Charter Sp. Z O.O

Urszulin

Ocena pracodawcy 2/6

na podstawie 64 ocen.

Opinie o Charter Sp. Z O.O

Dodaj odpowiedź

Anuluj

Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Charter Sp. Z O.O

Maja
użytkownik zarejestrowany

Pracujesz w Charter? Chętnie dowiemy się więcej na temat warunków zatrudnienia. Na jakie benefity mogą liczyć pracownicy?

dfdfdf

niewiernych jest pewna. Pomyślcie tylko, gdybyśmy potrafili przekonać zamachowców samobójców, że nie ma żadnych 72 dziewic czekających na nich w raju i zapewniającym im nieograniczone orgie seksualne. Pomyślcie tylko, gdybyśmy potrafili przekonać islamistów, że islam jest fałszem, barbarzyństwem i imperializmem. (…) Źródło: http://keuk.vgh.pl/readarticle.php?article_id=20

oooooo

W 2017 roku powstanie Krajowy Rejestr Elektroniczny Przedsiębiorców Transportu Drogowego, a także co bardziej interesujące zmiany regulujące "dobrą reputację". Jak wiadomo, 4 grudnia 2011 r. weszło w życie rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r., ustanawiające zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE. Na jego mocy GITD upoważnił WITD do przeprowadzania postępowań dotyczących podmiotów, posiadających uprawnienia do wykonywania międzynarodowego transportu drogowego. Art. 6 rozporządzenia z 2011 roku mówi, iż to Państwo Członkowskie określa warunki jakie musi spełniać przewoźnik, aby wypełnić warunek "dobrej reputacji". Prawodawca unijny wyznaczył natomiast sposób postępowania, według którego organy kontroli powinny działać przy ustalaniu, czy warunek "dobrej reputacji" został przez przewoźnika zachowany. W dniu 18 marca 2016 r. Komisja Europejska wydała rozporządzenie Komisji (UE) 2016/403 uzupełniające rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1071/2009, wprowadzający katalog poważnych naruszeń mogących prowadzić do utraty "dobrej reputacji" oraz skutków z tym związanych. WITD przekazują wzajemnie informacje o firmach, które otrzymały wykonalne decyzje administracyjne, o nałożeniu kary za naruszenia określone w załączniku nr IV rozporządzenia nr 1071/2009. Jeżeli firma została dwukrotnie ukarana za naruszenia w ww. ustawie, zostaje wszczęte postępowanie administracyjne, dotyczące dobrej reputacji. Jeżeli zostanie podjęta decyzja o jej utracie, GITD cofnie uprawnienia przewozowe przedsiębiorcy. Źródło: LONTEX

3e4rt5
użytkownik zarejestrowany

@wojownik ta oferta jest już nieaktulana z tego co wiem

Jannn

NIK: system zatrudniania cudzoziemców działa na szkodę Polski i UE Andrzej Stankiewicz Dziennikarz Onetu Najwyższa Izba Kontroli nie zostawia suchej nitki na systemie sprowadzania cudzoziemców do pracy w Polsce. Zdaniem kontrolerów to szeroka furtka dla obcokrajowców, którzy wcale nie zamierzają legalnie pracować, a chcą się tylko dostać do Unii

ertyui

: Polacy w firmach prywatnych i prowadzący DG muszą Długo pracować, a Mało zarabiać,i mieć potem malutkie emerytury, bo każdy z nich ma na utrzymaniu Pasozytów Urzedasów z Rodzinami, całkowicie Nieproduktywnych, a wręcz szkodzących gospodarce durnymi przepisami i ich egzekwowaniem,a do tego armię Wcześniejszych Emerytów Mundurowych i Uprzywilejowanych, którzy jeszcze dorabiać na etacie czy własnym DG mogą, Próżniaków Sędziów i Prokuratorów którzy proste sprawy ciągną latami, o Kościele , czy Krusie nie wspomnę !!! I dlatego praca w Polsce jest tak wysoko opodatkowana i Ozusowana na 70% !!, podczas gdy w normalnych krajach to maks. 35% !!!! Gdyby nie te w/w Grupy Pasożytów ,najniższa płaca w Polsce spokojnie wychodziłaby na poziomie 1200-1300€

anonim
użytkownik zarejestrowany

(usunięte przez administratora)

abce

jakie stałe wynagrodzenie..? w tej firmie nie ma czegoś takiego

dfgh

2016-05-22 09:29:31Jedynie danie uprawnień Sądu, Policji, CBA wraz z możliwością prowokacji, nagrywania i wprowadzania agentów do firm jako pracowników pozwoli na skuteczne wyeliminowanie patologi jaka istnieje nie tylko w transporcie. Licencja jak i Certyfikat powinny być na wyłącznie na właściciela firmy bez prawnej możliwości pozostawienia w przypadku ujawnienia nadużyć. Jednocześnie idąc ścieżką zdrowego rozsądku i zwyczajnej, ludzkiej uczciwości należy w Kodeksie Pracy zapisać że łamanie praw pracowniczych jest ZBRODNIĄ PRZECIWKO NARODOWI POLSKIEMU ściganą z urzędu która nie ulega przedawnieniu. Nie powinno być również ŻADNEJ prawnej możliwości w przypadku likwidacji czy skalkulowanego bankructwa otworzenia nowej firmy dopóki właściciel nie rozliczy się do ostatniej złotówki z pracownikami. 1 ŻĄDŁO 2016-05-22 10:05:35Jednocześnie wprowadzenie zapisów o wynagrodzeniu pod szczególną ochroną sprawi, że w przypadku upadłości firmy i (lub) wprowadzenia syndyka, to PRACOWNIKOM jako najbardziej poszkodowanym będą wypłacane odzyskane przez syndyka pieniądze. Obecnie jest tak że w pierwszej kolejności odzyskane pieniądze idą na wynagrodzenie syndyka, a on ma czas przez co sprawy toczą się latami, następne są banki oraz udziałowcy firmy, a na szarym końcu jeśli coś zostanie- pracownik. Przeważnie nic nie zostaje. Przykład ; Firma WRODZIEJ z Siemianowic Śląskich ul. Chemiczna. Zaplanowana upadłość, okradzenie wielu ludzi poprzez niewypłacenie wynagrodzenia, wyprowadzenie całego majątku i dalsze nieskrępowane funkcjonowanie w tym samym miejscu pod nazwą ASM METALLE. A parszywe złodziejskie ptaszyska śmieją się innym w twarz mając za sobą bandyckie prawo pozwalające złodziejom na bezkarność.

oiuyuu

Spuscizna PO komunie poLANDIA jazda na magnesie lub bez karty mandat 456 Euro, UK Królowa 6000 Funtów pól roku więzienia zakaz wjazdu na wyspę 3 lata, Belgia 15 tysięcy Euro itp

ddfsdfsfsdf

Ciekawe czy papiery mają w pożo Wschodniaki ?

driver

Witam mam propozycje pracy w tej firmie moze ktos cos powie o tej firmie

żenua

Szukają teraz spedytorów bo Rosja się dupą wypięła, a gdzieś trzeba jeździć i z czymś wracać. Skończyło się dolarowo - paliwowe eldorado i teraz bida z nędzą.

idol

umowa o pracę na najniższą krajową przyjmują głównie ludzi za wschodniej granicy ponieważ im można zabrać połowę wypłaty a i tak będą dalej pracować i dorabiać szefa i córeczki

Anty-Charter

Dosc podla firemka. Nie polecam nawet podchodzic.

sfsfsdfsfsd

spidermen2010 (2014-04-05 11:29:30)Norma jest jeszcze mniejsza jak masz lżej!te 29l. to załadowany na max. Przyjmują kiero jak leci i tak samo obciążają!za wszystko, jak jesteś frajer to godzisz sie na to i jezdzisz dalej oni takich potrzebują taka polityka jest w tej firmie

sdfdsfsdf

spidermen2010 (2014-04-05 11:29:30)Norma jest jeszcze mniejsza jak masz lżej!te 29l. to załadowany na max. Przyjmują kiero jak leci i tak samo obciążają!za wszystko, jak jesteś frajer to godzisz sie na to i jezdzisz dalej oni takich potrzebują taka polityka jest w tej firmie

ccccccc

Tytuł: Re: Charter, UrszulinPostWysłano: 24 sty 2014, 0:14 Offline Użytkowni k Rejestracja: 23 sty 2014, 23:56 GG: 0 Firma poszukuje kierowców z podkarpacia, których wysyła na Grecję. Po jednym kółku nie mieścisz się w normach odrazu są stu procentowe obciążenia za paliwo. Kierowcy rezygnują z pracy po jednym kółku za które zawsze są obciażani przy odrobinie szczęścia wychodzisz na zero a oni mają zrobiony frakt za darmo bo nie muszą płacić kierowcom którzy przychodzą do tej firmy z nadzieja że cos zarobia. Nie dajcie się nmabrac ich obietnicom. To wszystko co napisałem to tylko wierzchołek góry lodowej na ich organizacię brak słow zeby to opisac. :evil:

xvxvxv

Zakaz robienia „weekendu” w kabinie ciężarówki – nowy pomysł francuskich władz Opublikowane 24 lut, 2014 parking_ciezarowkiJak już wcześniej zapowiadano, Francuzi podejmują walkę z kabotażem. Nową bronią ma być tu zakaz odbywania weekendowego odpoczynku w kabinie ciężarówki. Już w przyszłym tygodniu francuski parlament ma głosować na nowym prawem, które byłoby dla przedsiębiorstw z Europy Wschodniej naprawdę sporą przeszkodą. Według nowych przepisów, weekendową przerwę kierowca miałby odbywać tylko w hotelach. Co więcej, kierowany przez niego pojazd miałby w tym czasie znajdować się w strzeżonym miejscu. Jeśli natomiast ktoś nie stosowałby się do tej reguły, czekałaby na niego kara… nawet roku więzienia oraz mandat wynoszący 30 tys. euro. Nowe prawo szczególnie dotknęłoby przewoźników bułgarskich oraz rumuńskich, których kierowcy często nie zjeżdżają do domu przez długie miesiące. Tragizm ich sytuacji uzmysławia przykład bułgarskiego kierowcy, który zamieszkał w niewielkim kamperze. Więcej na jego temat TUTAJ. (usunięte przez administratora)

dedek

a tak po kolei dla kierowców - praca w charter wyglada tak: 1) jestes przekrecony juz przy ustalaniu warunkow - nigdy nie zrobisz takiej ilosci km, ani nie zaplaca ci tyle co obiecuja na rozmowie. 2) potem jestes walony po kieszeni przy kazdym tankowaniu bo dystrybutor na placu jest ustawiony żeby zawyżał. Więc naleją 1000litry a pokaze 1010. 3) jak jezdzisz tylko do bazy to za kazdym razem marnujesz dwa dni jak nie lepiej zeby sobie znalezc i wyremontowac naczepe. Jak sie pofarci to od szoszona chwycisz lepsza, jak nie to bierz to co pod plotem w blocie juz do polowy kol stoi. pros sie o remont (no chyba ze dasz pare eur), szukaj dokumentow, zalatwiaj certyfikaty po urzedach a na koniec i tak sie rozkraczy na zachodzie bo w charterze warsztat warty tyle samo co i reszta. 5) jak juz sie skompletujesz, zapakaujesz banki z paliwem w paleciare (bo przeciez im wiecej paliwa z bazy wywieziesz tym wiecej jestes winien na starcie) to czekasz na zaladunek. O ile z Polski wyjedziesz w miare sprawenie to potem i tydzien i dwa mozesz stac (usunięte przez administratora) 6) zjezdzasz na baze, rozliczasz papiery i znowu stoisz i czekasz jak baran pod szyba caly dzien (no chyba ze dasz 10 eur i masz rozliczenie ekspressowe). Na sam koniec okazuje sie ze masz od ch.... obciazen bo przepał, naczepa ktora byla w super stanie teraz przez ciebie jest zlomem, nie masz wydruku (no a z kad masz miec jak zadna naczepa nie ma drukarki), wytyczali ci zwirowke a ty sie osmieliles przejechac kawalek autobanem. A jak juz przydarzy sie ze cos ci ukradna albo towar przysiadzie na paletach to od razu zapomnij o pensji i jeszcze zlodzieja z ciebie zrobia. 7) przychodzisz 20go po wyplate a tam niespodzianki same. chcesz sie poskarzyc - ciekawe komu? przeciesz prezesa nigdy nie ma jak sa wyplaty. nikt nie wie o co chodzi w tej firmie - jak ktos chce pracowac to go zwalniaja, jak ktos ma głowe tam gdzue powinien to sam sie zwolni. po przyjmuja jakichs osłów co jeden to lepszy. Przez 2013 było w miare normalnie a teraz od poczatku wszystko na łbie staneło.

spidermen2010

(usunięte przez administratora)I jeszcze jedno!!!jak się przyjmujesz obiecują złote góry,niewierzcie w te bzdury!jak 3ke zarobisz to tyle.Płacą od kilometra i 23gr.i śmieszną podstawe 800zł. Jak niewierzysz to sie przekonasz na miejscu,jak (usunięte przez administratora)pare dni na paplaniu się w błocie na skombinowaniu sobie naczepy,remoncie jej,tankowaniu,rozliczeniu za paliwo(niewspomniałem o normach paliwowych 29l.)i wysępieniu załadunku u spedytora.

GR

Nie polecam bardzo nie polecam ludzi mają za nic.

hejter

Bańka w charterze napuchła już do granic, tylko czekać kiedy pęknie. [usunięte przez moderatora] krętacze zostaną, a uczciwi ludzie znajdą normalną robote.

GOSIEK

koleszko czy koleżanko oni ludzi nie beda traktowac powaznie to juz sa tacy ludzie i maja to we krwi. szkoda gadac. jak tam pracujesz to uciekaj szybko bo tam bedzie jeszcze gorzej.

FELI

Witam Nową stronę założyli hahhahah... wszystko pięknie ładnie tylko żeby ludzi traktowali poważnie [usunięte przez moderatora]

?

HeJkA KoLeJnY W tYm RoKu, BaRdZo DoBrY PrAcOwNiK OdChOdZi A sZeFoStWo NiE wIdZi W tYm ProBlEmu. WłAśNiE wIdAć JaK zAlEżY Im Na uCzCiWyCh I PrAcOwItYcH pRaCoWnIkAcH, DlA NiCh LiCzY SiĘ TyLko żEbY MaŁo ZaRaBiAł i NiE pRoSiŁ O pOdWyŻki.

dżeki

Siema Czytam te wszystkie wasze opinie i jestem pełen podziwu że wreszcie odważyliście się napisać prawdę. Dodam, że będzie jeszcze gorzej ale teraz to już tylko dla chartera bo szykują się kolejne wypowiedzenia i to nie jedno tylko kilka. Pozdro

?

CHCESZ TO ID, SAM SIE PRZEKONASZ JAK NA PRAWDĘ JEST HHAHAHAH POWODZENIA ŻYCZĘ.

MArEk

NAPISZE JASNO I WYRAŹNIE NIE MOŻNA DOROBIĆ POKAŹNEJ PENSJI, NAWET PO PARU ŁADNYCH LATACH PRACY. ODNOŚNIE PODWYŻEK TO TYLKO ICH OBIETNICE I SŁOWA RZUCANE NA WIATR. NIE IDŹ TAM PRACOWAĆ BO TO TYLKO STRATA CZASU TWOJEGO.

hmm

Ciekawią mnie opinie negatywne ludzi którzy tam pracują, trochę odwagi i szukajcie czegoś nowego, a później smiało można wystawiać opinie. I zgadzam się z przedmówcą, jeśli godzisz się na najniższą krajową w papierach to później nie narzekaj że tak masz

?

na pewno nie polecamy wam chartera!

DODI

CZEŚĆ JESTEM DUMNY ŻE WRESZCIE ODWAŻYLIŚCIE SIĘ NAPISAĆ CAŁĄ PRAWDĘ O CHARTERZE. CAŁA PRAWDA WYCHODZI NA JAW:))))) JESTEM Z WAMI KOLEDZY I KOLEŻANKI.

Paweł

Charter z Urszulina to jedna wielka masakra. Szefostwo jakby mogło to dawało by 1 zł za miesiąc pracy. Tak samo traktują kierowców jak i osób z biura ten kto [usunięte przez moderatora] szefowi na innych ten ma dobrze a ten uczciwy to lepiej niech zwalnia się i szuka nowej pracy bo na pewno nie dorobi się!!!!!!!!!!. Oszczędzają na czym tylko mogą i szukają głupków którzy będą pracować na najniższą krajową.

krzysiek

Witam, Ja pracuje tu cłąy czas od 2 lat z małym haczykiem aktualnie urlop. Popieram kolegi zdanie są momenty ,ż ema sie już dość ale trzeba spojrzeć na plusy , jedizesz przez dom , w miare dobra organizacja spedytorów, wypłaty bez żadnego poślizgu. Po roku dostąłem nową R420 i nową naczepę ogólnie dużo nowych maszyn nie ma szrotów że stoisz dwa tygodnie na zachodzie i czekasz jak cie zrobią, dzień góra i jedziesz dalej. Także moim zdaniem firma godna polecenia , a cierpliwym na początku trzeba być wszędzie pzdr

Michał

PRACOWAŁEM TAM DAWNO TEMU, TZN JAKIEŚ 5 LAT TEMU. FIRMA JAK FIRMA TRANSPORTOWA OPIERAJACA SIE TYLKO WYŁĄCZNIE NA TRANSPORCIE CHŁODNICZYM, EKSPORT NA ZACHÓD I STANDART ROSJA, TAK SIE JEŻDZIŁO. Z TACHEM BYLO RÓŻNIE, ALE DUŻE WYZWANIE, SZCZEGÓLNIE DLA OSÓB LUBIĄCYCH WYZWANIA. BYŁY CZASEM MOMENTY GDY ODSTAWIAŁEM AUTO POD PŁOT ZE ZŁOŚCI, ALE POKLEPALI PO PLECACH, DOŻUCILI JAKIEŚ PIENIĄDZE I CIŚNIENIE ZCHODZIŁO. JEŻDZA TAM PRÓCZ POLAKÓW, RUSKI I BIAŁORUSINI. KASA WYDAJE MI SIE ZE PORÓWNYWALNA Z INNYMI TEGO TYPU FIRMAMI, ALE PIENIĄDZE ZAWSZE BYŁY WYŁACONE NA CZAS, JAK NIE BYŁO KASY TO SIE NIE WYJEŻDZAŁO Z BAZY I ZARAZ BYŁA :) JEZDZIŁEM TAM PONAD 3 LATA.

Zostaw opinię o Charter Sp. Z O.O - Urszulin

UWAGA: Pamiętaj, aby Twoja opinia była zgodna z regulaminem i jak najbardziej merytoryczna - zależy nam na tym, by nasi użytkownicy mogli - także dzięki Twojemu wpisowi - dowiedzieć się jak najwięcej o pracy w firmie Charter Sp. Z O.O