Praca dobra na start , na chwilę. Zero możliwości rozwoju w strukturach firmy. Firma szuka "miernych ale wiernych" , totalny brak docenienia dla pracowników , którzy są autentycznie zaangażowani w pracę , identyfikują się z firmą , wyróżniają się jakością i profesjonalizmem. Jeśli chodzi o linie lotnicze to jest to jedna z najlepszych i najbardziej szanowanych na świecie , i serwis pokładowy rzeczywiście mają na bardzo wysokim poziomie. Tym bardziej jestem zdziwiony to jak bardzo odbiega jakością customer service , przynajmniej ten angielski - totalnie na własne życzenie managementu w Krakowie - przez takie a nie inne zarządzanie , pozbywają się najlepszych ludzi. Nie polecam.
Cześć Irena, jeśli chodzi o profil kandydatów, jakich poszukujemy to przede wszystkim osób komunikatywnych, które nie mają oporu dużo rozmawiać przez telefon i swobodnie komunikujących się w języku angielskim i drugim językiem obcym, np. niemieckim lub francuskim. Fajnie, jeśli kandydaci mają już doświadczenie korporacyjne, ale nie jest to wyznacznik, więc tak - nałapiecie doświadczenia :) Co do bonusów to oferujemy zniżki na loty, opiekę medyczną w Luxmed, ubezpieczenie na życie i podróżne, punkty MyBenefit z których część można przeznaczyć na komunikację miejską, także plan oszczędnościowy, gdzie jako pracodawca podwajamy Wasze inwestycje, darmowy dostęp do PressReadera, czy fotel do masażu w biurze. Wisienką na torcie jest 1,15h przerwa wliczona w czas pracy. Pozdrawiam! Basia
Ktoś wspominał, że język jest weryfikowany aż w czyerech etapach. Wow. Czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej na ten temat? Jak wyglada proces tej weryfikacji? Są tą testy czy rozmowy? Albo i to i to?xd Jakich pytań można się spodziewać? Szukają teraz doradcy klienta z niemieckim i mam w planach aplikować. Ale piszecie ze ciężko z rozwojem i awansem. Czyli nie ma szans, że z tego stanowiska awansuję wyżej ?
hej, szkolenie trwa około 4 tygodnie, onboarding tak naprawdę 1 dzień - mówimy stricte o "papierologii", kolejno spotkania z Teamem, Buddy'm, czy praca na floorze - szczerze mówiąc etap szkoleń i wdrożenia to około 2-3 miesiące :) W Cathay mamy przewidzianą ścieżkę kariery, która zakłada podwyżki po przejściu na wyższą rolę - o szczegółach chętnie porozmawiam ;-)
Ktoś wspominał, że język jest weryfikowany aż w czyerech etapach. Wow. Czy ktoś może mi powiedzieć coś więcej na ten temat? Jak wyglada proces tej weryfikacji? Są tą testy czy rozmowy? Albo i to i to?xd Jakich pytań można się spodziewać? Szukają teraz doradcy klienta z niemieckim i mam w planach aplikować. Ale piszecie ze ciężko z rozwojem i awansem. Czyli nie ma szans, że z tego stanowiska awansuję wyżej ?
Cześć CL, język weryfikowany jest tylko jeden raz - umawiamy się na około 15-minutową rozmowę telefoniczną. Jeśli wynik weryfikacji jest pozytywny to zapraszamy kandydatów an drugi (końcowy) etap, gdzie prowadzimy spotkanie w j. angielskim oraz drugim w zależności do jakiego teamu się aplikuje. Pozdrawiam, Basia
Dziękuję za odpowiedź :) Tak z ciekawości, na którym etapie negocjowane są warunki zatrudnienia? Jestem zainteresowana stanowiskiem Customer Care Advisor with Spanish, widnieje tam informacja o rekrutacji zdalnej. Czyli jednak spotkanie podczas drugiego etapu jest w biurze, tak? Mogą państwo zdradzić zasady pracy w trybie hybrydowym? Pewnie a początku pracy jest jakiś okres wdrożenia, gdzie trzeba być w biurze? Potem jak praca zdalna przekłada się na ilość dni?:)
Hej RB, co do negocjowania warunków zatrudnienia - jesteśmy transparentni od samego początku, więc już w czasie rozmowy telefonicznej wspominamy, co konkretnie możemy zaproponować kandydatom, aby nie „tracić” zarówno ich, jak i naszego czasu :) Wszystkie etapy rekrutacji odbywają się przez Teamsy, nie ma konieczności pojawienia się w biurze. Jeśli chodzi o model hybrydowy to faktycznie - po etapie wdrożenia, dedykowanych szkoleń i odpowiedniego czasu pracy na floorze pod opieką bardziej doświadczonych kolegów i koleżanek - oferujemy pracę w modelu hybrydowym (3 dni z domu i 2 dni z biura). Pozdrawiam :) Basia
To mówicie, że praca hybrydowa dopiero po wdrożeniu? A co z pracą zdalną, jest szansa, żeby móc pracować w pełni z domu? To by mi najbardziej odpowiadało, nie wiem czemu firmy po pandemii rezygnują z takiego modelu często, tak było u mnie w poprzedniej pracy. No i czy firma daje narzędzia potrzebne do stworzenia takiego domowego biura?
hej @Ewela, niestety nie oferujemy pełnej pracy zdalnej, jednak zapewniamy odpowiedni sprzęt do pracy w modelu hybrydowym :) i tak, praca hybrydowa jest możliwa po odbyciu dedykowanego szkolenia w biurze.
To super:) Mnie jednak ciekawi bardziej kwestia tych szkoleń i onboardingu, a dokładniej ile trwa takie wdrożenie w obowiązki i życie firmy. Po pozytywnym zakończeniu okresu próbnego stawka idzie do góry, czy to raczej tak nie działa w firmie i to za szybkie tempo na podwyżkę?
hej, szkolenie trwa około 4 tygodnie, onboarding tak naprawdę 1 dzień - mówimy stricte o "papierologii", kolejno spotkania z Teamem, Buddy'm, czy praca na floorze - szczerze mówiąc etap szkoleń i wdrożenia to około 2-3 miesiące :) W Cathay mamy przewidzianą ścieżkę kariery, która zakłada podwyżki po przejściu na wyższą rolę - o szczegółach chętnie porozmawiam ;-)
Czy zdarzają się nadgodziny w Cathay Pacific Airways Ltd?
Praca dobra na start , na chwilę. Zero możliwości rozwoju w strukturach firmy. Firma szuka "miernych ale wiernych" , totalny brak docenienia dla pracowników , którzy są autentycznie zaangażowani w pracę , identyfikują się z firmą , wyróżniają się jakością i profesjonalizmem. Jeśli chodzi o linie lotnicze to jest to jedna z najlepszych i najbardziej szanowanych na świecie , i serwis pokładowy rzeczywiście mają na bardzo wysokim poziomie. Tym bardziej jestem zdziwiony to jak bardzo odbiega jakością customer service , przynajmniej ten angielski - totalnie na własne życzenie managementu w Krakowie - przez takie a nie inne zarządzanie , pozbywają się najlepszych ludzi. Nie polecam.
Masz na myśli brak docenienia finansowo, czy brak jakiejś gratyfikacji bardziej mentalnej, pochwały itp.? Jak w ogóle wyglądają tu zarobki w customer service ENG?
Jakiegokolwiek docenienia , finansowego tez , ale chyba przede wszystkim wlasnie takiego jak pochwaly , wykazania elastycznosci w celu utrzymania dobrego pracownika i sprawienia aby dobrze sie czul w zespole. Efekt tego taki , że najlepszych ludzi już tu po prostu nie ma. A jak sie pojawia w zespole ktos naprawde dobry to rownie szybko znika... Zarobki dla ENG bez szalu , totalny sredni poziom krakowski , za inne jezyki sa dodatkowe bonusy.
Do tego znikania nawiązujesz? Co należy rozumieć poprzez tamto określenie „ktoś dobry”? czy to oznacza, że super znać się nie musze i nałapię doświadczenia? tu ktoś o te bonusy pytał, to one występują czy nie? nikt się nie odnosi
Cześć Irena, jeśli chodzi o profil kandydatów, jakich poszukujemy to przede wszystkim osób komunikatywnych, które nie mają oporu dużo rozmawiać przez telefon i swobodnie komunikujących się w języku angielskim i drugim językiem obcym, np. niemieckim lub francuskim. Fajnie, jeśli kandydaci mają już doświadczenie korporacyjne, ale nie jest to wyznacznik, więc tak - nałapiecie doświadczenia :) Co do bonusów to oferujemy zniżki na loty, opiekę medyczną w Luxmed, ubezpieczenie na życie i podróżne, punkty MyBenefit z których część można przeznaczyć na komunikację miejską, także plan oszczędnościowy, gdzie jako pracodawca podwajamy Wasze inwestycje, darmowy dostęp do PressReadera, czy fotel do masażu w biurze. Wisienką na torcie jest 1,15h przerwa wliczona w czas pracy. Pozdrawiam! Basia
Jakie narzędzia pracy zapewnia Cathay Pacific Airways Ltd? Można liczyć na telefon? Czy można z niego korzystać również poza godzinami pracy?
Co to właściwie znaczy, że sam się odbierze? Jest jakis system który to robi? Bo nie czaję :D Czy może to ironia i telefonów tu nie ma dla pracowników?
Taka tylko dygresja - to jest aż niesamowite jak wygląda tutaj rekrutacja jak sie patrzy na to od wewnatrz. Przykładowy leń bez doświadczenia znający jakiś nietypowy język typu włoski na poziomie średnim , zostaje przyjęty z otwartymi rękami i potem się obija przez pół shifta , a potem jest to oczywiscie nieudolnie łatane nielicznymi profesjonalnymi i zaangazowanymi osobami , które zostały na pokładzie. Totalna zgoda z tym , że najlepsi stad odchodza a firma nie robi nic zeby ich zatrzymac. Niedlugo pewnie team angielski w calosci zamkna a beda specjalizowac sie we wszystkich jezykach swiata , przy tym spadajac jesli chodzi o poziom obslugi klienta na samo dno.
Czyli angielski nie jest w cenie tylko mniej popularne języki? To prócz znajomości języka inne kwalifikacje nie są sprawdzane? Czy po prostu przełożony myśli że kandydat się douczy w tracie pracy? Są jakieś szkolenia dla nowych? Mam na myśli coś w rodzaju wdrożenia.
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Cathay Pacific Airways Ltd?
Z rekrutacją to idą chyba na rekord Guinessa, czterokrotna weryfikacja językowa, w kółko to samo, brak odpowiedzi i ciągłe ponawianie tych samych ogłoszeń... żałosne...
Dałby ktoś znać jak mu się aktualnie pracuje w oddziale w Krakowie? Bo widzę dość niefajną opinię na temat warunków tam panujących sprzed trzech miesięcy. Faktycznie to wszystko jest tam takie zdezorganizowane i mało motywujące? Podobno ciężko nawet wziąć urlop, bo nie chcą dawać. :( Co należy do głównych obowiązków ludzi tam? Warto próbować dla samego doświadczenia?
Gdy się tam pracuje można odnieść wrażenie, że management jest czysto fikcyjny jakby go w ogóle nie było i fizycznie i mentalnie. Pojawia się jedynie by pracownika sprowadzić do podłogi i nazywają to ewaluacja, i coś mu udowodnić, w firmie ludzie niektórzy słabeusze nawet bez matury się zdążają, ważne że paplają w obcym języku. Kultura niska, choć mają się za nie wiadomo kogo że to niby taki prestiż pracować tam. Realizacja pomysłów Hong Kongu chybiona na polskim gruncie. Wszystko z nimi idzie jak po grudzie.Donosy i plotki. Odradzam to niepotrzebny stres.
Cześć, czytam że ta firma to dobre miejsce dla osób z małym lub bez wcześniejszego doświadczenia w pracy w korporacji. Czyli podczas rekrutacji takie "zielone" osoby mają szanse na pracę?
Used to be nice, things changed dramatically within last months and now most of employees look for new job..go somewhere else,really.
They want to turn us into "Asian / Indian style call centre, it doesn't matter what we here think anymore.Local management only push for results, forgetting about people. All my senior colleagues left already and shall follow the same
Could you tell more about this change? How Asian/Indian call centers work? Please, provide some info about working hours. Are there night shifts at Cathay? And if you don´t mind, would you share how much they offer approximately for a customer advisor?
Oddział Cathay Pacific w Krakowie to miejsce dobre, ale dla osób z małym lub bez wcześniejszego doświadczenia w pracy w korporacji. Kiepska organizacja pracy, słabe wynagrodzenie oraz prowizoryczne ścieżki rozwoju. Jakiekolwiek ogłoszenia lub zmiany praktycznie nigdy nie są wprowadzane we wcześniej uzgodnionym terminie, podejmowane decyzje często są niezrozumiałe i nielogiczne z punktu widzenia operacji. Znamienny jest fakt, iż w biurze notorycznie panuje atmosfera tajemnicy poliszynela odnośnie różnych bieżących spraw. Pracownicy mają problem z wzięciem urlopu z miesięcznym wyprzedzeniem z powodu ciągłych braków kadrowych. Można odnieść wrażenie, że niektóre działania służą jedynie pudrowaniu trudnej sytuacji i statystyk w obliczu Head Office. Nie wnoszą one natomiast rzeczywistych rozwiązań, wręcz utrudniają pracę i bezpośrednio wpływają na jakość świadczonej usługi. Jest tu wciąż wielu oddanych pracowników, ludzie są pomocni i koleżeńscy, jednak pewne istotne funkcje w strukturze to jakieś nieporozumienie lub nie ma ich wcale (HR Manager).
Osoba komentująca w czerwcu albo bazuje swoją opinię na sytuacji z roku 2019 albo początku 2020 albo udaje. Teraz nawet rynki które miały mniej pracy, muszą wspierać inne więc ilość pracy jest raczej wyrównana. Komentarz o work life balance i brak stresu trochę śmieszy z uwagi na aktualne wydarzenia w firmie. Pełno plotek, atmosfera raczej nieprzyjemna. Management próbuje cos z tym zrobić ale długa droga przed nami. zeby nie bylo tak negatywnie to zdarzają sie spokojne dobre dni i współpracownicy są przyjaźni. Benefity ok prócz tego że loty ciężko wykorzystać, mialxm problemy z dogadaniem sie co do multisporta. Fajnie ze jest możliwość stomatologii w luxmed. HR w jednej osobie cały czas zajęty, ale ciężko też moze o to winić jak nie ma nikogo do pomocy. Zarobki średnie, brak bonusa od początku 2020, perspektywy rozowjowe raczej slabe chyba ze ktos się zwolni. Branża fajna, firma tez byla fajna gdzieś do polowy 2020.
Pracuję tutaj 4 lata i z czystym sercem mogę polecić CX. Praca jak każda inna ma swoje plusy i minusy, pasażerowie bywają różni ale KRK przejmuje coraz więcej procesów i jest możliwość zmiany stanowiska na takie które nie opiera się tylko na obsłudze klienta. Są dni kiedy pracy jest więcej ale przez większość czasu jest stosunkowy luz. Przez pandemię i obcięcie siatki lotów o ponad 99% firma prosiła pracowników o wzięcie bezpłatnych urlopów które były całkowicie dobrowolne i dużo osób chętnie się na nie zgodziło. Management i team leaderzy są raczej w kumpelskich stosunkach ze wszystkimi pracownikami, na pewno nie tworzą żadnego dystansu. Nie wiem jak jest w innych firmach ale tutaj ludzie są na prawdę spoko i chce się przychodzić do biura żeby pobyć z ludźmi. W okresie pandemii firma daje wolną rękę jeśli chodzi o tryb pracy dom/biuro, po pandemii jest plan na rotacyjny system pracy. Większość spraw z HR można łatwo i szybko załatwić. Benefity bardzo spoko, można samemu sobie je dobrać, plus do tego nieograniczone podróże na staff travel dla pracownika i rodziny, coroczne darmowe bilety, wysoki pakiet w LuxMed, ubezpieczenie, karta miejska. Kasa mogłaby być lepsza, zwłaszcza dla tych którzy się na prawdę starają. Największy minus to bardzo słaby sprzęt, laptopy tragiczne, PC niewiele lepsze. Można też czasem ponarzekać na organizację pracy w jednym z teamów który ogarnia kilka rynków, czasami pojawia się mały chaos. Ogólnie polecam, jeśli komuś zależy na dobrej atmosferze, work & life balance, braku stresu, to to jest świetne miejsce.
Hej, napiszcie mi proszę, jakie trzeba spełniać kryteria aby móc liczyć na pracę w Cathay Pacific Airways Ltd? Czy firma ma jakieś szczególne wymagania względem kandydatów na nowych pracowników? Proszę o jakieś informacje na ten temat i z góry za nie dziękuję.
Aplikowałem rok temu, dostałem termin rozmowy telefonicznej. Nikt nie zadzwonił, na pytanie czy rozmowa jest przełożona nikt nie odpisał. Kontakt urwał się bez słowa wyjaśnienia.
@Korposzczur W KRS nie ma wzmianki, że firma nie istnieje więc skąd takie pytanie?
Jak dużo języków trzeba znać żeby pracować w tej firmie?
Atmosfera w miejscu pracy odgrywa ważną rolę. Jak wygląda ten aspekt w Cathay Pacific Airways Ltd?
Wiekszosc ludzi jest fajna natomiast management robi wszystko by zepsuc atmosphere i "docisnac srube".
@ja o jakich benefitach mówisz ? Możesz rozwinąć ?
Świetna firma. Fair podejscie. Duzo benefitów. Wynagrodzenie jest 4/5. Polecam
Możesz opowiedzieć coś jeszcze o swoim stanowisku i warunkach pracy? Rzetelne informacje pomogą osobom poszukującym zatrudnienia. Wspominasz o benefitach, co takiego oferuje pracodawca? Czy organizuje także szkolenia, dzięki którym pracownicy mogą podnosić kwalifikacje? Współcześnie bardzo ważna jest też atmosfera - powiedz proszę, jaka panuje w Cathay Pacific Airways?
Cathay Pacific Airways Ltd szuka obecnie do swojego oddziału w Krakowie Customer Contact Specjalist z językiem niemieckim. Czy ktoś zamierza aplikować? A może ktoś z obecnych na forum pracuje na podobnym stanowisku i chciałby wypowiedzieć się jak wyglądają warunki zatrudnienia? Zachęcam do dyskusji na forum, gdyż każda wyrażona opinia jest pomocna dla osób zastanawiających się nad złożeniem swojego CV w Cathay Pacific Airways Ltd.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cathay Pacific Airways Ltd?
Zobacz opinie na temat firmy Cathay Pacific Airways Ltd tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 7.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cathay Pacific Airways Ltd?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 6, z czego 1 to opinie pozytywne, 4 to opinie negatywne, a 1 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!