Dziękuje bardzo Panu Marcinowi i jego koledze za sprawny , profesjonalny montaż drzwi wewnętrznych w domku oddalonym o 130 km od Szczecina. Dziękuje również Panu Kierownikowi Mackowi , za czujność i osobiste zaangażowanie dotyczące mojego zamówienia . Wszystkie prace były wykonane w terminie i na czas co jest wielką zaletą tej firmy. Polecam sklep , polecam panów montażystów. Mam nadzieję ,że nasza współpraca będzie jeszcze dalej kontynuowana . Pozdrawiam . Henryk
Nie polecam zakupu drzwi w firmie Hiperstolarka. Czas oczekiwania na zamówienie to kilka miesięcy. Co chwila przekładany termin montażu. Pan Łukasz człowiek bardzo arogancki i opryskliwy. Nie szanuje klienta. Jeżeli ktoś nie chce sobie psuć nerwów to niech omija tą firmę a daleka.
am sklep jako sklep jest okej. Duży wybór, właściwe każdy znajdzie coś dla siebie. Natomiast STANOWCZO odradzam na umawianie się na jakikolwiek montaż towarów zakupionych w sklepie. Nie dość, że cena za tą usługę to jest jak za przysłowiowe "zboże" to jakość tejże usługi jest najwyżej mierna, poniżej zadowalającej. Panowie montażyści są podnajmowani przez sklep i widać od razu, że robią na tzw. "ilość" a nie jakość - byle szybko, byle było zrobione. Montaż jest wykonywany niedbale, jest bardzo dużo zastrzeżeń co do jakości a uprzejmość i dbanie o klienta, który wydał kilkanaście tysięcy złotych w sklepie jest im całkowicie obca. Po zgłoszeniu reklamacji w sklepie, panowie oczywiście przychodzą ją wykonać ale jej jakość jest identyczna jak wcześniej, czyli w skrócie - coś tam zostaje poprawione ale wciąż to nie jest tak jak powinno być zrobione od początku. W końcu klient, chcąc nie chcąc zostaje postawiony przed wyborem - albo będę reklamował w nieskończoność i użerał się z partaczami albo sam to zrobię. Teraz tylko jest pytanie, za co ja w takim razie zapłaciłem? Czy za to żeby mieć zrobione "po łebkach" i na końcu i tak zrobić wszystko we własnym zakresie, stracić nerwy i być sfrustrowanym jak taki wielki dyskont jak Hiper Stolarka może aż tak bardzo mieć w nosie klienta? Wygląda na to, że tak. Pomimo skargi pisemnej do sklepu na montaż oraz na zachowanie się pana odpowiedzialnego za wykonanie montażu, po zareklamowaniu usługi, w dalszym ciągu przychodzi ten sam pan. Czy to czasem nie jest pokazanie klientowi gdzie jest jego miejsce w szeregu? W skrócie - jeżeli chcemy coś kupić w sklepie, to można to zrobić, zapłacić i wyjść ze sklepu. Jeżeli chcemy żeby nam towar kupiony w sklepie zamontowano u nas w domu - NIGDY - wybierzcie inny sklep, dla własnego dobra.