O wielka Warszawo! Obudź się w końcu, bo niedługo nie będzie kto miał zarabiać dla was tych grubych milionów. Te niekompetentne osoby, które zasiadają najwyżej, nie mają bladego pojęcia o gastronomii. Robią wszystko, aby utrudnić pracownikom życie. Kierownicy punktów nic nie mogą, bo sami dostają po tyłkach od tych wyżej. Żenada. Starają się stworzyć restauracje z wyższej półki, z podgrzewanych gotowców, a z baristów robią sprzątaczy, bo nie mają etatów żeby zatrudnić kogoś, kto na bieżąco będzie sprzątać. Bariści i kierownicy zmiany pracują na kilku stanowiskach, bo są ciągłe braki w etatyzacji. Trzy osoby na zmianie zarabiają po 20-30 tysięcy dla firmy, a w międzyczasie muszą iść myć kible, bo nie ma kto tego robić. Pracy nie polecam. Tylko ludzie pracujący tutaj są najlepsi na świecie, ale zaraz się pozwalniają przez to, co się wyprawia. Cyrk na kółkach.
Szczerze mówiąc gdyby nie pracownicy którzy są do rany przyłóż większość by się zwolniła już po tygodniu. W firmie mnóstwo absurdów, każdy każdemu obrabia (usunięte przez administratora) za plecami. Do grafiku przyczepić się nie można, osoba tworząca grafik spełnia prośby grafikowe, aczkolwiek niektórzy pracownicy przesadzają z prośbami grafikowymi, przez co niektórzy przez to nie mają pełnych 3 dni wolnego. O życiu prywatnym możecie zapomnieć. Zdecydowanie za mało pracowników żeby wszystko było tak idealne jak to kierownictwo sobie wyobraża. Sprzęt wiecznie się psuje Jeżeli macie stalowe nerwy, jesteście oazą spokoju, nie przeszkadza Wam, że jesteście wykorzystywani i często niedoceniani to praca dla Was
O wielka Warszawo! Obudź się w końcu, bo niedługo nie będzie kto miał zarabiać dla was tych grubych milionów. Te niekompetentne osoby, które zasiadają najwyżej, nie mają bladego pojęcia o gastronomii. Robią wszystko, aby utrudnić pracownikom życie. Kierownicy punktów nic nie mogą, bo sami dostają po tyłkach od tych wyżej. Żenada. Starają się stworzyć restauracje z wyższej półki, z podgrzewanych gotowców, a z baristów robią sprzątaczy, bo nie mają etatów żeby zatrudnić kogoś, kto na bieżąco będzie sprzątać. Bariści i kierownicy zmiany pracują na kilku stanowiskach, bo są ciągłe braki w etatyzacji. Trzy osoby na zmianie zarabiają po 20-30 tysięcy dla firmy, a w międzyczasie muszą iść myć kible, bo nie ma kto tego robić. Pracy nie polecam. Tylko ludzie pracujący tutaj są najlepsi na świecie, ale zaraz się pozwalniają przez to, co się wyprawia. Cyrk na kółkach.
Szczerze mówiąc gdyby nie pracownicy którzy są do rany przyłóż większość by się zwolniła już po tygodniu. W firmie mnóstwo absurdów, każdy każdemu obrabia (usunięte przez administratora) za plecami. Do grafiku przyczepić się nie można, osoba tworząca grafik spełnia prośby grafikowe, aczkolwiek niektórzy pracownicy przesadzają z prośbami grafikowymi, przez co niektórzy przez to nie mają pełnych 3 dni wolnego. O życiu prywatnym możecie zapomnieć. Zdecydowanie za mało pracowników żeby wszystko było tak idealne jak to kierownictwo sobie wyobraża. Sprzęt wiecznie się psuje Jeżeli macie stalowe nerwy, jesteście oazą spokoju, nie przeszkadza Wam, że jesteście wykorzystywani i często niedoceniani to praca dla Was
jedyna rzeczą która trzymała mnie w tej pracy to współpracownicy którzy są na wage złota, pozatym codzienne braki w produktach oraz zamówieniach ponieważ zamawiane było źle i nielogicznie. współpracując z ta firma jesteś narażony na stres oraz hałas ponieważ codzienne dramy z klientami są na porządku dziennym, kierowniczka zmiany która jest osoba niekompetentna i większości czasu to zwykli pracownicy musza pokazywać jej co trzeba zrobić w danej sytuacji. a najlepszym jest fakt iż co sezon letni po zapleczu chodzą robaki (chrabąszcze), dziwi mnie że mimo tych cen oraz jakości usług ten punkt wciąż istnieje. Nie polecam, naprawdę do tej pracy trzeba mieć ciężka rekę.
Czy ktoś się orientuję w jakim najbliższym terminie SOL będzie ogłaszał nabór.Byłbym zainteresowany
Jak wygląda każdy z etapów rekrutacji w Cavarious?
Na jakie wsparcie w Cavarious mogą liczyć kobiety w ciąży? Czy przestrzegane są ich prawa wynikające z Kodeksu pracy?
To raczej był wpis dla złośliwości, a nie by odzwierciedlić postawę i zaangażowanie pani kierownik. Pracowałem tam i wiem doskonale jaka ambitna jest i uczynna dla każdego. Za wszelką cenę zawsze starała się wysłuchać i rozwiązywać problemy. Głupotą jest napisać że nie robi nic czy że mało się zna na tym co robi. Zawsze kiedy był jakiś problem czy to techniczny czy logistyczny, wszyscy zwracali się właśnie do niej , nawet wtedy gdy nie była na tym stanowisku.Zawsze uśmiechnięta i szczera ,nie konfliktowa wręcz przeciwnie chciała zawsze by w pracy były dobre relacje. Czy się komuś podoba czy nie przeszła w tym miejscu całą ścieżkę rozwoju zawodowego i doskonale zna się na swojej pracy.W moim odczuciu nigdy nikogo nie faworyzowała, każdy z nas był tak samo traktowany.Miło wspominam pracę w tym miejscu wiele się nauczyłem, poznałem fajnych ludzi którzy jak widać nie pozwalają oczernić kierownika, przez te osoby które są odważne tylko w internecie, które nie umieją spojrzeć w twarz i porozmawiać jeśli mają problem ... Lecz po tym beznadziejnym wpisie wątpię czy ta rozmowa miała by jakikolwiek sens.
Widać, że za panią kierownik stoi sztab ludzi :) miło wspominasz pracę tam, więc czemu tam nie pracujesz, możesz zdradzić?
(usunięte przez administratora)
Cóż to za wyssana z palca opinia? Jeśli ktoś przychodzi do pracy żeby ładnie pachnieć, to dla niego pracy jest za dużo. Beznadziejne grafiki? Każdy pracownik ma uwzględnione wszelakie prośby grafikowe, nigdy nie ma z tym problemu. W której firmie tak jest? Pani kierownik poniża pracowników? Kiedy, jak i gdzie? Takiego kierownika chciałby każdy! Taką opinię może wystawić tylko ktoś, kto wcześniej nigdzie nie pracował. Osobiście pracowałam już w kilku miejscach i Cavarious to do tej pory najbardziej przyjazne, rodzinne miejsce, w którym atmosfera jest zawsze na wysokim poziomie. Pani kierownik stara się poświęcić każdemu pracownikowi choć chwilę, na zwyczajną rozmowę, by wysłuchać. W razie problemów zawsze interweniuje. Nie wiem czy myślisz, że w firmie kierownik jest po to żeby głaskać po główce pracowników i tylko chwalić, ale moim zdaniem do jego obowiązków należy również to, aby pilnować pracy, dyscypliny i tego, czy wszyscy wywiązują się z obowiązków. Może po czymś takim, po zwróceniu uwagi, odebrałaś to jako atak na siebie? Bo innego wyjścia nie widzę. Wszędzie brudno? Sala i witryny brudne? Przypominam, że dbanie o czystość było jednym z twoich obowiązków, więc pretensje możesz mieć tylko do siebie! Jeśli nie potrafiłaś ogarnąć sobie swojej organizacji pracy to już twoja sprawa, ale twoje argumenty są żałosne. Całe szczęście, że się zwolniłaś, bo tak toksycznej osoby u siebie nie potrzebujemy. Innych bardzo proszę o nie wyrabianie sobie zdania na podstawie tej opinii, bo jest niewiarygodna i przyzna to każdy, kto tutaj pracuje.
Treść opinii jest obrzydliwa i tak bardzo nie zgadza się ze stanem faktycznym, że aż nie dowierzam. Faktycznie, pani Kierownik taaak bardzo nam ubliża, że nagradza i chwali nas na każdym kroku oraz motywuje nas do dalszej pracy ???? Opinia brzmi, jakby była napisana przez osobę, która oczekuje tylko i wyłącznie siedzenia i nicnierobienia - w takim razie zostań influencerką - podobno bardzo to teraz popularne ???? Swoją drogą, ciężko jest uwierzyć w słowa kogoś, kto pod swoją opinią podpisuje się „Bunia”. Następnym razem podpisz się swoim imieniem czy nazwiskiem, skoro idziesz w zaparte, że właśnie takie a nie inne warunki panują w firmie. Bardzo krzywdząca opinia, całkowicie mijająca się z prawdą. Polecam nauczyć się rozwiązywać swoje problemy face to face, a nie wylewać gorzkie żale i nienawiść w „internetach”. A jeżeli tylko w taki sposób potrafisz załatwiać sprawy, to przynajmniej nie oczerniaj przy tym innych, uczciwych ludzi.
Cavaurius to mój pierwszy "poważny pracodawca". I jak się okazało pracodawca, z którym związałam się na dłużej i nie wyobrażam sobie pracy w innym miejscu. Pracę tworzą ludzie, a nasz zespół jest najlepszy, fajni zakręceni ludzie, na których można zawsze liczyć, przyjazna atmosfera, elastyczne godziny pracy i super szefowa. Do tego fajne warunki pracy. Cieszę się, że mogę być częścią tego zespołu. -"Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej Twoim życiu" chodzenie do tego miejsca sprawia mi przyjmnosc i radość ponieważ wiem ze są tam ci ludzie których idzie pokochać za atmosferę jaka tworzą.
Pracuję w Cavariousie od dłuższego czasu i czuje się tutaj prawie jak w domu. Pracownicy tworzą tak rodzinną atmosferę, że aż chce się przychodzić do tego miejsca. Pani Kierownik zawsze pomocna i uśmiechnięta, dba o dobro pracowników :) takiego kierownika ze świecą szukać! Na ten moment nie wyobrażam sobie pracy w innym miejscu. Choć czasem bywa ciężko i są dni kiedy człowiek ma dość, to i tak na kolejną zmianę przychodzi się z uśmiechem na twarzy.
Wczoraj leciałem z żoną do Neapolu. Byliśmy na dolnej kawiarni bo na górze kolejka straszna, a żona ciężarna. Pani Beata, która nas obsługiwała, przecudowna! Widać że lubi tą pracę i robi to z wielką przyjemnością, kawa pierwsza klasa, cappuccino idealne a ciastko zaproponowane-złagodziło głód ciężarnej ceny-typowo lotniskowe. nie piszę za często komentarzy na temat takich miejsc ale takim ludziom warto.
(usunięte przez administratora)
No ja też takiej osoby to bym nie pozdrowiła pewnie ale pytanie czy serio plotkuje, skąd to wiesz? Czym ona w firmie się zajmuje?
Jest kierownikiem zmiany, który zgłosił swojemu przełożonemu nieprawidłowości w pracy danego pracownika, co według owego pracownika jest obgadywaniem i plotkowaniem. Nie będę wspominać o tym, że owy pracownik sam zachowuje się jakby był w przedszkolu i każdemu obgaduje cztery litery za plecami. Pozdrawiam :)
Również podejrzewam o kogo chodzi i myślę ze opini o plotkowaniu i obgadywaniu bardzo trafna. Dziewczyna robi jako kierownik zmiany? I strasznie każdemu obrabia plecy-bez wyjątków przez co są pozniej spięcia między pracownikami. Robi ze wszystkiego problem oraz podlizuje sie nadając i wymyślając niestworzone historie.
Pracuję na innym punkcie ale jak najbardziej się zgadzam wszystko słychać i widać i niestety jestem swiadkiem jak owa dziewczyna najeżdża na innych pracowników uważając ze sama robi wszystko idealnie. Powinna byc wzorem no ale cóż...Wszystko wraca
Widzę kółko wzajemnej adoracji :) psiapsióły osoby, której nieprawidłowości w pracy zostały zgłoszone, zabierają głos.
Cóż powiedzieć... Bardzo toksyczna atmosfera. Myślę że najlepiej spojrzeć w lustro i zacząć patrzeć na swoje nieprawidłowości. Pozdrawiam
Wchodzę i az się dziwię haha, zawsze mówiłam ze nie lubię wystawiać żadnych opinii ale dostałam wiadomość i powiem szczerze, mogę polecić kazdemu kto chciałby się zatrzymać na dłużej. W kazdej pracy będą zgrzyty przy tylu osobach jednakze większośc pracowników do rany przyłóż. Prośby grafikowe akceptowane i kierowniczka bardzo w porządku. Kierownicy zmian jak i panie z kuchni również bardzo w porządku choć zdarzają się sytuacje nerwowe i podzielne zdania. Ale niestety taka jest praca,nigdzie nie jest kolorowo tym bardziej jak jest dużo pracy. Widzę temat który dość mocno wskazuje moją osobę co mi się nie podoba. Ponieważ większość już o tym wie. Powiem krótko, jeśli pracownik dostaje zgodę od kierownika na przyjazdy autobusem o danej godzinie. Nikt nie ma prawa tego kwestionować. To są te nieprawidłowości dla wszystkich którzy to czytają. Cała reszta jest w porządku ponieważ to kierownik ocenia i kierownik powiadamia pracownika o tym czy robi cos źle lub nie. Jesli nie było zadnej rozmowy oznacza to ze pracownik wywiazuje się ze wszystkich swoich obowiązków należycie. Polecam nie pisać żadnych zlych opinii na żadnego pracownika bo każdemu mozna przypiąć jakaś łatkę na siłę. Osobiście polecam i polecać będę. Kazdy kto zacznie pracować sam wyrobi sobie zdanie. Pozdrawiam wszystkich bardzo serdecznie i caluski.
Leciałam dziś do Antalya wraz z rodziną gdzie mieliśmy ochotę coś zjeść przed podróżą. Pani Kajserka bardzo miła i życzliwa, kawa bardzo smaczna i przyzwoite ceny jak na kawiarnie na lotnisku. Dzieci zachwycały naleśniki które były smacznie podane nawet na talerzykach papierowych lecz słyszeliśmy, że inni pasażerowie mieli z tym problem lecz zrozumiałe są awarie wyparzarek. Burger był przepyszny jak dla mnie za duża porcja ale napewno można się nim najeść. Było widać, że obsługa stara się utrzymać czystość nawet przy dużej ilości pasażerów. Polecam i daje 5*
Obsługa nie miła, o godzinie 20 kuchnia nieczynna. Croissanty trzymane w witrynach.(przy podawaniu lodowate)
Przedwczoraj rano leciałam z terminalu B do Dortmundu, lot był opóźniony, przed wylotem postanowiłam kupić kawę w restauracji Travel Chef. Na barze jedna baristka, próbująca wszystko robić, a z tyłu niewiarygodne krzyki, choćby ktoś był ze skóry obdzierany. Z doświadczenia moich przyjaciół latających z tego lotniska, nie jest to pierwsza taka sytuacja. Nie wiem, co się dzieje na zapleczu, ale coś powinno być z tym zrobione, bo brzmiało naprawdę przerażająco. Coś wisi w powietrzu pośród pracowników i czuć to przy pierwszej lepszej okazji. Poza tym kawa dobra, cena typowo lotniskowa, ale do zrozumienia. Natomiast atmosfera pomiędzy zespołem zdecydowanie wymaga interwencji.
Jeśli chodzi o pracę w Cavarious w porcie lotniczym Katowice-Pyrzowice - jak najbardziej polecam. Atmosfera tutaj jest ogromnym plusem, z każdym przyjemnie się pracuje. Kierownictwo bardzo wyrozumiałe, złego słowa powiedzieć nie można. Dla przykładu - nie było sytuacji, w której potrzebowałam wolnego dnia i go nie dostałam. Jeśli wywiązujesz się ze swoich obowiązków w należyty sposób i nie traktujesz ich jak karę, to z niczym nie ma tutaj problemów. Wynagrodzenie jest ZAWSZE dostarczane na czas, a bardzo często nawet wcześniej. Jest to miejsce czynne 24/7, więc trzeba liczyć się z tym, że czasami ruch bywa tutaj olbrzymi, jednak do pracy przychodzimy po to, by PRACOWAĆ, a do przerwy każdy ma prawo i nikt nikomu nie broni odpocząć, wyjść do toalety, usiąść, zjeść czy napić się. Pracodawca i kierownictwo szanują swoich pracowników oraz ich samopoczucie i czas. Grafik również układany jest w porozumieniu z pracownikami. Prośby dotyczące grafiku możemy zawsze bez problemu zgłosić i są one jak najbardziej brane pod uwagę. Istnieje możliwość awansowania na inne stanowiska, np. na kierownika zmiany.
Czy Cavarious zapewnia kartę multisportu?
nawet jak się samemu za nią w 100% zapłaci, chodzi o to by firma miała tylko umowę z multisportem podpisaną ?
To w końcu tak czy nie? Bo Oliwia mówiła coś zupełnie innego. I czy firma dopłaca coś do karty?
Dzień dobry, nie wiem czy to dobra strona na wyrażenie opinii o pracownikach, ale chciałabym poinformować, że kierownik powinien bardziej zwracać uwagę na kulturę pracowników. Byłam obsługiwana w zeszłym tygodniu przez starszą kobietę na terminalu B, pani ta była chamska do klientów, do współpracowników. Przy wybieraniu w wyborze kawy pani ta zrobiła to jak za kare, łaską. O ile pamietam imię zaczynało się na literę B. W witrynach nic nie było, w lodówkach też, nawet nie mogłam kupić zwykłej wody niegazowanej.
(usunięte przez administratora)
Umowa o pracę na trzy miesiące :)
A ewentualny okres wypowiedzenia w niej przysługuje w razie czego? Trwa miesiąc czy krócej? Nie żeby ktoś od razu chciał rezygnować, ale zawsze dobrze dmuchać na zimne. ;)
Jako już była pracownica, mogę jednocześnie polecić jak i odmówić. Duzo samolotów = duzo ludzi = duży ruch jak wiadomo każda praca w gastronomii. Mogę polecić tylko ze wzgledu ze pracownicy są bardzo pozytywni, nie maja problemu żeby pomóc, pokazać, jak co wykonywać i można fajnie spędzić czas gdy np. jest przerwa w lotach (POZDRAWIAM WAS SERDECZNIE, BO WIEM ZE TO CZYTACIE :)) Natomiast trochę polityka firmy może rozbrajać i załamywać wasze ręce np. w dniu gdy w ciągu 12h zmiany lecą 2/3 samoloty osób tych na zmianie jest 2/3 natomiast gdy leci ich 10/11 i w tym samoloty po 200 osób na zmianie przebywają 2 bądź 1 osoba. Ciągle braki towarów gdzie później klienci się wyzywają na nas a kierownictwo pyta kiedy wyrobimy budżet. Co do próśb grafikowych nie można się przyczepić, bo zawsze otrzymuje się wolne, bądź urlop. Z tych jeszcze gorszych stron można zarzucić fałszywe zachowanie w stosunku co do pracownika poprzez kierowniczkę kawiarni z terminalu A co według mnie nie powinno mieć miejsca ze kierownik rozmawia z tobą a potem obrabia ci plecy i świetnie się bawi, lub wyśmiewanie pracownika ze zachorował i wziął L4 a do tego odkąd została kierownikiem ciagle brakuje towaru, czyżby spowodowane 3 awansami z przypadku w ciągu miesiąca? Oczywiście nie możemy zapomniec o jej popilce kierowniczce zmiany pani J. która uważa ze pozjadała wszystkie rozumy i ze wszystko potrafi robić najlepiej a gdy tylko zaczyna się większy ruch, ucieka do biura rzekomo robić papiery… Podsumowując jeśli macie mocne nerwy i nie przejmujecie się obgadywaniem, upierdliwymi klientami i jesteście otwarci polecam, jak nie to nawet nie składajcie papierow szkoda czasu.
Ad 1;ilość osób na zmianie wynika tylko i wyłącznie z tego że kierownik akceptuje prośby grafikowe (między innymi Twoich)Ad2 brak towaru na punkcie ( nowo otwartym)wynika tylko i wyłącznie z braku zgłoszenia do siedziby głównej na terminalu "A",Ad3;gdy nowy pracownik opowiada wszystkim współpracownikom że czeka aż minie mu 30 dni od momentu zatrudnienia i po tym terminie bierze zwolnienie lekarskie to nie jest to wyśmiewanie ze ktoś bierze ł4
Witam,ja również nie polecam pracy w cavariusie, jedna wielka żenada, robisz wszystko zmywarka sprzątasz salę stoisz na barze,rozkladasz towar,i jeszcze bagietki w kuchni,Nowym kierownikom awans do głowy uderzył.A kierowniczki zmiany jedna pani J.stosuje (usunięte przez administratora) wobec innych pracowników gdzie kierowniczka R.Nic z tym nie robi,! Druga Pani kierownik zmiany Pani A.stoi i polecenia tylko wydaje bo sama nie weźmie się do roboty,bo sobie paznokcie połamie. Kucharki sieją wieczny zamęt i buntuje innych pracowników,Odradzam każdej mądrej osobie pracę w Cavariusie.!!!!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Cavarious?
Zobacz opinie na temat firmy Cavarious tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 12.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Cavarious?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 11, z czego 3 to opinie pozytywne, 5 to opinie negatywne, a 3 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!