Faktycznie serwis działa niezawodnie
Doprosić się o cokolwiek graniczy z cudem. Gdyby nie serwis to już dawno byśmy zrezygnowali z usług tej firmy. Wymiana filtra nastąpiła po 3 godzinach od zgłoszenia a telefon z pomocą mieliśmy po kilku minutach. Dziękujemy Panu Kamilowi i Krzysztofowi za pomoc bo piątek mieliśmy naprawdę bardzo gorący.
Jako klientka mogę polecić wszystkim firmę, dyfuzory są ładne i dobrze działaja a serwis reaguje błyskawicznie. Po zgłoszeniu naprawy od razu miałam telefon z pomoca a serwisant przyjechał tego samego dnia. Polecam
Póki co jest tylko wypowiedź klientki. Ale kto ma jakieś rozeznanie w warunkach pracy przedstawiciela handlowego? Jest otwarta rekrutacja na stronie firmy, zresztą również dla serwisanta. A w ogłoszeniu sprzed dwóch lat widzę, że proponowali zlecenie lub B2B i podstawę oraz, jak to określili, atrakcyjną prowizję. Poda ktoś kwoty, jakie można tu zrobić i czy firma zapełnia auto, również do użytku po pracy?
Zapomnij o samochodzie służbowym. Co najwyżej dostaniesz psującego się laptopa co pamięta poprzednie dziesięciolecie i tak samo działający telefon. Klientów szukasz z googla. Nie licz na stabilne zatrudnienie. Łapią raz na jakiś czas kogoś by im zrobił baze klientów, a potem po 3 miesiącach zwalniają, po kontakcie z innymi wyglada na to, ze to dosyć regularna praktyka.
Zapomnij nie warto. Pracowałam kiedyś jako handlowiec i żałuje. Atmosfera tragiczna, samochodu brak.
Ja tez odradzam pracy jako przedstawiciel handlowy, sprzętu brak, samochodu również. Atmosfera dno.
Prowizja od sprzedaży, ale w branży znajdziesz lepsze stawki i warunki. Co do atmosfery to faktycznie bardzo słabo.
Ile wychodzi tej prowizji? Tak realistycznie, żeby początkująca osoba była w stanie to wyrobić, szukam czegoś dla syna, a raczej wspieram w poszukiwaniach pierwszej pracy :) A zespół duży? Jak traktują nowe osoby?
Jarek 18.04.2023 17:09 @Przemysław Zapomnij o samochodzie służbowym. Co najwyżej dostaniesz psującego się laptopa co pamięta poprzednie dziesięciolecie i tak samo działający telefon. Klientów szukasz z googla. Nie licz na stabilne zatrudnienie. Łapią raz na jakiś czas kogoś by im zrobił baze klientów, a potem po 3 miesiącach zwalniają, po kontakcie z innymi wyglada na to, ze to dosyć regularna praktyka.
Zgadzam się z poprzednią opinią, dział serwisowy działa świetnie. Fachowa pomoc i ekspresowa usługa. Ogromna pomoc z numeru 726-333-332. Pan wykonujący naprawę (chyba Pan Tadeusz) był bardzo rzeczowy, życzliwy i poświęcił nam dużo czasu a od jego wizyty nasz dyspenser działa świetnie. Następny lokal będziemy otwierać również w Warszawie i mamy nadzieję na równiez udaną współpracę.
W ostatnim czasie bardzo duże zmiany, serwis zaczął działać na wysokim poziomie. Podziękowania dla Pana Kamila który uratował nam duże przyjęcie. Oby tak dalej.
Niestety firma nie godna polecenia. Zamowienia nie docierają, duże problemy w komunikacji...