cześć, nie wiecie czasem czy w tym roku nie szukali jeszcze przypadkiem pracownika administracji i kasy? Znalazłam ofertę z zeszłego roku, było w niej napisane, że trzeba znać angielski i mieć już wcześniejsze doświadczenie, warunki te spełniam. Mieszkam też niedaleko Stoku. Czy warto jeszcze o pracę zagadać?
Inter-Welm Sp. z o.o. poszukuje osoby na stanowisko Specjalista Ds. Wsparcia Sprzedaży. Czy ktoś z Was brał udział w procesie rekrutacji i chciałby podzielić się wrażeniami?
O proszę, czyli już po? ;) I jak tam, był już feedback? Opowiesz jak dokładnie rozmowa wyglądała?
W pierwszej kolejności, kolokwialnie rzecz ujmując to na kasę. Pewnie już usłyszałeś ile to nie jesteś w w stanie zarobić, rzeczywistość bardzo szybko weryfikuje. Jedno natomiast jest pewne, nie będziesz mógł zarobić dużo, jeśli "góra" uzna iż twoje wynagrodzenie jest wysokie, zostanie ono tak przeliczone że wszyscy, za wyjątkiem ciebie, będą zadowoleni - a ty usłyszysz że "zaszło nieporozumienie i zostanie to wyjaśnione, a brakująca kasa trafi do ciebie z następnym wynagrodzeniem, tyle że nie trafi. Ostrożnie patrz na to co w koło ciebie się dzieje i zatkaj uszy na niewybredne teksty kierowniczki - gdybym spisywała wszystkie niewybredne teksty jakie słyszałam w swoim i nie tylko swoim kierunku, powstałby super poradnik "w jaki sposób nie zwracać się do pracowników". Powodzenia
A jak to się ma do zatrudniania, bo coś mi sie tu nie zgadza? Kierowniczka jest niby z Twojego opisu wybredna, wymagająca a jak to się ma np. do wykształcenia pracowników...Nie matura lecz chęć szczera zrobi z ciebie oficera, ale jednak w pracy biurowej są już zazwyczaj pewne mocno egzekwowane standardy, które trzeba spełnić.
To Twoja rozmowa dla odmiany jak mogła wyglądać, że tak przeciwstawną opinię masz? I kiedy tak właściwie miało to miejsce? dość dawno?
Mam przeciwstawną, bo moja rozmowa była ok choć finalnie wybrałem inny salon...A wiem, że w tum czasie pracował tam facet bez matury, więc trudno nie było dostać tam pracę.
Skąd znasz takie szczegóły odnośnie czyjejś edukacji? To nie są przypadkiem chronione dane osobowe? Czy przy tym jest sugestia co do tego, że raczej stawiają przy naborach na umiejętności? jak je weryfikują, jest okres próbny po prostu?
Wiem, bo świat jest mały zwłaszcza w takim mieście jak Bielsko i ludzie się znają. Umiejętności, wykształcenie i doświadczenie powinny iść razem...moim skromnym zdaniem, bo wszelkie braki w jednym czy drugim wychodzą stąd wniosek, że wymagania jak na dzisiejsze realia pracy biurowej z klientem nie są wygórowane a wręcz przeciwnie.
a co, wiesz coś więcej o pracy? bo tu głównie wątek rozmowy był przewijany i domysłów odnośnie kandydatów. a co ze specyfiką i jak w praktyce przebiega? ile osób teraz tam robi?
Żadnych domysłów tylko faktów. Ile osób pracuje i jak ta praca wygląda sam najlepiej wiesz ;p
i ta rotacja tutaj faktycznie jest jakaś spora, skoro klient nawet to zauważył? podpytuję, bo właśnie ogłoszenie na myjnię jest i ciekawi jesteśmy warunków w praktyce. Brat by się zaciągnął ale napiszcie koniecznie jaka atmosfera w tym zespole tam jest ogólna relacja z przełożonymi. Wiadomo jaki powód rotacji?
Czy jest duża i częsta rotacja? Pamiętam jeszcze niedawno inny skład pracowników Audi. Skąd te zmiany?
Rozmowa ok, atmosfera wydaje się być fajna. Chcieli znać moje doświadczenie sprzedażowe. Warunki, które proponowali też ok.
Doświadczenie w sprzedaży, motoryzacji. Wiedza o samochodach. Techniki sprzedażowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Dostałem pracę, ale nie przyjąłem
Nie polecam, kariery nie zrobisz, pracodawca oskubie cię z każdego grosza tak wylicza prowizję. Wypłata mało kiedy na czas, i nie pytaj o nią, bo przelew poszedł, a pani z personalnego nie ma sobie nic do zarzucenia, Jako sprzedawca nie masz co zaproponować klientowi, bo na auta wiecznie nie ma kasy firma, dawno straciła płynność finansową. Każdy z salonów (Audi VW, skoda) się bije żeby móc sfinansować – kupić auto dla swojego klienta… Nadgodziny to praca na rzecz i ku chwale ojczyzny, w soboty praca na czarno wypłacana w pseudo premii. Atmosfera taka, że każdy na każdego wilkiem, szkolenie dla nowgo pracownika to farsa… praca dla ludzi o mocnych nerwach, jeśli lubisz się szarpać każdego dnia o podstawowe rzeczy typu papier do drukarki i kawa dla klienta itd. BRITISH CAR to ten sam cyrk.
Chyba ktoś tu został zwolniony :) Mała bo chyba wiemy, o kim tu mowa, kiepska była i tyle ;) p.s. do British Car chyba by Cię jednak nie przyjęli, nie ten poziom, pozostań przy Skodzie ;)
Czy praca jako specjalista d.s sprzedaży to faktycznie najniższa krajowa plus premia za sprzedaż czy można liczyć na wyższe regularne wynagrodzenie juz w podstawie. Wiadomo, że ta branża ma lepsze i gorsze miesiące...
Nigdzie w branży nie ma obecnie kokosów. Jeśli jesteś dobry to prowizje na prawdę dużo dają. Doświadczenie robi swoje.
Dziękuję. Mam już naście lat doświadczenia w sprzedaży aut premium. Wiem już na co mniej więcej się nastawiać, ale wolałem podpytać ;)
Wynagrodzenie najniższa krajowa, do tego prowizja od sprzedanego samochodu minus koszt przeglądu zerowego dla klienta, prowizja wyliczana nie wiadomo z czego i wg jakich reguł, nie doliczysz się nigdy tego ile zarobisz Atmosfera pracy, trudna,chyba że lubisz obgadywanie, wyśmiewanie, to poczujesz się jak ryba w wodzie. Praca dla desperatów
Czy Ty i ''Marzena'' to przypadkiem nie ta sama osoba. Wydaje mi się, że jakiemuś pracownikowi grunt się pali pod nogami i próbuje się czegoś dowiedzieć i zniechęcać kandydatów...
Wejdź w struktury tej firmy a się przekonasz na własnej skórze. Nie zdziw się jak UOP będzie z jakąś dziwną firmą krzak z aglomeracji, nie zdziw się jak na umowę poczekasz tydzień, dwa a może dłużej, nie zdziw się jak po pewnym czasie wpływ na konto zgadzać się nie będzie z wyliczeniami. Nie zdziw się wielu rzeczy do których albo przywykniesz albo nie. Natomiast, jak wspomniałeś, masz wieloletnie doświadczenie w sprzedaży aut marki premium, zwaracm szczególną uwagę na ostatnie słowo "premium" to ulubione słowo przełożonej
Jednak spróbuję ;) lepiej dbać o wyniki niż próbować w taki sposób pozbywać się konkurencji.
Chciałbym przestrzec wszystkich potencjalnych klientów przed serwisem audi Inter Welm. Oddałem Audi Q5 do likwidacji szkody. Przy okazji zaproponowano mi obsługę serwisową w ramach akcji przywoławczej pojazdu ( darmowa ). Po naprawie oddano mi niesprawny pojazd z palącą się kontrolką silnika. Na początku usiłowano mi wmówić, że oddałem do serwisu samochód zepsuty. Później stwierdzono, że awaria mogła samoczynnie stać się na terenie serwisu , jednak Oni za to nie biorą odpowiedzialności. Podkreślę, że uszkodzeniu uległ czujnik zbiornika adblue. Jako, że samego czujnika się nie wymienia tylko cały zbiornik z pompą, to z ironicznym uśmiechem stwierdzono, że mogą to naprawić u nich za 10.000zł. Nikt z obsługi nie poczuł się do zaproponowania jakichkolwiek alternatywnych rozwiązań, np. podzielenia kosztów. Nie upieram się przy tym, że awaria czujnika nie nastąpiła samoistnie. Istnieje takie prawdopodobieństwo. Mój niesmak budzi jednak chamskie, wręcz bezczelne zachowanie obsługi. LUDZIE TRZYMAJCIE SIĘ OD NICH Z DALEKA.
Kurcze no to słabo jak oddali Ci niesprawny pojazd. To, że nie biorą odpowiedzialności to świadczy o fiemie. Też bym się poirytowała jakby ktoś mnie potraktował w taki sposób.
Serwisuje u nich już trzecie swoje Audi w sumie ponad 10 lat mam kontakt z tą firmą ( nie tylko przeglądy, również naprawy blacharskie) nigdy nie spotkałem się z problemem naprawy usterki - jeśli był samochód na gwarancji - to bezpłatnie , po gwarancji - płaciłem, w moim odczuciu awaria nie miała związku z wizytą w serwisie - A Pan Robert szuka "sponsorów" dla swojego samochodu - niestety samochody się psują i trzeba płacić za naprawę - jeśli kogoś nie stać na naprawę - to kupuje nowe samochody - wtedy może oczekiwać napraw bezpłatnych.
A czy odczułeś jakieś różnice pomiędzy naprawą gwarancyjną i pogwarancyjną? Poziom obsługi klienta się nie zmienił? Czasem firmy zmieniają swoje podejście w zależności od tego jaka to naprawa.
Serwisuję u nich swojego Jaguara, mało mechaników znających sie na marce. Tu bez obaw oddaje auto do naprawy
Bardzo profesjonalna, bardzo merytoryczna i miła obsługa.Polecam
Hej, czy obecnie możliwe jest odbycie praktyk w Inter-Welmie? :) Jak one wyglądają? Jakie dostaje się na nich zadania do wykonania? Jak je oceniacie? Można wiele się nauczyć?
Witam Wszystkich zainteresowanych .Firma Intrer-Welm to już przeszłość.Pamietam jakieś 20 lat tem pracownicy ,fachowcy ,którym się chciało pracować dziś to zbieranina .Zostawiłem mój samochód na wymianę szyby prosta robota ale nie w inter welm .Przy wymianie potraktowali słupki jak rzeźnicy wszystko pocharatane ,poszarpane i twierdzą ,ze tak było .Kłamcy i chamy.Maja pecha bo posiadam zdjęcia przed oddaniem samochodu .Nie polecam dziady i jeszcze raz dziady.A sam warsztat to był dobry ale 50 kat temu tragedia
Ta firma to jakiś żart. Chcesz coś o niej wiedzieć to popatrz na sekretarki. Ich wygląd świadczy o tej firmie i płacy. Sekretarka chodzi w bluzce do spania i w obuwiu sportowym dobrze zużytym. Nie zna żadnego języka obcego. Inna nawet nie podniesie wzroku ze ktoś wszedł do salonu. ????
Czy w Inter-Welmie jest może szansa na zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy? Wchodzi w grę pół etatu lub 3/4? Czy raczej firma poszukuje osób bardziej dyspozycyjnych?
Chciałbym się dowiedzieć ile płaca za praktyki
dajcie sobie spokój z tą firmą, Korczyk 100 razy lepszy
Pracowałem u tych państwa, nie polecam
@Toja możesz wyrazić swoją opinię trochę dokładniej? Jak wygląda atmosfera w tej firmie? Jakie zarobki można osiągnąć pracując w dziale handlowym? Zależy mi na szczerej odpowiedzi :)
Zarobki wiadomo ze podstawa to najniższa krajowa, wszystko opiera sie na prowizjach. Mimo ze obiecywane sa to wartosi w % od zarobku na sprzedazy to niestety nie jest to prawda. Dostaniesz 200-250 zł i koniec. Zero szkolen, przygotowania do pracy o sprzęcie i materiałach nie wspomnę(notorycznie nie ma papieru do drukowania ofert)
Ten spokój na forum najlepiej świadczy, że ludzie są zadowoleni z pracy i brak chętnych żeby tu zaglądać.
a jeszcze jedno lubią usuwać wpisy, zostaja tylko mało precyzjne i lakoniczne, przypszczam ze mój wpis tez zostanie niebawem usunięty. Tak samo usuwają pracwników, jesli sami sie nie usuną.
Dlaczego twierdzisz, że Twój wpis zostanie usunięty? Jak widać wciąż widnieje, więc może napiszesz co dokładnie wiesz na temat pracy w firmie Inter-Welm? Chciałbym coś na temat tego przedsiębiorstwa się dowiedzieć, więc może będę mógł liczyć na Twój merytoryczny wpis?
ponieważ juz jeden moj wpis został usunięty, ponizej bardziej obszerny opis który jest zamieszczony ale widzę ze zgłoszony do administratora.... Nie polecam, kariery nie zrobisz, pracodawca oskubie cię z każdego grosza tak wylicza prowizję. Wypłata mało kiedy na czas, i nie pytaj o nią, bo przelew poszedł, a pani z personalnego nie ma sobie nic do zarzucenia, Jako sprzedawca nie masz co zaproponować klientowi, bo na auta wiecznie nie ma kasy firma, dawno straciła płynność finansową. Każdy z salonów (Audi VW, skoda) się bije żeby móc sfinansować – kupić auto dla swojego klienta… Nadgodziny to praca na rzecz i ku chwale ojczyzny, w soboty praca na czarno wypłacana w pseudo premii. Atmosfera taka, że każdy na każdego wilkiem, szkolenie dla nowgo pracownika to farsa… praca dla ludzi o mocnych nerwach, jeśli lubisz się szarpać każdego dnia o podstawowe rzeczy typu papier do drukarki i kawa dla klienta itd. BRITISH CAR to ten sam cyrk.
Pracownicy serwisu i (usunięte przez administratora)serwisu to niemili ludzie. Zero pomocy , zero wsparcia. Jak uszkodzą nowo zakupione auto na serwisie to kłamią w żywe oczy że to nie oni i nie będzie żadnej naprawy!!!!! To jest (usunięte przez administratora) Nigdy nie jedzcie to tego serwisu --- ODRADZAM Serwis VW!(usunięte przez administratora)
Pracuje w tej firmie od 2013r. Dział posprzedażny to stała doswiadczona ekipa z którą praca to czysta przyjemność. Da się bardzo dobrze zarobić tylko trzeba sobą coś reprezentować. Za wiedza i doświadczeniem idą pieniądze i szacunek. Osoby z działu handlowego które są autorami tych postów... poznałem...wątpliwa przyjemność. Nic samo się nie zrobi, samochód sam się nie sprzeda, wiedza sama nie wpadnie do głowy. Jak ktoś przez 3 miesiące nie jest w stanie nic sprzedać..ba..podejść do klienta nie ma ochoty to niestety..Trzeba się rozstać. Ignorancja i głupota niektórych ludzi jest dla mnie przerażająca.
Fatalna i lekceważąca obsługa przedsprzedażowa i posprzedażowa.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Inter-Welm Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Inter-Welm Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 2.
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Inter-Welm Sp. z o.o.?
Kandydaci do pracy w Inter-Welm Sp. z o.o. napisali 1 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.