Miałam okazję uczestniczyć w rekrutacji na stanowisko Client Happiness Managera. Rekrutacja była prowadzona przez Viktorię M. i z nią były 2 pierwsze etapy. Wysyłając swoją aplikację od razu podałam swoje oczekiwania finansowe, w trakcie rozmowy okazało się, że to o wiele mniej niż napisałam, ale się zgodziłam i podałam swoją minimalną stawkę (4000 zł) już na 1 etapie rekrutacji. Przeszłam do 2 etapu, więc uznałam, że stawka jest zaakceptowana, zwłaszcza, że na 2 etapie również o tym wspomniałam Viktorii. 3 etap odbył się z Marleną Z., która spóźniła się na spotkanie, była zdziwiona moimi oczekiwaniami finansowymi i powiedziała, że "widełki są zawyżone". W związku z tym poprosiła o 2 dni robocze czasu na decyzję z informacją co do wynagrodzenia i zatrudnienia. Dodatkowo zapewniono mnie sms’owo, że w poniedziałek otrzymam informację. Telefon otrzymałam dopiero w środę, z informacją, ze firma decyduje się na inną osobę- bez żadnego uzasadnienia, ale można się domyśleć, że chodzi o finanse. Podsumowując: firma zmarnowała mi 2 godziny czasu i nie uwzględniła moich oczekiwań finansowych, o których poinformowałam jeszcze przed rozpoczęciem rekrutacji. 4000 zł na stanowisku managerskim, to chyba nie są wygórowane oczekiwania. Totalny chaos i nieszanowanie kandydatów, zwłaszcza, że rekruterka podkreślała, że firma dba o swój PR. Napisałam tę opinię, bo uważam, że należy piętnować takie zachowania, rekrutacja jest dla obu stron, nie tylko firma robi casting. Jestem rozczarowana i zaskoczona takim podejściem i każdemu będę odradzać współpracę z tą firmą.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Go It Sp. z o.o.?
Zobacz opinie na temat firmy Go It Sp. z o.o. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 1.