Długo myślałam czy dodać własną opinie, bo dużo nerwów i cierpliwości straciłam na tą firmę, ale w końcu się zdecydowałam. Odniosę się do oddziału w Poznaniu. Zacznijmy od początku: - podejście do pracownika, tak jak ktoś już wspomniał - trzeba być Azjatą lub mieć solidne wtyki żeby być traktowanym po "ludzku", choć z doświadczenia wiem, że w słowniku Samsunga takie słowo nie istnieje ;) Jeżeli zaczynasz być niewygodny, coś pójdzie nie tak to i tak pracownik za to obrywa nawet, jeżeli gafę zrobi "szef". Pracownik jest traktowany jak przysłowiowy (usunięte przez administratora) zero wdzięczności za wysiłek włożony w pracę, wszystkie zasługi wpadają na konto "szefa", który tylko potrafi mydlić oczy... a o awansie lub jakimkolwiek rozwoju w tej firmie możecie zapomnieć... Na co możecie liczyć to szantaż, zaszczuwanie, zastraszanie i zwodzenie słodko pierdzącym odpowiedziami ze strony HR i szefostwa. Piszę "szef", bo obecna osoba obejmująca te stanowisko jest nieprofesjonalna i po prostu nie zasługuje na takie miano :) jedyne określenie, które pasuje idealnie to tyran. - OGROMNA ROTACJA PRACOWNIKÓW, a wszystko to przez nieumiejętne zarządzanie i powody wymienione przeze mnie wyżej. - szkolenia/wdrożenia to czysta kpina, nic poza tym. Jeżeli myślicie, że aplikując na dane stanowisko zostaniecie przeszkoleni od A do Z, to jesteście w błędzie:P. Nikt tutaj nie ma czasu żeby poświęcić więcej uwagi na świeżaka... padają słowa klucze i zostajecie z tym sami przy czym nie wiecie o co i kogo zapytać, bo króluje tu spychologia szeroko stosowana. W najlepszym wypadku zostaną wam przekazane instrukcje chaotycznie spisane w starym zeszycie, które już raczej nie powinny mieć zastosowania. Jednym słowem dramat. - kwestia finansowa, cóż wszystko jest zatajane przez HR, nawet jeżeli dotyczy to % własnej podwyżki. Informacje na temat premii przekazywane są wymijająco, żeby skołować pracownika i często są odwlekane w czasie. Przez te lata które tam spędziłam nie zdarzyło się, żeby podwyżki i premie wypłacane były terminowo. - atmosfera... nie będę się rozwodziła, wszystko zależy od dnia. - komunikacja jest tak samo denna jak ogólna organizacja. Informacje są przekazywane chaotycznie, często zdarza się, że pracownik nie jest informowany o kluczowych sprawach jak na przykład temat umowy. Ubiegając się o umowę o pracę z umowy zlecenia dostajesz informacje, że jest cięcie kosztów i niestety firmy na to nie stać, a o informowaniu czy umowa zostanie przedłużona czy nie też możesz zapomnieć - a takich sytuacji już sporo:P Zwodzenie i szczucie jest na porządku dziennym. A z plusów? Zniżki pracownicze i ładnie wyglądająca pozycja w CV, bo tylko tym można się ewentualnie zainteresować. Ciężko zrozumieć mi pozytywne opinie, które zostały napisane przez obecnych/byłych pracowników. No chyba, że za zaoszczędzone fundusze firma zdecydowała się kilka wykupić. Podsumowując: Problemy zamiatane są pod dywan, spod którego już się dosłownie wysypuje... rozwazałabym zakup kolejnego ;) brak jakiegokolwiek wsparcia od "góry", ogolnopojęty reżim i tyrania, kłamstwa to codzienność. Jeżeli planujesz tutaj dłuższą przyszłość, to upewnij się że nie jest dłuższa od 6 miesięcy, bo średnio po takim czasie następuje wymiana pracownika. Zdecydowanie radzę omijać szerokim łukiem, nawet szerszym niż kształt samego biurowca w Poznaniu :)
Płaca marna ponieważ prawdziwą zapłatą w tej firmie była przygoda, którą wspólnie przeżyliśmy.
Specjalista ds. Operacji Logistycznych ma pracę bardziej przy zmieniających się projektach czy coś stałego? Bo wspomnieli w ogłoszeniu o projektach jakichś ale bez wyjaśnienia szerszej struktury właściwie. Jak to wygląda?
Długo myślałam czy dodać własną opinie, bo dużo nerwów i cierpliwości straciłam na tą firmę, ale w końcu się zdecydowałam. Odniosę się do oddziału w Poznaniu. Zacznijmy od początku: - podejście do pracownika, tak jak ktoś już wspomniał - trzeba być Azjatą lub mieć solidne wtyki żeby być traktowanym po "ludzku", choć z doświadczenia wiem, że w słowniku Samsunga takie słowo nie istnieje ;) Jeżeli zaczynasz być niewygodny, coś pójdzie nie tak to i tak pracownik za to obrywa nawet, jeżeli gafę zrobi "szef". Pracownik jest traktowany jak przysłowiowy (usunięte przez administratora) zero wdzięczności za wysiłek włożony w pracę, wszystkie zasługi wpadają na konto "szefa", który tylko potrafi mydlić oczy... a o awansie lub jakimkolwiek rozwoju w tej firmie możecie zapomnieć... Na co możecie liczyć to szantaż, zaszczuwanie, zastraszanie i zwodzenie słodko pierdzącym odpowiedziami ze strony HR i szefostwa. Piszę "szef", bo obecna osoba obejmująca te stanowisko jest nieprofesjonalna i po prostu nie zasługuje na takie miano :) jedyne określenie, które pasuje idealnie to tyran. - OGROMNA ROTACJA PRACOWNIKÓW, a wszystko to przez nieumiejętne zarządzanie i powody wymienione przeze mnie wyżej. - szkolenia/wdrożenia to czysta kpina, nic poza tym. Jeżeli myślicie, że aplikując na dane stanowisko zostaniecie przeszkoleni od A do Z, to jesteście w błędzie:P. Nikt tutaj nie ma czasu żeby poświęcić więcej uwagi na świeżaka... padają słowa klucze i zostajecie z tym sami przy czym nie wiecie o co i kogo zapytać, bo króluje tu spychologia szeroko stosowana. W najlepszym wypadku zostaną wam przekazane instrukcje chaotycznie spisane w starym zeszycie, które już raczej nie powinny mieć zastosowania. Jednym słowem dramat. - kwestia finansowa, cóż wszystko jest zatajane przez HR, nawet jeżeli dotyczy to % własnej podwyżki. Informacje na temat premii przekazywane są wymijająco, żeby skołować pracownika i często są odwlekane w czasie. Przez te lata które tam spędziłam nie zdarzyło się, żeby podwyżki i premie wypłacane były terminowo. - atmosfera... nie będę się rozwodziła, wszystko zależy od dnia. - komunikacja jest tak samo denna jak ogólna organizacja. Informacje są przekazywane chaotycznie, często zdarza się, że pracownik nie jest informowany o kluczowych sprawach jak na przykład temat umowy. Ubiegając się o umowę o pracę z umowy zlecenia dostajesz informacje, że jest cięcie kosztów i niestety firmy na to nie stać, a o informowaniu czy umowa zostanie przedłużona czy nie też możesz zapomnieć - a takich sytuacji już sporo:P Zwodzenie i szczucie jest na porządku dziennym. A z plusów? Zniżki pracownicze i ładnie wyglądająca pozycja w CV, bo tylko tym można się ewentualnie zainteresować. Ciężko zrozumieć mi pozytywne opinie, które zostały napisane przez obecnych/byłych pracowników. No chyba, że za zaoszczędzone fundusze firma zdecydowała się kilka wykupić. Podsumowując: Problemy zamiatane są pod dywan, spod którego już się dosłownie wysypuje... rozwazałabym zakup kolejnego ;) brak jakiegokolwiek wsparcia od "góry", ogolnopojęty reżim i tyrania, kłamstwa to codzienność. Jeżeli planujesz tutaj dłuższą przyszłość, to upewnij się że nie jest dłuższa od 6 miesięcy, bo średnio po takim czasie następuje wymiana pracownika. Zdecydowanie radzę omijać szerokim łukiem, nawet szerszym niż kształt samego biurowca w Poznaniu :)
Hej, wielkie dzięki za tak obszerną i merytoryczną opinię. Chciałam tu aplikować, ale najwidoczniej muszę to jeszcze przemyśleć przynajmniej kilka razy. Nie chce być wścibska, więc wybacz za moje pytanie. Ale skoro pracowałaś tu tyle lat, to chyba plusów musiało być więcej, niż zniżki i ładna pozycja w cv? Zasadnicze wynagrodzenie oferują konkurencyjne, czy o co chodzi? Szukają właśnie kogoś na stanowisko Junior Logistics Specialist. Wiesz może jak wygląda praca na tym stanowisku? Jeszcze raz dzięki za opinię. Powodzenia w nowej pracy! ;)
szczerze mówiąc sama nie wiem czemu spędziłam tutaj tyle czasu.. wynagrodzenie bardzo średnie, a pracy od groma. Dużą role grało tutaj przyzwyczajenie i wypracowanie schematów działania, ale gdybym mogła cofnąc czas i mieć tą wiedze co teraz, to za żadne skarby bym tutaj nie aplikowała :). Co do twojego pytania o stanowisko - nie mam pojęcia jak to wygląda, obowiązki się zmieniają bardzo często, zazwyczaj jednak sporo dochodzi. Nie spodziewałabym się fajerwerek na twoim miejscu, także solidnie przemyśl tą decyzję, bo możesz tylko zmarnować czas i przede wszystkim zdrowie psychiczne na tą firmę...
Co to znaczy, że wynagrodzenie jest bardzo średnie? Jesteś w stanie podać mi widełki? Piszesz, że obowiązki się zmieniają bardzo często... Ale czy są one do siebie podobne?
Jako długoletni pracownik tej firmy chcę uspokoić że nie jest aż tak źle jak osoby poniżej wypisały. Bywa tak że byli pracownicy wracają po latach do nas do pracy. Trzeba po prostu brać pod uwagę, że specyfika pracy z obcokrajowcami jest zupełnie inna a co dopiero w azjatyckiej korporacji. Wiadomo, że im wyżej w szczebelkach tym więcej wyzwań ale w tego typu korporacji należy mieć odpowiednie nastawienie. Jeśli chodzi o benefity to istnieją takie jak: karty lunchowe, opieka medyczna, imprezy firmowe dwa razy do roku, premia półroczna, premia za polecenie pracownika, coroczna podwyżka, nagroda pracownika roku, pracownika miesiąca, zniżki na sprzęty RTV,AGD wydają się dość zachęcająco żeby spędzić tutaj kilka lat. Istnieje możliwość pracy z domu, półgodziny przerwy lunchowej itp Kuleje kwestia szkoleń, których w tej firmie brak. Wdrożenie pracownika zależy od sytuacji w dziale. W której firmie pracownicy nie są wrzucani na głęboką wode ? Zdarza się tak samo i tutaj.
Zdaję się, że ktoś próbuje marnie ocieplić, mierny z resztą, wizerunek firmy? Sądząc po głosach pracowników w czasie kiedy jeszcze tam pracowałam i osobistych doświadczeniach nadal podtrzymuje to, co napisałam powyżej. Benefity nie zrekompensują ci zdrowia psychicznego i nerwów, które zmarnujesz na użeranie się z Koreańczykami, którzy panoszą się jak Hrabstwo całego świata traktując Polaków jak g..no a siebie jako naród wybrany :). Premia, owszem jest, ale jak juz wspomniałam wypłacana grubo po przekroczeniu ustalanych terminów, jak z resztą pwdwyżki. Kolejny aspekt - wskaż mi proszę który szef, pomijając tego w SDS, zachowuje się jakby był niezrównoważony i pomiata swoimi pracownikami lub ignoruje chociażby wiadomości czy głupie przywitanie się z nim? Mam wrażenie, ze nie widzą nic poza czubkiem ich wąskiego noska ;). Wiele lat tam pracowałam i jestem w stanie śmiało stwierdzić, że obecny "szef" jest najgorszym z wszystkich, którzy grzali tę posadę ;) Ilu pracowników wróciło w takim razie do Samsunga? Bo z tego co wiem wróciła tylko jedna osoba, nie będę wymieniała z imienia. Doszły mnie też słuchy że z początkiem roku wróciła druga osoba. Czy te dwie osoby to jest jakiś wybitny wynik sądząc po tym, że w trakcie kolejnego roku nastąpi rotacją całego działu? Nie sądzę ;)
ByłaM, dziękujemy za Twoją opinię. Skorzystamy z możliwości odpowiedzi. :) W firmie nie ma ogromnej rotacji pracowników. Dane na ubiegły rok, które skrupulatnie mierzymy, mówią, że z firmy odeszło 14% pracowników. Przyjmuje się, że od 15% do nawet 25% stanowi normę w zakresie fluktuacji zatrudnienia, więc nasz wynik jest poniżej średniej. Naturalne jest też to, że osoby na stanowiskach stażowych i juniorskich, a takich u nas nie brakuje, częściej od innych zmieniają pracę. Mimo to, średnia długość zatrudnienia w naszej firmie wynosi 3,08 lat. Oznacza to, że pracownicy jednak często wybierają pozostanie z nami na dłużej. Szkolenia, a przede wszystkim onboarding i wdrożenie do roli, są oczywiście organizowane. Onboarding jest ustandaryzowany, a pierwszy dzień pracy przebiega dla każdego tak samo. Wdrożenia do roli są następnie prowadzone przez poszczególnych managerów i ich zespoły, według ich pomysłu i celów. Na bieżąco pytamy o feedback z onboardingu i wdrożenia, odpowiadamy na pytania i poświęcamy uwagę, żeby nowa osoba czuła opiekę w tym kluczowym czasie. Spotykamy się także z nowym pracownikiem na dłużej po 30 i 100 dniach od zatrudnienia. Wtedy pracownik może i powinien podzielić się swoją opinią, czy przeszkolenie idzie zgodnie z planem, czy czegoś brakuje, co jeszcze jest potrzebne żeby czuł(a) się komfortowo w nowej roli. Informacje na temat premii i podwyżek oraz ich wysokości spływają do nas od struktur wyżej. Komunikujemy na bieżąco wszystkie informacje, które posiadamy. Jeśli nie posiadamy potwierdzonych informacji, nie możemy ich zakomunikować. Nie ma to na celu „skołowania pracownika”. Wypłaty nie są odwlekane w czasie i są co roku wypłacane terminowo. Cieszymy się, że zauważasz też plusy współpracy z nami. Również jesteśmy zadowoleni z naszego pakietu benefitów, zwłaszcza ze zniżek na produkty firmowe, dofinansowania dojazdów do pracy, elastycznego czasu pracy, kart pre-paid, pakietów medycznych, sportowych i wielu innych. Super też, że uważasz, że warto mieć nas jako pracodawcę w swoim CV. Oznacza to, że cieszymy się dobrą opinią wśród pracodawców oraz że doświadczenie i kompetencje, które zyskujesz przez pracę u nas, są bardzo poszukiwane na rynku. :) Jeszcze raz dziękujemy za Twoją opinię. Uważamy, że każda opinia jest wartościowa, nawet ta bardzo emocjononalna, która wiąże się ze zmianą pracy. Jeśli chciałabyś porozmawiać z nami, zapraszamy do kontaktu bezpośredniego lub na naszego maila HR: hrsdspl@samsung.com. Prosimy jednak o zachowanie kultury wypowiedzi i unikanie pomawiających sformułowań, które padły w tej opinii. Pozdrawiamy i życzymy dalszego powodzenia w karierze! Zespół HR
zgadam sie z kolezanka, publiczny lincz i ponizanie to stnadard, ludzie robili sie w sekunde czerwoni
Odpowiednie nastawienie, czyli co masz na myśli. Nie pytam z sarkazmem, chce tu aplikować do działu ecommerce i dobrze by było żeby pracowało sie jak najlepiej:) Podwyżki coroczne są indywidualne, czy każdy dostaje tyle samo %?
Płaca marna ponieważ prawdziwą zapłatą w tej firmie była przygoda, którą wspólnie przeżyliśmy.
Cześć. Chciałam się o coś spytać bo ogólnie zainteresowało mnie ogłoszenie Asystent_ka ds. Administracyjno-Biurowych tylko nie rozumiem jednej rzeczy, czemu jest podana umowa zlecenie, jak są stałe godziny i w ogóle? Czy to tylko tak na początku a potem jest szansa jednak na przejście na normalną umowę - no tego się chce dowiedzieć.
Jak dużo osób pracuje na stanowisku Koordynator w firmie Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?
Orientujecie się czy jest tu możliwość odbycia stażu? Nie wiem czy dobrze myślę, ale firma wydaje się być odpowiednia do rozwoju i zdobycia kompetencji. Po waszych wpisach można zauważyć że nie jest tu idealnie, ale może to dobre miejsce na nabranie doświadczenia i rozpoczęcie pierwszej pracy? Chodzi mi konkretnie o dział finansów:) Pracuje ktoś z nim? Możecie nakreślić mi sytuację w dziale jeśli chodzi o wynagrodzenie, atmosferę, kierownictwo?
Don't apply there! nothing but exploitation of workers. The management is unable to cope with the situation in the company, so the entire responsibility falls on the employee. Lack of any leadership skills, and you can forget about any respect and support from your boss. Only the result counts, nothing else. Comunication sucks. The employee is treated like a slave. The only positive thing is employee discounts. I have never seen such a toxic environment with such high employee turnover. Within a year they are able to replace the entire department. HR is not good at solving problems, and if your boss doesn't like something, in the best case you go straight to his office and listen how bad you are or you're getting fired without any explanation. If you value your time and your mental health and if you're not Korean, stay away from this place.
Teraz wrzucili rekrutacje dla specjalisty ds.wsparcia biznesowego. Ogłoszenie jest po angielsku. Czy to oznacza że CV trzeba wysłać w tym języku i rozmowa kwalifikacyjna też po angielsku?
Tak, jesli ogloszenie jest po angielsku, to CV tez jest wymagane po angielsku i rozmowa bedzie tez minimum czesciowo po angielsku
Ok no i jak teraz jest oferta jeszcze dla asystentki i w sumie wszystkie z tego co widzę jest po polsku to nie ma co się martwić? Tylko stopień komunikatywny został wpisany. A co z jakimś kursem językowym? Cześć będzie taki oferowany? Nie widzę niczego w opisie o tym
Bardzo dobry pracodawca polecam / warunek trzeba pozytywnie przejść weryfikacje po 3 latach nienagannej pracy.
Na czym polega ta weryfikacja po 3 latach nienagannej pracy? Można liczyć na jakąś premię, benefity po przejściu takiej weryfikacji? Czy nic ona właściwie nie zmienia?
To żart, prawda? Albo sarkazm z goryczą w tle? Po trzech latach zwykle ludzie w firmach dostają umowy na czas nieokreślony, a nie przechodzą z dzieła na zlecenie :)) Możesz zdradzić, o co Ci szło tak naprawdę?
Ostatnio rekrutacja w kierunku chyba na specjaliste odpraw celnych, ktos wypowie się na temat pracy z managerami SDS?
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
Czy często Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. poszukuje kogoś na stanowisko Koordynator? Ile osób tam pracuje?
Nie poszukuje, z resztą tam czy jesteś koordynatorem czy szeregowym pracownikiem to zarabiasz tyle samo (średnia rynkowa na dane stanowisko -75%) a obowiązków ci dochodzi. Pracuje tam sporo osób bo przecież firma jest podzielona na wiele oddziałów w wielu miastach.
Jak to możliwe, że zarobki na wyższych stanowiskach są takie same jak na tych 'standardowych'? Jest to jakaś niezrozumiała taktyka firmy czy może są jakieś problemy finansowe i stąd tak to wygląda? Możesz podać, w przybliżeniu, na ile można rzeczywiście liczyć?
Hej widziałam w ogłoszeniu na GA Assistant że wymagają prawa jazdy. A wiecie po co? Jakie obowiązki są związane z wyjazdami i podróżami? Wiecie po co to prawko?
Bardzo słaba firma. Kultura koreańska sprawia, że czujesz się niedoceniany i nieistotny dla istnienia firmy. Management nie dba o pracowników, pensje są śmiesznie niskie. Brak szkoleń, podwyżki niezauważalne, absurdalny system awansów, ogromny natłok pracy, HR nie ogarnia prostych tematów, brak office coordinator – pracownicy ogarniają wszystko. Nie polecam tej firmy jako pracodawcy.
pomyslec by można ze firma zagraniczna to o szkolenia będzie dbać i inwestować w rozwój kadry, czemu więc jest inaczej? jak to tłumaczą, ten brak szkoleń, inwestycji w kapitał ludzki ?
Julia - nie tłumaczą! Koreańska przełożona HR ignoruje maila, nie odpowiada na wiadomości. Zapytana wprost telefonicznie, odpowiada zdawkowo, że musi to sprawdzić z centralą... TOTALNA IGNORANCJA!
W 100% zgadzam się z tym komentującym. Firma fajna tylko do wpisu w CV dla przyszłego pracodawcy. Z jednej strony polecam bo fajny headstart ścieżki kariery ale broń boże nie zostawajcie tam na dłużej.
Kurcze słabo jest mieć tego typu odczucia wobec swojego byłego miejsca pracy... :/ No ale skoro polecasz to na jaki max okres można się tutaj według Ciebie zakorzenić żeby się nie zasiedzieć przypadkiem?
Od 6 miesiecy do 2 lat jeszcze akceptowalnie. Warto też wynegocjować najwyższą możliwą stawkę już przy zatrudnianiu się (oczywiście nadal znacznie poniżej stawek rynkowych) bo podwyzki coroczne wynoszą od 1% do 8% (usunięte przez administratora)
Bardzo porządna, rzetelna firma. Miło się tam pracuje.
A Twoje zatrudnienie tu u nich to na jaki okres przypada? Bo opinia sprzed 3 lat jest przecież, masz z tego czasu jakieś doświadczenie?
(usunięte przez administratora)
Możesz powiedzieć dlaczego? Bo reszta ma odmienne zdanie, więc bez argumentów to trochę bezpodstawna ta Twoja opinia.
Pracowałem w sds 8 lat od początku , do przejscia na emeryturę potwierdzam opinię i polecam
8 lat to szmat czasu.. Rozwinąłeś się jakoś w tej firmie, dawali jakieś możliwości żeby zdobyć lepszą pensję albo podnieść jakoś kwalifikacje?
świetna firma to wystarczy żeby forum byłe puste. Szkoda bo bardzo przydatne są wasze opinie.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Samsung SDS Global SCL Poland Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 2 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 0 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!