Najgorsza firma transportowa z jaką miałem do czynienia.Szefostwo nie ma pojęcia o transporcie, ani jeden z trzech szefów nie ma nawet prawa jazdy C i nigdy nie jeździli za kierownicą samochodu ciężarowego. Bazują na tym co im kierownik przekaże (czwarta osoba w biurze) czy kierowca jest w stanie to zrobić czy nie. a z tym różnie bywało łącznie z tym ze kiero przeliczył ze w dniówce powinieneś zmieścic sie w 8h a brakuje ci dyszki zeby na baze zjechać. Tabor to dwu do cztero lenie naczepy i ciągniki do 2012r. (wiadomo nie ma porcelany)(usunięte przez administratora) Naj wieksza niewiadoma to wypłata, zero kwitków, zero rozliczeń, nie wiadomo za ile frachtów i najwieksza zagadka to premia paliwowa. Gdy kierowca przekroczy spalanie założone przez firmę, proszony jest do biura i ogląda na ekranie komputera swoje "naciski na pedał gazu". Kierowcy przychodzą pojeżdżą kilka miesięcy i odchodzą gdyż nie ma sie co kłócić. Z dobrych rzeczy to atmosfera miedzy kierowcami super chłopaki naprawdę pomocni, pieniądze na czas(usunięte przez administratora)Ze złych to szefostwo które patrzy tylko na zyski (usunięte przez administratora)Są lepsze firmy w okolicy z lepszym zapleczem i systemem pracy.generalnie NIE POLECAM.
i jeszcze jedno prawdopodobnie januszu transportowy pater. straty firmie to robicie sobie tylko wy sami, tacy jestescie przedsiebiorcy. jezeli sie jeden z drugim chce pozabijac o 10 gr zeby tylko wygrac robote to nie ma sie co dziwic ze jezdzicie na granicy oplacalnosci i szukacie oszczednosci tam gdzie normalny przedsiebiorca nawet by nie pomyslal. ale łby macie betonowe wiec sie nie dziwie ze jest jak jest
No właśnie ja też weszłam na forum odnośnie pracy kierowcy i chciałam dopytać o zatrudnienie kobiet na etacie kierowcy? Jestem ciekawa czy wtedy obowiązują te same warunki umowy co faceci.... Mam doświadczenie, ale może macie jeszcze jakieś inne wymagania?
Najgorsza firma transportowa z jaką miałem do czynienia.Szefostwo nie ma pojęcia o transporcie, ani jeden z trzech szefów nie ma nawet prawa jazdy C i nigdy nie jeździli za kierownicą samochodu ciężarowego. Bazują na tym co im kierownik przekaże (czwarta osoba w biurze) czy kierowca jest w stanie to zrobić czy nie. a z tym różnie bywało łącznie z tym ze kiero przeliczył ze w dniówce powinieneś zmieścic sie w 8h a brakuje ci dyszki zeby na baze zjechać. Tabor to dwu do cztero lenie naczepy i ciągniki do 2012r. (wiadomo nie ma porcelany)(usunięte przez administratora) Naj wieksza niewiadoma to wypłata, zero kwitków, zero rozliczeń, nie wiadomo za ile frachtów i najwieksza zagadka to premia paliwowa. Gdy kierowca przekroczy spalanie założone przez firmę, proszony jest do biura i ogląda na ekranie komputera swoje "naciski na pedał gazu". Kierowcy przychodzą pojeżdżą kilka miesięcy i odchodzą gdyż nie ma sie co kłócić. Z dobrych rzeczy to atmosfera miedzy kierowcami super chłopaki naprawdę pomocni, pieniądze na czas(usunięte przez administratora)Ze złych to szefostwo które patrzy tylko na zyski (usunięte przez administratora)Są lepsze firmy w okolicy z lepszym zapleczem i systemem pracy.generalnie NIE POLECAM.
@Szofer nie Kierowca Wynagrodzenie na czas to dodatkowy atut dla firmy. Napisz zatem, ile ono wynosi w Północ Południe? Będę wdzięczna.
Myślisz, że po skończeniu zawodówki i zrobieniu prawa jazdy ktoś Ci wyskoczy z pensją 5 tyś za jazdę samochodem ? Idź na budowlankę dostaniesz jako pomocnik może 20 zł na godzinę w sobotę będziesz dymał a w niedzielę leczył zakwasy. Jak masz przepały bo nie nauczyli Cię choć w małym stopniu jeździć ekonomicznie to nie miej do nikogo pretensji bo robisz tylko straty dla takiej firmy.
Jesli przeliczysz liczbe godzin od momentu wyjazdu do powrotu na baze to nawet 20 na godzine nie wychodzi. Tak pan placisz panie pater
Oj mgr. pod tym nickiem ukrywa sie pewnie jeden z właścicieli tego biznesu śmieszne normy paliwowe nie do zrobienia starymi autami wsiadaj panie mika albo panowie pater w tego rzęcha i zrób norme... ale pierw pasowało by prawko zrobić bo wy macie ledwo B i to jescze kupione... ????????????????????????
Może założyć by szefostwu normy po 2 litry na osobówkę. Z tego co czytam można by wywnioskować że spalanie ustalają ludzie którzy nie mają pojęcia o transporcie a nawet producenci ciężarówek się nie odważyli tego zrobić. Ciekawe czy ten MGR zdaje sobie sprawę z tego ilu magistrów a nawet doktorów pracuje jako kierowca. Tytuł nie czyni mistrza a tytuły zwłaszcza z prywatnych uczelni nie wiele znaczą. Osobiście byłem na szkoleniach po których miałem gorsze spalanie niż przed chociaż procentów było więcej na desce a szkolącym opadały szczelny i twierdzili że to jakiś błąd ich systemów. Prawda jest taka że masa musi się na spalanie przełożyć a trasa trasie nie równa.
i jeszcze jedno prawdopodobnie januszu transportowy pater. straty firmie to robicie sobie tylko wy sami, tacy jestescie przedsiebiorcy. jezeli sie jeden z drugim chce pozabijac o 10 gr zeby tylko wygrac robote to nie ma sie co dziwic ze jezdzicie na granicy oplacalnosci i szukacie oszczednosci tam gdzie normalny przedsiebiorca nawet by nie pomyslal. ale łby macie betonowe wiec sie nie dziwie ze jest jak jest
Niewiele informacji na temat warunków pracy w wątku. Szukam pracy jako kierowca na busy. Warto podesłać firmie swoje CV? Na co można realnie liczyć? Podstawa zatrudnienia na jakim poziomie? Umowa zlecenie czy może o pracę?
Witam Chciałbym się dowiedzieć jak obecnie wygląda sytuacja w firmie ? Średnie zarobki, godziny itd.
Czy bez ogłoszenia można starać się o etat kierowcy wywrotki? Tata mój szuka pracy, którą wykonywał kilka lat. Ze względu na doświadczenie może liczyć na minimum 5 tyś na rękę? W jakich godzinach trzeba być dyspozycyjnym?
Jak na okoliczne firmy z łajbami jest dobrze, wypłata na czas, atmosfera (usunięte przez administratora) auta nie są nowe ale wiadomo nikt na kopalnie nie bierze nówki w leasingu, szefowie pomocni i nie konfliktowi
Dorobkiewicze (usunięte przez administratora)kturzy nie znają sie na transporcie siedzą przed komputerwm i patrzą na nacisk gazu w aucie i jak jest za duży to dzwonią że duże spalanie... (usunięte przez administratora) jak tego nie zrobisz to całej roboty która Ci dadzą nie zrobisz.(usunięte przez administratora). (usunięte przez administratora) Nie polecam nikomu!!!! (usunięte przez administratora)
Już samo ogłoszenie których pełno na olx czy tarnowiaku mówi że właściciel to (usunięte przez administratora) i kłamcą. Zapewnia nowoczesny tabor a w rzeczywistości to ciągniki max 2012r z wiadomych przyczyn, więc jeśli 8 lat różnicy to nowoczesność to czym jest ciągnik z 2019 czy 2020 r- statkiem kosmicznym? Zarobki 5000-6500 ale chyba szefowi waluta się pomyliła i miało być w rublach. Mówiąc szczerze Goście mają już tak zje... opinie na rynku pracy że słyszał o nich każdy i to głównie te negatywne słowa i będzie im coraz trudniej kogoś znaleźć. Najprędzej młodego po kursie ale to uczyć trzeba wszystkiego i też nie będzie wygodnym rozwiązaniem, druga sprawa że tylko wpadnie gdzieś ż manipulacja czasu jazdy i zapłacił mandat równy czterem pensjom to szybko się zniechęci. Poza tym młodzi też się cenią i potrafią sobie przeliczyć że jak wyda 8000zl na prawo jazdy i Kw (usunięte przez administratora) Chyba nadszedł już czas żeby od nowa zbudować renomę firmy ale żeby zebrać owoce trzeba pierw zasiać i wywiązać się z obietnic.
Niestety.Praca u dorobkiewiczów zazwyczaj tak wygląda.Miałem nieprzyjemność tam pracować 2 miesiące i nie będę się rozpisywał. "Szofer nie kierowca" w punkt opisuje co tam się dzieję. Na koniec jedno słowo PORASZKA !!!
@rocky pracujesz nadal w firmie czy już zrezygnowales ?
Odradzam szczerze. Stare auta, presja czasu ogromna a pieniądze kiepskie. Jeszcze te fałszywe facjaty w biurze
Nie masz zbyt pochlebnej opinii o zatrudnieniu. Piszesz o niewysokiej pensji. Czy są jakieś możliwości podwyższenia wypłaty poprzez premie lub dodatkowo płatne nadgodziny?
Wszędzie jest dobrze szczególnie tam gdzie nas nie ma. Firma jest dobrym pracodawcą ja polecam pracę.
Zdecydowanie odradzam.(usunięte przez administratora) szef który moim zdaniem nie ma pojęcia o transporcie ciężkim, nierealne normy paliwowe dla starych samochodów,zła atmosfera pracy. (usunięte przez administratora)
Postaram się pomóc niezdecydowanym przyszłym ewentualnym pracownikom w podjęciu decyzji o współpracy z tą firmą. Mocną stroną pracy w Północ Południe jest codzienny powrót do domu w 95% legalnej jazdy.To pierwszy i ostatni z powodów dla których pracowałem tam kilka miesięcy. (usunięte przez administratora) Oczekiwania pracodawcy względem kierowcy to norma paliwowa nieadekwatna do stanu aut.(usunięte przez administratora) Podsumowanie: kiepska kasa , brak rozliczeń miesiąca , kiepski tabor(norma paliwa) , naprawa auta to problem kierowcy bez dodatkowej kasy oczywiście najlepiej w sobotę. Nie polecam i pozdrawiam wytrwałych.
Witam ponawiam pytanie Marcina odnośnie tras ?
witam na jakich trasach jezdza iautami ??? codziennie w domu ???
Czy próbowałeś uzyskać te informację bezpośrednio od firmy? Na forum zapewne znajdziesz odpowiedź, jednak warto byś zwrócił się z pytaniem także do firmy. Jak rozumiem, planujesz aplikować do Północ Południe?
Nie pytałem u nich o tego typu pytania ale jeśli chodzi o aplikacje na stanowisku kierowcy byłbym zainteresowany informacjami dotyczącymi powrotów codziennych oraz ilości kilometrów które można zrealizować w ciągu 9h jazdy
Rozumiem. Liczę wobec tego, że pracownik firmy niebawem rzetelnie odpowie na Twoje pytanie. Koniecznie powiedz nam, jaką decyzję podjąłeś. Jeśli się zdecydujesz i będzie czekała Cię rozmowa kwalifikacyjna, trzymamy za Ciebie kciuki.
Nie polecam. (usunięte przez administratora) Połowa samochodow nadaje sie do remontu (usunięte przez administratora)
Możesz doprecyzować swoją wypowiedź? Co masz na myśli mówiąc "Placa jak sie podoba raz tak raz inaczej"? Chodzi Ci o nieprecyzyjne informacje na temat wynagrodzenia? Powiedz nam coś więcej na ten temat.
@Michał, co dokładnie chciałeś nam przekazać za pośrednictwem swojej wiadomości? Muszę przyznać że nie jest ona dla mnie zbyt zrozumiała. Czy jesteś pracownikiem Północ Południe? @jan, czy jesteś zainteresowany pracą w firmie? @Janek, czy złożyłeś już swoją aplikacje? Powiesz nam coś więcej na temat przebiegu procesu rekrutacji w tym miejscu?
Ta firma jest dla mnie największą porażką stratą czasu i pieniędzy nie polecam.
Czy ktoś z kierowców może coś powiedzieć na temat tego pracodawcy bo szukam pracy i jestem ciekaw co sądzicie jaka kasa, warunki itp. z góry dziękuję
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Północ Południe Tomasz Pater Paweł Mika Wojciech Pater s.c.?
Zobacz opinie na temat firmy Północ Południe Tomasz Pater Paweł Mika Wojciech Pater s.c. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 3.