Stawka to kpina. Proponują 9 zł za 1000 zzs, a w zleceniu ściana tekstu z wymaganiami. Pretensje, że śmiesz odrzucić takie zlecenie. Za takie teksty się dobrze płaci, drodzy Państwo.
Zacznijcie płacić godne pieniądze, bo liczba zleceń bardzo spadła i zarobek jest marny. Stawka od lat taka sama. Podkreślacie, że zależy wam na treściach, pisanych przez człowieka, to pomyślcie o pracownikach, którzy piszą wam teksty.
Masz całkowitą rację! Ja miałam inną sytuację. Dość wymagający temat, a wskazówek co do tekstu zero. Oczywiście później informacja od klienta, że miało być zawarte to, to i tamto w tekście, a w ogóle trzeba tekst rozbudować. Kurczę, stawka 9 zł naprawdę nie zachęca do pogłębionego researchu i ślęczenia nad jednym tekstem cały dzień, a tym bardziej że czas realizacji jest ograniczony. Za tę stawkę mogę dostarczyć poprawny tekst, napisany na bazie dostarczonych materiałów i informacji. A tu wymagania klientów rosną (oczywiście nie dziwię się), ale szkoda, że za tym nie idzie wyższa stawka.
Pytanie do copy: ile zarabiacie w skali miesiąca?
Z Linkhouse współpracuje się bardzo dobrze i bezproblemowo. Szkoda, że tak drastycznie spadła liczba zleceń... :(
@Pracodawca proszę o informację, czy planowane jest podniesienie stawki dla copy?
1 zlecenie dziennie, stawka 9 zł
Jest jeszcze aktualna oferta dla specjalisty ds. administracyjno-księgowych ze stawką 5500–6500 zł brutto więc nie za wysoka ja na mój gust. Ale widzę plus bo system hybrydowy. Jakbym chciał aplikować to napiszcie ile dni w biurze a ile na homme office. Można ustawić pół na pół?
Bardzo niskie stawki, wręcz żenujące.
Plan rekrutacji wyglądał na przemyślany. Krótka rozmowa, zadanie testowe, długa rozmowa. Moje przeszłe i obecne doświadczenie dosyć mocno pokrywało się z obowiązkami, tym bardziej zdziwiło mnie szybkie ucięcie tematu bez podania przyczyny/odpowiedzi. Na ogół mam ręce pełne roboty, więc nie mam doświadczenia w uczęszczaniu na rozmowy rekrutacyjne, aczkolwiek nie ma się co przejmować, bo podobno tak to dzisiaj wygląda ¯\_(ツ)_/¯ Sama firma wydaje się być ciekawa, widać ile jest fajnych rzeczy do zrobienia. Powodzenia dla kandydatów z 2 etapu.
Opowiedzieć o sobie i swoich umiejętnościach, od kiedy jest się dostępnym, oraz jakie ma się oczekiwania finansowe.
-
Poziom rozmowy:
- Rezultat: Nie dostałem pracy
Mało zleceń. Słabo płatne. Jak ktoś lubi robić z siebie błazna za malutkie pieniądze, to odnajdzie się tu jako copy. Jeśli nie, to nie polecam. Na temat podniesienia stawki, chociażby symbolicznie dla copy, który są wierni firmie od lat i terminowi, żadnych wieści. Nie doceniają podwykonawców wcale.
Fajnie, dużo zleceń. Nie rozumiem wcześniejszych opinii, u mnie zawsze wszystko było dobrze - dobry kontakt z zespołem i dużo zleceń. Jak komuś się chce pracować to pracuje i tyle. Wystarczy chcieć.
Zależy, co dla kogo oznacza „dużo”. Zleceń jest mniej niż jeszcze jakiś czas temu i przestań wypisywać bzdury. Mają na to wpływ m.in. zmiany rynkowe. I jest to zauważalne nie tylko w LH. Trochę rozeznania i nie pisałbyś bzdur (chyba że ktoś ci za to płaci). Nie ma to nic wspólnego z chęciami, ponieważ to nie od copy zależy, ile zleceń dostanie.
W Linkhouse pracuję od niedawna, ale jestem bardzo zadowolona. Fajni ludzie, ciekawe zadania, jest duża przestrzeń do rozwoju. Dodatkowo elastyczność, jaką oferują, daje mi swobodę w organizacji mojego czasu, co bardzo doceniam.
Pracuje w Linkhouse już prawie 2 lata. Atmosfera jest niezwykle przyjazna i wspierająca. Mam szczęście pracować z ludźmi, którzy nie tylko są profesjonalistami w swojej dziedzinie, ale także chętnie dzielą się swoją wiedzą i doświadczeniem. Zespół na którym można polegać. W dziale obsługi klienta nie można narzekać na nude.
Dramatycznie mało zleceń dla copy. Ciekaw jestem, czy używają chata i wykosili copy.
Brałem udział w rekrutacji i niestety z własnej głupoty się nie dostałem ale i tak chciałem pozdrowić Panie Rekruterki. Fajne z Was dziewczyny, spróbuję jeszcze raz.
Jako pracownik firmy Linkhouse, jestem niezwykle dumny z poziomu usług, które świadczymy w zakresie SEO i marketingu cyfrowego. Nasze indywidualne podejście do każdego klienta, transparentność w działaniach oraz zaangażowanie całego zespołu sprawiają, że współpraca z nami jest efektywna i przynosi wymierne korzyści. Jesteśmy zespołem, na którym można polegać, a nasza pasja i profesjonalizm są gwarancją satysfakcji z naszych usług.
Jestem nowym członkiem zespołu obsługi klienta, a to, co mnie najbardziej uderzyło, to doskonała harmonia, jaka panuje tutaj między pracownikami. Podczas okresu wprowadzania nowych kolegów nikt nie czuje się samotny - wszyscy ochoczo wspierają się nawzajem, a ci z dłuższym stażem zawsze służą pomocą. Tutaj nie ma czasu na nudę - aktywność jest naprawdę intensywna, a obowiązki bardzo zróżnicowane. Firma prężnie się rozwija, co oznacza, że również my, pracownicy, rozwijamy się w tempie ekspresowym. Dodatkowym atutem jest klarownie wytyczona ścieżka rozwoju zawodowego.
Jeśli myślicie o współpracy jako copy, to szczerze odradzam. Niska stawka, mało zleceń. Zdarzają się wymagające zlecenia i są tak samo płatne jak te banalne.
Ile pracowników pisze o pozytywnej atmosferze, taka informacja jest też zawarta w ogłoszeniu dla Młodszego specjalisty ds.obsługi klient. Jako junior zarobki przedstawiono jako 4,5 brutto. Jak ktoś się wykazuje w pracy to można liczyć, że pracodawca to doceni w postaci podwyżek?
Jestem pracownikiem biura obsługi klienta. Co mnie najbardziej zaskoczyło, to zgrany zespół, który tutaj działa. Podczas okresu wdrożeniowego nikt nie jest pozostawiony samemu sobie, wszyscy chętnie się wspierają, a starsi stażem koledzy zawsze pomogą. Nie ma miejsca na nudę, bardzo dużo się dzieje, a zadania są niezwykle zróżnicowane. Firma naprawdę intensywnie się rozwija, a co za tym idzie, pracownicy również. Dużym plusem jest także jasno określona ścieżka rozwoju.
Może byście zadbali o copy? Stawka od wielu lat taka sama, mimo znaczących zmian gospodarczych.
Pracuje w biurze obsługi. Proces wdrożeniowy okazał się bardzo przyjazny pracownikowi, W trakcie poszukiwania pracy zależało mi na stabilności, dobrej stawce i atmosferze, a to wszystko można tutaj znaleźć.
Pracuje w Linkhouse od 3 miesięcy. Zespół jest bardzo wspierający, a proces wdrożenia w prace był przeprowadzony dokładnie i w odpowiednim tempie. To, co dla mnie jest ogromnym plusem tej pracy to możliwość i perspektywy rozwoju. W firmie przestrzegane jest prawo pracy oraz terminowość wypłat.
To, co najbardziej cenię w Linkhouse, to atmosfera pracy. Mamy naprawdę zgrany zespół, który zawsze służy pomocą i wspiera się nawzajem. Firma stale się rozwija, nie ma miejsca na nudę, a zespół stale się rozrasta. Dodatkowo organizowane są regularne integracje — lokalne, ale również wyjazdowe :).
Ludzie jak macie iść do nich do pracy to zastanówcie się 100x już lepiej iść do biedronki albo lidla. Tu traktują ludzi jak (usunięte przez administratora) o płacy już nie wspomnę. Zalegają z płatnościami. Ciągle straszenie cieszę się że szybko zabrałam się z tego cyrku
Jak to możliwe, że firma ponoć zalegająca z płatnościami za pracę, ma teraz 7 otwartych procesów rekrutacji? Przy ofertach są podane widełki, także przynajmniej wiem, że jako Specjalista ds. digital marketingu mógłbym negocjować w zakresie 7 500–9 000 zł brutto przy umowie o pracę.
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Linkhouse Grupa KBR Sp. z o.o. Sp.K.?
Zobacz opinie na temat firmy Linkhouse Grupa KBR Sp. z o.o. Sp.K. tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 79.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Linkhouse Grupa KBR Sp. z o.o. Sp.K.?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 69, z czego 24 to opinie pozytywne, 25 to opinie negatywne, a 20 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!
-
Jak wygląda rekrutacja do firmy Linkhouse Grupa KBR Sp. z o.o. Sp.K.?
Kandydaci do pracy w Linkhouse Grupa KBR Sp. z o.o. Sp.K. napisali 3 opinii na temat procesu rekrutacyjnego. Zobacz szczegóły tutaj.