaniem pieniędzy, a chociaż są od klientów, to chciałam spytać, czy oni w ogóle zatrudniają i jeśli tak, to czy są wypłacalnym pracodawcą. Warto tam szukać pracy?
Mój przypadek jak powyżej. Zakup 3 sukienek z czego 2 zwróciłam. Do zwrotu 600 zł. Brak jakiegokolwiek kontaktu, dzwonię, piszę i nic, co robić? Mieliście z czymś takim do czynienia?
Tutaj jedna dziewczyna mocno się dobijała do nich, smsy, maile i jak wysłała list z wezwaniem to podobno zadziałało. Do teraz nic Ci nie odpowiedzieli?
Ja zwrocilam towar 1 czerwca 2022 r odebrali pakcze i zero odezwu.Maja 14 dni( roboczych)na zwrot pieniędzy.Jestem ciekawa czy dostane,bo po waszych wypowiedziach szykuje im juz pisemko o wezwanie do zapłaty.Poczekam do tych 14 dni roboczych,narazie zero odezwu ani telefoniczny ani meilowy.
tak też czekam na zwrot pieniędzy z 05.2022 myślę że trzeba to zgłosić do rzecznika praw klienta.
Ja też oddawałam w maju i do dnia dzisiejszego cisza. Wysłałam kilka maili, wezwanie do zapłaty, oczywiście dodzwonić się nie da... dzisiaj idę na policję.
Ja również odesłałam sukienkę 19.05.22 i do dzisiaj nie otrzymałam zwrotu gotówki . Co to za firma pierwszy raz się z czymś takim spotykam . Telefon nie odpowiada . Zgłoszę to na policję bo chyba nie ma na co czekać sądząc po wcześniejszych wpisach
Ja czekam do jutra,bo jutro mija 14 dn na zwrot i lece na policje,mimo ze pewnie powiedza ze mala szkoda bo 250 zl ale ja zgłaszam ze mnie oszukano.Bede walczyc mimo wszystko,poniewaz bardzo duzo zamawiam i pierwszy raz mnie tak oszukani,znam dane osoby ktora odebrała paczke znam adres firmy wiec to zaden problem dla policji,powalcze o sprawiedliwość!
Nie wierzę,sluchajacie wchodze na konto a tu zwrot jest.Napisalam meila do nich tydzien temu i mi odpisali ze przepraszaja itp i ze będą pieniądze po weekendzie,i sa.Ale napisalam że zglosze sprawę na policje i takie tam ????
Czekałam na zwrot pieniędzy za 3 sukienki i nie ani widu, ani słychu zgłosiłam sprawę do kancelarii która obciąża finansowo dłużnika, pieniądze odzyskane po 2 miesiącach, poprowadziła moją sprawę bardzo rzeczowa kobietka, jak byście nadal nie odzyskały pieniędzy może i wam pomoże, kontakt do Pani 534 996 O35
No i ja kolejna która dała się oszukać. Odesłał sukienkę ale pieniędzy nie mam. Napisałam ze czekam do końca tygodnia i zglaszam sprawę. pracuje w prokuraturze I wiem ze takich (usunięte przez administratora) nie można uczyć takiego dziadostwa i chamstwa
Ta firma to jacyś (usunięte przez administratora) Odesłałam dwie sukienki w lipcu 2022 i żadnego odzewu. Nie odbierają telefonu, nie odpisują na maila.
Niestety zamówiłam na ich stronie 2 sukienki ( koszt. ok 600 zł) i minęło już 2 tygodnie a sukienek nadal nie otrzymałam. Telefon nie odpowiada... Chyba pozostaje zgłosić sprawę na policję?
Witam Ja również czekam na zwrot pieniędzy za buty ,których nie otrzymałam bo rzekomo brakło w magazynie. Na przypomnienia nie reagują, żadnych odpowiedzi. Cały ten sklep nadaje się żeby zgłosić na policję.
Witam. Ja również zakupiłam płaszcz,odesłałam i mimo wiadomości,telefonów za zwrot nie otrzymałam pieniędzy. (usunięte przez administratora)
Witam, właśnie dokonałam zakupu :( niestety bez wcześniejszego przebadania sklepu. Mam nadzieje że przynajmniej dojdzie. Raczej nie szykuje się na zwrot, bo rozmiar uniwersalny.
Witam .zostałam również (usunięte przez administratora) przez firmę versada .zwróciłam towar ,ale gotówki już nieotrzymalam. Oczywiście takie sprawy należy zgłaszać .. pierwszy raz zostałam tak (usunięte przez administratora).
Zakupiłam dwa produkty w sklepie VERSADA, z czego jeden zwróciłam. Pomimo wysłanych 10 mail'i z upomnieniem do firmy VERSADA, jeszcze więcej wykonanych telefonów, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Telefon nie odpowiada. Bardzo jest mi przykro z tego powodu, ze zostałam tak potraktowana:( Wielka szkoda bo zapewne wróciłabym ale w tej sytuacji..... Oczywiście koszt oddanego produktu nie został mi zwrócony! dot. sklepu: Adres VERSADA WŁODARCZYK SPÓŁKA CYWILNA Włodzimierz 36A 98-105 Wodzierady NIP: 8311640349 Kontakt telefoniczny: 795-780-740 (od poniedziałku do piątku, w godzinach 9:00-17:00) Kontakt mailowy: kontakt@versada.pl
Nie masz możliwości tam pojechać, albo chociaż zadzwonić z innego numeru niż dotychczas? Ciekawe, czy by odebrali. Poza tym ja bym to juz gdzieś zgłaszała. Myślałaś o tym?
Od 3 tygodni nie ma kontaktu. Wcześniej nie próbowałam więc nie wiem czy ten telefon działał.
Witam Panią .Mam ten sam problem z ta firmą .Dzisiaj otrzymałem paczkę zwrotną z sukienkami bo nikt jej nie przyjął./wysłałem 29.04.2022/ Kontaktu z nimi nie ma żadnego. Proszę o informację co Pani zamierza dalej z tym zrobić. Numery telefonów do których udało mi się dotrzeć jest nieaktywna albo należy do innych osób. Dowiedziałem sie też że prawdopodobnie Komenda Policji w Łasku wie coś o tej firmie. Dzwoniłem dzisiaj ale dyżurny powiedział żeby dzwonić w poniedziałek jak bedzie czynna komenda. Pozdrawiam
Witam, proponuję żeby Państwo napisali do mnie na e-maila ola-barbarczyk@wp.pl i spróbujemy coś podziałać razem. Pozdrawiam.
Witam, ja dostałam zwrot w czerwcu po 2 miesiącach. Ale pisałam codziennie SMS, e-maile. Dzwoniłam, wysłałam na adres firmy list z wezwaniem do zwrotu pieniędzy za potwierdzeniem odbioru. Odebrali, podpisali a potem długo nic aż w końcu ostatnio mi odesłali.
Mam identyczny problem. Ta forma (usunięte przez administratora) ludzi i robi to z premedytacją. Sukienkę kupiłam 22.04. i dostałam paczkę 27.04.2022. Towar zwróciłam kurierem 05.05.2022 (mam potwierdzenie odebrania), nie reagują na żadne malie, nie odbierają telefonu (dzwoniłam wiele razy z różnych numerów). Wysłałam wezwanie do zwrotu pieniędzy napisane przez prawnika z terminem do zwrotu należności. Oczywiście nie zwrócili i dalej cisza. Zgłosiłam już sprawę do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów i zamierzam zgłosić jeszcze do Inspekcji Handlowej i na policję oczywiście też. Takich nieuczciwych zachowań nie można puszczać płazem i przyzwalać na oszukiwanie następnych osób. To jest wyłudzanie pieniędzy od klientów i zachęcam wszystkich (usunięte przez administratora) do zgłaszania takich spraw na policję.
Witam. Moja żona również zrobiła zakupy w sklepie internetowym Versada i w dniu 29.04.2022 odesłaliśmy niepasujące sukienki na adres firmy Do dnia dzisiejszego tj18.05.2022 mimo licznych prób kontaktu telefonicznego i mailowego nie ma żadnej odpowiedzi.
Witam, ja również mam taką sytuację jak koleżanka wyżej. Zakupiłam 2 sukienki jedna zwróciłam 5 kwietnia i od tej pory nie odpisują na moje e-maila, telefonu nie odbierają. Kasy nie zwrócili. Wysyłałam również list który odebrali mam potwierdzenie i nadal nic.
Zakupiłam dwa produkty w sklepie VERSADA, z czego jeden zwróciłam. Pomimo wysłanych 10 mail'i z upomnieniem do firmy VERSADA, jeszcze więcej wykonanych telefonów, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Telefon nie odpowiada. Bardzo jest mi przykro z tego powodu, ze zostałam tak potraktowana:( Wielka szkoda bo zapewne wróciłabym ale w tej sytuacji..... Oczywiście koszt oddanego produktu nie został mi zwrócony!
Zakupiłam dwa produkty w sklepie VERSADA, z czego jeden zwróciłam. Pomimo wysłanych 10 mail'i z upomnieniem do firmy VERSADA, jeszcze więcej wykonanych telefonów, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi. Telefon nie odpowiada. Bardzo jest mi przykro z tego powodu, ze zostałam tak potraktowana:( Wielka szkoda bo zapewne wróciłabym ale w tej sytuacji.....