K. odszedł z końcem lipca, wielka szkoda :( uważam, że on tworzył i napędzał Olszowiec Rentals, zawsze profesjonalny, kulturalny i na wszystko znalazł rozwiązanie! Ale wczoraj wywalili tą niekompetentną i wredną kierowniczkę :) może jeszcze coś z tego będzie. Ciekawe czy będą szukali nowych pracowników?
Co się dzieje w tej firmie, że dyrektor odszedł? Nie został już chyba nikt z doświadczonych i kompetentnych pracowników.
Pracowalem jakis czas temu, robota fajna, bardziej jak przygoda dla faceta, bo super nowe auta, mpowery to marzenie każdego mężczyzny, minusem sa zarobki (bo większość to premia) i czasami wymyślający, bogaci klienci. Kierownikiem był Krzysztof, spoko gosc, konkretny, profesjonalny, pomocny gdy trzeba, ale tyran roboty, bez zycia prywatnego, pod wieczna presja szefostwa. Mega wymagajacy, wdzieczny za wykonana prace, ale i tak nie byl w stanie dac wiekszej kasy niż dyrektorzy pozwalali.
Wreszcie ktoś zaczął wpisywać opinie. 1. Duża rotacja jak to w całym Olszowcu. 2. W salonie każdy dział walczy o swój wynik i musisz liczyć tylko na siebie. 3. W samym Rentalsie atmosfera bardzo fajna. Choć są najgorzej traktowani w całej firmie. 4. Mnóstwo obowiązków na głowie, od przygotowania samochodu po księgowość. 5. 150 samochodów i tylko 4 osoby od wszystkiego. Krzysztof i Mikołaj pracują długo, reszta ciągle się zmienia. Nie realizujesz planu to Tobie podziękują. Ciężka praca, ale mimo wszystko wspominam dobrze. R.
A jak często oni tworzą i przestawiają nowy plan? Są na tyle trudne, że serio idzie ich nie zrealizować?
Jak plan jest realizowany to szefostwo go podnosi. Ostatnio to chyba nawet o prawie 100% w ciągu roku. Z jednej strony to dobry znak, bo firma się rozwija. Doświadczeni doradcy są w stanie osiągnąć plan, ale nowym jest zdecydowanie trudniej.
Swój wynik i realizację całego działu widzisz na bieżąco w raporcie. Krzysztof omawia nowy plan, przedstawia posumowanie i premię zawsze na początku miesiąca. No i ciśnie w trakcie miesiąca jak jest słabo albo dużo samochodów niewynajętych.
Fajnie to brzmi, bo wygląda na serio zorganizowane. Generalnie to zazwyczaj wszystko idzie płynnie i po waszej myśli? Jak ewentualnie reagujecie, gdy coś zaczyna niespodziewanie się sypać?
K. został dyrektorem, jest nowa kierowniczka W., która nie ogarnia tematu. I tak K. cały czas wszystko pilnuje, bo z nią nawet nie idzie się dogadać… Musisz o wszystkich problemach jemu meldować, bo inaczej nikt inny nie wpadnie na pomysł ratowania wyniku.
To nie zbyt dobrze, pokazuje to że firma nie ma żadnej struktury organizacyjnej albo nikt nad nią nie panuje.
Tego nie napisałem. Masz sporo procedur, instrukcji, zakres obowiązków, a nad wszystkim czuwa dyrektor Olszowiec Rentals.
No jak widać on trochę to nadinterpretował. Procedury świetnie, że są, bo naprawę wyniki trzeba umiejętnie ratować, pytanie tylko czy a każdym razem się to udaje. Teraz to się tak szczerze zastanawiam to czy ten nagły wzrost cen paliw jakoś wpłynął na liczbę wynajmowanych aut? Czy po prostu ludzie przestali nabijać kilometry?
Firma BMW Olszowiec Rentals jest godna polecenia. Korzystałem z ich usług już kilka razy i za każdym razem spotkałem się z bardzo kompetentną, sprawną i miłą obsługą. Godnym wyróżnienia jest Kierownik, który zawsze jest niezmiernie pomocny, profesjonalny i ma świetny kontakt z klientami. Na pewno skorzystam z ich usług jeszcze nie jeden raz.
Witam, Przez kilkanaście lat wynajmu samochodów z wielu wypożyczalni nigdy nie spotkałem się z taką niekompetencją oraz wręcz bezczelnym podejściem do klienta/człowieka. (usunięte przez administratora) Pozdrawiam
Hej, @Olaf niżej zapytał o to jakie trzeba mieć wykształcenie aby starać się o pracę w firmie a ja chciałabym zapytać o wszystkie wymagania jakie ma pracodawca wobec kandydatów. Czym trzeba się wyróżniać na tle innych aby pomyślnie przejść rekrutację? Jakie punkty warto mieć w swoim CV? :D
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Olszowiec Rentals Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Olszowiec Rentals Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.