Dzień dobry. interesują mnie warunki pracy specjalisty ds. systemów i procesów logistycznych. Jeszcze parę miesięcy temu dodawana była oferta, której kryteria spełniam. Nie mam jednak pojęcia jakie zarobki przypadają za pracę. czy ktoś tu zna może bieżące widełki płacowe?
Pracowałem w danej firmie przez apt jako operator wózka, ze swojego doświadczenia (widziałem sporo magazynów) pracowało się na tym magazynie super, zespół wspaniały, od kierowców do kierowników. Na spokojnie mógł sobie porozmawiać z przełożonym, chodzi tu głównie o Longinie. Wykonujesz swoje obowiązki i nich do ciebie nie czepia się. Niestety zrezygnował przez apt Mam nadzieję że wrócę ale bezpośrednio. Stosownie zarobków osoby które mieli umowę bezpośrednio byli zadowoleni z zarobków w okresie wysokim mieli nadgodziny oraz dla chętnych pracujące weekendy. Polecam danego pracodawcy. Pozdrawiam
Firma w miarę ok, coś tam organizują, spotkania integracyjne... Ponadto nerwowa atmosfera. Przyszedłem szkolić się na logistykę aby się wdrożyć, szkoliła mnie nie jaka Joanna K. Osoba bez kompetencji, nerwowa, zapatrzona w siebie i nie umiejąca przekazać wiedzy, najważniejsze aby tylko swoją pracę odwalić i tak każda osoba. Nie polecam
To była jakaś pracownica inna czy trenerka? Sporo firm ma takie stanowisko trenera, bo inni pracownicy, nawet bardziej doświadczeni, niekoniecznie mają cechy odpowiednie i chęci, żeby innych szkolić..
Tak to była zwykła pracownica, chyba nawet jako specjalista. Wszystko idzie zrozumieć, ale brak kompetencji, jakiegoś zrozumienia i chęci przekazania wiedzy to już słabo, najważniejsze że papiery się zgadzają
No to słabo jeśli tak wyszło, ciekawa jestem czy po publikacji tej opinii zwrócą na to uwagę? Bo to może przeszkolić z tego dawkowania wiedzy wystarczy
(usunięte przez administratora) co innego obiecują A co innego jest w realu. Na rozmowie wstępnej wszystko ładnie cacy praca połukładana nowe i zadbane sprzęty A w realu tyrasz po 15 godzin ciężko masz zarobić 200 zł dniowki A jak się coś odezwiesz że trochę mało to odpowiedź brzmi co Ty gadasz całkiem dobra dniowka ci dziś wyszła i sprzęty do jazdy też daja wiele do myślenia A naczepy jeszcze gorsze szorty u nich czas zarobków kierowcy zatrzymał się na stawkach i zarobkach z przed 5 lat na magazynie u nich więcej mają za 8 godzin niż Ty co jeździsz po 15
200 zł za 15 h roboty? Niezbyt to miarodajne. Ostatecznie chyba nie jeździ się przez te wszystkie 15 h, prawda? Co się na to jeszcze składa?
Mogę potwierdzić te 15 h mądre głowy co siedzą w biurze to twierdzą że można nawet codziennie tak jeździć bo to jest taka specyfika pracy;) Wiem co mówię bo sam z nimi o to walczę ze nie ma czegoś takiego jak cały tydzień możliwość pracy po 15 godzin ale oni są mądrzejsi twierdząc że mają tam jakiś program co im nie pokazuje wykroczenia jeżdżąc tak. Więc jak nie pokazuję czyli można A kierowca się nie zna;)
Powżnie?xd Nie no, skoro program tak mówi i wszystko zgodne z prawem to kierowca nie ma co narzekać przecież. Program pewnie pokazuje też pasek zmęczenia jak w simsach, więc pewnie wszystko ok skoro każą. ;p No ale nie wszyscy tam chyba tak "wyrozumiali" są? Ale skoro poważnie takie warunki stawiają to może zaproponować im taki jeden dzień jazdy, żeby każdy mógł zobaczyć tę drugą perspektywę?
Nie polecam pracować w tej firmie selekcja kierowców duża brak poszanowania i zrozumienia przez przełożonych auta i naczepy wołają o postawę do nieba kasowo też słabo j(usunięte przez administratora) wszystko pokazane w złotych i super samych latywach A później szara i czarna rzeczywistość
(usunięte przez administratora) jeżeli chodzi o kierowców to rotacja bardzo duża naczepy szroty pensja liczona od kursu gonitwa żeby zarobić, szefostwo olewa pracowników niby co dzień w domu a tak nie jest teraz jeżdżą w trasy
Kierowcy zatrudnieni przez Deka Trans są na stałej pensji z tego co słyszałem, poza tym niektórzy kierowcy przed nowym rokiem woleli być zatrudnieni i mieć wyliczaną pensje od kursy bo można było pośmigać przy pomocy magneto i naprawdę dobrą kasę zarabiać... Niestety dobre czasy się skończyły:-( i teraz nie warto... A kierowcy jak to kierowcy wybrali taki zawód a nie inny i muszą liczyć się z tym że czasami trzeba pojechać gdzieś dalej, grunt że po kraju...;-))) a naczepy są... i nówki i trochę starsze bo latają w koło komina, zależy jaka się trafi bo na stałe żadna nie jest przydzielona, problemów nie sprawiają jak coś się dzieje to od razu naprawiane więc nie wiem skąd te (SZROTY ) Stary...???
Nie polecam tu pracować jako kierowca zmuszanie do jazdy po 15 godziny bo ponadz tak można jak tyrasz i nic nie mówisz to jesteś dobry jak coś się odezwiesz to zaraz foch i najgorsza robota.Pelno plociuchow i sprzedawczykow.Auta daja wiele do myślenia A naczepy jeszcze więcej, ciągłe szukanie oszczędności na naprawach niby swój warsztat jest ale tylko jest z nazwy bo auta gorzej wychodzą popsute niż tam trafiają i stoją po 2 tygodnie na byle co sama wymiana oleju w tej firmie to już duza inwestycja dlatego robią to raz w roku po przejechaniu minimum 80 tyś .Admosfera jest tu specyficzna jak masz układy to zarobisz jak nie to najgorszy chlam dostajesz auto niby masz swoje A każdy nim jeździ praca sama w sobie fajną i lekka ale atmosfera i sprzęt to porażka teraz niby jest dniowka ale tak jak pisałem wcześniej pracujesz po 15 godzin .Jedynym plusem w tej firmie to kasa na czas
A skoro atmosfera i sprzęt są słabe bo wnioskuje to z tego co piszecie i ogólnie nie polecasz, to jak to robisz, że wciąż dajesz radę tu pracować? Przyzwyczaiłeś się i zostajesz na dłużej?
Po prostu z przyzwyczajenia chyba i cały czas się rozglądam za czymś innym A po za tym nie pozwalam sobie wejść na głowę i robię swoje w końcu już też tu trochę pracuję.A nowy kierowca boji się odezwać A jak się rozpatrzy to zaraz odchodzi bo nic nie ma pokrycia z tym co mówią na rozmowie początkowej zarówno systemie pracy i zarobków
Ale to jakoś nie za specjalnie interesujesz się nowymi? Nie pomagasz im się wdrożyć ani nic? Bo to wygląda jakbyś sceptycznie do nich podchodził chyba
Pomagam im się wdrożyć ale nie którzy nie chcą tej pomocy twierdząc że wszystko wiedzą A po za tym mają Internet to sobie sprawdzą, a po za tym ja tu nikogogo nie zniechęca ani nie strasze tylko mówię i pisze jak jest naprawdę w tej firmie na jakich szrotach się pracuję i jaka jest Admosfera i podejście przez przełożonych;)
Czyli jawnie nie odradzasz ani nic? To lepiej żeby na własnej skórze testować w takim razie te szroty co o nich mówisz? ;) Ale fatycznie brzmi troszkę zniechęcająco. ;p
Czy ktoś pracuje w deka trans na wysokim składzie i może zdradzić jak wygląda tam praca, atmosfera i zarobki, bo pojawiło się ogłoszenie ze przyjmą na wózek?
Kolego praca ok kierownictwo porażka nigdy nie widzą problemów jeśli jakiś jest to jesteś Ty tym problemem biegasz jeździsz swoim samochodem z magazynu na magazyn za płotem bo teraz trzeba tam pracować we dwie osoby nieraz jedna za jedną pensjie na dwóch magazynach a jak się odezwiesz to jesteś ten zły i nie dobry. Praca od poniedziałku do piątku ale przygotuj się ze będziesz upraszany do pracy i w weekendy. Są tam i tacy pracownicy co ciurkiem i trzy tygodnie pracują a kierownictwo to wykorzystuje ze ktoś ma ciężej w życiu. Zresztą daj palec to ci cała rękę wciągną. Ekipa mało sztywna że by coś tam załatwić gadając z tobą powiedzą jak jest źle i nie dobrze ale jak jest rozmowa z góra to wszystko nikt się tam nie odezwie zastraszeni ci co się odzywali już tam nie pracują tam nie potrzebują modrych i kumatych tylko masz robić i być posłusznym i na wszystko się godzić.
e tam Łuki nie jest tak źle , jak by było źle to byś sam odszedł a nie czekał aż Ciebie zwolnią - a pracować trzeba wszędzie:) no chyba że się nie chce.
Tak pracuje się... i jest dobrze:-) nie jeden magazyn zwiedziłem i muszę przyznać że atmosfera wśród pracowników bardzo dobra, po prostu robisz swoje i tyle bo robotę trzeba zrobić jak wszędzie... tutaj nie ma nagonki i wyliczania przerwy na szluga ;-)) co jak dla mnie do duży plus, trzeba przyjść, zobaczyć, popracować, i tym bardziej się nie bać bo drugiej takiej roboty na magazynie nie ma bynajmniej w okolicy... Wiem co mówię, ja zaryzykowałem i nie żałuję:-)
Ja na magazyn szukam pracy, a miałbym blisko, co mi pasuje :) Na magazynach mam przepracowane z 12 lat, więc się chyba nadam. Jaki magazyn, wysoki skład? Jakie narzędzia pracy, wózki? Czy praca jest w stałych godzinach?
Czy warto przyjąć się do tej firmy jak ta praca wygląda jakie zarobki atmosfera w pracy
Ja też jestem ciekawy czy przyjmują pracowników. Nie znalazłem nic w sieci, ale może ktoś kto pracuje w firmie podpowie czy są obecnie prowadzone rekrutacje? Jaką kategorie prawa jazdy powinni mieć kierowcy? Czy są wymagane uprawnienia ADR na przewożenie niebezpiecznych substancji?
Zdecydowałeś się aplikować mimo braku informacji? Sama zastanawiam się, jak teraz wygląda sytuacja. Jeśli coś wiesz, to napisz proszę jak teraz z warunkami zatrudnienia. Są jakieś benefity dla nowych pracowników? Podobno w Deka-Trans jest sporo szkoleń, to prawda?
Czy osoby bez doświadczenia mają szansę na zatrudnienie w Deka-Trans na stanowisku kierowcy? A jeśli nie, to jak duże doświadczenie jest wymagane? Czy może wystarczy, że pracownik posiada stosowne uprawnienia?
Firma działa, a ponieważ dobrze się pracuje ,więc nikomu nie zależy na korzystaniu z forum?
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Deka-Trans Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Deka-Trans Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Deka-Trans Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 5, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!