Opinie o Charter Sp. Z O.O
Witam. Czy ktoś ma jakiej informacje odnośnie pracy w warsztatacie? Jak kierownik warsztatu(usunięte przez administratora)? nie goni?
Pracujesz w Charter? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?
W 2017 roku powstanie Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego, a także co bardziej interesujące zmiany regulujące "dobrą reputację". Jak wiadomo, 4 grudnia 2011 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r., ustanawiające zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE. Na jego mocy GITD upoważnił WITD do przeprowadzania postępowań dotyczących podmiotów, posiadających uprawnienia do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego. Art. 6 rozporządzenia z 2011 roku mówi, iż to Państwo Członkowskie określa warunki jakie musi spełniać przewoźnik, aby wypełnić warunek "dobrej reputacji". Prawodawca unijny wyznaczył natomiast sposób postępowania, według którego organy kontroli powinny działać przy ustalaniu, czy warunek "dobrej reputacji" został przez przewoźnika zachowany. W dniu 18 marca 2016 r. Komisja Europejska wydała rozporządzenie Komisji (UE) 2016/403 uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009, wprowadzający katalog poważnych naruszeń mogących prowadzić do utraty "dobrej reputacji" oraz skutków z tym związanych. WITD przekazują wzajemnie informacje o firmach, które otrzymały wykonalne decyzje administracyjne, o nałożeniu kary za naruszenia określone w załączniku nr IV rozporządzenia nr 1071/2009. Jeżeli firma została dwukrotnie ukarana za naruszenia w ww. ustawie, zostaje wszczęte postępowanie administracyjne, dotyczące dobrej reputacji. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o jej utracie, GITD cofnie uprawnienia przewozowe przedsiębiorcy. Źródło: LONTEX
@wojownik ta oferta jest już nieaktulana z tego co wiem
NIK: system zatrudniania cudzoziemców działa na szkodę Polski i UE Andrzej Stankiewicz Dziennikarz Onetu Najwyższa Izba Kontroli nie zostawia suchej nitki na systemie sprowadzania cudzoziemców do pracy w Polsce. Zdaniem kontrolerów to szeroka furtka dla obcokrajowców, którzy wcale nie zamierzają legalnie pracować, a chcą się tylko dostać do Unii
Hej, wiecie jak wygląda rozmowa rekrutacyjna na kierownika działu rozliczenia? Oczywiste jest, że wymagane est odpowiednie doświadczenie, żeby podjąć pracę u nich, ale przynajmniej jest stałe wynagrodzenie.
Tacy specjaliści ds. fakturowania transportów mają całkiem urozmaicone wynagrodzenie, bo i tak premie są zależne od wyniku pracy, ale na zarobki tutaj nikt nie narzeka.
Ciekawe czy papiery mają w pożo Wschodniaki ?
Witam mam propozycje pracy w tej firmie moze ktos cos powie o tej firmie
spidermen2010 (2014-04-05 11:29:30)Norma jest jeszcze mniejsza jak masz lżej!te 29l. to załadowany na max. Przyjmują kiero jak leci i tak samo obciążają!za wszystko, jak jesteś frajer to godzisz sie na to i jezdzisz dalej oni takich potrzebują taka polityka jest w tej firmie
spidermen2010 (2014-04-05 11:29:30)Norma jest jeszcze mniejsza jak masz lżej!te 29l. to załadowany na max. Przyjmują kiero jak leci i tak samo obciążają!za wszystko, jak jesteś frajer to godzisz sie na to i jezdzisz dalej oni takich potrzebują taka polityka jest w tej firmie
Zakaz robienia „weekendu” w kabinie ciężarówki – nowy pomysł francuskich władz Opublikowane 24 lut, 2014 parking_ciezarowkiJak już wcześniej zapowiadano, Francuzi podejmują walkę z kabotażem. Nową bronią ma być tu zakaz odbywania weekendowego odpoczynku w kabinie ciężarówki. Już w przyszłym tygodniu francuski parlament ma głosować na nowym prawem, które byłoby dla przedsiębiorstw z Europy Wschodniej naprawdę sporą przeszkodą. Według nowych przepisów, weekendową przerwę kierowca miałby odbywać tylko w hotelach. Co więcej, kierowany przez niego pojazd miałby w tym czasie znajdować się w strzeżonym miejscu. Jeśli natomiast ktoś nie stosowałby się do tej reguły, czekałaby na niego kara… nawet roku więzienia oraz mandat wynoszący 30 tys. euro. Nowe prawo szczególnie dotknęłoby przewoźników bułgarskich oraz rumuńskich, których kierowcy często nie zjeżdżają do domu przez długie miesiące. Tragizm ich sytuacji uzmysławia przykład bułgarskiego kierowcy, który zamieszkał w niewielkim kamperze. Więcej na jego temat TUTAJ. (usunięte przez administratora)
HeJkA KoLeJnY W tYm RoKu, BaRdZo DoBrY PrAcOwNiK OdChOdZi A sZeFoStWo NiE wIdZi W tYm ProBlEmu. WłAśNiE wIdAć JaK zAlEżY Im Na uCzCiWyCh I PrAcOwItYcH pRaCoWnIkAcH, DlA NiCh LiCzY SiĘ TyLko żEbY MaŁo ZaRaBiAł i NiE pRoSiŁ O pOdWyŻki.
Ciekawią mnie opinie negatywne ludzi którzy tam pracują, trochę odwagi i szukajcie czegoś nowego, a później smiało można wystawiać opinie. I zgadzam się z przedmówcą, jeśli godzisz się na najniższą krajową w papierach to później nie narzekaj że tak masz
Witam, Ja pracuje tu cłąy czas od 2 lat z małym haczykiem aktualnie urlop. Popieram kolegi zdanie są momenty ,ż ema sie już dość ale trzeba spojrzeć na plusy , jedizesz przez dom , w miare dobra organizacja spedytorów, wypłaty bez żadnego poślizgu. Po roku dostąłem nową R420 i nową naczepę ogólnie dużo nowych maszyn nie ma szrotów że stoisz dwa tygodnie na zachodzie i czekasz jak cie zrobią, dzień góra i jedziesz dalej. Także moim zdaniem firma godna polecenia , a cierpliwym na początku trzeba być wszędzie pzdr
PRACOWAŁEM TAM DAWNO TEMU, TZN JAKIEŚ 5 LAT TEMU. FIRMA JAK FIRMA TRANSPORTOWA OPIERAJACA SIE TYLKO WYŁĄCZNIE NA TRANSPORCIE CHŁODNICZYM, EKSPORT NA ZACHÓD I STANDART ROSJA, TAK SIE JEŻDZIŁO. Z TACHEM BYLO RÓŻNIE, ALE DUŻE WYZWANIE, SZCZEGÓLNIE DLA OSÓB LUBIĄCYCH WYZWANIA. BYŁY CZASEM MOMENTY GDY ODSTAWIAŁEM AUTO POD PŁOT ZE ZŁOŚCI, ALE POKLEPALI PO PLECACH, DOŻUCILI JAKIEŚ PIENIĄDZE I CIŚNIENIE ZCHODZIŁO. JEŻDZA TAM PRÓCZ POLAKÓW, RUSKI I BIAŁORUSINI. KASA WYDAJE MI SIE ZE PORÓWNYWALNA Z INNYMI TEGO TYPU FIRMAMI, ALE PIENIĄDZE ZAWSZE BYŁY WYŁACONE NA CZAS, JAK NIE BYŁO KASY TO SIE NIE WYJEŻDZAŁO Z BAZY I ZARAZ BYŁA :) JEZDZIŁEM TAM PONAD 3 LATA.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Charter Sp. Z O.O?
Zobacz opinie na temat firmy Charter Sp. Z O.O tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 29.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Charter Sp. Z O.O?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 22, z czego 19 to opinie pozytywne, 0 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!