Niestety po rozmowie kwalifikacyjnej nikt nie odezwał sie z odpowiedzią, mimo, iż byłam zapełniona że w ciągu ok 2 tygodni dostanę odpowiedź - nawet jesli bedzie negatywna. Jest to wyraz braku szacunku, tym bardziej, że nie była to rozmowa na Juniora, chociaż rodzaj stanowiska tez nie powinien miec tu znaczenia. W innych firmach jednak HR wracał z odpowiedzią.
A czy HR informowal, ze wroci z odpowiedzia bez wzgledu na decyzje czy to negatywna czy pozytywna? Pytam z ciekawosci, bo tez jestem w procesie rekrutacji, minal tydzien i na razie cisza, ale tez nikt nie mowill, ze po negatywnej decyzji wracaja z informacja, wiec jestem ciekaw jak to u nich dziala.
A co się dzieje w Dziale Ksiegowosci, że od dłuższego czasu przewijają się ogłoszenia rekrutacyjne?
Mieliście duża rotacje w zeszłym roku?
Ludzie przychodzą i odchodzą, w zeszłym roku masowo wpadały wypowiedzenia ze strony pracowników. Dużo na pewno zależy od zespołu i przede wszystkim od przełożonego, a z nimi coraz ciężej.
Osobiście nie jestem zadowolony z pracy w tej firmie, ale postaram się konstruktywnie przedstawić moją opinię. Największą wadą firmy jest kiepska atmosfera i duża ilość stresu. Z samej góry płynie duża presja na wyniki i deadline'y. Jednocześnie kierownictwo kiepsko organizuje prace oraz jest duża rotacja, więc sumarycznie roboty jest dużo i wszyscy są poddenerwowani. Na duży plus zasługuje dobry pakiet socjalny. Firma daje bony świąteczne, duże zniżki na biżuterie Pandory, darmowy pakiet emerytalny itp. W kontekście pandemii to właściwie nieustająco można pracować z domu (nie licząc opisanego w innym komentarzu przypadku w dziale AR). Jeśli chodzi o awanse to bardzo ciężko o awans w normalny sposób, ale dzięki wysokiej rotacji, można awansować poprzez rekrutacje wewnętrzne. Przy odrobinie szczęścia można dość szybko pójść do góry. Dodatkowo firma realizuje obecnie duży projekt i generalnie nowi ludzie są cały czas zatrudniani. Uwaga - podwyżki bez awansu są niemożliwe (oficjalna polityka firmy). Kultura jest typowa dla warszawskich korporacji na mordorze. Nastawienie na kontrolę, konflikt, relacje. Kilka lat temu (pracuję w Pandorze SSC od dawna) były zupełnie na odwrót - zaufanie, łagodna komunikacja i "zrób swoją robotę i idź do rodziny". Wydaje mi się, że w pojedynczych zespołach jeszcze tak jest, ale prawie wszędzie są już nowi supervisorzy/managerowie i jest "po nowemu". Tutaj nie oceniam - co kto lubi. Sumarycznie, jeśli ktoś nie jest "korpo wojownikiem" to radzę trzymać się daleko.
Bardzo nie polecam, chyba to już czas aby zacząć rozważać zmianę pracy. Od długiego czasu pracownicy nie zostali w żaden sposób docenieni, o podwyżkach można już tylko pomarzyć. Dodatkowo sytuacja związana z powrotem do biura, potem szybka zmiana decyzji po rozchorowaniu się kilku pracowników. Jakby już gorzej być nie mogło pracownicy otrzymują maile o pracy w soboty/święta, które zawsze się odbywały ale pracownicy otrzymywali 100% do wynagrodzenia, teraz pojawił przymus rejestrowania nadgodzin do odbioru - oczywiście w mailu jest to napisane bardzo pozytywnie jako good news. Kogo HRy próbują oszukać? Siebie czy nas?
Pola, decyzje związane z pracą zdalną - jak pewnie się orientujesz - nie wynikają z "widzimisię" managerów, ale są uwarunkowane ogólną sytuacją na świecie, w związku z COVID-19. Generalnie, zgodnie z umową o pracę i warunkami zatrudnienia, pracujemy z biura. Pandemia spowodowała, że zostaliśmy zmuszeni do całkowitego przejścia na pracę zdalną. Nie widzę w tym niczego, czym Pandora postanowiła zaszkodzić Pracownikom. Wręcz przeciwnie... Zgadza się, że jako centrum usług finansowych dla spółek zlokalizowanych w różnych krajach, zgodnie z przyjętą organizacją pracy, zdarza się, że musimy pracować w dni wolne, w tym w świąteczne. Zgodnie z polskim prawem pracy, obowiązkiem pracodawcy jest oddać dzień wolny za przepracowany w czasie wolnym, a dopiero jeśli taka możliwość nie istnieje - wypłacić nadgodziny 100%. Pozytywny news wynikający z przesłanego maila dotyczył DODATKOWEGO dnia wolnego, poza limitem urlopowym lub standardowym odbiorem za pracę w sobotę/niedzielę/święto. Celem uzupełnienia - HR nikogo nie próbuje oszukać, bo nie ma żadnych powodów, by to robić. Zachęcam do bezpośredniego kontaktu. HR jest gotowy odpowiedzieć na wszystkie pytania i wątpliwości, zapewne wówczas będzie Ci łatwiej zrozumieć intencje i decyzje Pandory, zanim podzielisz się opinią na temat miejsca pracy. pozdrawiam i życzę cudownego tygodnia Ewa Wardak
Ja jestem bardzo zadowolona z pracy w PJSS. Wynagrodzenie jest konkurencyjne w stosunku do stawek rynkowych, mają dużo atrakcyjnych benefitów, nowoczesne biuro a przy tym fajną atmosferę i miło sie pracuje. Odnośnie umowy to po 6 miesiącach można przejść na umowę na czas nieokreślony, więc zupełnie nie rozumiem powyższych zarzutów.
To chyba za innej dekady, ponieważ ja zgody na zmianę umowy nie otrzymałam podobnie jak inne znane mi osoby.
Umowa na czas nieokreślony to kwestia indywidualna, uzależniona od Supervisora i Managera Działu. Dział HR tutaj nic nie ma do rzeczy. Czy poprosiłeś o feedback, dlaczego jest taka decyzja Twojego Przełożonego? Zupełnie nie rozumiem podejścia Pracownika, który jeżeli coś mu się nie podoba to milczy, a potem wylewa żale w Internecie...
Dział AP w szczególności radzę omijać szerokim łukiem. Co raz więcej osób odchodzi z firmy zniechęcona wyzyskiem, słabymi zarobkami i ilością pracy. Podejście supervisorów oraz menedżerów pozostawia wiele do życzenia. Wisienką na torcie jest obecna sytuacja z rozpędzającą się pandemią i nakazie powrotu do biura w niektórych zespołach pomimo ogólnego niezadowolenia pracowników. Bezpieczeństwo i zdrowie zostało zignorowane, a HR’y powinny zacząć czytać artykuły aby zorientować się jak wygląda obecna sytuacja epidemiologiczna.
Fakt, że ogólna atmosfera jest nienajlepsza ale w tym przypadku nie obwiniałabym działu HR jako iż ich decyzją Home Office został przedłużony do końca tego roku ze względu na bezpieczeństwo. Tylko JEDEN dział otrzymał takie rozporządzenie od swojego menedżera.
z tym się akurat nie zgodze ze mamy nie obwiniac HR.. kto jak kto, ale to ich zespol powinien zareagowac w sytuacji kiedy dowiaduje sie ze jeden z dzialow ma wracac do biura i narazac swoje zdrowie "bo tak sobie zazyczyl menadzer"
a czy faktycznie jes tak, że "bo tak sobie zazyczyl menadzer"? Czy może dla tego działu taki system pracy jest poparty konkretnymi argumentami? Może wystarczy zapytać o powód i cel jeśli nie był on jasno powiedziany lub odebrany? Jeśli chcemy sobie tylko w naszym gronie ponarzekać to faktycznie Gowork jest odpowiednim miejscem, ale jeśli oczekujemy zmiany, to o takich rzeczach należy otwarcie rozmawiać z przełożonymi. W przeciwnym wypadku jest to postawa bierna.
Chyba jednak widzimisie gdyż inne korporacje potrafią poradzić sobie z trudną sytuacją bez narażania zdrowia pracowników. A co Pan menedżer powie na zbliżająca się strefę żółtą oraz 2300 przypadków koronowirusa dziennie? Brzmi niegroźnie? PS. Uwagi były zgłaszane do menedżera i zostały zignorowane.
@odpowiedz a wiesz może Czy rozmowa tylko w języku polskim?
Tak, rozmowa jest prowadzona w języku polskim, w trakcie są zadawane 2-3 pytania po angielsku żeby sprawdzić czy osoba potrafi się w tym języku porozumiewać.
Ile jest etapów w procesie rekrutacji w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.? Jak długo trzeba czekać na ostateczną decyzję?
To zależy od stanowiska, 1 lub 2 etapy, dezycja także uzależniona jest zarówno od stanowiska, jak i oczekiwanego start date pracownika. Kandydat informowany jest o wszystkim na pierwszej rozmowie.
Wiecie coś nowego o tym co się dzieje w firmie Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. w miejscowości Warszawa? Czekamy na informacje od Was. Może ktoś z osób pracujących powie nam co nowego u nich? Dodajcie opinię!
Dno się dzieje, ta firma dosłownie upada jeśli chodzi o kapitał ludzki, straszna rotacja, zwolnienia i odchodzący ludzie - głównie przez fatalna atmosferę i umowy smieciowe.
Wspominasz, że to umowy są powodem rezygnacji z pracy. Czy przy dłuższej współpracy można negocjować warunki kontraktu i starać się o bardziej stabilną i długoterminową umowę?
Nie można negocjować. Jesteś nikim w oczach przełożonych. Masz robic i nie dyskutować . (usunięte przez administratora)
Nie ma szans na jakiekolwiek negocjacje. Jesteś w Pandorze robotem do wykonywania roboty bez większego prawa głosu. Cały okres próbny który wciąż wydłużają jesteś w strachu czy podołasz ilości pracy jaką Ci dali od dnia nr 1. Pandora ma się coraz gorzej, budzet coraz szczuplejszy. Upychanie spółek osób które odeszły obecnym pracownikom.
Oczywiście, że tak. Niemal wszyscy przechodzą na umowę na czas nieokreślony zanim obecny okres umowy dobiegnie końca.
Fakty Ci się chyba mylą. HR sa tak zajete ze zapominaja Ci umowe na czas nieokreslony zmienic na czas okreslony. Czekasz na decyzje i czekasz nie wiedzac co ci wrecza.
Mówię o swoim przypadku i z tego co wiem w zespole wyglądało to podobnie, ale może przypadek przypadkowi nie równy
Dostaniesz co jakiś czas voucher na biżuterię. W zamian dostaniesz do roboty oprócz swoich 3 spółek dwie kogoś innego co albo się zwolnił, albo go wyrzucili. Atmosfera sztucznie kreowana jak w kiepskim amerykańskim filmie. Zespolami kieruja ludzie na których są skargi co do nagannego zachowania wobec pracowników i nic się z tym nie robi.
Stanowczo odradzam pracę w SSC Pandory. Jest to typowa fabryka, gdzie księgowi rozliczani są z "tasków" czyli zadań z zakresu zamknięcia miesiąca. Pracownicy to nic innego jak małe trybiki w maszynie. Kompetentni pracownicy są zwalniani w trybie ekspresowym: dział HR ma na to sposoby dopracowane do perfekcji. Jest to możliwe, ponieważ umowy o pracę są podpisywanie na czas określony. Okres wypowiedzenia wynosi wówczas miesiąc. (usunięte przez administratora)
Praca w Pandora SSC to najgorsze z możliwych doświadczeń zawodowych. (usunięte przez administratora) współpracowników sięga zenitu. Nieprofesjonalne zachowanie przełożonych. Odradzam!
Szczerze odradzam, dział AP porażka(usunięte przez administratora)Jeśli komus zależy na dobrej atmosferze to bardzo odradzam to miejsce pracy.
Drogi Były Pracowniku! Czytając Twoja opinię stwierdzam, że cechuje Cię wysoka kultura osobista i szacunek do innych osób. Niewątpliwie Twoje odejście z firmy to duża strata Pandory w kontekście dbania o pozytywną atmosferę. (usunięte przez administratora) Chciałabym złożyć aplikację do działu AP, ale obawiam się, że nie dam sobie rady, gdyż jestem bardzo dobra z zagadnień księgowych, ale nie posiadam umiejętności opisanych powyżej.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 37.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Pandora Jewelry Shared Services Sp. z o.o.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 19, z czego 5 to opinie pozytywne, 9 to opinie negatywne, a 5 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!