Omijać wielkim łukiem
Jestem ciekaw jakie zarobki i atmosfera teraz, bo potrzebują? Koło 8,9 idzie zarobić za pon-pt? Czy jak wszędzie śmieszne 6 tysi za tą ciężką robotę?
A jak ktoś ma mniej doświadczenia to ile dostaje, mniej niż te 7k? Czy te kwoty normalnie można dostać na umowie, bez kręcenia? Swoją drogą to bez doświadczenia żadnego można się też tu zaczepić?
(usunięte przez administratora)
Tak piszesz o spedytorach, ale chyba ludzie się trzymają pracy, bo ostatnimi razy szukali spedytorów 7 lat temu to o czymś świadczy. Zresztą żeby dostać kasę to trzeba robić swoje minimum. Wiesz czy spedytorzy dostają dodatkową kasę za drugi język? Bo w starej ofercie było to mile widziane.
Jestem ciekaw jakie zarobki i atmosfera teraz, bo potrzebują? Koło 8,9 idzie zarobić za pon-pt? Czy jak wszędzie śmieszne 6 tysi za tą ciężką robotę?
Powiem Ci, że nie widziałem nowych ogłoszeń a na ich stronie nie ma nic o pracy. Polecił Ci ktoś tę właśnie firmę, żeby pytać tu o robotę za kółkiem? Bo sam chcę wiedzieć, ile da się wyciągnąć i jak się w firmie relacje układają. Może ktoś to w końcu wyjaśni?
A na jakim stanowisku te 8 tysi na 2 miesiace? Też mówisz o kierowcach? To sama podstawa czy jakieś premie jeszcze można wyrobić?
A jaki ten staż trzeba mieć żeby się załapać na 8k? Możesz napisać konkretnie liczbę lat? Bo dobrze rozumiem, że gadamy tu o samej podstawie? Te 8k za jaki system pracy płacą, weekendy w domu?
A jak ktoś ma mniej doświadczenia to ile dostaje, mniej niż te 7k? Czy te kwoty normalnie można dostać na umowie, bez kręcenia? Swoją drogą to bez doświadczenia żadnego można się też tu zaczepić?
Ta firma to jakaś porażka !!! Kierowca już jedzie słyszysz od spedycji a przyjeżdża po 2 dniach
Nie polecam. Największym problemem jest tam pseudoszef który udaje że na wszystkim się zna i wszystko wie. A prawda jest taka że musimy łamać prawo i jeździć ponad wymiar czasowy
Dużo ponad czas szef każe jeździć? A co w wypadku kontroli, płaci mandaty za kierowców? Taka praca to spore ryzyko i strach, może chociaż jest to jakoś wynagrodzone w wysokiej pensji? Gdyby odmówić jazdy ponad czas to równa się ze zwolnieniem?
Gdzieś widziałem ofertę pracy w internecie i chodzi o posadę Mechanik samochodowy. Zaznaczyli, że praca jest w dni robocze (poniedziałek - piątek), sobota i podali godziny od 8 do 16. Ale to jak zakładają, że są też nadgodziny, to dlaczego ten czas ramowy w grafiku nie jest odpowiednio wydłużony albo dlaczego nie wprowadzono zmianowości? Czy te nadgodziny to wchodzą tego samego dnia, czy pracownik wie o nich z wyprzedzeniem?
Wiecie coś o pracy tu jako Spedytor Krajowy - Międzynarodowy? Właściwie, to mnie interesuje, czy praca w większości dzieje się w języku angielskim? Wymagają bardzo dobrego poziomu i piszą o współpracy międzynarodowej. To znaczy, że polskiego jest mało w codziennej pracy?
ja odradzam wszystkim , kierowcom, i klientom tyle i az tyle a dlaczego sami sie domyslcie w glowach sie komus przerówcił
W 2021 roku nie pojawiła się jeszcze żadna nowa opinia odnośnie pracy w Transport i Spedycja Mich-Trans Michał Olszewski. Dlaczego nie wypowiadacie się w ostatnim czasie? Obecnie leci nam już 3 miesiąc nowego roku, warto by było napisać jakieś świeże informacje na temat zatrudnienia w firmie. Odezwijcie się.
Myślę że wszystko by było oki jeżeli by wszyscy byli bohaterami w żywe oczy z szefem a nie tylko na parkingu,jest pewnie jeszcze garstka kierowców co sobie nie dadzą w kaszę dmuchać i wiedza ze mają rację ale sami nic nie zdziałają, złe czasy nastały na firmę która cieszyła się mega dobrą opinię i po szanowanie pracownika który nie wymyśla tylko bierze zlecenie i leci bez dziwnych telefonów.pozdr dla starych na których zawsze było można polegać.powodzenia!!!
Witam. Chciałem przedryndać do firmy, ale bez (usunięte przez administratora) i rzeczowo ktoś tu temat opisał i ochota mi odeszła. Bo wg mnie wszystkie niedogodności typu brak organizacji i późne weekendowe powroty może zrekompensować jedynie rzetelna kasa. Ile zarabiacie tak pi drzwi. Czy 7 meczka co miesiąc wpadnie na tych gabarytach?
Czyli od tego jaka jest sprzedaż w miesiącu zależy wypłata?dobrze rozumiem?
Podstawa+delegacje+procent od frachtu Ale delegacje zagraniczne rozliczane tylko na papierze. Czasem jeżdżąc tylko po Polsce zarobisz wiecej niż robiąc np. Niemcy. Nigdy nie wiesz ile zarobisz. Szef może Ci oczywiście pokazać Twoje frachty ale papier przyjmie wszystko. Zleceń transportowych ani faktór nie zobaczysz. Także firma się rozwija bo... Odpowiedz sobie sam.
Wypracowanie na temat. Nigdy nie wiesz ile zarobisz. (usunięte przez administratora) caly miesiąc i zarabiasz mniej niż masz lajtowy m-ąc i lekką robotę albo więcej leżysz niż jeździsz. Auta zadbane i raczej serwisowane na bieżąco, choć czasem trzeba czasu nim wbijesz się na warsztat. Robota nie poukładana. Zmiany planów czasem po trzy razy w przeciągu 10 minut. Jedź tam i tam... za 5 min tel. stój stój! zmiana planów jedź gdzie indziej... Albo stoisz pół dnia po rozladunku w piątek w Bydgoszczy i chciałbyś zjechać na bazę umyć auto (5-10km do bazy) to nie pozwolą bo może coś wpadnie i trzymają Cie do 16. Zjeżdżasz w korkach godzinę czasu a tam do mycia na bazie i tankowania kolejka. Robisz międzynarodówkę i czasem zarabiasz mniej niż na kraju. Kasa trochę słaba jak na gabaryty i powroty w piatek późnym wieczorem albo w sobotę do południa i wyjazd najlepiej w niedzielę po północy. Ogólnie pracowało mi się nieźle ale może dla tego, ze przyzwyczaiłem się do braku organizacji w tej firmie. Kasa nieadekwatna do roboty. Szef kiedyś był normalniejszy w takim sensie, że był bardziej ludzki. Teraz chyba pieniądze wzięły górę i spedytorzy mydlą mu oczy. Wyczerpał się zapas szacunku co widać na przykładzie starych dobrych kierowców którzy odeszli. Szef nie potrafił docenić kierowców, którzy robili kawał dobrej roboty. Wstyd sie przyznać na parkingu ile się zarabia bo na firanach mają więcej. Każdy patrzy i myśli... Pewnie dobrze zarabiają... Jak stoisz z gabarytem. A jak przychodzi do rozmowy z obcym kierowcą to lepiej kwestie finansowe przemilczeć bo wstyd się przyznać ile dało wyplaty. Na szefa nie mogę złego slowa powiedzieć prócz niskiej płacy, a kwestię spedycji... goście nie mają pojęcia o niczym... P.S. w tej firmie nigdy nie zaplanujesz urlopu jak człowiek, bo zawsze robota jest najważniejsza. Jest robota - Nie możesz przełożyć tego urlopu bo zajeqisty temat wpadł :) Dużo by tu pisać. Nie jest źle ale szału nie ma. Pozdrawiam
Za takie pieniądze to niech sobie ci nieudacznicy biurowi prawko zrobią i sami jeżdżą. W każdej innej firmie oni nie mają racji bytu jako spedytorzy niestety taka jest prawda
Rozumiem, że nie odpowiada Ci wysokość pensji w Transport i Spedycja Mich-Trans Michał Olszewski. Proszę jednak, żebyśmy zachowywali kulturę wypowiedzi. A jak wyglądają obowiązki w tej pracy?
Panie (usunięte przez administratora)czy naprawdę muszą się zwolnić ci najlepsi kierowcy żeby było widać poprawę???? Szkoda....
Omijać wielkim łukiem
Omijać wielkim łukiem
Nie nie nie. OKropna firma.
Zmienić Dyspozytora Łukasza koleś nie ma pojęcia o transporcie niech na busy spada a pochwała dla kierownika widać poprawę z jego strony tak trzymaj Slawku
Czy warto tam sie zatrudnic...widze ze szukaja kierowcy...prosze o sensowną opinię..pozdrawiam
Zenek,dobra firma? W jakim sensie?
Jeśli dobra firma nie spełnia oczekiwań to trzeba szukać pracy w innej!!
Często zadawane pytania
-
Jak się pracuje w Transport i Spedycja Mich-Trans Michał Olszewski?
Zobacz opinie na temat firmy Transport i Spedycja Mich-Trans Michał Olszewski tutaj. Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy oraz kandydaci do pracy to 6.
-
Jakie są opinie pracowników o pracy w Transport i Spedycja Mich-Trans Michał Olszewski?
Liczba opinii, które napisali obecni i byli pracownicy to 4, z czego 0 to opinie pozytywne, 2 to opinie negatywne, a 2 to opinie neutralne. Sprawdź tutaj!